Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet

14.01.2006 |

Tuntuuko teistä siltä,että olette oppineet ymmärtämään miehiä yhdessäolonne aikana,vai onko miehinen ajatuksenjuoksu kenties vieläkin käsittämättömämpää kuin suhteenne alussa?Joillekkin teistä avioliitto ei toki ole ensimmäinen,mutta kun yleisesti miehet puhuvat kuinka nainen on se mysteerinen olento jota on miltei mahdotonta täysin ymmärtää(voi pitää paikkansakin).Minulle avioliitto on ihan ensimmäinen ja voin sanoa melkein neljän vuoden jälkeen,että on ISO alue miehessäni jota en ymmärrä ollenkaan ja joka ei liity muuhun siihen että hän on Mies...ehkä päällimäsenä tulee mieleen tunteet ja niiden näyttäminen;kun tulee joku konflikti,tuntuu että puhumme täysin eri kieltä.Heh,kirjoitukseni saattaa vaikuttaa sekavalta mutta tämä on minulle todella turhauttavaa!Lukioaikoihin minulla oli muutama ihan hyvä poikapuolinen kaveri ja ymmärsin heitä ilman minkäänlaisia vaikeuksia,tuntui kun olisivat olleet tyttökavereita-mutta kun sitä tarkemmin mietin niin kumpikin olivat sellaisia herkkiä runoilijoita joilla ei miespuolisia ystäviä pahemmin edes ollut:)Mutta miten käsittämätöntä on oikein " miehisen" miehen järjenjuoksu ja tunnemaailma!Rakastamme toisiamme ihan hirveästi mutta elämme eri planeetoilla,minä venuksella ja hän kai sitten marsissa.Kaikki se (minusta)turhanpäiväinen machoismi...vai miksikä sitä nyt voi nimittää,on niin kuluttavaa.Kertokaapa nyt miten oppia ymmärtämään Miestä ja mitä Mies haluaa;),tyyliin kun mies sanoo....hän oikeasti tarkoittaa...niin mitä?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa miettiny että onkohan Miehet oikeasti Marsista ;)kuulosti niin tutulta tuo sun kirjoituksesi.Mutta kyllä niitä MIEHIÄ;)ymmärtää kaikkea hyvää sulle;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla