Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käytte mäkkärissä, hesessä tai carrolsissa?Ovatko lapsenne laihoja vai lihavia?Harrastavatko he liikuntaa?

Vierailija
14.01.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onko liikaa jos käy kerran viikossa mäkkärissä tms.kun harrastaa monta kertaa vikossa urheilua ja muuten syökin sitten hyvin?

Vierailija
2/12 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään noin kerran kuussa. Lapsi harrastaa liikuntaa päivittäin, on ns. tavallinen. Minulla on hiukan ylipainoa, mutta en usko sen johtuvan pelkästään tästä asiasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5-vuotias ei tykkää hampurilaisista. Tosi harvoin käydään, köyhiä kun ollaan. Sillon kun käydään, niin Mäkkärissä.

Vierailija
4/12 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä loma-aikan useammin. Molemmat lapset laihoja (suku" vika) Itse voin syödä ihan mitä vaan ja painan sen saman 52 kiloa kuin 20 vuotta stten

Vierailija
5/12 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hoikkia, kaksi heistä liiankin kanssa.

Vierailija
6/12 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa lihavia ja lapset laihoja ja hyvä niin.

Vierailija
7/12 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme perheenä käy noissa syömässä, mutta koululaiset käyvät satunnaisesti.

Molemmat lapset ovat hoikkia, vanhempi lähes alipainoinen. Molemmat lapset tykkää hesen ruuista, mutta vanhemman vatsa tulee kipeäksi majoneesista.

Vierailija
8/12 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa vaihtelevasti. Paino-ongelmia vain minulla...

Vierailija
9/12 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimittäin katsotaan, että pikaruoka on hyvä vaihtoehto silloin, kun pitää nopeasti tankata jotakin ostostenteon lomassa. Ravintoloissakin käydään (jotakuinkin yhtä usein), mutta niitä ei ole ostareissa paljoakaan ja niissä syöminen kestää liikaa tuollaiseen tilanteeseen.

Minua oikeasti kyrsii se, että pikaruoasta on tehty RATKAISEVA ravitsemustekijä. Meillä syödään kotona terveellistä itse tehtyä ruokaa, joten satunnaisella pikaruualla ei todellakaan ole mitään ratkaisevaa haittaa lapsille.

Vierailija
10/12 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset ovat laihanpuoleisia. Vanhemmat ovat normaalipainoisia, itse olen ihan siinä alarajoilla. Lapset harrastaa paljon liikuntaa. Tuo mäkkärikeikka lauantaisin johtuu usein toisen lapsen urheilukoulun sijoittumisesta lauantain aamupäivää. Siitä lähdetään sitten viikonlopun ruokaostoksille ja sitten syödään jo hirmunälkäisinä mäkkärillä samalla reissulla.

Vierailija
11/12 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme noudata mitään tiettyä ruokavaliota...

Vierailija
12/12 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

5, 7, 8, 9 ja 10 on sama.Ääh mitä täälä taas sekoon:D

(minä kirjoitin kympin, enkä noita muita)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan