Jos olette käyneet puolisonne kanssa katinkullassa, oletteko menneet saunamaailmaan?
mitä puolisonne ovat tuumanneet siitä? Ovatko olleet pyyhkeellä vai ilkosillaan? Kumpaako sukupuolta puolisonne ovat?
Kommentit (146)
Ollaan tietysti käyty saunamaailmassa sekä myös savusaunassa ja alastihan niissä ollaan.
En nyt ymärrä, mistä vouhkataan.
mitä puolisonne ovat tuumanneet siitä? Ovatko olleet pyyhkeellä vai ilkosillaan? Kumpaako sukupuolta puolisonne ovat?
Olen mies vaimoni on nainen,, me käydään sekasaunassa aivan sama kuka siellä on tai ketä
naisia vai miehiä aivan sama kun olen pyyhkäissyt
saunaan naiset jotkut rupee huutaan sudet.
Kokemus sekin.
Olen mies vaimoni on nainen,, me käydään sekasaunassa aivan sama kuka siellä on tai ketä
naisia vai miehiä aivan sama kun olen pyyhkäissyt
saunaan naiset jotkut rupee huutaan kuin sudet.
Kokemus sekin.
no jopas jotain. Teillä jäi paljon kokematta. Se on vapauttava kokemus kaikinpuolin;)
käytkö kotonakin saunassa vaatteeet päällä. jos et ahdistaako? saunamaailma tarjoaa erinomaisen mahdollisuude3n saunoa normaalisti eli ilman rihmankiertämää. olen usein käynyt saunamaailmassa perheeni kanssa, enkä todellakaan ole nähnyt minkäänlaista tirkistelyä puhumattaakaan mistään sopimattomasta käytöksestä. tulen vastakin käymään sasunamaailmassa. toivon että pääset ahdistuksestasi ja koet alastomuuden aivan normaaliksi saunassa.
että jos puoliso on sitä sorttia mustasukkainen, että nostaa kohtauksen, jos olette molemmat saunamaailmassa, kannattaisi ehkä harkita puolison vaihtoa. Sellainen mustasukkaisuus ei ole normaalia. 13
Ei pitäisi olla vaikeaa, mun käsittääkseni.
istukoot muut alasti jos pedofilia tai itsensäpaljastelu kiinnostaa.
jenkkimeiningissä on hyvätkin puolensa!
Hävetkää te, jotka tulette sinne uimapuvuissanne toljottamaan alastomia! Ei meillä ole hävettävää, jos noudatamme ohjeita ja viihdymme alasti.
Käymme koko perhe lapsia myöten saunamaailmassa, koska siellä saamme olla yhdessä.
Jos ette uskalla nakuilla, niin pysykää poissa sieltä.
ensinnäkin katinkullassa on ihan tavalliset saunat miehille ja naisille. niissäkin tietysti käydään alastomina. saunamaailmassa on sekasaunat. olemme mieheni ja lastemme kanssa käyneet useamman kerran saunamaailmassa, emmekä ole kokeneet minkäänlaista tuijottelua tai muutakaan epäasiallista käyttäytymistä ko paikassa. käymme myös kotona alasti saunassa koko perhe yhdessä. mielestäni alastomana saunomisessa ei ole mitään epänormaalia.
käyttekö kotonakin saunaswsa erikseen vai vaatteet päällä. alastomana saunassaolossa ei ole moiträän pahaa. katinkullan saunamaailmassa en ole koskaan törmännyt mihinkään perversseihin. olen käynyt itse userin vaimoni kanssa saunamaasilmassa, enkä ymmärrä ollenkaan kirjoittajan käsitystä saunomisesta
Ollaan itse sotkamolaisia eikä tulisi mieleenkään mennä, varsinkaan pariskuntina. En todellakaan halua tietää millainen rämemajava naapurin Lissulla on, saati että pomon vaimo näkee että alaisella on suurempi varustus kuin omalla puolisolla.
Tietysti jos jossakin kaukana olisi samanlainen nakuperse-maailma niin mikä ettei!
Ollaan itse sotkamolaisia eikä tulisi mieleenkään mennä, varsinkaan pariskuntina. En todellakaan halua tietää millainen rämemajava naapurin Lissulla on, saati että pomon vaimo näkee että alaisella on suurempi varustus kuin omalla puolisolla. Tietysti jos jossakin kaukana olisi samanlainen nakuperse-maailma niin mikä ettei!
t. ex-sotkamolainen, joka onneksi pääsi sieltä pois ajat sitten
olin käymässä myös katinkullan saunamaailmassa pari vuotta sitten. Silloin sattui paikalle ranskalainen pariskunta jotka kiertelivät vilkkaasti saunasta toiseen. Välillä pulahtelivat myös poreisiin. Aina kun rouva lähti altaasta niin taakse näkyi todella suurilla huulilla varustettu häpy. Joka kiilteli siihen malliin, että kaikki kosteus ei johtunut pulikoinnista. Oli siinä nautinnolliset näkymät. Mitään sen kummempaa ei tapahtunut, mutta hyvä ja nautinnollinen mieli jäi siitä kerrasta.
Ensimmäistä kertaa oltiin jouluna vaimon ja 8 ja 12 ikäisten tyttärien kanssa. Lapset tykkäsivät kylpylästä kovastikin, ja pärjäsivät siellä keskenään.
Vaimon kanssa käytiin kaikki sauna vaihtehdot, myös ne yhteissaunat. Ei tietenkään suomalaisessa kulttuurissa uikkareita tai mitään pyyhkeitä (paitsi pefflettiä) käytetä. Vaimo aluksi hieman ujosteli paljaaksi ajeltua pimpsaansa, mutta se oli vain ensimmäisessä saunassa. Kiva ja rentouttava loma, joka tehdään uusiksi siellä kai pääsiäisenä.
Tosiaan tuli 3v sitten 15 kesäisenä kielikurssilla itävallassa käytyä tällaisessa saunaworldissä jossa oltiin sitten ihan ilkosillaan myöskin. Huvittavinta vaan oli kun suomalaisina sinne mentiin niin kas sieltä lötyykin "suomalainen" sauna :D Lupasin 80 astetta mutta lähinnä siellä tuntui palelevan. Kun itse ei saanut löylyä heittää vaan joku löylyttäjä kävi välillä jonkun tilkan valelemassa siihen kiville. Kyllähän se meitä nauratti, jopa yksi ruotsalainenki kaveri naureskeli saunalle ^^ Muuten ihan jännä kokemus ainakin noin teininä, katsella kun aikuisia ja vähän nuorempia alastomia naisia kävelee ympäriinsä, eittämättä sai kyllä olla tarkkana että ei sais stondista. :) Ensimmäinen kokemus tuommoisesta oli, enkä ole kyllä sen koommin käynyt esimerkiksi täällä suomessa. Ei mitään valittamista kylläkään :D Siellä ovat Itävaltalaiset tosin keksineet että ei alle 16 vuotiaat pääse saunomaan :) Ehkä ihan hyvä vaan että ei tule sijaa myös tämmöisille pedofiilitirkistelijöille. Niin ja jos sattuu kiinnostamaan niin Itävallan Bad Gastein ja Alpen Therme tais olla paikan nimenä ^^
ja ainakin meidän teinipojat tykkäs:) Oli kuulemma paljon teinityttöjä alasti. Se vähän häiritsi kun aikuiset miehet kuolas näiden 12-15 vuotiaiden tyttöjen perään. Mutta omat teinipojat tykkäs kun pääsivät kerrankin katsomaan tyttöjä ihan luvan kanssa alasti.
Kyseinen saunominen ei kuulu Suomalaiseen kulttuuriin ja häpäisee koko perinteen.
Itselläni on 12 vuotias poika ja tiedän että sen ikäiset ovat luonnostaan häveliäitä, kuten pitää ollakkin. Tietysti tytöt kiinnostaa, mutta mitään tirkistelymahdollisuutta ei vanhempien pidä järjestää vaan päinvastoin kehoittaa kunnioittamaan tyttöjä. Itse olisin pikkulikkana ollut varmasti aika kiusaantunut ja ahdistunut jos vanhemmat olisi vieneet sekä aikuisten pervojen sekä omanikäisten poikien tujoteltavaksi!
Menkää itse näytille ja tuijotelkaa raksamies Reinon kikkeliä, jos olette niin huomionkipeitä, mutta opettakaa edes lapsille Suomlaista saunomiskulttuuria johon ventovieraat ja tirkistely ei kuulu!
Katinkullan saunamaailmaan lapsetkin? Oltiin Saimaalla saunamaailmassa, joka K18, ja oli ihanan rauhallista ja nautittiin kovasti. Tosin venäläiset naiset ei ihan osanneet käyttäytyä, tunkivat privaattilepohuoneeseen, vaikka hyvin näkivät että siellä on jo yksi ihminen, ja mikä pahinta, eivät käyneet suihkussa ennen saunomista joten se viisi litraa hajuvettä heidän päällään döfäsi ihan kiitettävästi pienissä saunoissa... *yrjö*
Olimme kesällä viikolla 30 Vuokatissa ja saunamaailmassa. Tykättiin kovasti.
Alueella on hyvät ulkoilumahdollisuudet ja myös kylpylästä tykkäs kaikki. Käytiin myös kaikki saunamaailmassa. Ihan rentoa oli kaikin puolin.
Saunoista parhaat oli savusauna, luolasauna ja höyrysauna.
Väkeäkin oli yllättävän paljon. Miehille taisi tarjota silmäniloa ainakin 1 venäläinen? nainen.
Itse nautin saunomisesta ja ehkä vähän myös siitä yhdestä komeasta miehestä, joka sattui meidän kanssa samaan aikaan saunaan. Vaihdettiin muutama sanakin ja oli ihan leppoisa tunnelma.
Hiihtolomalla varmaan mennään taas uudestaan.
Kävimme vaimon kanssa elokuun alkupuolella kolmena iltana Katinkullassa ja tietysti myös saunamaailmassa. Todella hieno paikka erilaisine saunoineen (savusauna pihalla ja viileä luonnonvesiallas aivan huippuja!) sekä viilennys ja porealtaineen, joissa saattoi rentoutua rakkaan kanssa rauhassa. Suurin osa väkeä oli alasti koko saunamaailmassa, niinkuin tottakai mekin. Paikalla miehiä ja naisia iältään laidasta laitaan ja joitakin pariskuntia lapsineen. Vähälukuiset pyyhepäällä haahuilijat eivät tunnelmaa pilanneet, joskin muutamille uimapukukylpijöille piti valvojien jonkin kerran huomauttaa talon säännöistä. Meno oli rentoa ja jutustelu leppoisaa toisten alastomien kanssa. Henkilökunta kierteli alueella vähän väliä, joten asiattomat varmasti poistetaan paikalta. Emme huomanneet mitään tirkistelyä tai muutakaan häirintää edes pyyhkeisiin kietoutuneilta!