Jos olette käyneet puolisonne kanssa katinkullassa, oletteko menneet saunamaailmaan?
mitä puolisonne ovat tuumanneet siitä? Ovatko olleet pyyhkeellä vai ilkosillaan? Kumpaako sukupuolta puolisonne ovat?
Kommentit (146)
suoraan pukuhuoneista saunamaailmaan vai joutuuko meneen ensin kylpylän puolelle uikkareissa, jos menee vain saunoon?
no minä en ainakaan tiennyt koko paikasta, olisi kyllä tosiaan hauska idea tulla vaimon kanssa sinne. Vanhemmat herrat olisi varmaan mielissään vaimostani, kuinka julki he runkkaa siellä?
En ole tuolla neljään vuoteen vieraillut, koska Katinkullan Saunamaailmaa ei enää ole. Ts. olen äänestänyt lompakollani.
Kävin Katinkullan saunamaailmassa joskus 10 vuotta sitten ennen kuin paikka pilattiin. Silloin siellä ihan oikeasti kaikki olivat alasti.
No ei aidossa oikeassa Katinkullan saunamaailmassa oikeasti kiinnostanut tuijotella ihmisiä, koska siellä oli niin paljon alastomia lapsista vanhuksiin. Terve aikuinen kyllä tietää mitä vaatteiden alla on.
Enemmänkin jäin miettimään mitä sellaiset ihmiset salailevat, jotka eivät käyneet saunamaailmassa?
No niinhän se nykyään on, että kannabis on muka ok, mutta alastomuus pahasta.
Kerronpa oman kokemukseni vuodelta 2009. Mentiin hiihtolomalla perheen kanssa Katinkultaan. Vanhemmat ja veljeni 11 v. Itse olin siis 15 v. Sinne yhteissaunaan sitten ilman uikkareita. Taisi olla tuttu juttu vanhemmilleni ja kun kotonakin saunottu vielä perheen kanssa, niin ei tuntunut oudolta mennä. Lauteille istuttuani näin vastapäätä suunnilleen ikäiseni tytön alasti. Oli nätti, enkä ollut ennen nähnyt murrosiän ylittänyttä ikäistäni tyttöä tisseineen ja kapean vyötärön kanssa. Niinpä sitten värkkiini tuli verentungos jota en kyennyt hallitsemaan. Tyttö huomasi tilanteen ja lähti hetken kuluttua pois. Lisää noloa syntyi kun vanhemmat ja pikkuveli taisivat nähdä tapahtuneen. Asiasta ei koskaan myöhemmin puhuttu, mutta siihen loppui myös perhesaunat kotona. Sittemmin tuo tilanne tytön silmien alla muuttui kiihottavaksi muistoksi ja nuorena miehenä masturboin monet kerrat tuota tapahtumaa muistellen. On vain niin, että alle parikymppisenä sitä on aika herkillä, eikä triggaaviin tilanteisiin oikein auta muu kuin vältellä niitä.
ilkosillaan, muuten pyyhe.