Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olette käyneet puolisonne kanssa katinkullassa, oletteko menneet saunamaailmaan?

Vierailija
30.03.2010 |

mitä puolisonne ovat tuumanneet siitä? Ovatko olleet pyyhkeellä vai ilkosillaan? Kumpaako sukupuolta puolisonne ovat?

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuijottavat!! Ei mun tissit tai pillu katsomisesta kulu! Tsiisus että onkin kaikenlaisia siveydensipuleita olemassa...

Ja _tietenkin_ saunamaailmaan, onhan se nyt lastenkin kanssa paljon mukavampi kun on molemmat vanhemmat auttamassa pesupuuhissa ja höyrysaunassa.

että on paljon tuijottelijoita. Mihin aikaan päivästä ja viikosta ei ole ollut?

Vierailija
2/146 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos puoliso on sitä sorttia mustasukkainen, että nostaa kohtauksen, jos olette molemmat saunamaailmassa, kannattaisi ehkä harkita puolison vaihtoa. Sellainen mustasukkaisuus ei ole normaalia.

13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona on savusauna johon mennään kans nakuna=)

Mua kans oksettaa ne vanhat äijät munasillaan siellä poreissa=/yök.Virossa oli ihana saunamaailma jossa käytiin kaksin,paljon erillaisia saunoja joissa sai uimapuku päällä olla ja loikoilla..tätä toivoisin suomeenkin..

Vierailija
4/146 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen kerran 18-vuotiaana ja käyn edelleen. Mitä ihmeellistä siellä nyt on?

Vierailija
5/146 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut useita kertoja katinkullan saunamaailmassa puolisoni kanss. siinä ei ole mitään seksuaalisuutta. täysin normaali tapas saunoa.aluksi vaimollas oli pyyhe ympärillä, kerran se unohtui ja sdiitä lähtien hänkin on sdaunonut ilman pyyhettä. perherittäin käydään sdaunamaailmassa, eikä se ole mitenkään kummallista.suosittelen turhien estojen poistajaksi.

Vierailija
6/146 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollan aviopari ja ikää vähän yli 40. Pari lasta eli aika normi perhe. Minä mies oon käynyt saunamaailmassa pari kertaa itekseen, kun olen ollut työmatkalla yötä Katinkullassa ja aina oon käynyt kaikki saunat läpi. Perheen kanssa on käyty pari kertaa kait viis vuotta sitten ja nyt pari viikkoa sitten. Vaimo vähän arasteli ekas mutta kun mentiin vaan niin piti paikkaa ihan ok. Tuumas vaan että jos minua vielä joku tykkää kattoa niin sitä vaan. On mukamas omasta mielestä jo rupsahtanu. Minusta ei. Nyt ku oltiin perheen kans siellä noin 15 min. Lapset ui altaassa ja me käytiin saunoissa ja muita oli pari paria ja kait kolme miestä. Ei kauheen seksuaalista ollut. Kaikki ihmiset on suunnilleen saman näkösiä alasti, oli sitte herra tai narri.

Vierailija
7/146 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ymmärtänyt kuinka on mukamas normaalia olla alasti ventovieraiden kanssa...tsiisus...niin epänormaalia kuin olla ja voi!!! Ymmärrän,että oman perheen kesken saunotaan ja nakuillaan,mut et ihan toisilleen tuiki tuntemattomat naiset ja miehet kyyläävät toisiansa julkisessa paikassa,voi yök ja vielä lapsiparkojakin tuollaisissa käytätte...

Vierailija
8/146 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkeet oli ympärillä, mutta saunoissa (joissa tosi hämärää) alasti.

muuten ihan ok, mutta porealtaassa sylikkäin istunut venäläinen pariskunta yökötti. lähdettiinkin pois tuon näkemisen jälkeen...

Vierailija
9/146 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan käyty kun on paikkakunnalle eksytty. Vaimokin tykkää käydä, mutta hän ei olekaan mikään tekosiveä tiukkapipo. Mitä ihmeellistä alastomuudessa muka on? Mistä tällaisia jeesustelijoita sikiää?

Vierailija
10/146 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit päällä tulin sinne ja ällötti altaassa kyttivät ukot (muta en piitannut). Saunassa olin ihan nakuna. Mul on itellä huono näkö, niin en osaa ajatella, että kukaan muakaan näkis: ) Ja jos näkeekin niin so what. Ei tää värkki katsomisesta kulu. Aika väljää oli sillon, kun kävimme. Mut tosiaan - ei sovi mustiksille...

Vierailija
11/146 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme miettineet katinkultaa ja saunamaailmaa mutta käykö siellä kuinka paljon pareja?vai onko tosiaan yksinäisten miesten kyttäys paikka?

Tuli käytyä kesälomalla ja voin suositella.En huomannut pahemmin mitään tirkistelyä paremminkin olo oli tosi rento.Mahtavaa kun sai käydä oman kullan kanssa yhdessä saunoissa ja porealtaassa.Itsellä oli kyllä ennakkoluuloja paikan suhteen.Suurin osa paikalla olleista oli pareja ja yllätykseksi aika nuoria(alle 30v)Paikalla Oli henkilö kuntaa melkein koko ajan,luulen että nämä tirkistelijät kyllä poistetaan aika nopeasti.Olisi kiva kuulla kokemiksia/mielipiteitä muiltakin.Pari alle 30v

Vierailija
12/146 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin tuli kyllä ihan yllätyksenä koko juttu. Eli siis poika oli isänsä kanssa miesten puolella, minä tyttären kanssa ja kun paikka oli vieras niin haahuiltiin siinä "perheenpuolikasta" etsimässä tytön (3v) kanssa niin mä olin oikeesti saada slaagin kun yht'äkkiä edessä oli kolme alastonta ukkelia, jotka eivät kyllä yhtään kääntäneet katsettaan pois meistä.. en ole mikään siveyden sipuli enkä kauhistele alastomuutta, mutta mulle jäi tunne et vähän paremmin ois voinut olla infot ja merkit missä ollaan alasti. En olisi lastani vienyt sinne.

Voi olla et olin huolimaton itsekin; paikka oli vieras, etsin miestäni ja poikaani, ja lisäksi en muutoinkaan ollut ihan parhaimmillani silloin havainnointikyvyltäni läheisen sukulaisen kuolemasta aiheutuneesta stressistä johtuen.

Vierailija
13/146 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkeet pidettiin päällä, kuten suurin osa muistakin saunojista.

Lasten kanssa oltiin siellä.

Puolisoni on mies.

Kaikkien mielestä saunamaailma oli kiva. Lapset tykkäsivät altaasta, jossa oli toinen puoli kuumaa ja toinen puoli kylmää vettä ja kiviä pohjalla. Meistä taas erilaiset saunat olivat kivoja. Uimaan ei ilkosillaan kuitenkaan haluttu.

Vierailija
14/146 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nimittäin naisten- ja miestensaunat, kun jämähdettiin saunamaailmaan :) Mahtavaa oli, kun sai oman ukon kans yhdessä saunoa kylpylässäkin... ja nakuna tietysti!

Vierailija
15/146 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä. Mitä ihmeellistä alasti olemisessa on?

Vierailija
16/146 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä ex. Ei johtunut saunamaailmasta ero.

Vierailija
17/146 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan laittaisi lapsista nakukuvia nettiin? Eihän alastomuudessa ole mitään hävettävää? Juuri noissa paikoissa pedofiilit viihtyy, eikös se ole ihan sanomattakin selvää.

Vierailija
18/146 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa ollaan käyty useamman kerran ja itse työreissuilla muutamia kertoja. Ja aina ilman rihman kiertämää kuten asiaan kuuluu.

Kyllä siellä katseltua tulee ja katseita saa molemmin puolin. Naiset kattoo vehkeeni varmaan joka kerta mutta sehän onkin siistiksi ajeltu niin mikä katsellessa :)

Eikait siinä mitään ihmeellistä ole?! Jatkuvaa tuijotusta ei tietenkään pidä hyväksyä eikä sitä tule harrastaa itsekään...

Eniten kai siellä ärsyttääkin porukka joka tulee uikkarit/pyyhe päällä PELKÄSTÄÄN tirkistelyn takia ja sitten tietysti vaahdotaan siitä kuinka kauhea ja moraaliton paikka. Heitä varten on se itse kylpylän puoli ja saunat erikseen miehille ja naisille.

Omiin kokemuksiin pohjautuen siellä on asiallista sakkia kaikin puolin. Itse kyllä suosittelen paikkaa jos alastomuus ventovieraiden keskuudessa ei ole peikko :)

M37

Vierailija
19/146 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt kiinni ja tuomittu ihan oikea lasten tirkistelijäkin.

Vierailija
20/146 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lihavat äijät siellä poreammeessa munasillaan lillumassa ja katsomassa ihan suoraan jos oli alasti/vähissä pukeissa siellä saunamaailmassa

Pitikö mennä näyttäytymään,miksi muka oksetti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä