Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olette käyneet puolisonne kanssa katinkullassa, oletteko menneet saunamaailmaan?

Vierailija
30.03.2010 |

mitä puolisonne ovat tuumanneet siitä? Ovatko olleet pyyhkeellä vai ilkosillaan? Kumpaako sukupuolta puolisonne ovat?

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks, joka on ollut töissä parina kesänä katinkullassa

sesongin ulkopuolella. Ja potkusi taisi tulla aiheesta.

Vierailija
42/146 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tienny koko saunamaailmasta kun sinne kesällä eksyin kun ihmettelin mikä tuo saunamaailma on. kyllä siellä naiset kyttäsivät minun munaani ja varsinkin se työntekijä. tuntu että se oikein tykkäs kierrellä siellä ja katsella miesten vehkeitä. ihan mukava paikka oli ja menen uudestaankin jos olen sielläpäin. tykkään saunomisesta ja siellä oli tilaa enemmän kuin normipuolen saunassa. juttelin siellä mummojen kanssa ja nuorempienkin naisten kanssa. ei kyllä tullu mitään seksuaalista mielihyvää. leppoisaa touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käynyt saunamaailmassa, yksin ja pyyhe päällä. Miehet kyllä yleensä kaikkoavat kun olen astunut saunaan, mutta olen ajatellut että omapa on ongelmansa.

Ja yleensä siellä on ollut aika hiljaista :D En näe asiassa mitään ongelmaa, miksi ette sinne uskaltaudu?

Vierailija
44/146 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaako tuonne mennä kun on pieni muna? ja katselevatko naiset siellä miesten munia?

Vierailija
45/146 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munia on monenlaisia. Niin kuin tissejäkin.

Varmaan naiset katsoo. Mutta rohkeasti sinne vaan. Unohtuu onko vaatteet vai ei ja voit nauttia saunomisesta.

Itse käynyt siellä ja huomannut, että samalla lailla ne naisetkin vilkuilee. Kunhan ei mene tuijottamiseksi

Vierailija
46/146 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme koko perhe lapsia myöten saunamaailmassa, koska siellä saamme olla yhdessä.

Jos ette uskalla nakuilla, niin pysykää poissa sieltä.

Sinänsä aika hassua, että perhe saa olla yhdessä jos suostuu yhteen ehtoon eli riisumalla vaatteet ;-)

Vierailija
47/146 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta tuntuu ajatuskin koko perheen kimppasaunasta pervolta.Ajatelkaas, uusio perhe jossa 25,18 vuotiaat tytöt ja 18,21,23,23 vuotiaat pojat + osan tyttö- ja poikakaverit ja yksi vaimo ja lapsi.kaikki sulassa sovussa tuijottelemassa toisten hmmm..paikkoja.

Ei muuten onnistuis meillä, mutta menkää te vain.

Vierailija
48/146 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka. Tulee käytyä aina pari kertaa Vuokatin lomalla.

Vierailija
49/146 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on ihan yleistä keski-euroopassa, lähes kaikki spa-osastot ovat ilman uimapukua - tosin tuolloin ikäraja 16v.

Vierailija
50/146 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunamaailma on ihan kiva. Lähinnä kolme asiaa ärsyttää.

1) Vanhat pervot äijät jotka roikkuu siellä koko kylpylävuoron ja vaihtaa saunaan sen mukaan mihin naisia menee

2) Lapset, nuoret pojat ja naiset, jotka kulkevat edestakaisin alueella uikkarit päällä

Ensimmäistä ei varmaan tarvitse edes kommentoida miksi ärsyttää jälkimmäisten kohdalla voisi sanoa että jos ei ikä tai rohkeus vielä riitä niin kannattaa pysyä poissa.

3) Välillä höyrysauna on suorastaan kylmä.

Parhaat jutut tuolla saunamaailmassa oikeastaan ovat porealtaat ja vilvoitteluallas. Meillä lähinnä lapset ovat tykänneet tosi paljon käydä tuolla ja osaavat kyllä käyttäytyä. Mies käy useammin mutta käydään koko porukka. Savusaunassa on todella hyvät löylyt ja ulkolammikko on kiva. Siellä naisille ehkä ärsyttävintä on uimapuvun pukeminen saunan edessä.

Vierailija
51/146 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunamaailma on viihtyisä ja rentouttava paikka. Olen siellä mieluummin kuin siellä toisella puolen missä on enemmän ruuhkaa ja melua.

Vierailija
52/146 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, uskokaa tai älkää, tuollaiset paikat keräävät pedofiileja. Mun lähiuimahallissa on yhteissauna, ja ompa sieltäkin juttu sun toinen tietyistä ukoista jotka istuvat vain ja ainoastaan nuoria tyttöjä kyttäämässä. Tiesittekö, että lapsen altistaminen tilanteeseen, jossa aikuinen saa tyydytystä tai kiihottuu hänen katselustaan, on jo hyväksikäyttöä? Menkää itse aikuiset jos tykkäätte, mutta ÄLKÄÄ viekö alaikäisiä lapsianne! Ei todellakaan voi vedota että senkun katselevat, lapsen altistaminen tuollaisille katseille on väärin!

Vierailija
53/146 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä vastaajan 115 kanssa... Mulla jäi saunamaailma kokematta, kun ei kiinnosta kekkuloidan alastonna ventovieraiden edessä saati tuijotella vieraiden alastomia vartaloita. Lapsianikaan en tuollaiseen suurin surminkaan veisi, koska valitettavasti totuus on se, että tuollaiset paikat takuulla houkuttelevat kaikenlaisia pervoja.

Vierailija
54/146 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys ja vielä hassumpi ketju =)

Tietysti käymme siellä. Ja saunassa ollaan tietysti alasti. Ainoastaan ketuttaa ne idiootit, jotka väkisillä haluaa sinne, mutteivat voi riisua uikkareitaan. Onneksi sitten aina joku huomauttaa. Viimeksikin joku mamma lähti napisten ja niskojaan nakellen pois =D Siinä sai lapsensakin hyvää kasvatusta.

Se on ihan luonnollinen tilanne ja kivat saunat. Ei ole tullutkaan mieleen tehdä siitä ongelmaa.

Vierailija
55/146 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee käytyä myös. Siellä on enemmän tilaa kuin sillä toisella puolella. Ihan samanlaista kylpylämeininkiä. Meitäkin on ärsyttänyt ne tyypit, jotka tulee sinne uimahousut jalassa ihmettelemään. Jos ei kantti kestä olla ilman pysykööt toisella puolen.

Mutta en toivo, että tulisi liian suosituksi tuo saunamaailman puoli, sitten ne ruuhkat tulee sinnekin

Vierailija
56/146 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
57/146 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan nuorfena miehenä työmatkalla. Majoituin Katinkullassa. Illalla menimme erään matkailujohtajan kanssa saunamaailmaan. Olin siihen aikaan hoikassa juoksukunnossa (176/67). Hieman hämmentyneenä katselin ympärilleni. Sanoin kumppanilleni, että niillä, joilla on vara ostaa täältä lomaosake, on maan vetovoima jo tehnyt tehtävänsä. Hieman peitettynä on huomattavasti nätimpää, mutta jokainen tehköön oman halunsa mukaan.

matkailukonsultti/yrittäjä

.

Vierailija
58/146 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä tuli käytyä. Tykättiin.

Vierailija
59/146 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti yhdessä ja nakuna niinkuin saunaan kuuluu

Vierailija
60/146 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 17:46"]

Seisottavatko miehet kalujaan ihan avoimesti siellä saunamaailmassa? Näin olen kuullut...

[/quote]

Joo, seisottavat. Varsinkin kun nättejä, nuoria tyttöjä tulee äitiensä kanssa saunaan. Ei ne rupsahtaneet mammat viisaria väräytä, mutta nuoremmat kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi