++Helmisimpukoiden viikonloppupino++
Kommentit (23)
oon täällä käyny lukemassa teidän kirjoituksia moneen otteeseen ja nyt sit viime metreillä ajattelin rekisteröityä käyttäjäksi :) voi tulla jotain virheitä tän käytön suhteen mut kyl mä tästä opin. Oon pääkaupunkiseudulta ja odotan toista lastani, LA 14.2. Olemassa jo tyttö -03. Raskaus on mennyt ihan mukavasti, mutta nyt alan jo epätoivosesti odottaa että lähenis se synnytys!
kirjottelen myöhemmin sit lisää, pitää mennä pelastaa toi esikoinen pulasta kun äänestä päätellen on joku ongelma hänellä. Toivottavasti mä vastasin tähän viestiin oikein, iik!
rauhallista sunnuntaita kaikille!
Äänestämässä tosin kävin ennakkoon jo heti ekana päivänä. Saas nähdä, missä kunnossa sitä on sitten toisella kierroksella, et pääseekö äänestämään sit ollenkaan.
Noista synnytystapa-arvioista. Meillä terveyskeskuksen lääkäri kokeilee päällisin puolin lantiota ja vauvaa ja arvio sen perusteella mahtuvuuden. Jos on jotain syytä epäillä mahtumista, niin sit laitetaan tarkempaan syyniin TYKS:iin.
Minä olen menossa sinne huomenna " ronkittavaksi" ja syynä on pieni kokoni (147 cm) ja kohdun suuri koko (on kasvanut koko ajan keskikäyrän yläpuolella, ei paljon, mutta kuitenkin). Vähän jännittää, että mikä " tuomio" sieltä tulee. Mitään painoarvioita ei meille ole tähän mennessä tehty, joten vauvan koko on minulle täysi arvoitus. Aika isolle ja vahvalle se vaan ainakin näin iltaisin mahassa myllätessä tuntuu... Rupeaa jo välillä ihan tosissaan ahdistamaan sen liikkuminen. Sit on helpottunut, kun vauva nukkuu, mutta sit kohta alkaa taas toivomaan, että liikkuis nyt vähän, että tietää sen olevan hengissä... Kivat ristiriitaiset fiilikset siis ;)
Käytiin tänään kattomassa tontteja ja nyt löytyi yksi TODELLA potentiaalinen. Muutama juttu kun vielä selvitellään, niin voipi olla, että me osteta täräytetään se... Hii!!!! Olisi kyllä tosi ihanaa, että saisi nyt vihdoin tämän talo-projektin käyntiin, kun onhan sitä yli vuosi jo suunniteltukin.
Antoisia vaalivalvojaisia kaikille helmiksille!
Kirppu 37+1
aattelin nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoitella tänne kun samaan joukkoon kuulun. olen kyllä joka päivä käynyt juttuja lukemassa, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi itse osallistua.
eli 20.2 odotan perheenlisäystä tulevaksi ja hän onkin sitten esikoinen. sukupuolesta ei ole tietoa.
kaikki on mennyt tosi hyvin ainakin tähän asti. toivotaan että menee jatkossakin.
simba9 ja masuasukki 35+0