Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi,anoppi..mitä hänen päässä liikkuu..?

Vierailija
14.01.2006 |

En ole koskaan pitänyt anopistani ja nyt kun olen hänen poikansa kanssa seurustellut jo 11vuoden ajan luulin tuntevani anopini jo aika hyvin,mutta muuttuipas minunkin luuloni..

Anoppi teki jo vuosia sitten selväksi ettei pidä minusta (sanoi sen suoraan) Mieheni on on minun ensirakkauteni eikä minulla koskaan ole muita miehiä elämässäni olut,mutta anoppi leimasi minut huoraksi heti kun minut ensi kerran näki (no oikei myönnetään,olin silloin 15vuotiaana aika järkky näky: meikkiä enemmän kuin tarpeeksi,päällä tiukkaakin tiukemmat vaatteet..ym..siis sen ajan " pissis" ) no enää en tuolta äytä tienkään,onhan tässä kulunut aikaa ja järkeäkin tullut päähän :)

No vuosi sitten saimme mieheni kanssa pienen pojan ja jo silloin anoppi muuttui paljon pehmeämmäksi minua kohtaan,mutta huiput tulee nyt:

viikkoa ennen joulua pihaamme kurvasi postin auto ja meille tuotiin pesukone ja 40tuuman TV joita en itse ollut mistään tilannut,miehen kanssa pähkäiltiin ja tultiin siihen tulokseen että postilla on sattunut joku moka tai sitten HobbyHallissa josta tuotteet tulivatkin..vaan ei,anoppi oli ne meille lahjaksi ostanut! ! !

No eilen anoppi ilmoitti että hän on varannut ja maksanut perheellemme 2viikon matkan thaimaaseen! Siis herranjumala mikä sille naiselle on tullut kun se näin meitä lahjoo???

Soitin eilen anopille ja sanoin ettemme voi lähteä matkalle sillä ei me yksinkertaisesti voida/kehdata ottaa moisia lahjoja vastaan jolloin hän latasi minulle luurin korvaan..en tiedä mitä tehdä/sanoa..

Tuli mieleen että voisiko anoppi olla kuoleman sairas tms? vai miksi hän noin on kääntänyt kelkkansa ja nyt jakaa kalliita lahjoja..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän