Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>^_^< Kesäkerttujen viikonloppupino! ----- ♥

14.01.2006 |

Huomenta!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meidän perhe tai siis neiti 4vee ratkes urheileen. Kahteen kertaan on tarvinu lähtee luistelukentälle harjoittelemaan. Ihan kiva, tuleepahan itekin ulkoiltua kun viikolla ei paljon tuu pihalla oltua.

MARIADEE(?): En mä kyllä kauheesti siltä pelkopolikäynniltä odota, mutta täällä saa sinne lähetteen automaattisesti ku edellinen(=esikoinen) syntyi hätäsektiolla. Ja meillä ainakin nla lääkäri tuumas että kyllä ne siellä sitten rakenneultrankin tekee. Jos ei, niin tarvii sitten varata aika yksityiselle. Tosin taidan kyllä mennä yksit. muutenkin kun täällä keski-suomessa ei saa ä-polille ottaa sisruksia mukaan ja meijän neiti tahtois niin kovasti nähdä " Minnin" . Ei mulla kyllä sektiota vastaan oo mitään, päin vastoin... Mutta kun en oikein vielä itekään tiedä miltä tuntuu ja " pelottaako" oikeasti vai onko nää vaan tällasia raskausajan hormonimylleryksiä. Tulevan lapsen koko kai mua eniten hirvittää, kun esikoisesta sanottiin vielä synnytyssalissa että painoo tollaset 3200gr ja syntyikin sitten 4140gr painava tyttö. Ite en mikään isokokoinen ole, niin epäilen olisinko saanu neitiä ite ulos puskettuakaan. Hätäsektioon päädyttiin sydänäänten äkillisen laskun takia ja siihenkään ei sitten löytynyt mitään syytä. Sekavaa tekstiä, mutta yrittäkää saada jotain tolkkua....

Niin ja siihen ä-poli/ pelkopoli käyntiin onkin vielä yli kaks viikkoo, plääh... Minkäs teet kun on sama pää kesät talvet;))

Jospa sitä minäkin jaksaisin taas notkua vähän tiheemmin täällä kun oon ihan pudonnu kärryiltä kaikkien galluppien ja kuulumisten suhteen.

Mutta nyt saunaan!

Quest ja Minni 18+2 Ihanasti noi viikot kasvaa kilpaa mahan kanssa..

Vierailija
22/22 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen halut eivät ole vähentyneet, mutta huomaan, että itsellä alkaa vauvan liikkeiden myötä haluttamaan vähemmän.

Tänä aamuna oli aika inhottava tilanne. Mies haluaa aika usein, tänä aamuna sitten suostuin " pakosta" , ajattelin että onpahan sitten ohi. No, vauva potki samalla ja minusta tuli todella äksy koko seksin suhteen. Lopetin koko leikin kesken ja vollasin sitten koko aamun. Onneksi saatiin puhuttua jälkeenpäin. Sanoin, että minua täytyy oikeasti haluttaa, että seksistä tulee yhtään mitään. Vau´kirjassa oli ihan täydellisesti sanottu tuo juttu. Mies, älä painosta naista seksiin tai saat jälkeenpäin kuulla siitä agression muodossa.

Raskauden aikana olemme harrastaneet seksiä noin kerran viikossa. Minun mielestä tuo on kuitenkin ihan inhimillinen määrä. Tosiaan on hirmu vaikeaa keskittyä kun vauva potkii, tulee semmoinen olo että se ei tykkää touhusta kun potkii. En usko, että mieskään pystyisi keskittymään jos sillä olis käsi mun mahalla ja vaavi potkis sitä.

Mutta juuri niin kuin oppaissakin sanotaan, mulla on sitten huono omatunto jos en " anna" . Mut ainakin tänään oli semmoinen tietyllä tavalla hyäksi käytetty olo. Ja jos tämmöisiä kertoja tulee useammin niin varmasti menee koko seksistä maku. Kauheeta purkamista...

Tänään vauveli on ollut melko hiljainen, ei ole paljoa potkinut. Olen kyllä itsekin ollut ihan superväsynyt. Eilen kirppu mylläs koko päivän ihan mahdottomasti, se on varmaan tänään väsynyt. Viettää leppoista sunnuntaita. Mie inhoan näitä pyhäpäiviä. Oon semmoinen ihminen joka ei jaksais olla hirveästi paikallaan. Ja kun kaikki paikat on kiinni niin voi tylsyys! Huomenna sentäs pääsee kouluun, vaikka vaan kahdeksi tunniksi. Saan paljon paremmin nukuttuakin kun touhuan päivän. Tänään tulee hyvä leffa neloselta, pitää jo lähteä valmistautumaan siihen.

Tytteli-83 rv 18+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla