Varhaisraskausden ultrassa käyneet, onko sydänäänet näkyneet?
Olin itse varhasiraskauden ultrassa kk:n mukaan rv 6+3, mutta sydänääniä ei näkynyt..lääkäri sanoi, et koko olis vastannut, et viikkoja ois kasassa 6+0, eikä välttämättä näykään tässä vaiheessa, MUTTA silti asia vaivaa.. olisi jäänyt turvallisempimieli, jos ne oisin saanut nähdä.. Onko muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (4)
Kiitos vastauksesta, se lohdutti mieltä :)
Mulla näkyi 6+0 sydänäänet, mutta en edes osannut odottaa, että olisi näkynyt, kun ei ne yleensä silloin vielä näy. Joten ei hätää, olen varmaan enemmänkin poikkeus ja sinun tapauksesi sääntö.
AJL 16+1
Liian nopea käsi äsken!
Itse jouduin käymään ultrassa 6+5, siinä sydänäänet eivät vielä näkyneet, ainoastaan ruskuaispussi. Seuraava ultra oli kaksi päivää myöhemmin ja siellä pieni sydän jo sykki :) Ymmärrän paniikkisi, itselle ne kaksi päivää olivat aikasta mielen kaaosta. Ja varmastikin edellinen keskenmenoon päättynyt raskaus vaikutti vielä siellä takaraivossa!
Toivottavasti kaikki on hyvin!!
Kukka nyt 12+5
Ei näkynyt kuin pienen pieni piste vain. Lääkäri sanoi, että olen ihan liian aikaisin ultrassa. Lopputulos oli kuitenkin pieni poika n. 34 vkoa myöhemmin:)