Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Lauantaita LOKALAHJOILLE~

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös haikeena ajattelen et onko tää vauva viimeinen mut saatetaan tehdä jos luoja suo se kolmaskin mut ei ainakaan miehen mukaan viiteen vuoteen. lapset nyt poika 1v5½kk ja tyttö 2½kk. on nuo vauvat vaan niin ihania ja vähän turhan nopeesti menee tää vauva aika:(

Vierailija
22/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran levoton yö takana...

Poika nukahti vihdoin vasta vähän vaille kaksi! Mies oli yötä pois, joten hieman oli pinna kireällä, kun itseäni olisi väsyttänyt.

Sitten herättiin syömään kello 3,5 ja 7.

Hieman mietin, että saakohan poju tarpeeksi illalla ruokaa, kun huuto on vähän sellaista nälkähuutoa ja herää noinkin usein syömään. Pitää kysyä ma neuvolasta asiaa.

äitikolmelle kyselit d-vitamiinitippapullon tilanteesta. Meillä oli aluksi De-vitolia, mutta vaihdoin Jekovittiin (kokeilin josko se oli mahavaivojen syy). Ja Jekovit pullo on lopuillaan juuri nyt.

Miehen kanssa ei oikein ole yhteistä aikaa, koska Atte menee nukkumana niin myöhään. Usein mä nukahdan ensin, sitten mies ja poika. Parisuhteelle asia ei ole niin hyvä, mutta josko poju nukkuisi jossain vaiheessa paremmin ja hieman aikaisemmin....

Ainoa yhteinen aika on viikonloppuisin, kun poika nukkuu pari tuntia päiväunia. Tosin sitä ei voi aina hyödyntää, kun talossa on muitakin tai pitää käydäkaupassa tai muita menoja...

Tänään ollaan menossa Atten kanssa ekoihin isoon juhliin. Pakkasin kassiin kaikenlaista, ja iso kassista tulikin. Hieman hymyilytti, että pieni poika, mutta iso kassi:) Mukana on reppu, liina, lattialle alusmatto, vaippoja, kahdet vaihtovaatteet...Saa nähdä miten poika viihtyy.

Lokaäiti-05, oletko kokeillut D-tipoista myös tuota Jekovittia?

Se on vesipohjainen ja joillakin se ei yrsytä niin paljoa kuin öljypohjainen Devitol.

Miten teidän vaavit reagoivat 3 kk rokotukseen? Meillä se on edesäs maanataina, ja jotkut sanoivat, että saattaa nostaa kuumetta. Noh, sen kai sitten näkee. Supot on ostettuna varmuuden vuoksi.

pulleronah : mite teitte että saitte nukkumaan pinnasängyssä? Meillä se on edelleen paha peikko...

Meillä on kanssa ollut nuhaa muutama päivä, mutta kuumetta ei mielestäni ole ollut. En ole tosin mitannut (ehkä pitäisi...). Apteekista ostetulla niistäjällä saa nenää vähän tyhjennettyä. Mäkin olen pelännyt, että onko tää sitä rs-virusta, mutta näyttäisi että ei ole. Tai mistä sen tietä, pitää sitäkin kysyä maanantaian neuvolassa.

Nyt pitää lähteä valmistautumaan juhliin, poika kun nukkuu vielä ulkona... Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamiko: niinhän se on et jos luoja suo, toivottavasti. Ja tää vauva-aika menee tosi nopeesti! Esikoisen aikana aina odotin et lapsi kehittyis nopeasti, nyt tän vauvan aikana jo pelkkä kiinteiden aloitus reilun kuukauden kuluttua tuntuu haikealta...

Harju: Teilläkin " ihanat" nukkumaanmeno-ajat, kuten meilläkin. Toivotaan että parin kuukauden päästä mennään kiltisti nukkumaan ajoissa, mielellään runsaasti ennen puoltayötä!

Nyt pihalle!

Emily the riippuvainen, heh...

Vierailija
24/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin yritän!! Mä kun tunnun ehtiävän tänne ihan jatkuvasti.. mikähän lie syynä, oiskohan lapset joskus oman onnensa nojassa =D

PULLERONAH -ihanaa kakkua! Kiitos virtuaaliherkuista, jospa vähentäis noit himoja.. ONNEA synttärin johdosta.

JOPOTITI ja Niko -tervetuloa joukkoon mahtavaan (vaik ite sanonkin)

ÄIPPÄLI -mäkin sun hiljaisuutta oon jo ihmetellyt! Kiva et pistäydyit. Kumpa pöpöt pysyis Aadasta erossa tästä lähtien. Mä kyllä kiitän ylös et mies ei juo.. isä ja veli onkin eri maata :-/ Jaksamista tosiaan.

EMILY -herkillä joo :) en pystyny itkemättä lukemaan tekstaria, kun naapuri lähetti et oli vauva syntynyt :´) itken kyl vaan ilosta..

HARJU -rokotus oli lempeä! Vauva suutahti vähän pistoa muttei mitään oireita tullut. Hyvä niin.

Paloi piruksesti rahaa kauppareissuun.. mamma meni ja osti iskän kauhuksi kaikille pojille + kummitytölle synttärilahjaksi juhla-asut (riihipeikon jos tiiätte), miltei 300 euroa.. no olen kauan jo niistä haaveillut. Sampon 1-v. kuvaa odotellessa, heh.

Nyt siivoomaan ja päiväkahville. *heilauttaa kättä*

Vierailija
25/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleronahille synttärionnittelut! Kovasti yritin kakusta kieltäytyä, mutta näytti niin hyvälle... Se siitä laihiksen aloittamisesta ainakaan tässä kuussa...

Tervetuloa mukaan Jopotiti ja muutkin uudet, jos en ole muistanut sanoa aiemmin!

Yhteistä aikaa miehen kanssa on tosiaan hankala löytää... Poikien päiväunetkin tahtoo olla niin eri aikaan ja sitten illalla Jami valvoo sen verran myöhään, että monesti nukahdetaan itsekkin samantien... Jos sitä sitten joskus järkkäis yhteistä aikaa, lähtis vaikka leffaan tms.

7.-8.2. lähden tosin itse reissuun niin, että lähden tiistaiaamuna ja tulen keskiviikkoiltana. Ois sellanen koulutusseminaari katinkullassa, ihana päästä kylpylään ja ravintolaruuille... Slurps! Vaikee on varmasti olla pojasta erossa, mutta toisaalta se voi tehdä ihan hyvääkin... Esikoinen menee silloin mummolle ja papalle hoitoon ja mies jää sitten vauvan ja pakastettujen maitojen kanssa kotiin... Kiinteitä ei varmaan ainakaan ennen sitä reissua aloiteta, kun ei sitten tiedä, miten massu reagoi, niin parempi aloittaa, kun kumpikin on kotona... Ite täytyy ottaa pumppu mukaan, ettei tissit ratkee...

Mamikolle: Siis teetsä tosissas 200-400 vatsalihasliikettä päivässä??? HULLU :D! Minä en kyllä pääsis ees sängystä ylös seuraavana päivänä moisen rääkin jälkeen...

Joku kyseli rokotusreaktioista: Meillä ei Jamille nostanut kuumetta tms, mutta pientä kärttyisyyttä oli, joten ekana päivänä annettiin suppo, et nukkui sitten kunnon unet ja sen jälkeen oli ihan normaali... Esikoiselle ei myöskään ole koskaan noussut kuumetta, saa nähdä kuin käy nyt, kun maanantaina mennään 1,5.v. neuvolaan... Monelle kun on kuulemma se rokote nostanut kuumetta, vaikkei aiemmin olis ollutkaan...

Eipä tänne muuta, taidan lähteä keittämään itelle ja miehelle päiväkahvit!

Mami

Vierailija
26/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo...teen tosiaan aika paljon noita vatsalihaksia...pakko jos meinaa kesällä vähissä vaatteissa liikkua. aluks tuli lihakset tosi kipeeks mut nyt ei enää. hulluja on monenlaisia;)

Vierailija
27/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä loimulohen valmistumista kieli pitkällä, joten on hetki aikaa lukea ja kirjoitella.

Vitamiinit unohtuu täälläkin varmaan ainakin kerran viikossa...ennen annoin illalla, mutta tuntui että silloin unohtuu helpommin, nykyisin sitten aamupesujen aikaan, mutta ei sitä näköjään sen paremmin muista silloinkaan:)

Meidän Aada on alkanut heräämään öisin, ei suinkaan nälän takia vaan harjoittelemaan uusia taitojaan..Viime yönäkin kahden aikaan oli aikamoinen touhu käynnissä, kiljahtelua ja sängyn töminää kuului seinän takaa..Kävin sitten kolmen maissa vähän paketoimassa tyttöä, että rauhoittuisi nukkumaan ja niinhän se sitten uinahti ja kiljahtelut herättivät seuraavan kerran 7 maissa..(yöunille nukahti klo 20)

Mies yllätti eilen täydellisesti kosimalla ja mikäs sen parempi kihlautumispäivä kun 13.päivä ja perjantai. Jostain kummasta se muisti jopa mun sormuskoon, joten sain heti sopivan sormuksen käyttöön. Hääsuunnitelmat saa vielä odottaa, sen verran kauan se tätä kihlaustakin tuntui harkinneen;)

Mutta joo, nyt taitaa olla parasta lähteä perunoita keittelemään!

Kivaa lauantaipäivää kaikille ja parantavia ajatuksia pikku potilaille!!

Vierailija
28/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo etten tänään ehdikän kirjoittaa, mut poitsu nukahti niin lukasin koko pinon läpi.

Olimme illalla kylässä likkakaverilani, jossa masuvauva viikolla 34. Jännittää jo kovasti, tuli niin mieleen oma odotuksen loppuaika kun masu nytkähteli niiiiin ihanasti. Pikkuinen potkiskeli siellä.

Felix söi hyvin illalla tisusta taas, kuten aina. Ongelmana tai haasteena paremminkin meillä nykyisin nukahtaminen. Jos eu huomaa tarpeeksi ajoissa ottaa syliin ja hyssytellä niin saattaa tosi temperamenttisesti pinnistää unta vastaan. Näkee et on ihan sippi, mutta ei saa unen päästä kiinni. Eilen kylässä kävi näin... lopulta sit nukahti joskus 23 maissa ja sit sai vaikka räjäyttää vieressä niin ei herää. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Kotona sitten puolenyön maissa yritin syöttää ettei heti 1-2 aikoihin heräisi, niin ei puhettakaan. Nukkuu ku letku. Aivan sippi.

Heräsi sitten klo 2, edelleen aivan sippi, ei syöny vaan nukahti uudestaan. Sitten syötiin klo 4, 7 ja 9 maissa ylös. pikku-unet 10-10.30 ja parvekkeella 12-13.. Nyt sitten nukahti 14.30...

Illalla olis kihlajaiset miehen serkulla, aika lähellä. Kuuden maissa meinataan mennä, kunpa poitsu nukahtais lähtiessä :)

TERVETULOA uudet Lokamammat pinoilemaan! Varokaa tarttuvaa riippuvuutta näihin ihaniin sivuihin!

LOKAÄITIkö? jutteli Deetipoista ettei uskalla antaa kuin 10 tippaa? Mulla aivan sama. Pikkuhiljaa olen nostanut tippojen määrää sieltä 2 viikkoisesta ja ehkä 1/4 osa deetipat pullosta menny :) HUOH!

NYt yritän muistaa kuiteski joka pv sen 10 tippaa. Yritän nostaakin jopa määrää vähitellen :)

Ihanaa lauantain jatkoa!

Sirkkuliina ja Felix 2kk 5pv

Vierailija
29/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meill eilen oli siis todella paha päivä.Eli poika joutui siis jorviin. Ja siellä sitten otettiin kaiken maailman kokeita ja selvishan se sitten mikä nostaa tulehdusarvot pilviin....uskoka tai älkää mutta sillä on jokin adenovirus joka aiheuttaa nielutulehdusta,pitkittynyttä kuumetta ja vatsaoireita.Mutta sitä viimeista eli vatsa oireita meidän poitsulla ei ollut.Nielu on turvonnut ja samoin sylkirauhaset,mutta nieluun ei satu nieltäessä?:-O

No ei tarvinut jäädä yöksi mutta viettivät kahdessa sairalassa eilen yhteensä 8-9 tuntia.Eli ensin peijaksen ensiavussa ja sitten sieltä jorviin.

Mä olin kyllä vauvan kanssa kotona mutta ihaan " rikki" pelotti että on jotain pahempaakin.Poika siis houraili eilen ja heljui aivan tajunnan rajamailla ja näki näkyjä:(

No tänään on onneksi jo parempi ja olivat eilen illalla jorvissa sitä mieltä että on paranemaan päin kun tulehdusarvotkin alkoi siellä laskemaan.Mutta huomenna menevät uudelleen tarkastukseen ...varmistamaan että tauti ei ole luonnetta muuttanut.

Nyt täytyy vaan olla tarkkana kuumelääkkeiden suhteen....kun ei saa päästä kuumetta kauhean korkeaksi .Eli kuumelääkettä menee myös ennalta ehkäisevänä.Otetaan siis tänään säännöllisesti,vaikka ei olisis kuumettakin.

Marthalle ei ole virus ainakaan viellä tarttunut eikä isommille tytöille.

Sanoivat jorvissa ettei vauva välttämättä saakaan sitä kun mull on varmaan tullut jo sairastettu se tauti ja oon siis saanut vastaaineet siihen niin ne kuulemma rintamaidossa aika hyviin siirtyy vauvalle.

No toivotaan!

Pulleronah...paljon onnea vaan,paljon onnea vaan,paljon onnea sulle paljon onneeaa vaan!!!!! --;--@

Tervetuloa jokkoomme uudet!Ja vanhat uudet:)

Miehen kanssa kahdestaan aikaa ei tällä hetkellä kauheasti ole.Kun saadaan isommat nukkuun niin Martha valvoo kunnes siirryttään kaikki nukkuun:(

Sen verran on että tänään isommat tytot(10 ja 7v)ovaat pienempien vahtina illalla kun minä ja mieheni rentouduttaan kahestaan saunassa ...eli siis vaan ollaan se puolisen tuntia kahestaan saunassa (ei mitään sexiä:()

Näi saadaan jutella keskenäämme omista asioista ilman häiriöitä.Ja näin joka lauantai.Mies saa hieroa mun hartioita ...on meinaa aivan jumissa.

Dvitamiineista ...minäkin lahopää ja oon välillä unohtanut joten ei ole pullo loppu viellä.

Eipä tässä sitten nyt muuta ...palataan sitten taas jossain vaiheessa!

Hyvää viikonlopun viettoa kaikille!

Andromeeda ja reipas pieni potilas Rami ja siskot.

Vierailija
30/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelinpas tulla vielä kirjottelemaan kun poitsu nukkuu päikkäreitä:)

Emily78;mulla kans mieli tosi herkillä,välillä ihan hävettää...ja just kaikki iloset ja mukavat asiat pistää hanat auki:)

Pulleronah;ONNEA!!!!!

Harju;rokotus meillä meni suht kivasti.Vähänhän se itketti ja illalla oli sit normaalia kiukkusempi mut ei muita oireita.

MariJo77;ONNEA kosinnasta!Meilläkin kihlapäivä 13 perjantai:)Tosin jo vuonna -99.Kosinta kyllä kunnolla kävi vasta syksyllä sairaalassa kun poika syntyi ja hääpäiväksi päätettiin 15.7.2006.Joten nyt pitäis sit kevään ajan jaksaa niitäkin järjestellä!Ei kyllä isot häät ole tiedossa..

Andromeera;hyvä että selvisi syy pojan oireisiin ja on jo pikkuinen parempana!Toivottavasti nyt lähtis tauti kokonaan pois!

Me käytiin päivällä K-raudasta ostamassa kuultolakkaa,paria eri värisävyä ja maalaillaan kun keritään keittiön kaappien ovet vaaleammaks ja kylppärin katto samaten.Sit ois tarkotus keittiön tasot uusia joksikin tumman puun väriseksi tms..Ihanaa saada vähän uutta ilmettä kotiin:) Keväällähän me vasta ostettiin tää asunto mutta ei olla vielä paljon mitään itse uusittu(ei kyllä oo hirveesti tarvettakaan)..

Nyt syömään,kauhee nälkä!!!

Blacka ja Julius

Vierailija
31/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti pinon jatkeeksi!

PALJON ONNEA PULLERONAH!!kyllä maistuu kakku aina. :)

_EMPPU,JOHANNU ja muut hyvin levänneet:voi kun ihanaa että teillä nukuttiin hyvin yö!sitä ihmettä minäkin ootan kuin kuuta nousevaa..

GALLUPPIIN yhteisestä ajasta miehen kanssa:aika vähiin jää..varsinkin näin kun aurora valvoo iltaisin ja nukkuu tississä. :/

isommat on 7-v, 6-v ja 4-v.

nooh,ehtiihän tuota ukkoakin silitellä sitten aikanaan..

ANDROMEEDAlle tsemppiä!hyvä että pojan tauti selvisi,pikaista paranemista sinne!

KAISA1977:oli mukava lukea kuulumisia pitkästä aikaa!teilläkin nukutaan hienosti,hyvä!koitahan jaksella,tsemppiä tulevaan leikkaukseen!

uusille tulokkaille TERVETULOA mukaan!

JOHANNA:voi kun ikävältä kuulostaa teidän pienen ihottuma!toivotaan että syy pian selviää ja tilanne helpottuu.ilman muuta vaan vaadit lähetteen tarkempiin tutkimuksiin!

kaikille oikein leppoisaa lauantaita!!!

ps.TIIKERIKALA miten teidän ilta meni,oliko hyvä leffa?

pps._EMPPU:tavoittiko mun ötökän karkoitus-vibat teitin...? ;)

-nasuli

Vierailija
32/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HARJU, tuo pinnikseen nukahtaminen meillä täys mysteeri. Nostin vaan yks ilta sinne, ja hopsheijaa - kohta nukkui! Laitoin mobilen päälle, katteli sitä ja sitten untenmaille. Ja tätä on sitten jatkunut, vaikka oltiin varmoja että vahinko se oli:) Nukkuu niin autuaasti kun sinne nostaa, tuttia suuhun ja vähän silitellään päätä. Ennen tämä ei onnistunut, kokeiltiin miljuuna kertaa, vaikka ja mitä..

Tiikerikala, minkä leffan kävit kattoon? *utelee*

Vierailija
33/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jansku nukahtiheti kun isommat sisarukset lähti isänsä kanssa urheilemaan. Siitä on kulunu jo pari tuntia, keraan jo Janskulle puin ulkovaatteet ja kävin ostamassa tulppaaneita, mut eiku neiti nukkuu edelleen. Tulppaanejakin tarttu matkaan vaivaiset neljäkymmentä, kun nyt olivat niin halpoja:)

Itsellä tuntuu olevan silmätuhlehdus, mut en viitsi ennen tiistaita lääkäriin lähteä, kun nyt tiistaina on se jälkitarkastus. Inhottavan kipee tuo silmä.

Jansku heräili kans viimeyönä vähän turhan usein, mut kait sillä on joku tiheenimemisen kausi. Neidillä ei noi 68 senttiset vaatteet oo kovinkaan isoja, tuntuu olevan aika pitkä neiti, laiha tosin. Tiistaina saa taas tietää kuinka paljon on kasvettu, edellisestä mittauksesta on jo kuukausi. Täysimetyksellä kun mennään niin ei ole mitään havaintoa kuinka paljon maitoa menee.

Kuinka moni käy vauvan kanssa saunassa? Kuinka pienenä aloititte? Meillä Jansku oli reilut kaksi viikkoa kun ekan kerran saunottiin ja nyt käydään kerran viikossa. Neiti tykkää tosi paljon.

Nyt saunan lämmitykseen!!!

Viikonloppuja!!

Hennajo

Vierailija
34/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnittelut MariJo77:lle kosinnasta. Meillä aikoinaan ei kosittu varsinaisesti ollenkaan, päätettiin vaan että mennään kihloihin. Mies oli tuolloin intissä ja siellä kummasti mieli muuttui. Aiemmin oli todellakin vastaan kaikkea tuota kihla ja häähömpötystä. Hyvin oon saanu miestä siis huijattua, kun nyt ollaan kuitenki jo perheellisiä :)

Andromeeda: onneksi poika paranemaan päin. Jaksamisia sinne :)

Pulleronahille synttärionnittelut!

Kaisasta oli tosiaan mukava kuulla piiiitkästä aikaa

Tervetuloa kaikki uudet mukaan, tänne mahtuu ja mukava porukka on, toivottavasti viihdytte.

Äippäli81: toivottavasti saatte parisuhteenne ja ennen kaikkea isä-vauva suhteen toimimaan. Jaksuja sinne...

D-tippoja ei meillä tällä haavaa kulu lainkaan, ku korviketta menee yli litra päivässä. Mut sitte ku kiinteet tulee kuvioon niin joudutaan taas alottaan uudestaan. Oiskohan Jekovittia puoli pulloa jäljellä.

Yhteisestä ajasta ollut puhetta myös: eihän sitä paljoa ole, mutta jotenki siihen on tottunut vaan. Joskus päästään saunaan kaksistaan. Kertaakaan ei olla oltu vielä kaksin missään, mutta tuleepa sekin aika vielä...

Emily78 kyseli onko laittanu kuvaa syntyneet.fi sivuille... Roopen kuva itse asiassa on siellä, samoin kastetut.fi sivuilla :)

Menkoista: alkoi pienellä jomotuksella alavatsalla, ei ollu ees kovin kippeet, yllätyin itsekkin.

Roope nukkui taas viimeyönä kokonaisen yön. Nukahti puoli kahentoista aikaan ja heräsi yhdeksältä aamulla syömään.

Ja tosta yskästä vielä, parantumaan päin on, joten en nyt viikonloppuna taida lähteä mihinkään viemään. Odotan sinne maanantaihin ja käytän sitten terveyskeskuksessa kehkot kuunteluttamassa ihan varmuuden vuoksi.

Nyt täytyy mennä... kutsu käy...

Misuli Ja Roope

Vierailija
35/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]pulleronah:[/b] [color=violet]ONNEA SYNTTÄRISANKARILLE[/color] ja kiitos kakusta :) Jos tämän kerran maistais... ;D

[b]nasuli:[/b] Kiitos sulle niistä ötökänkarkoitus-viboista, nehän tais auttaa :D

[b]MariJo:[/b] ONNITTELUT KOSINNASTA [color=red]♥[/color]

[b]Uusille Lokalaisille[/b] tervetuloa mukaan kirjoittelemaan :)

[b]Yhteisestä ajasta vielä:[/b] Onneksi mun äiti yleensä perjantaisin tulee vahtimaan lapsia, niin päästään saunaan kahdestaan miehen kanssa. Se on kyllä ihanaa! Ja onhan meillä toki sitten päivisinkin yhteistä aikaa, mutta eniten kaipaisin kahdenkeskistä aikaa ILLALLA :)

Sitten [b]vatsalihaksista[/b], mä ennen raskauksia tein yleensä 500 vatsalihasta, mutta nyt ei oikeesti tunnu olevan aikaa mihinkään. Pitäs varmaan ottaa itseä niskasta kiinni ja tehdä edes 50! Siihen ei kauaa kyllä aikaa menis.

Oliko se nyt [b]vaimo75[/b] jolla siis pienimpien lasten ikäero 2v4pv :) Hih, vähänkö jänskätti että mahtaako vauva syntyä samana päivänä kuin isoveikka :D

Nyt ei taas muisti pelaa enempää. Jos vaikka hyppis tuonne sohvalle katsoo pojan ja miehen kanssa Nalle Luppakorvaa :)

[b]Emppu-Omppu ;D

Vierailija
36/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasuli78: Kivaa, kun joku kyselee munkin perään....*hihkuu* =)

Käytiin eilen siis kattoon se Fc Venus-leffa ja oli kyl tosi hyvä ja hauska, mieskin tykkäs. Sen päälle syötiin hätäsesti kavereitten kans ravintelissa ja äkkiä kotio kasin jälkeen.

No, Jesse oli kiukunnut koko ehtoon eikä ollut koisannut kun 15min. En tiä vaikuttiko eilinen rokotus asiaan vai vierastus vai mikä...Oli tosi rättiväsyneen näkönen, kun tulin, mut kun otin sen syliin ja se näki mun naaman yritti raasu viimosilla voimillaan hymyillä ja vähän jutellakin mulle. *liikkis!*

VIERASTUS: Nyt 3kk iässähän lapsi alkaa erottamaan tutut ja vieraat naamat ja sen on kyl meillä huomannut tällä viikkoo. Mummonkin sylissä saattaa vähän kitistä, mut kun näkee meitsin, niin on kun naantalin aurinko. Tietty sekin vähän vaikuttaa, että mulla on sen eväät aina matkassa...=))

3kk NEUVOLA oli siis eilen. Piikki meni pienellä inahduksella ohi. Mitat oli 7050g (s.3730g) 62,8cm (51cm) pipo 42,5cm (36cm). Kehui täti kovasti hymypojaksi Jesseä (pitää paikkansa!) ja et pitäs reenata masullaan oloa lattialla, et niska vähän enempi vahvistuis. Mutkun aina sen muistaessani Jesse on just syönyt enkä millään viittis laittaa sitä mahalleen, kun sit kuitenkin heti puklaa. Sanoi myös siitä että 3kk iässä toi tankkausvaihe on yleistä. Meilläkin 2-3h välein yölläkin syödään. Ennen saattoi mennä yks väli jopa 7h! No, eiköhän se siitä taas tasaannu.

Pitänee lopetella, jos vaikka menis kohta koisaan, et jaksaa sit taas yhdeltä herätä syöttöpuuhiin.

Heippatirallaa!

Vierailija
37/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sittenkään ole ohi se pojan sairastelu viellä.Toki oli tänään paljon parempi päivä ja kuumetonkin ...mutta,mutta kun nyt illalla nousi taas sinne 38,5 lääkkeista huolimatta.No ovaat huomenna menossa tarkistamaan jorviin,niin kai ne sitten tutkii uudelleen.

Eilinen oli kyllä pohjanoteeraus pojalla...niin paha olo tuli pienelle.

Ja silti yritti olla raukka niin kiltti ja hymyillä ja kaikke:(

meilläkin on syntyneet.fi sivuilla Marthan kuva ja kastetut listassa myös.

Saunassa Martha kävi itseasjassa tänään ekan kerran.Kun hän on sellainen kenen kans pitää totutella uusiin asioihiin pikkuhiljaa....kylpykin oli ennen huutoa vaan ...ei tykännyt.herkkä tyttö:)

Hoidossa ei Martha ole viellä ollut,kun on täysimetyksellä ja mä en saa pumppaamalla kunnolla maitoa ulos.Mutta toisaalta ei ole ollut tarvettakaan.

Ok...nyt lopetan..öitä!

Andromeeda ja lapset.

Vierailija
38/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANDROMEEDA: Pikalukuna kun vedin noita tän viikon pinoja ja silmään sattui, että sun lapsi sairastaa, niin oletin että kyse oli vauvasta. Kurjaahan se tietysti on ikään katsomatta. Äidillä epäilemättä lohduton olo kun oma lapsi on kipeä, eikä itse mahda asialle mitään. Jaksamisia teille edelleen!

MARIJO: Paljon onnea!!!

ÄIPPÄLI81: Kuulostaa ikävältä tilanteelta. Voimia sinne!

MENKOISTA: Alkoivat täysimetyksestä huolimatta n.8 viikkoa synnytyksen jälkeen. Seuraavia ei vaan ole vielä näkynyt...

Olikohan jotain muuta mitä piti kommentoida...?

Ei nyt tule mieleen. Täytyy koittaa ehtiä jatkossa lukemaan pino päivittäin, niin ei tarvitse selata kaikkia viikon tekstejä läpi sitten kerralla ja muistaisi vastata kysymyksiinkin :D

-Coppola ja Luka 13 viikkoa

Vierailija
39/39 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se oli, piti PULLERONAHille heittää onnen toivotukset!

Ja tuosta menkkakysymyksestä jäi nyt varsinainen vastaus pois, hyvä mie. Pientä alavatsan nipistelyä taisi olla edellisenä yönä tms.

Nonih, jos nyt olis tullu kaikki :)