Mun kaveri oli 5 tuntuia kylässä eikä käynyt kertaakaan vessassa!!!!
Miten on mahdollista? Syötiin ja sen päälle juotiin vielä kahvit.
Kommentit (38)
juon toki myös, joten riittävä nestemäärä tulee kyllä juotua.
26.
Hätätilassa menee kahdeksankin tuntia mutta silloin pitää vähän juomisia rajoittaa.
Kahden tunnin välein vessassa käyminen EI ole normaalia vaan viittaa yliärtyneeseen virtsarakkoon.
ettekö te ihmiset juo vettä yms. nesteitä päivän aikana.itse juon vettä varmaan sen 2l päivässä ja vessassa käyn vähintään 2h välein.
En työpäiväni aikana mitenkään pääsisi käymään vessassa 2 t välein. Usein tulee ruokiksella käytyä vaikka ei kamala hätä olisikaan.
Mua janottaa vähän väliä ja käyn vessassa usein vähintään kerran tunnissa, usein kaksikin kertaa. Jos pidän itseäni janossa enkä juo mitään koko päivänä, saattaa mennä 2-3 tuntia ettei tarvitse käydä vessassa. Kuinkahan isot teidän virtsarakkonne oikein on?
Mua janottaa vähän väliä ja käyn vessassa usein vähintään kerran tunnissa, usein kaksikin kertaa.
Ei ole terveellistä juoda valtavia määriä. Vessassa ei pitäisi joutua ramppaamaan joka tunti. Pitäisi opetella pidättämään jos kyse on vain tottumuksesta tai selvittää missä on vika.
tuossa nyt jotain outoa? Minusta on outoa, jos ei voi olla viittä tuntia käymättä vessassa. Koulu- ja opiskeluaikana en useinkaan käynyt vessassa päivän aikana, matkoineen n.10 tunnin päiviä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä pystyn olemaan vaikka koko työpäivän ajan käymättä vessassa....
Ap ei liene kuullut aiemmin ns. seurapiirirakosta, se tietää milloin sopii käydä vessassa ja virittyy automaattisesti.
Aikuiset terveet pystyy helposti, jollakin tapaa sairaat, lapset ja vanhukset on niitä joiden on käytävä.
Laita enskerralla ulostelääkettä, niin käy vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen lady ei käy vessassa.
Todellinen lady on muumi.
Vierailija kirjoitti:
yössä vessaan? Kyllä mulle riittää aamulla ja illalla vessassa käynti ja syön ja juon kyllä ihan normaalisti.
Syöt ja juot ihan normaalin laihan teinitytön tapaan.
Vierailija kirjoitti:
En käy koskaan kavereilla vessassa.
Bourdalou on vanha hyvä konsti.
Ehkä hän oli poikennt juuri ennen tuloa matkalla ja poikkesi taas kun oli lähtenyt.
Tarkastitko sivuhuoneiden nurkat, ettei vaan ylläty.
Mulla on huono maha ja joudun ottaan imodiumia ennen kylään tai muuallekkaan lähtöä. Se ilmeisesti kuivattaa kroppaa sen verran ettei muutamaan tuntiin tarvi vessassa käydä
kahvin junamatkan aikana ja voin olla käymättä vessassa helpostikin 8 tuntiin tai jopa 10 tuntiinkin. Normaalioloissa käyn kyllä vessassa 4 tunnin välein.
T. Matka mummolaan