PKS: Missä Espoon, Helsingin ja Vantaan alueella eniten narkkareita?
Kommentit (137)
Miten kalliossa voi muka asua narkkareita? Kalliossa asuminen maksaa jo aika paljon, koska se on lähellä keskustaa.
Asun Pohjois-Helsingissä. Kerran junassa minua vastapäätä istunut romani-mies alkoi kaupitella narkkaripariskunnalle jotain lääkkeitä. Siinä ihan pokkana keskellä päivää... Piritorilla/ Kalliossa olen nähnyt ruiskuja.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:12"]Miten kalliossa voi muka asua narkkareita? Kalliossa asuminen maksaa jo aika paljon, koska se on lähellä keskustaa.
[/quote]
Eikös se ole ihan loogista? Huumeidenkin käyttö maksaa paljon.
Käpylässä asuu niitä aika paljon, mutta eivät täällä juurikaan pyöri. Ts. harvoin näkee ihan kadulla, ainakaan kamoissaan pahasti. Etelä- Haagassa, missä käyn töissä, kerään lähes päivittäin käytettyjä ruiskuja metsiköstä. Että kyllä niitä ihan joka paikassa on, mutta näissä vanhoissa lähiöissä eivät ehkä niinkään avoimesti käy kauppaa ja piikitä näkösällä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:54"]
Etu-Töölössä, lähellä Kamppia.
[/quote]
Kukaan ei ole vissiin maininnu Myyrmäkeä. Täällä on narkomaanit hyvin edustettuina oli vuorokaudenaika mikä hyvänsä. Se, joka ei näitä porukoita erota narkeiksi, niin on kyllä sokea tai naiivi.
[quote author="melba" time="02.05.2015 klo 19:51"]
Perkkaata soimataan helposti, mutta oikeasti siellä on Leppävaaran alueista kaikista vähiten vuokrataloja, jopa Mäkkylässäkin on enemmän. Jos nyt taas sitten vuokratalojen ja huumeidenkäyttäjien välillä nyt hirmuista korrelaatioa on, tiedä häntä.
[/quote]
Kysyin kaverilta tuosta Perkkaasta koska hän on asunut siellä kuusi vuotta ja hän sanoi ettei ole koskaan nähnyt Perkkaalla yhtään narkkaria ja kerran vain lievästi humalaisen miehen klo 20 aikaan pari vuotta sitten. Tuolla alueellahan on myös yrityksiä ja taloissa asuu paljon työssäkäyviä lapsettomia pariskuntia sekä jonkin verran lapsiperheitä joissa kouluikäisiä, sekä eläkeläisiä, ja kämpät on aika kalliita. Eihän siellä ole edes mitään ravintoloita eikä baareja, lähimmät on Sellossa ja sielläkin lähinnä enää ne hotellin baarit joten eihän niissä ole kellään varaa istua kaljottelemassa.
Asun itse Helsingin Konalassa ja tästä kulkee jonkin verran hilpeitä kaljottelujuoppoja ohi tuonne baareihin perjantaisin ja lauantaisin mutta narkkareita en ole nähnyt.
piritori ja Helsinginkatu, ihan tilastollisestikin eniten tapahtumia poliisin kirjoissa.
Kallion piritorilla, Itiksen kauppakeskuksen kupeessa, Koivukylän ostarilla, Malmin juna-asemalla... Noi ainakin on varmoja paikkoja törmätä narkkariin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:56"]Tikkurilassakin pyörii paljon narkkeja, koska Tiksiin tullaan vähän joka puolelta ympäri Vantaata asioimaan. Tikkurilassa olin töissä ja joka päivä näkyi useita narkkareita
[/quote]
Jos ei tiedä huumeista mitään tai ei ole koskaan tavannut käyttäjää, on niitä vaikea erottaa katukuvasta. Pahan näköisiä subunistejä ei ihan hirveästi nyt ole Helsingissä eikä näe, mutta nistejä kyllä muuten on. Olin ennen apteekissa töissä ja siellä kohtasi narkkareita. Oli paljon hyvin pukeutuneita ja siistin näköisiä, joilla elämä oli vielä jossain määrin hallinnassa ja kykenivät pitämään huolta itsestään. Silmä on harjaantunut ja ei tarvitse kuin nähdä jonkun silmät ja tietää mitä se vetää.
yleensä narkit on vainoharhasempia, silmät lasittuneita tai punaiset, kännissä ihmiset on enemmän hilpeitä ja silmät kiiltää enemmän.
Narkomaaneja löytyy varmaan jokaiselta asuinalueelta Helsingissä. Myös niistä kerrostaloista, joissa on omistusasuntoja, koska sossu vuokraa asuntoja myös hyviltä alueilta, yksityisiltä vuokramarkkinoilta. Eniten narkkeja pyörii varmaan Sörkan piritorin ympäristössä, sekä asunnottomien asuntoloiden, ruiskujenvaihtopisteiden ym. ympärillä. Myös terveyskeskusten ympärillä pyörii narkkeja (hakevat subutex-lääkkeitä). Eniten kuitenkin kantakaupungin alueella niitä näkee, sekä kerrotalolähiöissä, vähemmän omakotialueilla.
vankilassa toivottavasti
tai en tiedä onko sekään hyvä
heidät voisi lähettää Syyriaan vaihtokauppana turvapaikanhakijoista, olisi ihan hyvä kauppa meidän kannalta jos vaihdetaan 1:1
Etu-Töölö, Kamppi, Sörnäinen. Ja joskus Kaisaniemen metroaseman seutu.
Olen asunut 4 vuotta poissa Helsingistä, joten nykytilannetta en tiedä. Tuolloin narkkeja ei näkynyt jokapäiväisessä katukuvassa.
Agressiivisimmat narkit näin Etu-Töölössä, lähellä kauppakorkeaa ja Sammonpuistoa.
Piritori on "nimensä veroinen paikka"
Vantaalla Koivukylä, Myyrmäki, Korso, Hakunila. Yleisesti siellä, missä "juna kulkee".
Ai tujua no minäpä voin hommata sitä!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:56"]
Tikkurilassakin pyörii paljon narkkeja, koska Tiksiin tullaan vähän joka puolelta ympäri Vantaata asioimaan. Tikkurilassa olin töissä ja joka päivä näkyi useita narkkareita
[/quote]Kerrotko miten erotat narkkarin ja alkoholistin toisistaan?