Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PKS: Missä Espoon, Helsingin ja Vantaan alueella eniten narkkareita?

Vierailija
25.03.2010 |

Missä näkyvät eniten katukuvassa?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin suutarilan/ tapulin raja. Olen asunut molemmissa ja minusta pihlis ollut kaikkein huonoin.

Vierailija
42/137 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan narkomaaneja on pelätä. Vanha kunnon narkkari ei tee yhtään mitään kenellekään ventovieraalle, en ole koskaan kuullut. Yksinään saattaa jotain meuhkata mutta eipä yleensä muuta. Mikä niissä on niin pelottavaa, en ymmärrä ollenkaan. Kaikki tuntemani kovia huumeitakäyttävät, eli ns. narkomaanit ovat todella ihania ja kilttejä ihmisiä. Onko käynyt muuten mielessä, että ehkä juuri siksi he käyttävätkin kovia aineita, koska ovat niin hyviä ja kilttejä, ettei jaksa tätä PAHAA ja ILKEÄTÄ maailmaa selvinpäin? Tämä on mun näkemysasiasta, poikkeuksiakin on, mutta tämä on mun näkemys siitä mitä olen nähnyt ja mitä vaistoan, mitä tunnen nyt narkkareita jne. Pahoja niistä ei saa kuitenkaan tekemälläkään. Se on eriasia jos on esim. laskut päällä ( tarkoittaa, että on vaikka vetänyt amfetamiinia ja vaikutus on loppumassa, ei rahaa ja aineet loppu) niin siinä saattaa olla vähän aggressiivisen oloinen, sama kun olisi krapula, mutta 100 kertaa pahempi tila... Mutta, mene rohkeasti juttelemaan vain, ei ne mitään tee sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan huumeruiskujen jakopaikan lähettyvillä, enkä tunnista kuka niitä hakee ja kuka käy muissa asioissa terkkaria moikkaamassa. Ihan rauhallista on ollut.

Vierailija
44/137 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Töölöstä niitä löytyy päivittäin. En ole nähnyt piikittävää narkkaria, mutta aineissa liikkuvia kylläkin. Käyn töissä Töölössä, joten kuljen siellä joka arkipäivä. Siltikin voisin asua Töölössä. 

Vierailija
45/137 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvissa (Sörnäinen) ja metrossa (koko metrolinjan varrella).

Vierailija
46/137 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa leppävaarassa sekä espoon keskustassa näkyvät narkit ihan katukuvassa. Sellon ympäristöstä vartijat sitten pitkin päivää hätyyttelevät pois.

Vierailija
47/137 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eirassa Tehtaankadun loppupään tienoolla sanon minäkin, Munkkisaarenkadulla on neulojenvaihtopiste. Aamulla tulevat Kampista 14 bussiin. Läheisen Alepan ympäristössä pyörii paljon, näkyvä osa Eiran/punavuoren tuota osaa ja bussissa siis kanssa.

Vierailija
48/137 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2010 klo 14:49"]

kamaa

[/quote]

Ja kaikki somalit puree jatkuvasti kwat-huumetta. Ilmankos ne ovat päästänsä aina sekaisin.

Vierailija
49/137 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Pakilassa. Siellä narkkareiden asuntola iha koulun ja päiväkodin lähellä.

Vierailija
50/137 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuuhan nuo paikasta toiseen niin kuin muutkin ihmiset, eikä läheskään kaikista näe päälle päin (vielä) kuinka sekaisin ovat.

Espoossa parhaat bongauspaikat on Matinkylä, Olari, Perkkaa (leikkipuistosta keräillään aina nappeja ja neuloja viikonlopun jäljiltä) ja Espoon keskus. Sellossa on enemmän juoppoja, joita vartijat hätyyttelevät ulos.

Vierailija
51/137 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 20:46"]

Turhaan narkomaaneja on pelätä. Vanha kunnon narkkari ei tee yhtään mitään kenellekään ventovieraalle, en ole koskaan kuullut. Yksinään saattaa jotain meuhkata mutta eipä yleensä muuta. Mikä niissä on niin pelottavaa, en ymmärrä ollenkaan. Kaikki tuntemani kovia huumeitakäyttävät, eli ns. narkomaanit ovat todella ihania ja kilttejä ihmisiä. Onko käynyt muuten mielessä, että ehkä juuri siksi he käyttävätkin kovia aineita, koska ovat niin hyviä ja kilttejä, ettei jaksa tätä PAHAA ja ILKEÄTÄ maailmaa selvinpäin? Tämä on mun näkemysasiasta, poikkeuksiakin on, mutta tämä on mun näkemys siitä mitä olen nähnyt ja mitä vaistoan, mitä tunnen nyt narkkareita jne. Pahoja niistä ei saa kuitenkaan tekemälläkään. Se on eriasia jos on esim. laskut päällä ( tarkoittaa, että on vaikka vetänyt amfetamiinia ja vaikutus on loppumassa, ei rahaa ja aineet loppu) niin siinä saattaa olla vähän aggressiivisen oloinen, sama kun olisi krapula, mutta 100 kertaa pahempi tila... Mutta, mene rohkeasti juttelemaan vain, ei ne mitään tee sulle!

[/quote]

riippuu varmaan siitä, missä vaiheessa olotilaansa ovat... olin aikoinaan narkkisalueella kaupassa töissä ja pelätä sai joka päivä (tämä oli parikymmentä vuotta sitten kun kaupoissa ei vielä ollut vartijoita, itse soitettiin poliisit kun tilanne vaati). Hirveää, hillitöntä riehumista, huitomista ja hyllyjen kaatamista ym. varastelusta puhumattakaan. Siinä oli narkeilla säyseä käytös kaukana. Varsinkin kemiallisia huumeita napanneita tarvittiin taltuttamaan useampi kuin yksi poliisisetä. 

Vierailija
52/137 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:02"]

Käpylässä asuu niitä aika paljon, mutta eivät täällä juurikaan pyöri. Ts. harvoin näkee ihan kadulla, ainakaan kamoissaan pahasti. Etelä- Haagassa, missä käyn töissä, kerään lähes päivittäin käytettyjä ruiskuja metsiköstä. Että kyllä niitä ihan joka paikassa on, mutta näissä vanhoissa lähiöissä eivät ehkä niinkään avoimesti käy kauppaa ja piikitä näkösällä. 

[/quote]

Oho. Oon aika yllättynyt kuullessani Käpylästä. Itse asun täällä, enkä ole narkkeja nähnyt. Kenties sellaista työssäkäyvää porukkaa, joka osaa peitellä ongelmansa hyvin? Mistä tiedät heitä asuvan täällä paljon? Missä päin Käpylää?

Vierailija
53/137 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:49"]

[quote author="melba" time="02.05.2015 klo 19:51"]

Perkkaata soimataan helposti, mutta oikeasti siellä on Leppävaaran alueista kaikista vähiten vuokrataloja, jopa Mäkkylässäkin on enemmän. Jos nyt taas sitten vuokratalojen ja huumeidenkäyttäjien välillä nyt hirmuista korrelaatioa on, tiedä häntä.

[/quote]

Kysyin kaverilta tuosta Perkkaasta koska hän on asunut siellä kuusi vuotta ja hän sanoi ettei ole koskaan nähnyt Perkkaalla yhtään narkkaria ja kerran vain lievästi humalaisen miehen klo 20 aikaan pari vuotta sitten. Tuolla alueellahan on myös yrityksiä ja taloissa asuu paljon työssäkäyviä lapsettomia pariskuntia sekä jonkin verran lapsiperheitä joissa kouluikäisiä, sekä eläkeläisiä, ja kämpät on aika kalliita. Eihän siellä ole edes mitään ravintoloita eikä baareja, lähimmät on Sellossa ja sielläkin lähinnä enää ne hotellin baarit joten eihän niissä ole kellään varaa istua kaljottelemassa.

Asun itse Helsingin Konalassa ja tästä kulkee jonkin verran hilpeitä kaljottelujuoppoja ohi tuonne baareihin perjantaisin ja lauantaisin mutta narkkareita en ole nähnyt.

[/quote]

No itse asuin Perkkaalla 10 vuotta ja kertaakaan en minäkään nähnyt siellä esim. huumeneuloja tms. mut se ei tietty tarkoita, etteikö kukaan olisi sellaisia voinut käyttää. Siitä rohkenen olla kyllä eri mieltä, että asunnot olisivat kalliita. Perkkaan omistusasunnot ovat varmaan yksiä halvimpia kerrostaloja kehä ykkösen sisäpuolella, jotka ovat omalla tontilla.

Vierailija
54/137 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran piikittävän bussipysäkillä miehen, 

Vierailija
55/137 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 21:52"]

Espoossa leppävaarassa sekä espoon keskustassa näkyvät narkit ihan katukuvassa. Sellon ympäristöstä vartijat sitten pitkin päivää hätyyttelevät pois.

[/quote]

Tietenkin Sellon läheisyydessä näkyy, kun siinä vieressä on korvaushoitopaikka. Tosin tiedän, että siinä pisteessä on lopetettu osastoja, vähennetty henkilökuntaa ja siirretty toisiin toimipisteisiin. Eli tilanne varmaan rauhoittuu, tai pahenee, kun leppävaaralaiset eivät jaksa lähteä Helsinkiin tai toiselle puolelle Espoota jatkamaan jo aloitettua hoitoa.

Vierailija
56/137 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2010 klo 11:07"]

Itähelsingissä, pahimmat Vuosaari (siellä diilereitä paljon), Mellunmäki, Kontula, Itäkeskus (Kauppakartanonkatu)!

Sekä Pohjois-Helsingissä, Malmi, Tapulikaupunki, Jakomäki (paitsi siellä ehkä enempi juoppoja...)

Keskustassa, Kallio offcource

[/quote]

Offcource :D :D!!

Vierailija
57/137 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylässä asuu niitä aika paljon, mutta eivät täällä juurikaan pyöri. Ts. harvoin näkee ihan kadulla, ainakaan kamoissaan pahasti. Etelä- Haagassa, missä käyn töissä, kerään lähes päivittäin käytettyjä ruiskuja metsiköstä. Että kyllä niitä ihan joka paikassa on, mutta näissä vanhoissa lähiöissä eivät ehkä niinkään avoimesti käy kauppaa ja piikitä näkösällä. 

[/quote]

Miksi sä keräilet käytettyjä ruiskuja??

Aika vähän nykyään on ruiskuja näkösällä kun vaihtavat niitä jakelupisteissä.

Vierailija
58/137 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää kasin ratikkaan Töölön ja Kurvin välillä niin aivan taatusti tulee bongaus. 

Vierailija
59/137 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:58"]

[/quote]

Miksi sä keräilet käytettyjä ruiskuja??

Aika vähän nykyään on ruiskuja näkösällä kun vaihtavat niitä jakelupisteissä.

[/quote]Jokaisen velvollisuus on kerätä käytetyt ruiskut pois lasten ja koirien varalta. Sinäkö jätät ne maahan??

Vierailija
60/137 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilassakin pyörii paljon narkkeja, koska Tiksiin tullaan vähän joka puolelta ympäri Vantaata asioimaan. Tikkurilassa olin töissä ja joka päivä näkyi useita narkkareita