Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurjia miehiä monella..

Vierailija
13.01.2006 |

Onko oikeesti niin monella sellainen mies, joka ei hoida lapsia, eikä tee kotitöitä..? Meillä mies käy päivätöissä ja kun tulee kotiin, leikkii mielellään kolmen lapsemme kanssa. Vaihtaa pienimpien vaipat ja syöttelee. Yhdessä käydään kaupassa ja ulkoilemassa, sitten minä yleensä laitan seuraavan päivän ruoan, mies tyhjentelee ja täyttelee tiskikonetta. Eikä näistä asioista tarvitse huomauttaa, hänen mielestään meidän talouttamme pystyssä pitävät hommat kuuluu myös hänelle.

Pyykinpesu on oikeastaan ainoa homma, joka on vain minun hoidossani, muita hommia teemme molemmat.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin asian kyllä, kun yhteen muutimme, mutta ei sitä silloin osannut ajatellakaan, miten paljon tuo juttu myöhemmin rassaa.

Mies ei oikeasti osaa olla isä, siis sellainen isä, jollaiseen minä olen tottunut. On autoritäärinen herra talossa, etäinen omiaan touhuava perheenpää, ei lasten tasolle asettuva, leikkisä ja osallistuva vanhempi. Tämä on se isänmalli, jonka hän on kotoaan omaksunut eikä itse meinaa millään nähdä, että asiat voisi tehdä toisinkin. Väittää haluavansa muutosta, mutta luulen, ettei oikeasti näe käytöksessään mitään väärää. Myötäilee minua, kun ei jaksa aina väittää vastaankaan, muttei silti yritä muuttua. En tiedä, miten häntä kouluttaisin. Luultavasti on turha yrittääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla