Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISET VAUVAT JA MAMMAT PERJANTAITA

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauhtiin pääsin. Pikkumies nukkuu vielä ja isommat katsoo piirrettyä kunnes lähden laittamaan taaperon päikkäreille.

J:lle kera beibin minulta myös hauskaa hääpäivää!! Meillä olis elokuussa 5v täynnä :)

Tahtoo Sinilaisen leffatähdeksi *nauraa*!! Ootko sukua jollekin, ite näyttelijä vai mistä moinen kunnia (josta siis kieltäydyit)? Hurjan mielenkiintoista!

Ootteko muuten vahingossa klikkailleet tuota asiaton-viesti-kohtaa; mua riepoo se kun siitä näppää niin helposti. Toivottavasti en ole vahingossa kannellut teistä valvojalle..

Vaimo75 -otan osaa!! Mun keho on ollut ystävällinen, kun molempien isojen jälkeen kk:t on alkanu 10kk synnytyksestä.. toivottavsti siis nytkään ei kuulu pii-itkään aikaan :) Tästäkin syystä (Annulle ainakin) lasten välinen ikäero saattaa olla isompi kuin toivoisikaan. Musta meidän poikien ikäerot 2v3kk ja 1v7kk on olleet ihan loistavat!

Toivoisin vielä, vaikka olen jo aiemminkin huhuillut, että mm. ROOIBOS kävisi kertomassa kuulumisia. Ja samoin kaikki odotusajasta hiljentyneet kuten Sinisiipi, Ida ja Ona, tännepäin!

mansikki lähtee lypsytouhuun nut justiinsa. Morjens.

Vierailija
22/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jokseenkin outo tuo eilinen.Neiti meni yöunille jo 22.00 ja nukku 05.00 asti ja syötyään jatkoi vielä puoli ysiin asti.Ja nyt meni taas nukkuu.

Rupesin oikeen miettii et mikäs nyt on.=)Meillä kun ollaan joka ilta taisteltu

nukkumista vastaan.Kiva,että äitikin sai nukkua.

VAIMO75:mulla alkoi myös menkat tänä aamuna ja kyllä pääsi rumia suusta.Ois saanut olla jonkin aikaa vielä pois.Tosin mulla on jo ollut pari päivää tuntemuksia joten osasin jo ootellakin:((

Kivasti on tämä viikko mennyt.Taas viikonloppu.Huomenna ja sunnuntaina tulee vieraita joten saatan olla pimennossa koko viikonlopun.

Joo nyt pitää rientää neiti heräs ja ei kun syöpöttelee!

Hyvää viikonloppu lokalahjojen perheille!

johannu&aada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tosiaan että kysyt ammattilaiselta asiaa :) Se siinä juuri on, kun kohdun kasvu alkaa kumminkin suht hitaasti (paitsi jos tulossa monikot) niin sen haavan pitäisi kestää. Vauvan riskeistä en osaa sanoa.. ajajttelisin et jos norm. alatiesynn. sektion jälkeen pian ja rajut supistukset niin saattaa olla et vanha leikkausarpi on kovilla. Korostan vielä et en ole asiantuntija varsinaisesti!! Kysele asiasta vaik synnytyspuolella niin saat ehkä enemmän näkökulmia. Vauvaonnea teille kunhan asia ajankohtaista!

Vierailija
24/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....onnitteluista. =)

Hoidosta: Meillä tyttö on ollut kerran hoidossa mun tentin takia kummitädillään pari tuntia. Iskän kanssa on ollut pari kertaa yksikseen. Mulla on vain sellainen ongelma että ei oikein ole paikkaa mihin laittaa. Äiti kuollut, isälleni en viitsi noin pientä jättää kun hänellä on jo sen verran ikää, sisko asuu kaukana, ja miehen vanhemmat/sukulaiset asuvat muualla. Katsotaan kun tentit alkavat mihin pikuiseni saan hoitoon, jos miehellä ei ole vapaata silloin.

Meillä mies laihtuu enkä minä vaikka sen ei tarviis laihdutta. ;(

no nyt on tytön saatava ruokaa.

j+beibi 3kk

Vierailija
25/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pääsin vasta illalla koneelle ja en sit kerenny kun lukaseen pinon läpi....oli outo olo koko päivän kun ei tienny missä mennään... =)

Meille tulee kans tänään vieraita..voi ola etten taas pääse tänne koko viikonloppuna toivottavasti ei tuu vierotusoireita :D

Olikohan mulla ees mitään asiaa....

On muuten tosi hienoo kun täältä lueskelee et muillakin nukutaan vaan lyhyitä pätkiä (ei tietty oo kiva juttu) Mut siks hienoo et ei tarvii kokoajan miettiä onks tää normaalia...taitaa tosiaan olla tieheenimun kausi meneillään meilläkin.

Kauankos se yleensä kestää?Tietääkös joku?

niin ja onnee hääpäivää viettävälle J:lle (toivottavasti tuli oikee nici...)

Ja toivotaan ettei Nasulin esikolla(?) oo koira allergiaa!!!!

Spica+edelleen nimetön tyttö

Vierailija
26/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä paikallisessa terveyskeskuksessa. Olen aamusta asti pommittanu puhelimella sinne, et sais Roopelle ajan kun yskä ei vaan ota loppuakseen, jotta kuuntelisivat keuhkot. Arvatkaa vaan onko sieltä kertaakaan vastattu? NO EI! Puhelin kyllä hälyyttää normaalisti, eli ei ole varattu, mutta hetken päästä lyövät musiikin soimaan korviin!!! Aarrgh!!! Taidan vähän suomentaa kunhan läpi pääsen. Pikkasen vi**ttaa tommonen homma! Ei siis tälle päivää varmasti saa aikaa enää. Ei pojalla onneksi oo mitään hengenhätää :) Eilen vaan säikähdin vietävästi kun hengitys alkoi olla suht tiheetä ja vaivalloisen kuuloista. Mutta kun tarkistin niin ei ainakaan apulihaksia hengittämiseen käyttänyt.

Eilen saatiin sitten jumppalelu! Kyllä oli Roope mielissään. Kauhee porina leluille ja jalat ja kädet viuhkaa sen minkä kerkee. Tarttuili myös jo leluihin ja hoksasi ne rapisevat kohdat matossa. Niihin oli sitten kiva hakata kantapäillä :)

Se omasta navasta.

Täällä kysyttiin mitä nimimerkkejä muistaa odotusajalta: Dem@, Sinilainen, Sinisiipi, Annu777, Pulleronah, Nasuli78, meritähtönen, Waimo72, Valencia, Coppola jne. Ja kukaan ei sitte suutu jos hänen nimeään en muistanut :) Mielessä on vielä vaikka kuinka monta, mut en jaksa kaikkia kirjoittaa!

j:lle oikein hyvää hääpäivää!

Nyt ei tule mieleen muuta, täytyy alkaa lämmittää mökkiä. Lämpötila sen kun laskee vaan!

Misuli ja Roope

Vierailija
27/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huah, oli kyl lukemista eilen illalla ku jouduin koko pinon lukee kerralla! Oltiin liikkeessä koko päivä ni en kirjotellu enää sit illalla. Mut nyt kommentoimaan, kun Lotta nukkuu ulkona, toivottavasti ei tuu keskeytyksii.

BEIBI0905: Meillä onkin sit suunnilleen samankokoiset tytsyt ja päivälleen samanikäisetkin =) 2 1/2 kk-mitat olivat melkein 61cm ja 6310g. Tiistaina 3kk-neuvola, silloin taas uusia mittoja. ONNEA ONNEA hääpäivänä! Meillä tulee vuosi toukokuussa.

ANNU, BLACKA JA COPPOLA: Minäkin 80-lukulainen, vm.-83 =) Ja ajattelinpas minäkin olla kotosalla seuraavaan äippälomaan, heh, toivottavasti niin käy.

MARIJO: Meilläkin porakaivo enkä ole tullut ajateelleeksikaan et pitäs keittää mm.tutteja useammin. Tyhmänä kysyn miks näin?

Sitten yleisesti: Mulla alkoi MENKAT jouluaattona eli reilu 2kk synnytyksestä. Ne kesti tasan viikon ja kauheen runsaat oli, normaalisti en oo kärsiny semmosesta. Onkos muita joilla menkat muuttunu synnytysten jälkeen? Vai olikohan nää ekat vaan normaalia runsaammat ja pidemmät? Seuraavia tässä odotellessa, yök!

Meillä MIES ON TÖISSÄ silleen et lähtee aamulla 7 aikaan ja tulee kotiin 15.30-16.00. Joskus tekee ylimääräsiä töitä ja tulee myöhemmin mut onneks aika harvoin.

Lotta ei ole vielä ollut kenelläkään HOIDOSSA. 2 kertaa on jääny iskän kanssa kotiin päivällä, olin poissa vajaa 2 tuntii ja 3 tuntii. Molemmilla kerroilla vaan nukkui. Niin ja joku pieni kauppareissu tähän lisäks, olin pois vajaa tunnin. En uskalla viedä Lottaa hoitoon, vaikka hoitajia olisi. On niin riippuvainen tissistä ja varsinkin illat on melkeen vaan tissittelyä ja sylissä pitämistä, hän kitisee iltasin jonkin verran. Ja kun kaikki hyvät LEFFAT menee iltasin! Just toi FCVenus ja Matti-leffat kiinnostais. Kauhia hinku ois päästä teatteriin kattoo leffaa mut illat on aika hankalia meillä ni en haluu viiä hoitoon. Ehkäpä täs kevään mittaan pääsis leffaan miehen kans, hope so!

Mua kans kiinnostaa, olikos se SINILAINEN, miten oisit päässy Matti-leffaan?

Tää viikko on ollu aika katkonaista noitten päiväunien kanssa, ihan niinku BLACKALLA. Yleensä 30-60 minsaa nukkuu hyvin mut sitten alkaa kitinät ja saa olla kokoajan hyssyttelemässä. Joskus näin mennään se pari tuntii lisää, joskus taas ei nukkumisesta tuu enää mitään ja on otettava sisälle. Niinku eilen. Nyt on nukkunu tunnin ja just ekaa kertaa kävin antaa tutin ja hyssytin, saas nähä milloin saa mennä seuraavan kerran. ÖISIN on ruvennu nukkuu kans vähän levottomasti, tutilla oon saanu venytettyy heräämisiä jonkin aikaa, viime yönä syötin 4.30, mut 1 jälkeen rupes jo pyörimään. Toivottavasti maito viel riittäis neidille pelkästään.

Eiköhän täs ollu kaikki tällä kertaa, mukavaa viikonloppua kaikille! Paitsi varmaan tuun kyl huomennakin kirjottelee ku kerta oon päässy vauhtiin =)

Nelliina ja Lotta tasan 3kk

Vierailija
28/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon Nelliinan kysymykseen kuukautisista aloin vastaamaan. En huomannut mitään muutosta runsaudessa ja kestossa, mutta kuukautiset oli muuttuneet aivan kivuttomiksi. Ennen synnytystä kärsin aivan helvetillisistä kivuista parin eka vuotopäivän ajan! Mut nyt vasta yhdet kuukautiset takana, toivottavasti seuraavat on samanlaiset.

Meillon tällainen suloinen ongelma, että tytöllä tahtoo mennä syönnit naureskeluksi. Aina haluaa tillottaa mua silmiin syönnin ajan ja nyt on alkanu tehdä niin, että kun on pahin nälkä tyydytetty niin alkaa vaan hymyillä ja naureskella mulle ;) Yritä siinä sitte olla vakavana ku toinen on niiiin suloinen :) Mutta sitte on taas kohta nälkä kun ei syö massua kunnolla täyteen. Mitä tekis?

Kielo kera hymytytön

Vierailija
29/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu777;missäs kuussa oot syntyny?

Mä syyskuun puolessa välissä.On siis äitillä ja pojalla samassa kuussa synttärit,10 päivää väliä:)

Mulla ei kyllä vielä vauvakuumetta,saa Julius kasvaa ihan rauhassa...ehkä semmonen kolmen vuoden ikäero ois ihan jees:)

Töissä en minäkään kyllä kauaa ainakaan halua olla välissä:D

Vierailija
30/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkoista...eli mulla tuli ekat 5 vkoa synnytyksen jälkeen jo:(

Sen jälkeen ei sit ookaan kuulunu...no pakkohan se oli tehdä raskaustestikin kun niin moni jo rupes pelottelemaan:)No en oo siis raskaana...

Ilmeisesti imetys ja se että hormonit vielä sekasin vaikuttaa...kai ne sieltä joskus tulee.

Mutta en huomannut siis kauheaa eroa näissä yksissä menkoissa ennen raskautta olleisiin,ehkä kipu hiukan erilainen.

Vierailija
31/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taas täällä hihhei... Lotta on nukkunut suloisesti ihan hiljaa...! Mää tuosta ikäerosta tulin et mäkin haluan et Lotta saa kasvaa ihan rauhassa ja olla meijän ainoa vauva pitkään mut 2,5-3 vuotta ikäeroo olis varmaan mukava meille. Kaikissa ikäeroissa on varmasti hyvät ja huonot puolensa. Sit vielä menkoista...Mullakin on ennen vähän nipistelly alavatsasta ku menkat alkamassa, mut nyt ei mitään varoitusta. Mä kyl toivon et menkat pysyis poissa vielä, ettei ne alkais tulee säännöllisesti vielä. Ainakin ton meijän tulevan reissun ajan vois olla poissa, loma taitais mennä jokseenkin pilalle jos ne yllättää yhtä runsaasti! No meenpäs täs nyt höpöttelemästä, saisinpas aikaseks jotain muutakin sillä aikaa ku typykkä nukkuu. Aina vaan täällä hillun, heheh;)

Vierailija
32/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on aivan ihana lukea näitä pinoja. Minä kirjauduin vasta Lokakuun aivan lopussa ja Felix päätti pyrähtää maailmaan vasta 9.11. päivää ennen luvattua/uhattua käynnistämistä.

Eli en muista juurikaan nimimerkeistä, silloisista kuin Hennajon ja Sinilaisen ja Dem@n... nyt sitten tietty tullu kasapäin uusia ja näihin sivuihin on juuttunu tosissaan.

Pikaisesti kirjoitan, likkakaveri tulee kohta käymään (on sairaslomalla, kun käsi operoitu). Luxusta, aikoi tuoda ruokaa mukana. Ja poitsu nukkuu.

NASULI78: Juttelit maidon riittävyydestä ja et olet tarjonnu lisämaitoa. Mekin alussa (poika alle 1kk) tarjottiin lisämaitoa, välillä joi, välillä ei. Mahavaivat alkoi heti niistä. Siskoni neuvoi et imetätä vaan ja niin tein. Poika kasvanu tosi hyvin, nukkuu tosi hyvin, jokeltelee valveilla olllessaan ja kastelee vaipat. Eli imetä vaan, maitomäärä lisääntyy, kun vaan jaksaa uskoa siihen. Eli ilman mitään lisiä on menty. Poika 2kk 4pv.

KIELO77: Meilläki Felix alkanu naureskelemaan tissillä. Hämmentyy itsekin vähän kun on niin suloinen. Napittaa tosi tarkaan, kurtistaa kulmiaankin ja sitten valloittava hymy. Joskus jatkaa syömistä, joskus ei. Sitten tisu pois ja jutellaan hetki. Tuttia suuhun, kun ei jaksa ja sitten huijaus - tutti vaihtui tissiin. Näin meillä. Kyllä se poitsu sitten ilmoittaakin kun on taas nälkä. Ja ei tarvi arpoa, maistuuko tisu.

HOIDOSSA: Meillä poitsu on muutaman kerran viikossa 1-2 tuntia iskällään. Yleensä lähden kauppaan, isompaan markettiin tai kodin anttilaan tms. shoppailemaan. (vauva ei ole käyny vielä kaupassa, eikä käy vähään aikaan) Muilla ei ole ollu hoidossa, mitä mummolassa joulun aikaan kun hoitovuoroa sai itsekin hakea kun innokkaita tätejä ja setiä löytyi :)

NEUVOLA: Meillä Laaksossa ihana terkkari. Loppuodotusaikana ja nyt ollu sama täti. Alkuraskauden aikana Espoossa oli vähän yli-innokas ja hössö täti. Et näin ja sitten ens kerralla näin ja halki poikki pinoon. Moi moi -tyylillä. Nyt ei ole neuvolan tädillä kiire ja aina saamme hyvät ja perusteelliset vastaukset asioihin.

PULLOT keitetään joka kerran jälkeen, samoin tutit n.kerran viikossa.

MENKAT ei oo alkanu, enkä odotakaan niitä vielä :) Eikö imettämisen pitäisi ainakin joillakuilla viivästyttääkin? :)

VAIPAT: Me tykätään käyttää muumivaippoja, 5-8kg nyt käytössä. Yks paketti Liberoita mummolan reissulta ja nekin aivan hyviä.

ISKÄN TYÖ: Meillä aina töissä ja aina kotona. Eli välillä kotona töissä, välillä menossa. Yrittäjäsmies kun on. Se keskusteluttaa välillä, että milloin tekee työtä, milloin kotona. Ei ole tällä kotimammalla tietoa viikonlopun, illan aamun tai arjen välillä. Almanakasta saa katsoa mikä pv on :) Plussaa tietysti se, että kun järjestellään asiat niin pääsen vaikka aamusta markettiin tai niinkuin eilen lahjakortilla jalkahoitoon. Mutta sitten on viikonloppujen aamut ja illat usein vauvan kans kaksistaan. Pitkiä matkat ei toki ole, mutta töitä kuitenkin. En valita, ihanaa kun iskä on poikansa kanssa vaikka aamuhetkestä nauttimassa ku ite suihkussa.

Oikein Onnekasta perjantain jatkoa Lokamammoille!

Tuun illala vilkaisemaan pinoa! Ilmoittautukaa Rakentajat myös RAKENTAJAT2006 - pinoon! Pidetään vaik kuukausipinoa siellä!

*Heissulivei*

Vierailija
33/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mennyt aivan sattumoisin päivät näin:

Kihlapäivä 18.lokakuuta

Hääpäivä 8. tammikuuta

Omat synttärit 8.lokakuuta

Miehen synttärit 28.joulukuuta

Vauvan laskettu aika 28.lokakuuta

ja olis niitä muitakin, joissa 8...

Oli kerran häiden jälkeen tosi hupaisaa kun huomasin.

*Onnennumerona 8*

Vierailija
34/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIELO77:Pakko oli tulla kommentoimaan.Meillä on myös neiti kesken syönnin alkanut naureskelee ja jokeltelee.Ei tahdo syömisestä tulla mitään.Muutenkin meillä on syöminen aika hidasta.

Koitan epätoivosesti saada neitiä päikkäreille(sisällä).Ulos en voi viedä kun pesin molemmat makuupussit ja koppaosan patjan.Tuttipullosta valui melkein kaikki maidot illalla kun ei ollut korkki kunnolla kiinni.

Taas neiti huutaa on varmaan tutti taas tippunut suusta...

johannu ja untaan vastusteleva neiti

Vierailija
35/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitte saanu Roopelle täksi päivää aikaa, voi damn. Sairaanhoitaja joka oli puhelimessa valitteli että ku nämä näin pienet ovat aina niin hankalia tapauksia! :o! Kaikki päivystysajat oli menneet joten joudutaan vielä viikonloppu seuraamaan tilannetta. Shit! No minkä teet!

Onnennumeroista:

Kihlapäivä 29.1

Hääpäivä 22.3

Omat synttärit 27.2

Miehen synttärit 27.1

Roopen synttärit 2.11

laskettu aika oli 23.10

eli meillä taitaa tuo kakkonen olla onnennumero :) enpäs asiaa ollukkaan ajatellu.

Nyt meen

Moi

Vierailija
36/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut aivan kamala yö takana!

Poitsulla kuumetta sen kun vaan jatkuu...vaikka eilen hetkeks menikin alas:(..Tänään poika vaan itkenut ja valittanut että sattuu joka paikkaan ...ei pysty kävelemään eikä halua mitään ja näkee harhoja(huitele kädellä olemattomia pois eesta) joten ootellaan täss isiä hakemaan ja ei kun lekuriin.Korvan taakseen sattu kuulemma myös ja päätä särkee:.( silmistä valuu vaan kyynelia poitsulla sekä välillä äidilläkin:(

Mikä p..kelen sairaus tekee tuommosta,tuntuu että taudilla ei ole loppuakaan:(

anteeksi kun kiroilen ...mutta ottaa kyllä pattiin kun ei pysty lasta autaan.Me on nyt sitte valvottu maanantaista asti kaikki yöt.

Yritän täs isommille keksiä kodin ulkopuolella jotain muuta tekemista ...etteivät ole täällä tauti pesässä.

ja pelotta aivan hirveesti että mitä jos vauva saa sen :(

Tänäänkin miehen piti mennä 9 töihiin mutta nukuttiin pommiin....:(

Tällä hetkellä poitsu nukkuu sohvalla ja hyvää niin.Mutta kuume huitelee taas pilviä.Ja terveyskeskuksesta sanoivat äsken kun soitin että poika tullut kamalan kipeen oloiseksi...niin että heillä loppu työpäivä puoli neljä (asutaan terveysaseman vieressä)että meidän ois pitänyt soittaa aamulla:(...aamulla poju ei ollut niin kipeen oloinen...noh se on mentävä ensiapuun.Ja siellä sitten marmattavaat että miksi ei terveysasemalle mennyt:(

No...mä meen nyt pois tästä teitä masentamasta ....hyvät viikonloput kaikille.

Vierailija
37/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelliina: Meille sanottiin sairaalassa sekä neuvolassa, että jos ei tule kunnallista vesijohtovettä vaan on oma kaivo niin tutit keitettävä hanan alla huuhtasun sijasta. Liittynee bakteeriasioihin.

Tosin tykkään että vauva ne bakteerit on saanut kylpyveden ja naamanpesujen ym. mukana, mutta tähän asti olen kuitenkin kiehautellut kun ei se niin iso vaiva ole. Ja meidän kaivon vettäkään ei ole ihan viime aikoina tutkittu muuta kun radioaktiivisuuden osalta.

Misuli: onko teillä tk-päivystystä lähellä? Jos nyt viikonloppuna kovin huolettaa niin siellähän kannattaa käydä. Pienet vauvat kun pääsevät vielä jonottamatta, ainakin täällä meilläpäin. Me käytettiin Aadaa iltaisin pääterveysaseman päivystyksessä silloin rs-viruksen aikaan ja aina päästiin ekana lääkärille ja saatiin vielä erinomaisen ystävällistä palvelua.

Nyt jos vaikka ruuan laittoon,

MariJo ja pihalla uinaileva Aada

Vierailija
38/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään hieman hankalaa tuo päiväunille nukahtaminen... Tai söi tissiä ja nukahti siihen, kun puin ja siirsin vaunuihin aukesi silmät ja ne pysyi auki pitkään... Mutta nukahti 20 min kuluttua...

Meillä myös hymyilee ja alkaa juttelemaan kun syö rintaa, paitsi kun alkaa " yötankkaus" . Ja usein meillä loppuu syönti lyhyeen, joten tämän takia tissitellään useammin kun ennen...

Menkoista... Ei ole vielä alkanut mutta kerran on uhkaavasti näyttänyt siltä että alkaisi. Toivon että pysyvät poissa vielä pitkään : )

NELLIINA05 tuosta ikäerosta, meillä lapsilla ikäero 2v8kk ja on ollut kiva ikäero. Meidän kohdalla ainakin.

Ja noista numeroista, meillä tämä kuopus on syntynyt isänsä syntymäpäivänä ja ikäeroa tasan 30 v!

Nyt täytyy mennä....

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
39/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANDROMEEDA: jaksamista kovasti sinulle ja teidän koko perheelle ja ennenkaikkea pienelle sairaalle! Tulee kyllä tippa silmään, kun lukee miten pienen pitää kärsiä :(

JOHANNU78: eikö ole samalla tosi ihanaa ja tosi raivostuttavaa? :) ei tiiä itkiskö vai nauraisko. Meilläkin menee tavallisestikin tooosi kauan syönneissä, 15-30 minuuttia ja tuo naureskelu vain pidentää sitä..

Vierailija
40/56 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

marijo77: me asutaan oulusta 20 km etelään pikku kunnassa, joten lähin päivystys on Oys:ssa, mut kylhän sinne pääsee, se ei ole ongelma :)

Täytyy seurata vielä, onneks hengitysvaikeuksia ei ole. Yskä on sellasta puuskittaista, ei siis kokoaikaa köhi.