Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punaviini/olut/siideri...??

12.01.2006 |

**Punaviinin sanotaan lisäävän kohdun verenkiertoa ja näin lisäävän alkion kiinnittymismahdollisuuksia. Pieniä määriä punaviiniä voi siis nauttia luteaalivaiheen aikana. **

Tuollainen löytyi pesun sivuilta.. Mietinkin tässä nyt, että onko siiderillä ja oluella mahdollisesti samoja vaikutuksia?

Olen nimittäin kiinnittänyt huomiota tässä muutamien kuukausien aikana siihen, että niinä kiertoina, kun olen nauttinut siideriä/olutta normaalia useammin, on myös tullut nämä mun haamut..

Mitään ryypiskelyä en ole harrastanut, mutta joskus illalla oon ottanut siiderin/oluen ja sitten saunassa käydessä..

hmm...

glemei

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

glemei:

..jos sä sekotat punkun sumppiin, niin alkaako se sumppi siitä sitten pihiseen? ;P

Mä tipahin ja en nyt hoksaa mitä tarkotat? ;)

[color=purple]Jumppis [color=violet]niin eihän sitä passaa olla kovin streessaantunu yrityksen aikoihin. Se ei auta asiaa. Niin tiesikkö sie millasia ne laatikkoviinit on? Paljonko niissä on ja kauan ne säilyy avauksesta? Mä en kyllä usko, että saan alas tuota yhtä pulluakaan, mutta yrittänyttä ei laiteta (mihin). .

Vierailija
42/45 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuiskaa* se on niitä munansaannoks.. hups.. siis sananmuunnoksia.. Sumppi pihisee.. niin pimp.. kröhöm..

Joo.. ei kai kukaan muu kuullut?? ;)

Mulla olikin eilinen päivä taukoa netteilyssä kun yhteys ei suostunu pelittään.. x/

Mutta nyt toimii taas.. kiva kiva.. :)

Mitäs tissuttelijoille kuuluu? Ootkos Zatu jo maistanut viiniä?

Niin joo niistä laatikoista... Osa on ihan ok makuisia, mutta sitten on toiset aivan kauheita.. Merkeistä ei nyt oo mitään havaintoa kyllä et mitkä on niitä ' hyviä' ... onkohan niissä peräti jotain 2-3 litraa.. aika paljon kuitenkin.. :)

glemei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Vai munansaannos heheee tuo oli kyllä tosi hyvä! No eikös sillä punkulla ollut tarkotus saada pimp. . .jotain aikaan, joten sittenhän se pitää sekottaa sumppiin! ;D

[color=fucshia]En kyllä muista ihan oikeesti kuulleeni tuota ja ei kyllä yhtään raksuttanu tässä pollassa mitä sä höpisit.

[color=purple]En oo vielä " purkannu konkkua" , koska vasta tänään maalarit suvahti lopettaa hommansa. .Jos sitä sitten ens viikolla alottas naukkaileen vai pitäsköhän jo aiemmin?

[color=fucshia]Siinä menee sit tipaton tammikuu *heiluttaa* tosin ihan huvikseen oon ollu juomati etes saunaolusta kunnei oo kerta kaikkiaan tehny mieli!

[color=purple]Jos niissä laatikkoviineissä on tosiaan 2-3 litraa niin sen aatoksen saa samantein unohtaa. Säkin Glemei taiat asua niin kaukana ettei voida järjestää punkkubileitä ;)

[color=fucshia]naputteli saunanraikas Zatu

Vierailija
44/45 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*röhönauru*

Vai ei sulla raksuttanu.. heh.. No joo.. en kyllä tiiä koska pitäs punkuttelu alottaa... Mutta mulla on tuo oluttelu menossa ollu siitä asti ku täti lähti.. :)

Mää asun Satakunnassa.. En muista missä sinä.... ? Punkkubileet kyllä kuulostaa hyvältä.. ei siis sen punkun takia mutta muuten.. ;)

Mutta nyt on mentävä tutii.. Palailen huomenissa astialle.. :)

glemei

Vierailija
45/45 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Oulun lääniin on piiiitkä matka :/

Eilen tutkiskelin punkkupulloa ja huomasin ett siinä on kierrekorkki! Tosi hyvä, koska ei meillä kunnon kierreaukasijaa ois ollukkaa ja säilyypä nyt paremmin ettei pääse " happaneen" ;)

Sapuskan laitto kutsuu. .