Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että opettaja vaatii..? lUKEKAA!!!

Vierailija
12.01.2006 |

mun tulevan jokaiselle tunnille ja vierailukohteisiin jotka on aamulla ja illalla..

Asun 60 km päässä ja kuljen omalla autolla.

En kuulemma voi itsekseen käydä vierailukohteissa, koska muutkin haluaisivat käydä sitten itsekseen.

Ne muut on vasta aloittaneet koulunsa ja ovat 16-vuotiaita...

Minä olen päättämässä kesken jääneitä kursseja kun jäin silloin joskus äitiyslomalle. Ja olen 22-vuotias ja naimisissa.

Mä en tunne noita muita tyyppejä, eikä nekään minua, joten eivät siis mistään saisi tietää mun käyneen omatoimisesti niissä vierailukuhteissa...

Mitä mieltä olette?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis meneillään kurssi, joka koostuu vain " vierailukäynneistä" eli vissiin konserteista ja elokuvista tms.? Monenako päivänä sinun pitäisi ajella edestakaisin se 60 km? Eiväkö muut työn alla olevat kurssit vaadi läsnäoloasi tunneilla?

Jos kyseessä on vain päivä tai pari, kannattaisi varmaan niellä harminsa ja käydä opintokäynnit. Eihän se mieskään vuorokautta kai ole töissä putkeen, joten pystyy ehkä hoitamaan lapsia toisen käynnin ajan.

Pidempään jatkuvana tuo kyllä olisi ongelma itse kullekin. Ei nykyaikana HOPS:n tekemisen pitäisi olla mikään ongelma. Sinun valmistumisesihan olisi paitsi sinun myös koulun etu.

Vierailija
42/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joutunut tekemään ihan hirveän laajoja tutkielmia aiheesta jota opiskelen.

en suinkaan tarkoittanut ettei mun tarvi mitään tehä, vaan sitä, että opettaja vois vähän tulla vastaan niissä vierailuissa.

Että voisin jossai käydä ihan omalla ajallani silloin kun olen kyseisessä kaupungissa jossa opiskelen ja jossa vierailut tehdään...Mutta EI!!!

Edes elokuviin en voi mennä yksin, kun pitää mennä ryhmän mukana...

Luulis nyt sellaisessa tapauksessa mennä itse käymään niissä kohteissa.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleenkaan etta yrittaisin opiskella vaatimalla erivapauksia. Minustakin ap on lapsellinen.

Vierailija
44/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko sinulla siis meneillään kurssi, joka koostuu vain " vierailukäynneistä" eli vissiin konserteista ja elokuvista tms.? Monenako päivänä sinun pitäisi ajella edestakaisin se 60 km? Eiväkö muut työn alla olevat kurssit vaadi läsnäoloasi tunneilla?

Jos kyseessä on vain päivä tai pari, kannattaisi varmaan niellä harminsa ja käydä opintokäynnit. Eihän se mieskään vuorokautta kai ole töissä putkeen, joten pystyy ehkä hoitamaan lapsia toisen käynnin ajan.

Pidempään jatkuvana tuo kyllä olisi ongelma itse kullekin. Ei nykyaikana HOPS:n tekemisen pitäisi olla mikään ongelma. Sinun valmistumisesihan olisi paitsi sinun myös koulun etu.

joo..just sellainen kurssi on nyt meneillään. Muutaman päivän viikossa. Eli ei paha, mutta kun samana päivänä voi olla aamulla 1 tunti vierailua ja illalla klo 18 toinen vierailu.

Muut kurssit ei vaadi läsnäoloa, koska olen tehnyt niistä ja teen parhaillaan tutkielmia.

Mies on aamuvuorossa ja ylitöitä joutuu tekemään kun heillä on töissä kiirusta... :(

-ap-

Vierailija
45/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oma vikasi että olet siirtänyt opiskelujasi ne 10 vuotta!!!

Mars mars koulun penkille, ettei tarvi täällä inistä!

-ap-

Vierailija
46/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muiden tarvitsee. Mitäs muuta tuo on joillei juuri niitä erivapauksien vaatimista.

Vierailija
47/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi nyt parin vierailukäynnin hoituvan omatoimisesti samana päivänä kun jo olen kys. kaupungissa...

Muuta en tässä nyt aja takaa...

Ette mammat taida käsittää sitä!

Anteeksi että vaivasin teidän pienen pientä päätänne!

-ap-

Vierailija
48/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis aamu tunneille vaan menisin vain sinne illalla, jos se kerran on pakollinen. Jos ope kysyis sanoisin että oli niin helkkarin pahat menkka kivut, etten päässyt sängystä ylös.

Vierailija
49/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pääsisin kurssista läpi...

PRKL että menee hermot

Kohta on kauhee migreenikin päällä tosta stressaamisesta :(

-ap-

Vierailija
50/50 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voit tietenki että selvität mitkä ovat aivan pakollisia ja lopuista otat omin avuin lomaa... jälkeenpäin kyselet, miten voit korvata. Ei ne muutkaan sielä oikeasti aina ole. Opet kyllä haluaa että pääset kursseista läpi ja he saavat unohtaa sinut. Muuten jäät roikkumaan jonnekki listoille...