mitä mieltä 05 pakkauksesta??
musta 05 pakkaus, eli minkä itsekkin saan( maaliskuussa vaihtuu)...on enemmän pojalle kun tytölle ja se ulkohaalari on ihan hirvee...no kyllä se vaunuhaalarina menee..onneksi poika tulossa. muistan kun sain pakkauksen 01, se oli taas enemmän tytölle ja tosi ihania kaikki..tyttö tuli sillon...
Kommentit (43)
Esikoisvauvaperheelle pakkaus on minusta aivan LOISTAVA!!En minä ainakaan olisi välttämättä hoksannut kaikkea ostaa itse (tavaroita siis)
Tekstiilikuoseista on varmasti yhtä monta mielipidettä kuin on ihmisiäkin.. Meillä ainakin on vaatteet (ne pienimmät 60cm siis) käytössä..Lisäksi olen toki ostanut ja ollaan saatu muitakin vaatteita.Haalaria käyttäisin jos vauva olisi poika mutta (tämä on vain minun mielipide) omalle tytölle se ei minusta sovi.Ostin siis HM:ltä ihanan vaaleanpunaisen 56cm jossa korvat.. :)
Joku täällä mainitsikin jo ne sukat ja tumput joissa hymynaama..ne on meilläkin varmasti eniten käytettyjä..ihanat kertakaikkiaan!!!!
Vinkkinä esikoistaan odottaville:pakatkaa ne sairaalakassiin mukaan!Vastasyntyneen kynnet saattaa olla pitkät ja terävät eikä niitä saa leikata..eipähän revi naamaansa niin paljoa kun on hienot tumput kädessä ;)
-Tigr&Nasu 6vk
Jaajaa, että ihan mielipiteistä vaan puhuttiin. Noh, esitinpä sitten mielipiteeni tästä keksustelusta. Valitettavan usein se keksustelu ei kuule pysy ihan niiden rajijen sisällä mitä otsikko antaa ymmärtää.
Miksi ihmeessä kirjoitit minulle vastauksen? Tässähän puhutaan mielipiteistä' !
haniskan kanssa, ei siinä ole musta mitään pahaa, jos haluaa pukea lapsensa nätisti ja käyttää pojalle pojan värejä ja tytölle tytön, niin se on jokaisen oma valinta. vaikka lapsi ei sitä itse tajua, niin mitä sitten??!! ja äitiyspakkauksesta vielä sen verran, et tottakai se on hyvä että suomessa on tälläinen etu, mutta kyllä silti voi ilmaista mielipiteensä pakkauksen väreistä ja ulkonäöstä. sitähän alunperin kysyinkin: mitä mieltä pakkauksesta tänä vuonna.