G: Millä viikolla lapsi kääntynyt raivotarjontaan?
Hei, ajattelin ihan galluppia laittaa. Jos sinulla on vauva ollut perätilassa jossain vaiheessa niin millä viikolla on kääntynyt vielä raivotarjontaan? Minulla kolme raskautta jo takana ja vauvat ovat pysyneet pää alaspäin jo viikosta 27 lähtien. Mutta tämä neljäs on nyt perätilassa, viikko 30 menossa. Eli kaikki joilla kokemusta ja vain muistatte niin millä viikolla on vauva kääntynyt? Tai onko kenties ihan lääkäri saanut käännettyä? En tiedä nimittäin ketään jolla perätila vauvan kääntöyritys olisi onnistunut.
Kommentit (5)
Eli meillä neiti istu tukevasti melkein koko raskauden ajan ja pelkäsin jo mahollista käännösyritystä/sektiota, mutta onneksi neiti tajusi kääntyä ite pää alaskäsin. Tämä oli viikolla 36+6 ja hän syntyi 39+1. Eli vauvat voivat kääntyä vielä aika loppumetreillä.
-AJ-
kääntyi meidän herra ja ainakin toistaiseksi on pysynytkin niin päin :o)
Niiloakseli rv 33+2
Meidän poika kääntyi perätilasta 34 vkolla itsestään, olin jo lääkärissä suunnittelemassa käännöstä. syntyi 39+4. ei kerinnyt kauan olla pää alaspäin...
Minulla menossa rv 38+2, ja vauva on edelleen täydellisessä perätilassa. Yksi käännösyritys on takana, mutta ei siis kääntynyt. Sektio on suunniteltu tehtäväksi rv39+3. Itse elättelen vielä pientä toivoa, että lapsi kääntyisi muuta lääkäri ei pitänyt sitä lainkaan todennäköisenä.
Mulla oli poikittain, ja kääntyi viikolla 36. Saas nähdä pysyykö :)