Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma miehen kanssa...

Vierailija
12.01.2006 |

.. ja se on että miestä ei ole.

Olen ruma kuin tiskirätti. Hiukset hapsottaa ja painoindeksikin taitaa olla jo isompi kuin kengännumero.

Mitä teen, oi sisko-kullat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys

Vierailija
2/3 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ SYÖ KUUKAUTEEN MITÄÄN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hiuksista helpompi aloittaa? Millaiset sinulla on nyt? Miten hoito? Entä ruokavalio/liikunta, millaiset tottumukset? Ja voisiko niissä olla jotain fiksattavaa noin painoindeksiä ja yleistä vointia ajatellen?

Olen myös (ollut) melko homssuinen, kunnes lopulta kyllästyin. Mulla auttoi paljon hiusten värjääminen maantieharmaasta vähän vivahteimmakkaaksi (vielä silti luonnollinen väri) ja päälle siistimisleikkaus, sen kerran kun sain tarpeekseeni ja menin kampaajalle. Kasvojen ja muun ihon säännöllinen kuorinta ja kosteutus kirkastaa, teen kuorinnan aina saunassa kuorintahanskalla ja kosteusvoiteella. Jotain naamioita voi koittaa myös.

Ja veden juonti, ja liikunta. Seuraavana päivänä on paljon parempi olo kun on liikkunut (maltilla toki, rääkin jälkeen paikat kipeänä).

Ja seurava oli/on minulle todella todella tärkeää, nimittäin venyttely! Muutuin jo muutamassa kuukaudessa kipuisasta puupölkystä melko taipuisaksi ja olo on miljoonasti parempi kun venyttelee säännöllisesti.

Tässä mun vinkit, t. Ex-homssuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi