^♥ Torstaihin PUOLUKAT ♥^
Kommentit (95)
ei viestit näkyny
mutta nyt meen hoivaamaan miestä
jotenhuomiseen! =o)
Eiköhän tää ollut tässä tällä päivää;)
oon ihan pihalla, johonkin kirjauduin, mutta en näe mitään viestejä
Galtsu, eli tällä hetkellä luen lähinnä biologiaa, omat opettajaopinnot gradua ja loppuharjoittelua vaille jo valmiit. Ei se genetiikka ollenkaan tylsää ole asialtaan, mutta silleen tylsää, että on vaikeeta, ja kaikki kirjakin on väärällä kielellä (englanniksi)
ilona
ei siellä chat osiossa nyt ole ketään joten et voi viestejä nähäkkään. muta siellä messages osiossa voi näkyä meidän vanhoja viestejä. sinne message osaan pääsee kirjottaan kun klikkaa sitä post-kohdasta. sitten vaan otsikkoa ja viestiä kirjottaan, ihan niinku täälläki. oma viesti ei ihan heti näy siellä messagessa mutta jonkun ajan päästä näkyy. se message ja post osio on siellä vasemmassa laidassa.
kohta, mutten pysty klikkaamaan sitä.. En tajuu, onko siellä ketään nyt?
pääsen kyllä nyt kirjautumaan johonkin, mutta mitään niitä tekstejä ei voi valita sieltä vasemmalta. siihen tulee vaan teksti, että hyväksyntää odotetaan, kuka sen hyväksyy????
ymmärrän kyllä, mut sähän oot jo loppusuoralla :O) Mä kyllä tykkäsin just siitä et oli englannin kielellä, kun muuten olin niin huono siinä, niin oli pakko opetella.. Mulla on vasta nää gradut ym edessä, kunhan nyt pääsis ees yliopistoon :/ Täällä roikun kaikki vapaapäivät opiskelun sijasta... Täytyy varmaan tehdä vauva et sais sit opiskeltua jatkossa, pystyis ees JOLLAIN TAVALLA keskittymään.
Muuten nyt innostuin tosta tapaamisesta kesällä ja nyt asetan itselleni tavoitteen: pitää olla jo sellainen masu et kaikki huomaa sen, eli periaattessa plussat kehiin :o) ja pian.. Sama Hansu, Lumiina, Thunde ym ym
ratkaisin ongelman: sun pitäis siis mennä takas sun omaan s-postiin ja klikata sieltä se IMPORTANT-jutska ja sen jälkeen sä aktivoidut ja pääset chattiin :) Kokeile!
katellaan huomenna tytöt sitä yahoo hommaa, ku en pääse itekään vielä hakemaan omia tunnareita. huomenissa lupaan neuvoa kunhan ensin ite selvitän miten sinne mennää omalla tunnuksella :) kaikki vaan kokeilemaan!
Päätä särkee kun oon ollut niin paljon koneella.. Hyvä yötä kaikille! Katotaan tosiaan sitä chattia huomenna, eiköhän se meiltä kaikilta onnistu!
Mitäs keskusteluja minä sitten jatkossa seuraan kun tekin siirrytte sinne yahoolle? Tulee ihmeellinen tyhjiö, kun kerkesin jo tottua tiedän seuraan vaikka en itse ehtinytkään monesti kirjoitella!
tässä työmaalla, rauhallista on...ootte kirjoitellut oikein mukavasti niinkuin toivoinkin. nyt rupeen kahlaa tota läpi =)
Saisinkohan minäkin liittyä teihin puolukoihin?
Ei mua tartte vielä tuonne yhteisöön päästää, jos haluutte ensin tarkemmin tutustua muhun täällä, mutta kun oon lukenu näitä vauvalehden keskusteluja (lähinnä siis vauvakuume-palstaa) jo varmaan melkein vuoden ja nyt tuntuu, että kaikki on häviämässä jonnekin yhteisöihin niin mietin, että jos minäkin pääsisin jonnekin mukaan?
Mulla on siis ollut vauvakuume varmaan jo yli neljä vuotta (huh, niinkö pitkään jo!), ja mies ei vielä haluu vauvaa, mutta en kyllä oo sitä yrittänyt käännyttääkään. Oon 22-vuotias ja mun mies on 21. Siinä lähinnä se syy miks en oo vielä miestä painostanu, kun se on kuitenkin vasta noin nuori (vaikken itsekään ole kuin vuoden vanhempi, mutta mies tuntuu aina välillä paljon mua nuoremmalta...). Hmm... mitäs muuta... Miehellä on vakituinen työpaikka ja ite opiskelen yliopistossa kolmatta vuotta, biologiaa ja biokemiaa, niin kuin jotkut muutkin täällä tais.
Oon aikamoinen yövalvoja ja siks nytkin vielä täällä kirjottelen... ja sen takia etten halua miehen tietävän et kirjottelen tänne. Tietää kyllä että käyn näillä sivuilla lukemassa keskusteluja.
No toivottavsti huolitte minut mukaan ees tänne vauviksen palstalle :)
Tervetuloa [b]tansem83[/b]!
Mäkin pääsin kirjautumaan mukaan meidän ryhmään ja nyt kovasti testailen. :) Hitaasti päivittää sivua, kun yritän lisätä sinne kuvaa. :( Ei pitäis olla liian iso. Kirjoittelen huomenna enemmän, koska nyt kova väsy.
Nimim. ¿Tänään pitkästä aikaa ahkerana spinningissä¿
mene tuonne hansu laittamaan linkkiin ja siellä sign up. täytät ne tiedot mitä siellä kysytään, eli luot nikin ja salasanan etc. sitten tulen tuonne chat kohtaan ja siellä me ollaan!