Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^♥ Torstaihin PUOLUKAT ♥^

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

merineito: kyllä sä nyt uskallat kuvasi sinne laittaa ku MÄKIN uskalsin! eli räpsimään vaan kuvia :)

se suljettu yhteisö ois hyvä idea. välillä sitä tajuaa että täällä tosiaan voi ihan kuka peelo tahansa nämä jutut lukea. kuitenkin menee meillä jo aika henk.koht juttuihin, ni ois kivempi ku ei ihan kaikki pääsis lurkkiin. aatelkaa nyt jos joku seiskan toimittaja tänne eksyy ja copyttaa kaikki goldan ja pertun irstailut :D

Joops, nyt alan steppaan ettei ihan pääse taas läskistyyn. samalla katon oc:n tikiltä että menee polkeminen rattosammin :)

Vierailija
42/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

merineidon kutomuksista ois kiva saada postiin kuvia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys Puolukat!

Ihan sivullisena kommentoisin, että jos haluatte kirjoitella tavallaan suljettuna ryhmänä, suosittelen oman ryhmän luomista esim. Yahooseen:

http://www.yahoo.com/

Tuonne kun luo itselleen omat tunnukset, pääsee luomaan itselleen oman ryhmän. Ryhmän voi muokata niin, että sitä pääsee lukemaan vain ryhmään hyväksytyt jäsenet. Ryhmällä toimii vähintään yksi " listaemo" , jolla on oikeudet muokkauksiin ym. Itselläni on kokemusta vain muutaman ryhmän käyttämisestä ja olen tosi tyytyväinen.

Muille ryhmää voi mainostaa vaikka näillä sivuilla aika ajoin laittamalla linkin kirjatumissivulle (sitten kun ryhmä on luotu). Kokeilkaapa ja tutustukaa!

Vierailija
44/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Marttailua:[/b] Helmikuun Suuressa Käsityölehdessä pitäisi olla tarjolla helppoja vauvaneuleita. *tiedottaa*

Oma marttailu:saapi nähdä mitä tuosta haalarista tulee, mulla on nyt ensimmäinen hiha tulossa. Pitäis vissiin rueta laskemaan noita silmukoita, että niitä olis jotenkin järkevä määrä siinä vaiheessa kun kirjoneuleosuus alkaa.

Mun piti eilen syödä kasvisruokaa kun hammaslääkäri kielsi pihvit jotta sementti ehtii kunnolla hampaassa jähmettyä.

Ja valitettavasti sitten siinä oli sekä oliiveja että aurinkokuivattuja tomaatteja joista en kummistakaan pidä. :(

Muuten kokous meni yllättävän hyvin.

Tänään täällä on karsee ilma, tulee kauheesti ja mä kun asun kerrostalossa ylhäällä, niin täällä vielä tuo tuuli pääsee avoimesti puhaltamaan. Ja mä inhoa tuota nurkissa ulvovaa tuulta. :(

edelleen plääh laiskamato-oloinen merineito

Vierailija
45/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan juuri kerkee lukemaan kokonaan näitä pinoja, meillä ku on nuo 3 rasavilliä jo ja mies miltei aina nykyään töissä..

Mutta mutta..nyt siis tuli pikkasen takapakkia tähän vauvahommaan.

Mieshän suostui joulukuussa siihen, että yritetään neljättä.

No, eilen sille sit oli tarjottu uutta duunia, joka olis sellaista että 3 vkoa reissussa, 3 vkoa kotona. Huhtikuun alussa pitää ilmottaa, että ottaako sen työpaikan vastaan.

No, ei siinä sinällään, mutta mies totesi asiasta keskustellessamme, että jos minä tuun huhtikuuhun mennessä raskaaksi, se ei ota sitä hommaa, mutta jos EN tuu, niin lopetetaan yrittäminen, pilsut käyttöön ja hän ottaa sen työn. KIVAKIVA!! No, ymmärrän kyllä että ois aikas raskasta olla aina 3 vkoa yksin tenavien kans, jos ois raskaana ja sitte ku vauva syntys. MUTTAMUTTAMUTTA....Vaikka järki sanos mitä, niin vauvakuume on ja pysyy. No, nyt siis ei auta kuin kattoo sinne huhtikuulle, TOIVOO parasta ja sitte, jos huonosti käy niin yrittää kuopata vauvahaaveet ainaki pariksi vuodeksi jonneki kuikkaan.

Mies kun sanoi, että ei aio muuttaa mielipidettä tästä asiasta.

Sen verran kerkesin kattoo alkupäätä pinosta, että joku kyseli miehen mittoja :) Mun mies on 180cm, semmonen sopusuhtainen ja komee :)

Ei mikään treenattu lihaskimppu vaan semmonen ihan tavalline (ai ku oon hyvä kuivailemaan...)

Mutta, taas lapsukaiset kutsuu....

Vierailija
46/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lupaan tänään tutustua tuohon yahoohun ja kysyä mieheltäkin neuvoa niin eiköhän kaks insinööriä jotain saa aikaseksi ;o) Ehkä saan luotua meille oman ryhmän! Jipii!

Vierailija
47/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä bongasin teidät eilen ja liityin teidän " yhteisöön" Kuume vaan nousee ja nousee!Kateltiin ystävän kanssa meijän pojan kuvia kun se oli muutaman päivän ikänen!Voi sitä ihanuutta!Olen hieman pihalla nuista kuva jutuista?Mikä tarkotus näillä kuvilla on ja minne lähetän kuvan?Odotan lauantaita innolla kun mennään katsomaan ystäväni vauvaa joka syntyo keskiviikko yönä!Jos vaikka ukkokin lämpenis pikku hiljaa ajatukselle!Ja ukosta sen verran että on töissä kaupan alalla ja alkaa opiskelemaan keväällä mutta en sana tarkkaan muista nimikettä mitä alkaa opiskelemaan...Pituutta hänellä on 185cm ja painoa 85kg...hyvässä kunnossa on mutta treenaaminen jäi välilevyn pullistuman takia...Minä menen työhaastatteluun maanantaina!Ja jos ei nappaa niin aloitan oppisopimuksella lähihoitaja koulutuksen!Toinen vaihtoehto olisi merkonomi ja tradenomi mutta tutkailen vielä tämän viikon tilannetta...Mulla pitäs ovis alkaa viikon päästä....tiuskasin tossa ukolle että lopetin e-pillerit.Jouduin lopettamaan koska ne tuvotti ja teki olon jotenki masentuneeksi...Niin eipä se mitään slaagia saanu=)

Vierailija
48/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se teiän yhteisö on? Onko sekin yahoossa?

Nyt kiirus kotiin...

Vierailija
49/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin itse ole koskaan tuonne ryhmää luonut, joten en osaa siitä sanoa, mutta jos näillä neuvoilla pääset alkuun:

Tuolla etusivulla mene kohtaan " Sign in" ja siellä kohtaan " Sign up" . Kun olet sanut luotua itsellesi tunnuksen, mene (ainakin etusivun kautta pääsee, voi olla että muutenkin) kohtaan " Groups" . Sen jälkeen valitse kohta " Start a group now" .

Tuosta pidemmälle en osaa valitettavasti auttaa, mutta toivottavasti saatte itsellenne toimivan ryhmän!

Vierailija
50/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos VIUHKA neuvoista, mutta nyt kyllä paljastuit meijän taustailijaksi :D No ei se oo ihme, meijän jutut kun on niin kiinnostavia ;)

Ei ollu oc:n jakso niin hyvä ku viimeksi, mutta viihdytti mua kuitenki sen stepin ajan.

HANNELEKO se alkaa nyt huseeraamaan sitä yhteisöä? Mäkin tietty voisin, mutta mites käy sitten kun Tuutti syntyy... mulla ei varmaan riitä aika sillon. Eli parempi jos joku muu nyt ainakin alottaa sen homman. Toivottavasti mäkin sitten osaisin sitä käyttää...

Joku kyseli miten pääsee näkemään mein kuvia. ELI: lähetä oma kuva puolukat@netti.fi niin joku meistä sitten laittaa sun s-postiin salasanan millä pääsee saunalahden sivuilta kirjautuun mein postiin ja siis katteleen muitten kuvat.

Vierailija
51/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alan siivoon!

Vierailija
52/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää miettiä että käytetäänkö siellä oikeita nimiä vai näitä samoja nickejä.

JJ:Juu, haalareista ainakin laitan kuvan sitten kun ne ovat valmiit jos niistä tulee järjelliset.... Sen verran olen tuota ohjetta muokannut...

merineito

Vierailija
53/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä pinot eilen ja tänään! Pelotta jo valmiiksi kuinka monta tuntia menee lukemiseen kun tulen reissusta ;-) MÄ kun taas jäin näköjään koukkuun parin kuukauden paussin jälkeen...

Harmittaa, laitoin eilen kuvan, mutta en jäänyt odottelemaan salasanoja, koska ajattelin mennä sinne toiseen kotiin katsomaan CSIn. Ja sit sieltä tuli vaan jotain pressajuttuja (ei tod kiinosta enää kun äänestin jo) ja jäi kuvat näkemättä. Ja nyt siellä luukussa on joku huoltokatko enkä pääse niihin salasanoihin käsiksi. Höh. No, huomenna sit...

Lumiina: kyllä mun tukka on ihan oman värinen. Tukkaan pätee meikäläisellä ihan sama kuin naamaankin, eli saa olla hyvin pitkälti luonnontilassa ;-). Korkeintaan harjaan sen aamulla... jos nyt sitäkään.

Kuka sitä mietti että miks lääkärin ammatti olis jotenkin hieno... eihän se sen kummosempi oo kuin muutkaan. Faija (joka siis myös on alalla) sanoo aina että duunareita me ollaan siinä missä muutkin.

LankausG: yritän ainakin pari kertaa viikossa.... Galtsu, se on ihan normaalia että vähän tulee verta ikenistä kun aloittaa, mutta se lankaaminen itse asiassa auttaa kun saa pöpöt pois sieltä ärsyttämästä! Itse aloitin lankaamisen vasta pari vuotta sitten ja meinasin alkuun oksentaa joka kerta...

Hansu: mennään katsomaan joko FC Venus tai Matti. Matti olis kai enemmän ukon mieleen mut sanoi että saan päättää, käydään sit katsoo toinen myöhemmin.

Musta tuntuu että tää suhde on jo jotenkin piristynyt, ei olla taas nähty pariin päivään (paitsi että kävin aamulla antamassa pikapusun kun hain migrenilääkkeet kotoa) ja alkaa olla jo oikeesti ikävä. Nyt on jo tosi mukava jutella puhelimessakin, kun ei oo koko ajan sellainen olo et pitäis keskustella jotain vakavia jutuja.

MiesG: Mun mies on joku vajaa 190cm, blondi, periaatteessa hoikka (ja kuvittele olevansa urheilullinen ;-) mutta mahaa silläkin alkaa olla. Peppu on kyllä sopivan pieni ja kiinteä (toisin kuin mulla ;-) Eli me täydennetään toisiamme oikein hyvin, sillä on iso maha ja pieni peppu, mulla toisin päin. Paitsi että toivon että sitä omaa masua sais joskus kasvatettua väliaikaisesti... Mies ei ole kovin karvainen, mut silleen sopivasti. Ja tukka on vielä pysynyt päässä :-)

Luna: Espoostahan mä.... mietinkin tossa että voihan täällä olla ihan oikeastikin tuttuja. Katsotaan näytätkö säkin tutulta, jos nyt joskus saan ne salasanat että pääsen kurkkimaan kuvia!

GOLDA! Edelleen kyselen niistä silmistä... en anna periksi ;-)

Nyt on pakko mennä pesemään pyykkiä ja pakkaamaan lisää kamoja...

Vierailija
54/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks oo muuten aika hassua että varmaan useimmat meistä silloin joskus nuorempana, ensimmäisten poikaystävien kanssa joka kuukausi toivoi että kuukautiset ei vaan olis myöhässä.... ja nyt sitä sitten toivoo ettei niitä tulis. Ei me naiset näköjään osata päättää mitä halutaan ;-)

Vierailija
55/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään kiire, teen opinnäytetyön nettilomaketta... joten jos kaikille käy, pienennän kuvia viikonloppuna :) Tallensinkin hannelen ohjeet, mitkä kuvat ois hyvä pienentää...

Mun äiti oli siellä Yahoossa sen taloyhtiön puolesta ja se ryhmä toimi oikein hyvin. Mäkin voisin sen emona toimia, mutta nyt on sen verran kiirus koulun takia, että jos Hannele viitsisit sitä tutkia, oisi kiva.

Ja niinhän ne hanat sitten taas aukesivat :) Voih...

Vierailija
56/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimpas tippua tuolilta kun menin katsomaan eilistä pinoa..;) no onneksi jutut oli lyhyitä ja pinon luki nopeaa läpi.

Joku pohti ettei oo kuvaansa laittanu.. Ei hätää en minäkään..;) enkä taida uskaltaakkaan.

Nyt on pakko alkaa kirjottaan ruottinaine ja lähtee sit jumpalle..

Vierailija
57/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]osaako muut pienentää niitä kuvia, ku Jaanica?

[b]merineito:[/b] voithan sääkin alkaa huseeraan sitä yhteisöhommaa! katos siinähän voi olla muutama niitä emoja. ja eihän hannele ole vielä edes vahvistanut halukkuuttaan emännäksi ;) ja kylläpäs tosiaan tuulee täälläkin! vanha talo, niin ikkunat vaan ritisee...

mies soitti töistä ja kyseli, että mistäs me tilattiin ne vaunut ja tuo kaukalo. minä ihmettelin että miksi se nyt sitä enää kiinnostaa, niin kertoi että olivat porukalla töissä ettineet sitä sivustoa jotta muutkin työpaikan miehet voivat tilata sieltä olemassa oleville lapsilleen sekä tuleville tavaraa! siis kyllä nuo ukot osaa yllättää! viimeseksi mää nyt oisin aatellu et ne vaunuista ja helistimistä puhuu töissä!!! pitäskö tuosta ukosta alkaa jo huolestuun? entinen kovanaama muuttunu ihan pehmoksi ;)

JJ kera Tuuttiksen♥

Vierailija
58/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=HotPink]Onpas taas vilkasta, kiva!

Jaanica, mä liityn sit huomenna varmaan seuraksesi nauttimaan tädin iloisesta seurasta! No, jospa nyt saadaan se sit karistettua noin vuoden ajaksi pois seurastamme, toivotaan niin!

Galtsu, ihan niin kuin Laura sanoikin niin verenvuoto ikenissä kertoo siitä että siellä pöpöt jyllää ja siksi ikenet vuotelee langatessa. Ala vaan langata iltaisin niin parin viikon kuluttua on verenvuoto loppunut, usko pois:)!

Jensku, mä sain kyllä selvän Tuutista, ihanan näköinen pikkuvaavi! Kiva kun laittelit kuvia!

Hannele, juu valtsun kori kehiin vaan! Että noilla av:laisilla ei sit oo mitään elämää. Ehkä nimet tuntuu hassuilta kun ei tiedä mistä puhutaan.. Ihmeen kiinostuneita ne näistä jutuista kummiskin on vaikkeivat myönnäkään..

Merineito, kuvaa vaan postiin, kerran se kirpasee;)

MiesG: mies on semmoinen keskimittainen tumma ja ihan timmissä kunnossa. Helpommin mulle niitä kiloja kertyy kuin sille..epistä..

Juu toi oisi hauska idea tavata kesällä! Mulla ei oo väliä että missä päin se sit oiskaan...

Mulla kyllä tää opiskelu ei laske vauvakuumetta vaan päinvastoin. On niin tylsää ainakin tää alku siellä.

-L ja piinaava kp 28

Vierailija
59/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistänkö siis ihan pärstäni kuvan vaan?Aanteeks mutta mulla kun tää taju ei raksuta=)No pistän sinne jonkun vaan=0)Nyt lähen ottaa tuoreen kuvan ja jään odottelemaan salasanoja!

Vierailija
60/95 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki salasanaan postiin omaavat ovat saaneet omaan henk koht postiinsa asiasta infoa. Jotta mukaan vaan. Tosin en määkään ymmärrä tätä juttua vielä mutta päästäämpä nyt ainakin sisään sinne.

Emoa ei varsinaisesti ole, joten jokainen voi halutessaa emoilla. Keskustellaan siitä sitten siellä ;o)

Tulkaa sinne neuvomaan mua ;o)