^♥ Torstaihin PUOLUKAT ♥^
Kommentit (95)
voit pistää naamakuvan tai kokovartalo, ihan oman maun mukaan :)
Thunderi: musta toi kirpparikierros kuulostaa hyvältä ;o)
JJ: kyllä siitä ultrakuvasta saa selvää kun kattoo tarkemmin, oliko tää sit niitä ekoja kuvia? _yks kateellinen_ Ja miehestäs ei kannata vielä huolestua. On niin ihanaa lukea jotain sellaista _toivoo omastakin ukosta parasta_
Ilonalle: mitä sä siis luet siellä yliopistolla? Itse siis lukenut biokemiaa avoimessa, 16ov.. Miten ihmeessä genetiikka voi olla susta tylsää? Masentavaa, kyllä, jos kurssilla ei käsitellä muuta ku sairauksia.. *ihmettelee* Oot tainut lukea sitä jo pitkään, vai?
Hannelenkin idea on kiva, siis et kesällä puolukoiden tapaaminen! Ja siihen pääseekin sit osallistumaan kaikki, myös vaavit. Ehkä Miitsun paikkakunnalla (??) pitäis tavata kun se on viimeisillään raskaana/just synnyttänyt ja voi olla hankalaa matkustaa..
Laura: mukavaa kuulla et teillä menee ukon kanssa paremmin, oottekste nyt asunu yhessä?
Mä oon kyllä ekojen menkkojen jälkeen toivonut ettei enää tulis ja alkais maha kasvaa ;o) Tai, no, melkein heti sen jälkeen.. Silloin ku oli varaa toivoa..
Merineito: mammaksi.fi tai kotitestit.com Sieltä saa sekä ovis että rask testejä!
Snowflake: siis sinne pannaan kuva, jossa näkyy oma naama ja silloin joku puolukoista lähettää sulle takaisinpäin salasanan s-postiin..
Kaipa pitää vaan ruveta käyttään sitä hamm.lankaa :/ Oliskos Hannele jolle hammaslääkäri sanoi et alkuun 1-2krt/vko? Pitäiskö munkin aloittaa sillai pehmeesti..
Mä tein jo tänään ekan ovistestin ja se oli negatiivinen :o( Mutta ei hätää, liian aikaisessa taas ollaan.. Sisko tuli tänään käymään lapsensa kanssa ja me mentiin käymään kaupassa ja mieheni jäi EKAA kertaa hoitaan sitä yksin. Hyvin meni, muttei vauvakuume kuulemma iskenyt.. Sanoin et sit kun rask.testi näyttää pos. niin sit iskee, ja se oli samaa mieltä :o)
Sinne se kutsu kuitenki meni... No tuskin tuonne kovin moni vielä tänään osaa...? *hannele pihalla kuin lumiukko*
En mää tiiä onnistuuko se niin. Tai siis ne ei ole pelkät ohjeet vaan se viesti on kutsu sinne yhteisöön jäseneksi. Onko sulla muuta mailiosotetta? Laita sinne sähköpostiin niin voin lähettää sen kutsun siihen toiseen osotteeseen?
muuten pystyin rekisteröitymään, mutten pääse sit sisään :/
Etusivulle --> vas. laiassa Groups --> oikeaan laitaan tulee sisään kirjautuminen
uus sähköposti jonka kautta ainakin pääsee sinne yhteisöön
Onko sulla toista osotetta? Yhteisössä kyllä nimet paljastetaan joten turhaa sää ainakaan sitä pelkäät...?
http://groups.yahoo.com/
tämä on se osote jolla pääsee suoraan kirjautuman ryhmään
Ja JJ --> voithan sää tietysti tulla sillä " emo" -tunnuksella sisään kun et vielä itsenäsi pääse eli tunnukset samat kuin postissa ilman @netti.fi loppua
Mä en nyt tajunnut et miten tonne sit kirjotellaan???? Miten vastaan vaikka Hansu sulle?
Joten tämän palstan varassa ollaan vielä, ainaki npäästään nyt sisään sinne ja eiköhän se selviä. TAian laittaa alotuksen ja kysellä Kutuilta...
Kuka siis sinne hyväksyy uudet? ja miten? en tajuu..välillä luin hansu sulta pari viestiä, mut sit mulla lukee et oon offline, enkä tiiä miten saan sen onlineksi muutettua... ou nou, taitaa olla liian vaikeeta mulle;)
Se ei nyt hyväksy mua ollenkaan sinne.. Siis pitäis mennä galtsulla ja sillä vanhalla salasanallako?? Mitäs sit onko @netti.fi:n sijalla mitään? Kun ei hyväksy sitä @yahoo.comiakaan Mut nyt en enää jaksa, meen taas lukemaan vähänksi aikaa
saas nähä mitä saahaan aikaan ;o)
" Emo" on se puolukat mikä myös lukee siellä jäsenissä, se kutsuu uudet jäsenet sisään ja voi poistaa jäseniä jne. Sen emon tunnukset on samat ku sähköpostissa eli jokainen postin tunnukset omaava voi emoilla.
Siitä online jutusta en tiiä. Tuuppa sinne chattiin...
Kun rekisteröidyt niin itse määrittelet sen salasanan. Ja tunnus on pelkkä galtsu ei mitään @juttuja tartte perään.
Huh minäkin oon ihan poikki... Mutta kyllä se tästä tytöt! Harjoitus tekee mestarin!
Mene sinne sign up kohtaan ja rekisteröidy siellä, voit koittaa jos galtsu-nikkiä jos ei ole käytössä, mut siis se ryhmä ei liity mitenkään näihin tunnuksiin, uudet pitää luoda.
en nää omia kirjotuksia chatissa enkä teidänkään enää
se " has left" ja " has joined" juttu siinä ruudulla..
ehkäse kun kuljetaan ees takas niin ...???
meillä joilla on sähköposti luukku.comissa saadaan ne tunnarit vasta yöllä, koska luukkuun ei huoltotöiden takia nyt pääse. eli mie en ainakan pääse kurkkiin sinne yhteisöön vaikka himottaski :(