^♥ Torstaihin PUOLUKAT ♥^
Kommentit (95)
[color=purple]GALTSU: Juu-u... mun ukko on kyllä treenattuki, mutta nykyään ei enää treenaa, luistelee vaan. Mutta on sillä siis iso maha. On aikonaan ollu lätkänpelaaja ja sitten sen jälkeen salilla pyöriny ahkerasti, niin jotain lihasta jääny varastoonki :) sillon ku tavattiin, niin ihastuinki sen kroppaan! aivan upea perse oli aikonaan, enää ei niin ihana ;)
THUNDERI: Tuo masu tais olla viikolta 29, eli 7 viikkoa vanha kuva.
GOLDA: ens yön treffit taitaa olla pakolliset, koska ku nukuin niin pitkään ei uni varmana tuu taaskaan ihmisten aikaan.
oikealla on siis pää ja käsi tai sormet näkyy siinä " poskella" . Ihan ku se muuten hymyilis :)
osais järkätä meille semmosen yksityisen paikan? Ja Jenska kyllähän viisammat opastaa sitte niitä jotka ei onnistu pääsemään perille asti! Osasithan sä kuvaskin pienentää! =) Taidat salata taitojas ;D
Jenskun ihana masu oli ilmestyny postiin... meillä on kamera miehen tallissa joten en oo saanu otatettua viel omaa masukuvaa (ei se viel iso ookkaan...) mut voisin laitella kun sen saan!!!
nauroin kyllä kans tuota lankain juttua! Mä oon superlaiska joten yritän aina jaksaessani langalla puhdistella hammasvälejä mutta luvattoman harvoin jaksan.....
Tuo mun mies on semmonen tumma, 180 senttinen (n. suunnilleen) ja innostunu urheilusta muutaman vuoden jälkeen (sille olikin kasvanu jo maharöllykkä joka nyt on hävinny kivasti) Jotenkin vaan suututtaa kun nyt en voi ite kauheen rankkaa treeniä vetää ja töiden lomassa ees kerkeekkään joten tuntuu et mä vaan makaan ja mies urheilee...
täällä paistelee aurinko ihan kun keväällä ja kämppä näyttää olevan pölyn peitossa joten parempi alkaa siivoilemaan kun en muutakaan keksi...
siis onko pää se ylempi möykky? on se :)
ja mietin et mun isä on ollu näköjään vuosiluvuissa vuoden eellä kun on lähettäny mulle tuon joulukuvan!! :)
ihana kuva nuista teiän mussukoista =) Ja nyt onkin jo eka mieskuva postissa ;)
Jenska: Siis kun siel leijuu ylhääl joku möykky ja alhaal toinen... Taidan olla vähä pässi, mutta en noita ultria ole pahemmin nähny... Siis Tuutti on se alempi?
-hölmöthunde-
IHANIA kissoja miitsu!!!!!!!! Mä oon ihan kans kissafani ja aivan hellusia nui sun karvanaamat! Miten ne onkaan nuin saman näkösiä? Ei kai se oo yks ja sama kissa? Ihkujaaaaaa!!! <3 <3
se iso musta on se pussukka missä tuutti köllii ja siellä sisällä on siis tuutti. en osaa paremmin oikeen selittää. se valkonen sen pussin reunoilla on kohtua. jalat on koukussa... selkäranka näkyy selvästi siellä alhaalla vaaleena.
IHANAA, on ollut tosi aktiivista, paljon kuvia tullut vuorokauden aikana... en sitten viitsinytkään lukea tenttiin, on ihan masentavaa, tää on mun ensimmäinen uusintatentti koko yliopiston aikana, ja nyt ollaan jo loppusuoralla...on se vaan niin vaikeaa tuo genetiikka, ja pyh! Sitä paitsi ehkä en haluakaan tietää niin paljon eri sairauksien periytymisestä ja geenivirheistä vauvoilla ja mitä ne aiheuttaa, tieto lisää pelkoa....eiköhän se ole riittävä syy taas olla lukematta, ja mennä taas uusintaan, ehkei niin hyvä ajatus, mutta kuitenkin. tulipas sekavaa!
nyt kouluun....
ilona
JJ: Myssy on aika alussa, kun alotin sen uuestaan. Eilen en kerinny ollenkaan... Mutta varmaan viikonloppuna saan valmiiksi!
JJ: se on se parisuhdeleveneminen! Ainakin meillä! Mies ei oo yhtään urheilullinen, ja kun minä taisin nostaa vähän elintasoa... karkkia, karkkia, karkkia... Vaikka mua ei kyllä haittaa! Paitsi nyt kun alko tää laihutuskampanja niin oon intoutunu muisteleen millanen se mies sillon olikaan kun alettiin... ;o)
Ei oo oulun puolukoitten tapaaminenkaan toteutunut! Ehdotan seuraavaa: ens kesänä järjestetään puolukkatreffit! Vaikka siellä misä suurin osa puolukoista asuu (eli Etelässä?)
No Miitsu, miltä se yhteisö vaikuttaa? Osaisitko sää järjestää meille semmosen?
mutta nyt loppuu mun palstailu tälle päivälle kun töihin pitää rientää... Olkaa ahkeria, ja kirjottakaa piiiiitkä pino!
-tundis-
musta taas tuntuu että pohjosessa suurin osa! Mutta vois kyllä kesälle semmonen järkeistellä!! Ja mahollisimman monen pitää tietysti olla paksuna ;D
JAANICA? Miitsun uudet kuvat, Lauran kuva ja Ilonan piparkakkutalo-kuvan vois pienentää niin mahtuu Valtterin korikin ;o) Minä en nyt voi kun tämä työkone ei tosiaan ala yhteistyöhön sähköpostiliitteiden kans... grrr....
Mä oon ika kuutamolla viel siitä yhteisöjutusta... en ainakaan osaa semmosta perustaa, ihan näillä tiedoilla ja taidoilla :(
mein kisut on tosissaan saman pentueen veljekset vaikka nimet toisin sanoo.... toinen on pienempi pyörempi ja kiltimpi, toinen isompi kovanaama, joka on maailman itsepäisin kissaotus... voin joskus laittaa muitakin kuvia noista...
Sitä edellistä hakiessa löyty AV:lta mielenkiintoinen keskustelu:
Vierailija - 10.01. 23:19
Mistä ihmiset on keksineet noita älyvapaita nimiä pinoilleen esim. vauvakuume-palstalla? Puolukat, Kutut yms...
Vierailija - 10.01. 23:23
No haloo! Niillä on vauvakuume!
Ja siihen on vain yksi parannuskeino...
Vierailija - 10.01. 23:24
parannuskeino=keksiä tyhmiä nimiä??
Vierailija - 10.01. 23:43
Tekemisen puute, kun vauvaa ei kuulu?
[color=indianred][b]Mihin ovat kadonneet AQUA80 ja MYY_81?
Kirjoitteleeko ARTIERE, CASINARO, PUMPSU, NIKI-76 ja NIPPE_NAPPE vielä? Ilmoitelkaa itsestänne...
Ei mullloo mitään hyvää kuvaa...
[b]Hannele:[/b] Emmä voi kesällä tulla miittiin jossa " vaatimuksena" on paksuna oleminen... *virn*
Tuosta tulikin mieleen, tuossa joku aika sitten ukko lukin jostain mun tän vuoden horoskooppia ja siinä sanottiin jotain että kerron jotain yllätyksellistä(en muista tarkalleen miten se meni) maaliskuussa--> ukko kommentoi kerrot siis maaliskuussa että olet raskaana. Hope not.
Golda: Pertun kuvaa ei heti tarvi laittaa nettiin, me ollaan nähty se jo.... *nauraa*
MiesG: Noin 170cm normali peruskroppa ei treenattu ja kyllä parisuhde kiloja on tullut meille molemmille (mulla tosin tuli kyllä e-pllerikiloja aika reilusti ja valiettavasti eivät ole lähteneet).
JA mun mies ei ole erityisen karvainen tosin sille on tässä vuosien myötä tullut lisää karvoja. Tosin miestyyppinen hiusten harveneminen ohimoilta on huomattavissa.
Meillä miehellä ei ole kaljamahaa, minä pidän perheessä huolen oluen juonnista.... :)
Jonkun täytyy sitten perehtyä tuon yhteisön perustamiseen jos pitää saada suljettu yhteisö jossa ruodimme Golda villejä seikkailuja Pertun?!? tai muiden urhoiden kera...
LUNA:ei kait niissä langoissa niin kovin hyvät katteet ole. Tai mistäs mää tiedän kun en oo lankakuppias. Toisaalta aikas kallista se on niitä lankoja tuolta ulkomailta tilailla.
[b]LAngoista[/b] kun nyt on puhetta, niin mun mies " löyisi" tässä joululomalla mun lankavarastot... Ja järkyttyi. Raukka. Juu, onhan niitä muutama kerä kerääntynyt.... *viheltelee*
Mutta yhteen kaappiin ne on suunnilleen mahtunut. Ookei, on toisessa kaapissa pari nyssäkkää.... Ja just tuli ihana tarjous sellaisista sukkalangoista joita ei aiemmin ole saanut suomesta ja tekis mieli tilata.... *tunnustaa*
Thuderi: Heristää sormea! Kyllä synttärilahjat pitää antaa ajallaan! Olisit sit antanut yhden jos et kokonaan olis malttanut ollaa lahjomatta.
Ja Hannele: tuon vanhojen nickien " huuteluviestin" kannataa varmaan laittaa omaksi aloituksekseen. Huomaanvat helpommin mikäli ovat sivuilla surfaamassa.
laiskamato merineito
Joten tytöt, pankaahan miehet koville!!! ;o)
MERINEITO: En mää niin kovasti aikonu niitä huuella... Aattelin vaan että jos vaikka taustailevat...
on täällä jo ilmassa, aurinko paistaa ja lumet sulaa.... =) Kohta on kesä!!!
Nii montakos meitä täältä pk-seudulta olikaan? Ainakin minä ja Galtsu, joku muukin oli!!? Sori kun ei muista *hävettää* Mietin vaan ku nuo oululaiset on miettiny tapaamisia, niin mites me? Kirpparikierros vaavinvaatteita ettien tai jotain ;)
-thunde-