^♥ Torstaihin PUOLUKAT ♥^
Kommentit (95)
anteeksi eilinen sekoiluni. Mä siis sekoitin sua Goldan kanssa enkä tajunnut sit kattoo kunnolla, sit vasta tajusin kun katoin ne kuvat ;o) Mutta hyvä kun salasana meni perille. Olin niin poikki eilen etten jaksanut enää valvoa yhtään.
JJ: mies katteli sua ja kysyi kuin vanha on sun maha..?? Sanoin et se ei oo kovin iso vielä' , 2 kk takainen kuva. Ja sit oli et ahaa. Mä sanoin et mukavavaa kun tykkäät ja mumisi jotain tyyliin " pakkohan tosta on tykätä" ;o)
Voi kuinka ihana myssy ja lapaset siellä oli! Ja sua kuvittelin itse asiassa aika lailla tuollaiseksi, muistan kun kerroit vaaleasta pitkästä tukasta ja siitä et oot laiha, et raskauden aikanakaan näytä yhtään turvonneelta. Paljonko tuli koloja rask aikana? Ei oo pakko vastata
GOLDA: tuntui kyllä hyvältä lukea teijän juttuja. Eilen taisit olla enempi oma itsesi! Ootko tänään yhtä hyvällä (siis niin hyvällä kuin eilen) mielellä?
Karvaisista miehistä puheen ollen. Mun ukko on kyllä TOSI karvainen! Siis selkä, rintakehä, jalat, perse, kädet ehkä vähemmässä määrin. Mut kun mä silti rakastan mun karvaista ihanaa kaveria, nykyään mä pidän sitäkin seksikkäänä!!!
Onko teijän miehet muuten sellaisia reenattuja mallien kroppaisia?
Mun miehellä on kaljamaha ja se on muutenkin " miehen kokoinen" .. Nyt on käynyt muutaman kk salilla ja monta kiloa on jo lähtenyt..
HANNELE: juu, kerron terveisiä kunhan se herää, kiitti-kiitti! Joo, body on selvästi " pojan värinen" , mutta se ei haittaa mua, ehkä sen oli luonnollisempaa sit ostaa sellainen :) Ei se mikroautoilu ollutkaan kovin kallis, täytyy ehkä toteuttaa sellainen idea. Ja sen jälkeen vois käydä jossain syömässä tai jotain.. En tiie, vai onko se tarpeeksi " erikoista" ?
Harmillista tuo huoneen vaihto :o( Mutta luulen et SÄ keksit jotain, oot sen verran innokas palstailija :o) Mulla alkoi ma 50% ja nyt loppuviikko vapaata. Mut töissä oli nettikielto ja yleensä sen verran kiire ettei ehdi kirjoitella.. Mut s-posti oli hyvä idea! Ja laita ihmeessä Valtterin laatikon kuvan tuonne! Huomasitko et Valtterilla on 29.12 nimipäivä?
Mä heräsin taas 8 peseen pyykit. Tällaisina hetkinä haluun oman pesukonen, mutta minkäs voi.. Ihan kivaa kirjoitella rauhassa kun toinen vielä nukkuu
Eilen töistä lähtiessäni menossa oli kolmas sivu. Illalla kotona en käynyt palstalla (kun mies oli kotona) ja aamulla 13 sivua!! Mutta ihan hauska oli lukea yömyöhän tunnelmista :-)
Nyt jo melkein kaikki paitsi minä taitaa olla lähettänyt kuvansa tuonne s-postiin. Täälläkin alkaa vähän uteliaisuus jo heräämään...
Gynellä on nyt käyty, tosin papa-tulokset saa vasta viikkojen päästä. Mutta onpahan sekin hoidettu. Seuraava ei-niin-mukava homma olis hammaslääkäri.
Galtsuko se oli kun kyseli miehistä... Mun mies on semmonen liki 190 pitkä, leveäharteinen hoikahko kaveri. Hiukset alkaa jo päältä vähän harveta (periytyvä ominaisuus) eikä se muutenkaan mikään karvanen ole. Mies mun makuuni, kun aina olen halunnut tuntea itseni pieneksi miehen rinnalla ja itselläkin tätä kokoa riittää.
Ei vaan, pakko tehdä välillä töitäkin. Tuohon eilisen pinon lukemiseen meni melkoinen tovi eikä nää hommat oikein näin etene...
Aurinkoista päivää!
- Essi
[color=dodgerblue]...se on kyllä varmaan jo leipomassa tai jotain, hih =)
Galtsu: mikroautoilu on kyllä huippuu. Oon vähän kisannutkin ja olin toissa kesänä toinen, kun paikallisella radalla kisat järjestivät =) Mun mies OLI, hyvä näin jälkikäteen kertoo... sellainen 180 cm, tosi urheilullinen kaveri. koripalloa pomputti seurassa ja kävi salilla. Miellyttävä treenattu kroppa, hieno rintakehä...hohhoijaa...mut pitää muistaa ettOLI...taidan muuten olla ainoa sinkku täällä nyt, ja mustahan ette pääse eroon vaikka yrittäisitte =)[/color]
[color=darkviolet]Eilen pystyin jo serkulle nauramaan, ett sit kun uus mies ajankohtainen niin ajattelin tehdä sellaisen kyselylomakkeen, missä kysyttäis:
Tietty perustiedot
Horoskooppi (tosi tärkee =)
aikaisemmat suhteet
Lapsia? avioliittoja?
Harrastukset?
Onko valmis tekee vauvoja seuraavan kahden vuoden sisään?+ naimisiin meno...?
ja siitähän lähdetään ettei mun seuraava mies oo mikään poikanen. eilen totesin just ett vähintään 29 vee...ett on jo jotain hajua haluaisko vauveleita....yläikäraja 50 *reps* Pari kaveria vaan nauro, ett paljosta vetoo niin se on joku parikymppinen kloppi, joka ei ymmärrä vauvoista mitään, ajelette vaan jollain toyotalla kylillä+ varusteet (karvanopat... =)[/color]
[color=dodgerblue]Galtsu: Ihan hyvin jaksan vielä nytkin, yö meni hyvin.. nukahdin helposti tuon palsta maratoonin jälkeen. Siis helsingissähän asuitte...hui miten kallis kampaaja. joulukuun alussa kun kävin vakkarikampaajallani, niin makso 68 e moniväri, leikkaus, tietty pesu ja se laitto hiukset vielä bilekuntoonkin. Mut sehän on selvä ett siellä päin suolaisemmat hinnat.
Laura: tosi ihanalta kuulostaa tosiaan tuo teidän treffailu, toivottavasti kaikki menee hyvin ja ennenkaikkea ilman riitelyä... mullakin kävi mielessä toi seurustelu...tyyliin ois pitänyt kihlat sormissa mut muuttanut erikseen, oisko toiminut who knows???
Merineito ja Essi kuvat kehiin =)
voi kökkö Hansu jos joudut muuttaa huonetta, mitäs sit??? Pistä ihmeessä valtsun korista kuva.
Oliko JJ muuten yhtään tutun näköinen kun samoilla kylillä asutte?
[color=RoyalBlue]Ihanaa, hauskoja juttuja teillä! Nyt varmaan sitten nukuttekin Jensku ja Golda myöhään kun eilen valvoitte;)! Kiva nähdä Jensku sun kasvotkin:)!
Hansu: Juu mullakaan ei sen kummempia oireita oo ollut, nyt ei enää tissitkään kipeet tai muutakaan. Ainoostaan noi mahan kivistelyt parina päivänä, ja sekin hetkellistä.. Sitä mäkin aattelin et jos tää oireettomuus ois oire! *kaikkea sitä keksii* Mut eiköhän huomenna ala tapahtua taas, sit ois kierto 28 pvää
Jaanica, mites sulla, onko hanat auenneet kunnolla?
LankausG: lankaan iltaisin, joskus voi jäädä esim jos tulee baarista myöhään, mut muuten yritän kyllä joka ilta. Siihen jää koukkuun kun säännöllisesti alkaa langata;) Kannattta välillä langat lankaimella ja välillä ihan pelkällä langalla niin ei kyllästy hommaan.
KosmetiikkaG: tykkään myös Lancomesta ja sitten Dr. Hauschkasta.
-Lumiina kp 28/28-34
Mitä ihmettä....nyt tipahdin kärryiltä....mikä ihmeen lankauksen lankaus baarin jälkeen...
Golda- nyt ne hämärät jutut sit varmaan alko ja yritätte karistaa mut jaloista =) =) =) *naurua*
[color=Salmon]Se oli vastaus merineidon hammaslankausgalluppiin. Tosiaan, kirjotusvirheitä täynnä, mut siis tarkoitin et voi välillä langata lankaimella ja välillä pelkällä langalla.. Semmosta;)
Olipas JJ ja Golda pistänyt tuulemaan eilen.
JJ kiva nähdä sunkin kuvasti. Ja iiiihana massu! Golda eilen sulta kyseli et kuka yllätti eniten. Mut on varmaan joka kuva yllättäny. Kaikille oon jo ehtinyt kuvittelemaan jonkun ulkonäön ennen kun oon kuvan nähny eikä ne oo ikinä vielä menny yksiin..
Laura: hyvä idea toi treffailu! varmaan toisi itse kunkin suhteeseen piristystä.
näytät jotenkin tutulta, vaan tuskinpa olet.. etkös säkin ollut helsigistä?
Galtsu: kiva tukka ja iiiihana toi kynttiläkylpy-ylläri. voi kun munkin mies joskus heittäytyis noin romanttiseksi. Miehistä kyselit. mun on semmoi juuri passeli. treenattu, muttei mikään bodari. ja peruskarvoitus, muutama rintakarva jne. mutta totta toi mitä karvaisuudesta sanoit. mun ex oli yksi karvaisimmista koskaan näkemistäni, aluksi pelästytti mutta sitten siitä oppi tykkäämään. no nyt oon taas tottunu toisenlaiseen.
Söpöilygallup: käsikädessä kuljetaan miltei aina. ja pusutellaankin. tai mä pusuttelen, ja mies vähän häpeilee ;)
Merineito: oiskohan siinä ollut tota Gedifra Fashion Trendiä jota tolla sun antamalla sivulla ois ollu myynnissä. kaupassa missä kävin oli 5.50¿/50g eli aika samoissa hinnoissa. siel kaupas oli kyl esim. novitan ainol kaksinkertanen hinta siihen mitä maksoin sokkarilla. Vähän aattelin et voisin yrittää soveltaa ohjeet jollekin novitan langalle, kun en mä tota liki seittemää kymppii kyl raaski maksaa, jos vaikka jää kesken.
On noi erikoislangat kyl älyttömän kalliita, mahtaa olla hyvä kate, pitäskö ryhtyy lankatehtailijaks..
ja vielä hammmaslankailuG: sillon tällön, just ennen joulu olin hammaskivenpoistossa ja täti sano et joka päivä pitää, mut kun se on nii pirun tylsää hommaa.
-L
mäkin tavailin tota lumiinan lankailua jonkin aikaa ennen ku keksin mistä on kyse..
ehdin jo aatellaettä joukossamme on maaninen kenkien lankkaaja ;)
joo mä repesin aivan totaalisesti kun rupesin tavaamaan tuota...enkä kyllä vieläkään taida ymmärtää ihan noita viimeisiä sanoja...
Nimimerkillä. typerys joka on kans hurjan laiska lankaaja...=)
Muistin kyllä Merineidon gallupin mutta tuossa Lumiinan vastauksesa ei puhuttu mitään hampaista joten helposti tippuu kärryiltä... Vastaan itsekin kun on unohtunut: en muista koskaan lankailla. Mutta nyt kun kävin hammaskivenpoistossa niin se täti neuvoi että [b]kerran viikossa riittää![/b] Varsinkin aluksi ettei se heti lopahda! Myöhemmin voi lisätä...
[b]GALTSU:[/b] Kylläpä mies oli kiinnostunu JJ:n isosta mahasta! Kuulostaa hyvälle ;o) *kohta siellä Galtsun mahaa kasvatellaan* Ei kai pesukone nyt niin kallis ois, käytettynä...? Hyvältä kuulostas tuo mikroautoilu+syönti ravintolassa! Huomasin minä Vallun nimpparit (mutta mies ei...)
Tämmönen on mun mies: vajaa 180-senttinen, ennen (kun alettiin seurustella) niin oli just sopivan kokonen, ei mikään laiheliini mutta kuitenkin ihan normaali, niinku minäkin (olin), nyt sitten 1,5 vuotta ja 25 kiloa myöhemmin... öhöm... kaljamaha löytyy kyllä! Mutta sitähän tässä just yhteistuumin yritetään poistaa... Päissä näyttäs tukka pysyvän mutta muualla muutama hassu karva vaan...
ESSI ja MERINEITO tosiaan kuvat kehiin!!!
GOLDA: Voisit tehä sellasen lomakkeen jo valmiksi minkä sitten jaat aina kaikille jotka yrittää päästä sinun mukaan ;o) Ei ollu JJ tutun näkönen!
Vastaan myöhemmin kuka yllätti kuvallaan, täytyy miettiä...
Nyt taas vähä kiire... Kiinalaiseen syömään!
http://www.jordan.fi/
Ja sieltä klikkaat alhaalta hammasvälituotteet. Eiköhän ala selvitä..;)
[color=purple]Ei hitto, mäkin repesin täällä ihan sata, kun luulin, et joku lankkailee kenkänsä yli kiiltäviksi tuon tuosta :D
Tosiaan meni vähän pitkälle tuo nukkuminen, kun eilen ei meinannu tulla uni.
Mustakin hyvä idea ois tuo " suljettu yhteisö" meille, mutta voin kyllä luvata että mä en sitä sitten osaa. Oon nimittäin kerran liittyny yhelle sellaselle tuolla hotmailissa ja en mä vaan koskaan tajunnu miten se toimii. Liekkö pääsin ikinä sisällekään...
HANNELE: Ei meillä ole skanneria joten se ultrakuvien laittaminen on pakko tehä silleen vanhanaikasesti :o/
GALTSU: Noniiiin, jotain hyötyä mun masukuvista! Jes! laitan kyllä sitten varmana Tuutistakin aikanaan niin söpöjä kuvia, et miehes on pakko jo heltyä! :)
JJ 36+2+Tuutti♥
Mun ukko on sellanen jässikkä. Lyhyt ja leveä, karvanen, mahakas ja lihaksikas. OIkeen hellunen silti ;)
Onhan tuo munkin jääkarhumyssy aika leveä. Mutta aattelin, et se oiski sitten sellaselle yks vuotiaalle soppeli. Tuutille kuitenkin nyt ekaksi talveksi on lakkeja ihan kivasti. Mites sun myssy? Onko valmis jo?
No nyt on pakko kokeilla sitä mikroautoilua, mun mieshän tykkään vauhdista, ei muuten varmaan hyppäis laskuvarjolla.. Mut hei, nyt kun oot sinkku ja rupeat tapaileen muita niin sehän vasta mukavaa luettavaa onkin, varsinkin kun oot lupautunut kaikki mehevät yksityiskohat kertoon.. ;o) Innolla ootellaan sit sitä herraa Oikeetakin
:>) Kyllä se sieltä kävelee vastaan ihan odottamattomassa paikassa!
Ja tuo lista on hieno idea, mut älä sitä heti rupea tyrkyttään, sit jos näyttää siltä et kehittyy jotain.. Mun yks sinkku työkaveri tapailee kauheesti miehiä ja melkein kaikki suhteet kaatuu siihen et miehet haluu lapsia ja perheen yms.. Joten kyllä niitä miehiä riittä :O)
Ihan mukavat kampaajahinnat teilläpäin! Juu, helsingissä asutaan..
LankaG: en käytä, pakko myöntää. Harjaan vaan x2/pv ja syön purkkaa aterioiden jälkeen, oon kokeillut lankaa mut tulee haavoja ikeniin :o(
HANNELE: pesukonetta ei voida hankkia nyt tilan puutteen vuoksi :o( Mutta kyllä tää nyt tästä, viimeinen koneellinen pyörii, alku on aina vähän hankalaa.. Älä menetä vielä toivosi, kyllä se mies saattaa huomata sen nimipäivän, mäkin harvoin niitä kattelen, mut nyt oui silmiin ja panin korvan taakse :o)
JJ: juu, tosiaan odottamaton reaktio mieheltäni. Kiitos sinun ja Tuutin! Laita ihmeessä sit pikkuisestakin kuvia..
galtsu
Kaikkien muitten ukot taitaa olla treenattuja, mut meillä onkin isommat ja lepposammat eikös se niin sanota??
Hannele: täälläkin yritys poistattaa kaljamahaa :o) Hyvin tuloksin eteenpäin toistaiseksi :o)
taidan lähtee käymään salilla urheilemassa pitkästä aikaa.... kun joulutauko, parisuhdekriisi ja pipinä olo...mut tästä se taas alkaa. Sit ollaan hyvässä miesten metsästys kunnossa *hih* Ja Galtsu, niinhän mä lupasin, ett mehevimmät yksityiskohdat tulee sit teidän luettavaks, jos on ollut tosi raisu meno, niin taidanpa varmuuden vuoksi laittaa tuonne s-postiin...puolukka sivuthan on muuten kohta tukossa, kun ihmiset kävis mielenkiinnolla kattelee mitä se pöhkö sinkku on seuraavaks keksinyt =)
nyt pitää joutua...kirjoitelkaahan ahkerasti niin mulla on yövuorossa jotain tekemistä...
JJ:mites treffit ens yönä ??
Koitan nyt kuitenki jotain kommentoida...
Luna: Nyt taitas olla kp26, mene jo laskelmat sekaisin... Kaks viimesinta on tainnu olla 30pv.
Hih, taisin alottaa kuvasuman tuonne spostiin =D
Hansu: Laitoin reseptin talteen! Kiitoksia!
Lumiina: Mulla alkaa jo vähän tulla kipuja kylkiin, muistan kun viimeksi just tuota kipua kovempana ihmettelin ni vessassa sitten veret alko valumaan, siis kk sitte. Tulipa sekavasti, mut enivei taitaa piinailut olla loppumassa.... =(
Jenska: Mikä viikko sul oli tuos masu kuvas meneillään. Oli tosi söpön muotonen =) Tahtoo kanssa tuommosen *kade*
Ostelin miehelle kasan vaatteita synttärilahjaks jotka 2vk kuluttua, mut en malttanu olla antamatta niitä eilen... Myöntäkää että se on sama saiko se ne nyt vai vasta sitten!!!! Ja tykkäs tosi paljo ja sano että on sen tyylisiä, tosin parin vaatteen väristä oli vähän hämmentyny kun oli oransseja mut mun mielest ne sopii sille =)
Teretulemast uusille!!!
Merineito: Oli aikas hyvä tuo vauvakortsu....
Hei on aika lyhyitä teiän viestit Golda Ja JJ eilises pinos, onneks ;) Outoa jäi 122/127 tuo lista....
MieskroppaG: Mun mies on pitkä ja laiha mutta leveäharteinen, on sillä onneks lihaksia. treenaa semmosia taijityyppisiä juttuja... Jalat karvaset ja vähän muualakin sopivasti. Ja kerrottakoon vielä että on pitkä luonnonkiharatukka! Se on mun Jiisus... Niin muuten tuosta tuli mieleen että en oo siihen periytymisG:n vastannu, joten tuon kiharan tukan haluun mun värillä(tummanruskea punertavalla vivahteella). Muulla ei väliä. Hei mun on ihan pakko jatkaa, että me miehen kanssa painetaan saman verran... Se on niin koomista =) On tainnu nyt aamukahvit sekottaa mun pään! *pyörittelee päätään*
Mut semmonen yksityisempi mesta vois olla tosi JEES!!!! Täällä kun voi edelleen kuka tahansa käydä lukemassa meiän karvastenmiestenjutut....
Nii joo HammaslankaG: Käytän kun muistan....
Nyt tämä tulee!
-thunde-
oho! onpas ollut vilkasta.
Eilen en päässyt tänne kirjoittelemaan ja sitten saankin lukea supersuper pitkän pinon!
Nyt on tullut uusia kuviakin s-postiin, kiva kiva!! ja JJkin laittoi kuvansa kiva kiva!!
Laura: kuulostaa kivalta treffailulta¿
Hannele: mulla on kanssa aina yliopistolla ongelma käydä vauvasivuilla, pienennän aina ruudun ja siirrän sitä jonnekin yläkulmaan, niin että vauva-teksti peittyy *tunnustaa nolona* kaikkea sitä yrittääkin¿
TERVETULOA JOULULAHJA JA SNOWFLAKE
joo, kannatan sitä, että merineito ja essikin laittaa kuvat, ja mahdollisimmman nopeasti, on mukavaa keskustella, kun naamat tuttuja
JJ: ihana masukuva, pikku Tuutti siellä piileskelee
Galtsu: ihanan romanttinen kylpykuva *kateellinen*
söpöilyG: ihana olisi kävellä joka puolella käsi kädessä, mutta ei se mies enää (oltu yhdessä 4,5vuotta)... pöh, kotona se on nallekarhuista parhain, hellii, halaa, suukottelee, kohtelee prinsessana aika usein (en sitten kertonut teille)... :)
näin eilen unta JJstä ja Tuutista ja annoin siinä Tuutille sinisen pipon, kummallista...
kohta pitää alkaa valmistautumaan kouluun, on sekin yliopisto-opiskelua, kun pitää mennä soittamaan kitaraa ja muuta typerää minusta...tosin mulla on musiikin erikoistumisopinnot menossa, joten ehkä se on ymmärrettävää, mutta kun mieluummin soittaisin pianoa tai selloa...
kiitos kaunnis sämpyläohjeesta, oliko se Hansu?!?!
pitääkin leipoa anopille, kun tulee lauantaina käymään (on kokki, joten ei mitään paineita lässähtäneistä kivikakuista...) :)
ilona
[color=indianred]Mutta oli se onneksi nopeempaa luettu ku mitä aluksi näytti =o)
Jaa täällä on yömyöhään vaan kuvia kateltu ja haaveiltu karvaisista miehistä...
JENSKU säähän voit skannata sen ultrakuvan (jos sulla on mahollisuus). Ihania kuvia! Sen vähän mitä näin kun tää työkone ei rupea nuita liitteitä avaamaan, sitten kun painaa sitä " piilota" -nappia niin vilaukselta näkee ;o) Illalla tarkastelen tarkemmin. Hyvä että sait sairaalakassiin ostettua sisältöä!
Tuola postissa ois myös kiva kun näkys kaikkien oikeet nimetkin?
Ja nuista salalinjoista, joita GOLDA ehotti, hyvä idea kyllä, paitsi että osataanko me... Ehkä katotaan ensin miten Kutuilla se käy ja sitten MIITSU saa neuvoa meitä...? Mulla ei oo mitään tietoa miten se tapahtuu. Ja on siinä sekin että sitten ei enää uusia vois tulla. Ja kuka täällä sitten ottais ne uudet " miehen hylkäämät" epätoivoiset kuumeilijat vastaan?! Mutta tosi kiva kun posti on aktiivisessa käytössä!
LAURA: hyvältä kuulostaa tuo treffailu! Huomenna sitten leffaan! Mitä meinasitte mennä kattomaan?
GALTSU: On siitä hääpaikasta ollut puhetta että se ei ollukaan Oulusa. Voi kiitos miehen terveisistä! Kerrohan takasin koko puolukkajoukkueelta ;o) Mikroautoilun hinta on Oulussa muistaakseni 7¿ per nuppi per 12 minuuttia. Varmaan samaa luokkaa sielläkin. Ihana body! Vähän kyllä pojan värinen, eli Hitlerin värinen!
LUMIINA: Mulla ei oo mitään VRO:ita!!! (ehkä se on jo oire sinänsä) Ei kerrassaan mitään! Vaikka kuin koittasin kuvitellakin! ???
Mulla on vähän huonoja uutisia: parin viikon sisään joudun muuttamaan huonetta (töissä) joten luultavasti palstailu loppuu. Yleensä kun kone on ovelle päin niin ei kauheesti kehtaa kun ruudussa lukee kissankokosin kirjaimin VAUVA! Tää nykynen on ollu niin hyvä paikka =o) Siinä mielessä se salalinja ois hyvä, siellä kun ei lukis isolla mitään tollasta minkä kaikki varmasti ohikulkiissaan huomaa!
Mää voisin kuvata Valtterin korin ja laittaa postiin! On se NIIN KOMEA! Kyllä niitä kuvia siihen 10 megaan mahtuu kun pienentää! Minä oon ruukannu pienentää centtimetreinä niin että pitempi sivu 10 cm. Pienenee koko tosi paljon ja silti ison kokosia vielä tuolla selaimella.
HYVÄÄ TORSTAIPÄIVÄÄ!