Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*TORSTAI SYYSKUU-04*

12.01.2006 |

Huomenta, erittäin väsynyttä sellaista..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva et aavikselta hyvät kuulumiset!

jatu

Vierailija
22/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta oli lääkärineuvola. Kaikki oli ok. Ja hienosti näkyi pikkuinen ultrassa. Lääkäri totesi myös, että niskassa ei näy ylimääräistä turvotusta (olin ihan ihmeissäni, meillä kun ois ollu np-ultra Kokkolassa, mutta mä en siihen menny, mutta hyvä näin).Hb oli 116 eli rautatabuja sain mukaan.

Jaksamisia Enkelille! Mikä mieltäsi painaa? (Ei toki ole pakko kertoa).

Onnea Nealle ja Onnille askelista!

Jaksamisia muillekin väsyneille!

Amysah. Kylläpä teitäkin koetellaan. Tosi harmillisia tuollaiset jutut. Toivottavasti asiat selviää parhain päin tai ainakin saatte selvyyttä.

Kerpun perheelle hyvää lomaa!

Tsemppiä kaakelivalintoihin. Mä en oo muita kaakeleita päässy valitsemaan, kuin kodinhoitohuoneen. Siellä värinä on vaaleansininen. Muuten oon tosi tyytyväinen, mutta lattiasaumojen väriä ois saanu miettiä vielä. On niin vaalea, että siinä näkyy jo sellaistakin, mikä ei lähde pois. En oo arvannu käsitellä niitä millään, ettei menis liian liukkaaks.

No mutta Hipsu... tervetuloa joukkoon vaan ;)

Kiva, että laitoit kuulumisia @iti80.Tosi kurja tuo kylmäallergiajuttu. kaikkea sitä onkin.

Pressaehdokasta kävin jo äänestämässä. Tänä vuonna en oo yhtään jaksanu seurata vaalikeskusteluja paitsi sen lastenohjelman Pieni presidenttipeli. Puolueen perusteella oon äänestäny taaskin. Sen mitä oon sivusilmällä seurannu, niin ko ehdokas on hyvin pysyny rauhallisena ja vastannu siis hermostumatta ja asiallisesti. Osa ehdokkaista on mun mielestä kyllä varsin väärässä paikassa, mutta tuskin kovin paljon ääniä saavatkaan. Jos tarkoituksena on herättää keskustelua, pitäisi itsekin osata keskustella eikä vain jankata muutamaa omaa asiaansa.

No, mies soitti valokuvista. Pitää rueta asiaa selvittämään.

T@hti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin pk muutti muualle ja nykyinen " puisto" on kerrostalon todella ankea piha jossa ei ole pienille lapsille mitään (tässä kategoriassa esikoinenkin on pieni). Siksi siis sinnikkääsi vanhaan puistoon:)

Aavis, kiva kuulla hyvin sujuneesta putkituksesta! Peukut ja varpaatkin on pystyssä, että putket pysyy paikoillaan ja Motti viimein pääsee terveempien kirjoihin!

Hipsulla on jännitystä elämässä:) Aika monella tuntuu olevan nykyään, halusi tai ei:) Tsemppiä ja toivottavasti on toivottu lopputulos (mikä se sitten onkaan).

En muista enempää. Keilin, sovitaan vaikka huomenna jotain! Heti aamusella pakko mennä, kun iltapäivällä mennään tupareihin.

T: Ynis

Vierailija
24/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun oli noin perusteelinen lääkärineuvola! Mulla Hb nousee parhaiten nestemäisellä raudalla, suosittelen! Taisin silloin toissa kesänä jauhaa samaa jo monta kertaa:) Mulla vaan ero on niin selkeä tabletteissa ja nestemäisessä raudassa.

Vierailija
25/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo äänestämässä. Mun mielestä näissä vaaleissa on harvinaisen hyviä ehdokkaita. Joissakin vaaleissa on ollut niin, että on tosissaan saanut käyttää mielikuvitusta, että löytäisi riittävästi perusteita kannattaa jotain ehdokasta. Näissä vaaleissa olisi jopa kolme, joita voisin äänestää: Hautala (älykäs, asioihin perehtynyt, rohkea keskustelija), Halonen (lämmin, asiantunteva, inhimillinen) ja Vanhanen (sympaattinen, yhteistyökykyinen, vaatimaton, asioihin keskittyvä). Periaatteessa Niinistökin on henkilönä ok, mutta puolue minulle täysin väärä. Vanhasenkin pudotti äänestyksessäni puolue(en vanhakantainen maine). Hautalaa olisi tehnyt toisaalta mieli äänestää, mutta Halonen sai kuitenkin ääneni. Pidän hänestä persoonana ja arvostan hänen koreilematonta presidenttiyttä.

Mutta ei siis tarvitse lähteä maanpakoon - tulipa presidentiksi kuka hyvänsä...:D

Minä nyt heitin heti nimetkin kehiin. Toivottavasti en loukannut ketään. Tarkoituksenani ei ole mainostaa ketään tässä.

Vierailija
26/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on erityisen vaikeaa tahtoa olla äiti. Kukkanen tekee jumppatemppuja huonosti kiinnitetyn laatikkopinossa. Juuri kun olen kuvitellut pääseväni mieltä painavien töiden kimppuun, Kukkanen on herännyt pitkäksi tarkoitetuilta päiväuniltaan. Ei ole heleppoa olla ajatuksissaan muualla kuin fyysisesti, aiheuttaa suurta ärtymystä.

ÄänestysG: Minä äänestän istuvan presidentin puolesta nimiä mainitsematta. Puolue on ok, presidentin toiminnassa ei ole mitään huomauttamista minun nähdäkseni, lisäksi istuvalla presidentillä on jo kokemusta työstä, ja se on ylittämätön etu vihreiden ehdokkaaseen verrattuna. Naissukupuoli on tärkeä kriteeri minulle. En ole vielä äänestänyt.

Hatarat ajatukset ei muista muitten asioita. Palaan asiaan kun huomaan taas lähimmäisiäni...

K

Vierailija
27/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vain näin puurohetken aikana...

Aion äänestää Hautalaa. Mietin kyllä pitkään pitäsikö äänestää jotakin jolla olisi oikeasti mahdollisuuksia, mutta sitten päätin, etteivät asiat muutu jos kukaan ei anna pientä ääntänsä eriävästi. Perustelut: puolue, hyvä ulosanti, allekirjoitan asiat, hyvä " imago" .

Muuten komppaan Lempo muiden hommien osalta. (ehdokkaiden taso ja ei pakkoa maanpakoon;))

hk

joka myöskin uskaltautui nimeämään kantansa.

Vierailija
28/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni poika on sitkeästi valvonut 11.30 lähtien, jolloin heräs aamun 2h uniltaan. Kovin on oltu sylimyyrynä tänään. Mutta syönyt on kovasti. Tulin päivällä kaverilta ja ajattelin antaa välipalaa (kello oli pian jo neljä, en ajatellut). Söi ahnaasti purkillisen pärpynäsosetta. Sitten jatkui kitinä ja annoin purkkiruokaa, meni koko purkki. Tämä on paljon meillä. Nälkääkö lie sitten itkenyt päivän. No ei sentään.

Juu, kävelyharjoitukset on ollu kovat tänään. Enää en ole laskenut askelia, kun olohuoneen poikki mennään vauhdilla.

Nealle siis myös onnea kävelytaidosta!!! 5 askelta on jo kävelemistä, kuten lääkärimme totesi:)

Ihanaa, että putkitus pienellä Motilla meni hyvin. Toivotaan, että pysyvätkin korvissa.

PressaG: Hyvä hipsu, pitää äänestää juuri sitä, jota oikeasti kannattaa. Viime vaaleissa minäkin äänestin ekalla kiekalla Hautalaa, vaikka tiesin, ettei pääse läpi. Tästä syystä inhoan galluppeja (siis joita julkaistaan pitkin vaalien alusaikaa, ohjaavat mielestäni liikaa äänestäjiä). Itse pähkäilen vielä Tarjan ja Matin välillä.

Nyt pitää mennä laittaan poikaa yöpuulle.

T-P

Vierailija
29/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että puoli viikkoa jaksaa tsempata ja tehdä kaikkea ja sitten ihan yhtäkkiä napsahtaa jonkin ihan pienen asian takia ja tuntuu, että hermot menee ihan kokonaan eikä mikään enää toimi? Tänään se pieni asia oli miehen 15 min normaalia myöhäisempi kotiintulo, kun olin just ajatellut, että vois auttaa lasten syöttämisessä ja viivyttelin ruuan kanssa.

Pressa: Taidan äänestää puoletta ja lähinnä sitäkin sen mukaan millainen mielikuva siitä puolueesta on (tai millainen toivoisin sen olevan). Ihan totta on, että alkaa miettiä galluppien perusteella äänestämistään, mutta ehkäpä annan Hautalalle ääneni ja mietin sitten uudelleen, jos tulee toinen kierros.

Hipsu: Meillä ehkä sama tahti, enemmän puhutaan viikoista:)

Vierailija
30/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti palata vielä kommentoimaan, vaikka kuka nyt minun kommentteja kaipaa;)

@iti80; kuulostaapa kurjalle O:n allergia. Toivottavasti menee pian ohi. Onhan se mahdollista onhan?

Amysah: Mun veljellä (35-v) on epilepsia. Sai ekan kohtauksen jo 17-vuotiaana, toisen vasta 30-vuotiaana. Siinä välissä oli lääkitystä muutama vuosi, autokouluun ja inttiin pääsi vasta muutaman vuoden myöhemmin. Kohtauksia ei tullut ja lääkkeet jätettiin pois. Teki pitkään töitä (taksissa yövuoroa vuosia). Sitten tuli kohtaus. Nyt syö lääkkeitä, ei kohtauksia. Taksilla ajaminen loppui siihen, joutui/pääsi uudelleenkoulutukseen. Veljelläni molemmat kerrat liittyi ihan selvästi alitajuiseen jännittämiseen tiettyjen asioiden tiimoilta, eikä tietty yötyö ainakaan estänyt kohtauksen uusimista. Nyt elää säännöllistä ja hyvää elämää (heh, 3-vuorotyössä). Toivottavasti miehesi tilanne selkiytyy ja jos kyse on epilepsiasta, toivotaan, että saapi sopivat lääkkeet siihen. Voimia teille!

Kääk, huomenna on perjantai 13. päivä. No, minä nyt en ole mitenkään taikauskoinen mutta kyllä tuon päivämäärän perjantain kohdalla aina panee merkille.

Kerpulle piti sanomani hyvää lomaa! Toivottavasti on lämmintä ja muutenkin mukavata!!!

Nyt kai pikkuhiljaa tuonne sohvalle. On ollut aika uuvuttava päivä, joskin olen huomannut tänään itsestäni, että kun suhtautuu oikein känkkäränkkä lapsoseen, on itselläkin paljon parempi mieli. Kun aamulla huomasin päivän suunnan, päätin heti, etten yritäkään tehdä mitään muuta kuin olla Onnin kanssa. Tämä oli varmaan näitä helmiä näissä vaikeissa päivissä - en menettänyt oikeastaan kertaakaan hermojani lahkeessa roikkuvaan huutavaan lapseen! Röyhistän rintaani, tästä minun on syytä olla ylpeä, koska monesti on ollut paljon masentavampiakin päiviä. Valitettavasti.

T-P, uupuneena

Vierailija
31/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmuli, toivottavasti laattarivistä hyppäsi jokin laatta silmään, jolloin hihkaisit että juuri tämän minä haluan!

Aavis ja Motti, hyvä että operaatio on ohi ja että ei mennyt algeerian kanssa tapellessa se operaatio. Pikaista toipumista pikkupotilalle ja ennenkaikkea terveyttä tulevaisuuteen!

Voi että tuota O:n kylmäallergiaa! :-( Kaikkea sitä täytyy ollakkin.

T@hti, hyvä että ultrassa sinulla oli kaikki ok! Aina ainakin minua ne vähän jännittää.

Shoppailusta, noteerasin lehdestä että täältä olisi tarjolla bussiostosmatka Ikeaan ja Selloon. Puhisten ja vannoen; vielä minä joskus kun maha on poissa ja lompsa kunnossa...

Pressag; Kukkuun linjoilla. Istuva pressa on tehnyt työnsä hyvin. Ihan nainen paikallaan. Politiikkaa en aktiivisesti kyllä seuraa. Yleensä äänestän henkilöä. Miehelle en taida uskalla tunnustaa että äänestän istuvaa.. Eduskunnasssa on tältä pieneltä paikkakunnalta edustaja. Paras äänestää häntä eikä ampua ääniä haulikolla metsään, paikkakuntalaiset ovat mielestäni toimineet tässä äänestysasiasssa erittäin fiksusti. Niin tässä kylässä on hieman alle 9000 asukasta.

Kylvystä tultiin, palailen kommentoimaan lisää ja omao 8( . )8 sitten myös..

Lila75

Vierailija
32/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan kuukautten tai kahteen tänne ehtinyt kirjoittaa joten laitanpa sitten edes nyt. Aloittelin uudessa työpaikassa pari viikkoa sitten ja OI sitä autuutta! kun kukaan ei hengitä niskaan ja saa tehdä hommat rauhassa. Fyysisesti helponpaakin homma on. Ihanaa että meni näin, ainakin alussa olen tyytyväinen, katsotaan sit jatkossa..

Poika viihtyy tosi hyvin tarhassa, huutoa meillä yleensä kuuluu poislähtiessä kun vielä jäisi leikkimään toisten kanssa. Pari korvatulehdusta on ollut, mut yleisesti ottaen aika kivasti on mennyt syksypuoli. Poitsu on myös osoittanut kiipeilijän lahjansa ja harva se hetki löytyy istumasta tai pahimmassa tapauksessa seisomasta pöydältä! Osaa vetää itse tuolin pöydän alta ja kiipeilyteline on valmis. Oikea termiittipoika!!!

Vastailenpa pariin galluppiinkin. Äänestänyt olen jo ja kaipa se perhetausta vaikutti aika paljon äänestyskäyttäytymiseeni. Periytynyt vanhemmilta pari puoluetta joita tulee vaihtelevasti äänestettyä vaali kuin vaali. Kukaan yksilö ei niin ole ainakaan vielä pystynyt minua vakuuttamaan, että hyppäisi ruodusta. (Harmi? en tiedä.)

Seksikysymykseen vastaan että itsellä ei kiihko ole ollut kovin korkealla mut miehellä kyllä hormoonit hyrrää eli joka ilta saisin jos antaisin.

Olipa ihana nähdä näin aktiivinen ryhmä täällä vielä. Jos vapaapäivinä ehdin yritän tulla teitä paremmin moikkaamaan, mut kun tuo termiitti terrorisoi myös koneen käyttöä! Laittaa koneen heti pois päältä kun vain johonkin nappiin ylettää, joten hereillä ollessa koneen käyttö lähes mahdotonta.

Mut nyt nukkumaan kun meilläkin aina välillä öitä valvotaan. Välttämättä kun tuo poitsu haluaa mamman ja papan väliin yöllä ja pyörii sit herätellen minua harva se yö. Voi kun jaksaisi jotain unikoulua pitää, mut en oikein raski huudattaa lasta joka toisinaan nukkuu öitä putkeen ja meillä on myös aika hatarat seinät, joten naapureitakin säälin!

Oikein hyvää vuoden alkua kaikille syyskuun mammoille ja lapsukaisille!!

Reeli + TermiittiL

Ps: Hipsukka yritän tuoda sen teidän lusikan joskus. Kepsulle hali!

Vierailija
33/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli, uteliaana kysyn, että mitä puuhastelit Nean huoneessa ja löytyikö Ikeasta jotain sinne?

Onnille kävelyonnittelut! :-)))

Keilinille ja Enkelille tanakkaa unihiekkaa ensiyöksi! ****--->****---->

Amysahille ja miehelle jaksuja! Epilepsia ei kaada maailmaa, mutta työkuviot voivat kyllä mennä uusiin puihin. :-/ Onneksi kohtaukset saadaan useimmilla täysin pois lääkityksellä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja löytyy hyvä lääke.

Kerppu, HYVÄÄ LOMAA! NAUTI!

Sitten siihen omaan 8( . )8

Äitini sai eilen toiseksiviimeisen sytostaattihoidon. Oli sitten ajatellut, kun pahoinvointia ei ole tähänkään asti ollut, jättävänsä pahoinvointilääkkeet ottamatta. Vikatikki. On huonossa kunnossa kun on oksentanut koko tämän päivän. Heidän piti tulla huomenna yökylään mutta.. epäilen, ei taida olla nyt äidistä reissaajaksi.

Neuvola; Istukka oli noussut! *Huoh* Alatielupa siis tuli. :-) Painoarvio oli 2300, eli ei ole mikään jättiläinen, vaikka vatsani onkin valtaisa. Mutta tälläinen Obelix olin jo Sinin odotusaikana. :-D Hb oli vain 98, ensiviikolla kontrolliin siitä. Olen ollut huono syömään rautaa, yleensä kun tulee aina syötyä jotain mikä estää raudan imeytymistä, jolloin pillerit jäävät sitten ottamatta.. :-/ Pienoinen järkytys terveydenhoitajan kommentti;" Olisiko sinulla mahdollista saada apua kotiin?" V=Ei. " Oletko ajatellut, kun miehesi aloittaa nyt työt, viedä Siniä hoitoon?" En minä halua viedä Siniä hoitoon!!!! Liitoskivut ovat kyllä hankalat ja väsyhän on, kun tuo hb:kin on noin matala, mutta jos teen vain olennaisen ja jätän kaiken epäoleellisen tekemättä niin kait minä jotenkin selviän.. Oli silti ihanaa kuulla (miehen myös) että nyt minun täytyy levätä. Kun sitä välillä tuntee itsensä vain niin laiskaksi kun ei muka mitään jaksa ja aina särkee jos vähänkin liikun.. Lääkäri tuumi ultratessa sukupuolesta, että kyllähän minä veikata voin ja 50% varmuudella osun oikeaan. Selviää sitten varmuudella synnytyksen jälkeen. :-) Eli eipä tullut juurikaan siihen asiaan selvyyttä. Mutta vaaleanpunaista olen Keilin nähnyt koko ajan. :-) Ja tyttöfiilis oli koko Sininkin odotusajan, saapi nähdä onko mutuni oikea.

Sini;

-Laitin tänään hänelle päälle villavaatteet ja Fleesehaalarin kun autossa ja lämpimässä tiesin tytön olevan kauppa, neuvola jne ajan. Sini suostui Kävellä Ulkona!!!! Tosin kädestä kiinni pitäen mutta kuitenkin! Taitaa vierastaa kankeaa talvihaalariaan, mutta huisin hauskaa että käveli! Jospa huomenna lisää.. :-D

-Söi vispipuuroa jälkiruuaksi. Minä ripustin pyykkejä enkä katsonut kuin sivusilmällä neidin touhua. Sinillä oli vatsa nähtävästi täyttynyt ja oli sitten heittänyt lusikan nurkkaan. Puristeli kaksin käsin vispipuuroaan ja leikki sen olevan kosteusvoidetta ja hiustenhoitoainetta. Siivo oli melkoinen..

-Neuvolareissulla. Halusi kun minua ultrattiin, välttämättä terveydenhoitajan syliin. Naputtelivat sitten yhdessä tietojani koneelle. :-) Sama juttu kun menin mittalan puolelle. Terveydenhoitajan sylissä oli mukava istua verenpaineenmittauksen yms ajan. Hassu tyttö, luulisi että isän syli olisi mukavampi paikka.

Eilen miehen suusta; " nämä on sitten kivat, lämpöiset pötkylät!" XD Jep, miehen käsi oli rinnuksillani. Onneksi ei sanonut lapasiksi, siitä olisin voinut jopa loukkaantua... Mutta tosiasioista ei voi loukkaantua.. Tuosta kuivan kauden pituudesta. Elämäntilanne vaikuttaa siihen mikä lasketaan kuivaksi kaudeksi, ainakin meillä. Nyt olemme vielä tämän viikon kummatkin ihan kotosalla. Aikaisemmin olimme molemmat 3-vuorotyössä ja saattoi mennä päiviä ettemme nähneet toisiamme kuin nukkuvana. Minä en ole ainakaan vällykäärmesignaaleille vastaanottavainen, jos minut herätetään yötyön päälle niihin puuhiin..

Enköhän ole nyt joutavilla jorinoilla kasvattanut pinoani tarpeeksi! Leppisaa iltaa kaikille!

Lila75 rv33+1

Tuuliina, tulehan kertomaan tännekin kuulumisiasi, Sinä seuraava jakaantuva syysmamma!! Kääk, sitten kait olenkin jo minä vuorossa..

Vierailija
34/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorinsessa tuli kylvyn jälkeen keittiöön ja kysyin mitä ottais iltapalaksi. Paahtoleipää halusi, mutta kun ei ollut, niin alkoi kiljua ja kirkua täysillä ja heti paikalla. Mulla kun meni hermot jo aikasemmin, niin päätin, ettei tollanen peli vetele. Kun tarpeeksi räyhäsi, niin päätin jättää ilman iltapalaa kokonaan. Siitä se vasta riemu repesi. Niin hirveää raivaria ei olla kovin montaa kertaa nähty, jos ikinä. Ihan korvia vihlova kiljuminen ja sitä kesti vaikka mitä tehtiin ja sanottiin. Lopulta kun saatiin nukkumaan, niin mieskin jo sanoi, että ihan tärisyttää itseäänkin. Voi, että, en kestä tätä touhua!

Lila, kiva, että istukka oli siellä missä pitääkin:) Jaksua kipuiluun!

Tällä särkee päätä. Taidan lähteä nukkumaan...

Vierailija
35/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nettiä rajoittaa-mun isä ;) Tuli eilen yllättäin sieltä loskan keskeltä tänne Lapin talveen, tosin toi tullessaan lämpöasteet. josta tulikin mieleeni viime yö. Ei meinannut uni tulla, mietin kaikkee työasiaa taas. Noh kun nukahdin niin meinasin saada yhtäkkiä sydärin. Katolta nimittäin tuli koko talven lumet ja rytinä peltikatolla oli ihan järkky! Lumi kai niin painavaa nyt ja onhan sitä tullut reilusti yli puoli metriä. siis se rytinä oli jotain tosi kamlaa kesken unen ja tuntui että sänkykin tärisi (lumet tuli just makkarain ja olkkarin päältä). Äkkiä pomppasin katsoon että kaikki on ok, ja miten toisella puolen, ettei autot oo jääneet alle. Isäni siirsi pakun kauemmas jo illalla, mutta herätin silti ja kysyin pitääkö viel siirtää...Se oli ihan pöpperössä ja ei ollut ees kuullut koko rytinää!!!! Eikä pojatkaan ees hätkähtäneet. Noh mähän en unta saanut moneen tuntiin, rytina sattui kai puoli kolme.

T-P, onnea askelista, ens viikolla kuule et perässä pysy!

keilin, uniheikkaa sinneperällekin :)

Amysah, kiva kuulla teistäkin. Kurjaa tollaiset epilepsia jutut, toivotaan ettei ois sitä sittenkään kun se tosiaankin näytää vaikuttavan niin moneen juttuun elämässä :( Vaikka tärkeintähän että syy löytyy ja jos sen voi vielä hoitaakin.

Kerppu, ihqua matkaa ja toivottavasti ruokien osaltakin reissu sujuu! rohkeita ainakin olette!

aavis, hienoa että operaatio sujui, mietinkin teitä pitkin päivää kun en koneelle päässyt. jospa elämä sillä saralla alkaisi paistaa :)

Ankkis, hah hah vai tukanleikkuussa. laitanko kuvan meidän kaljusta :D Tukkaa ehkä se kolme milliä. Eilen käytin ESIKOISEN EKA kertaa! Silläkin vaan takatukka kasvaa :D

" iti, aika hurjaa tuollaisetkin allergiat, jospa se menisi hus vain pois?! Aika hurjaa ellei niin käy täällä Suomen oloissa :(

Reeli, kiva kun kerroit kuulumisiasi. hienoa että työt sujuu, mä aloiten ens tiistaina, jänskäättä niin kovin. etenkin hoitoon meno vaikka sainkin pojat pph:lle.

Lila, kiva kun neuvola oli ok istukan kannalta ja että huomaavat väsyn ja levon tarpeen. Ja hienoa että Sini kävlee ulkona. Onkohan ne Nyttysen kaa tehneet sopimuksen sillä halleluja meilä alkoi eilen kans kävlellä täysillä ulkona. ennen on kengät ahdistaneet ja heittäytynyt maahan veltoksi. Eieln käveli polleana kirjastossa ja tänään oltiin pihalla. ja hienosti meni! Kivaa kun ei tarvii stressta että miten se hoidossa pärjää. Tosin maata vasten verti se että lunta onkin kiva syödä. molemmat vetää lunta sen minkä ehtii, hyi ja yök. Ja eivät usko kuin minuutin ja taas mutustellaan :/ Pötkylät, heh, aika ihqua ;)

Ynikselle jaksua isomman kanssa :( Nuo on kenkkuja tilanteita kun ei ruoka maistu, että mitä tekee. jättääkö ilman (meillä monesti uhkailu toimii ja yhtäkkiä alkaakin maistua kun uhkaan itse syäväni tai antavani koiralle, ei toki aina). Mutta nirsoilu on kurjaa, nykyään kaikki outo on pahaa, vaikka ei oo ees ikinä maistanut. Tympii niin vietöävästi ees tehdä ruokaa sille. Nyttynen kyllä popsii suu ammollaan kaiken minkä nenän eteen kantaa, paitsi riisipuuron :D Mutta toinen, grrrr...

laihiksesta, tosi hyvin alkoi, kun paistoin pikkukinkun (oli pakko sotaa kun halvalla sai ;) ) joka sitten paistuikin liikaa harmikseni. Lisäksi rikoin karkkilakkoani syömällä mummoni antamia After Eightejä, hyi hyi mua. Tästäkö alamäki alkaa? Työpaikan laihiksen ohjeet, järkysti tekstii, ei mitään sellasii selkeitä ohjeita vaan tyyliin: liiku enemmän, vaihda rasvattomiin ja kevyisiin. Plääh, taida onnata? Sentään opin jotain uutta: oon mitannut aina vyötärön väärästä kohti! BVäheni 10 senttiä kerralla hah hah!!!!!!!!!

Nyt poistun, isä vahtaa vaaleja, pitää mennä seuraksi, haukotus... aamulla kello soi taas enne kasia, mennään vimpan kerran kerhoon, ne on meidän osalta sitten ohi :(

Tuttis

Vierailija
36/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, naista minäkin aion äänestää. Jokin aika sitten pidin Halosta parhaimpana vaihtoehtona, mutta olen Hautalan puolelle kallistumassa kuitenkin. Fiksu, osaava, edustava, tuores... puolueasioista en ihan hirveästi perusta, mutta istuva pressa kelpaisi kyllä sen puolesta (ja olikin ehdokkaani viime vaaleissa). Olen huojuvalla kannalla ja saatan vielä muuttaa mieleni ennen äänestyspäivää ;)

Antsa ei vielä ole kävellyt kahta askelta enempää. Onnea Nealle ja Onskalle kävelytaidosta, perästä tullaan! Antsa kyllä on joutuisasti pystyssä ja liikkuu tukea myöten, mutta ei taida edelleenkään uskoa kävelemisen voittavan peppukiitoa liikkumistapana.

Kaikki asiat naurattavat poikaa nykyään, kikatus on taattu, jos osaa katsoa Antsaa oikealla tavalla vinkeästi. Isompien sisarusten leikit kiinnostavat täysillä ja samaan porukkaan haluaa pieninkin kuulua. Minun kiinteä kolmikkoni, niisk *sydänala lämpimänä*

Ei tarvitse enää varmaan edes mainita huushollini ulkonäön nykytilaa...pyykkiä kiloittain, likaiset lattiat, Antsa heittänyt kaiken mahdollisen lattialle...jipii...rentouttava viikonloppu tulossa ;))

Hiphei!

SaaMari