Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*TORSTAI SYYSKUU-04*

12.01.2006 |

Huomenta, erittäin väsynyttä sellaista..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksena muutama tunti unta :-(

En saanut eilen aikaiseksi kirjoittaa, kun on niin masentavat ajatukset. Mutta lueskelinpa kuitenkin. Eilisessä oli kivaa se, että käytiin Ikeassa ja sain eilen laiteltua Nean huonetta! Nyt typykkä vielä nukkuu. Itse en enää kuuden jälkeen saanut unta. Olispa jo ilta, et pääsis nukkumaan..

Nea jatkaa kävelyharjoittelua, eilen otti 5 askelta. Nyt kuuluu kolinaa pinniksestä (hakkaa kai päätään pinnoihin..). Ei tässä muuta liiku päässä, moikka!

Parempaa päivää muille!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
2/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei taas oikein osaa päättää mitä tekis:) Ulos, vai ei ulos? Pikkurinsessa vierastaa puistossa jopa ikäisiään! Mulla hiukset märkänä, kun juuri pesin ja kauheasti ei viitsi kuivattaa kuivaajalla, kun menee ihan pörröksi.

Jos saan järkättyä lauantaina omaa aikaa ennen iltapäivää, niin lähteekö joku mun kanssa shoppailemaan? Jumboon tai Itikseen ois helpoin, kun ip on menoa taas. Tahtoo katsella vaatteita häihin (ja muutenkin:).

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvä yö ollut edelleenkään itsellä. Onnikin vähän itkeskeli. Aamu alkoi kuuden aikaan. Tai taisi se poitsu vielä sitten puolisen tuntia torkkua. Kauhea raivoa ja levottomuutta - raukalla kutisee noita polvitaipeita. Minä laitoin sitten kortisonia. Ihan ei 2 viikon taukoa tullut mutta ei voi mitään. Näyttää, että tulee hulluksi, kun kutisee niin paljon.

Väsystäkö johtui mutta tänä aamuna on jo 2 kertaa kupsahtanut selälleen istumasta:( Toinen oli kyllä " oma moka" . Tyhjensi legolaatikon eteensä ja nosti laatikkoa päänsä yläpuolelle. Siitä sitten kippasi selälleen. Hö.

Nyt sitten Onni on jo päiväunilla. Ulkona on niin kurjaa, kun on liukasta ja märkää, etten jaksanut lähteä sinne kasteleen vaatteita. Ja kun poika oli väsynyt, laitoin nukkumaan. Ihmeen hyvin nukahti. Annoin kyllä panadoliakin, kun vaikuttaa, että hampaatkin vaivaa.

Aika huvittavia piirteitä saa tuo nukutus joskus. Kun oletin, että Onni nukkuu jo, menin makkariin katsomaan, että josko peittelen. Samassa kun ovi aukes, poika liikahti ja havahtui. Kyykistyin heti oven eteen makkarin puolelle siis ja olin noin viis minsaa siellä hipi hiljaa, kuuntelin kun Onni haki asentoaan ja nukahti. En viitsinyt ottaa riskiä, että havahtuu taas, kun poistun huoneesta ja joudun sitten sylinukuttaan.

Mua on alkanut huolestuttaan tuo Onskan silmien vääntely. Katselee joskus kuin altakulmain tai sitten sillain oikein voimakkaasti katsoo jompaan kumpaan suuntaan. Unohdin eilen lääkäriltä kysyä asiasta. Pitänee varmaan soittaa neuvolaan. Ei se siis aina tee tuota ja joskus menee pitkiä aikoja ilman noita juttuja mutta silti.

Tässä on eilisen pino:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6118567&p=1&tmode=1&smode…

Taidanpa itsekin käydä lukemassa tuon.

Enkelille lähettäisin unihiekkaa tonnikaupalla. Tealle sitä joku lähetti noin paljon ja auttoi heti;)

T-P

Vierailija
4/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lastenlääkäri eilen kysyi, käveleekö Onni, sanoin että 1-2 askelta. Lääkäri totesi hymyssä suin, että 5 askelta lasketaan kävelyksi.

Nooh, tänä aamuna Onni käveli jo 13 askelta!!!!! Oikein innostui hommasta useamman kerran. Vielä vaan ei osaa nousta itse tuetta pystyyn mutta osaa sentää KÄVELLÄ;)

T-P ylpeänä esittää

Vierailija
5/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin taas aamuyön, mutta onneksi Typy nukkui rauhallisesti. Sainpas Hesarin luettua jo puoli neljän aikoihin.

Ynis: voisin yrittää la shoppailemaan, mulla kun olis tarvetta löytää yläosa sille hameelle, vieläkin.

Ollaan menossa ulos, joten palailen...

Keilin & Typy

Vierailija
6/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ruuan teko kesken...

Vierailija
7/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmulle heti ensiksi hurjasti onnea tyttövauvasta!

En ole päässyt aikoihin koneelle kun vaihdetti liittymää ja ei tää vieläkään oikein toimi, tää on joku sisäinen intranet, mä kun en oo mikään tietokonenero. Selailin siis taaksepäin pinoja ja huomasin että mimmu oli kuin olikin saanut vauvansa.

Meillä joulu meni ihan mukavasti, pukki kävi ja Jadekaan ei yhtään vierastanut sitä. Yhden lahjan avasi ja rupesi leikkii sillä saman tien, muut paketit ei sit ollutkaan kivoja, eli äiti sai avata loput lahjat.

Joulun jälkeen sitten, ensimmäinen arkipäivä sain sitten soittaa illalla hätäkeskukseen kun mieheni sai epileptisen kohtauksen( ensimmäisen kerran) ei ole siis todettu edes ennen. Aluksi ajatteli kun olttin juuri syöty( puoli tuntia) aiemmin et josko se olisikin jonkin sortin sokerin epätasapainoa, mutta sairaalaan kun joutui ja pääsi seuraavana päivänä, diagnoosi oli että epilepsia, lääkäri oli todennut että kerta tää on jo kolmas kerta tänä vuonna pään takia sairaalaan, että se on selvä. Tammikuussa 05 kaatui liukkailla ja sit se putoaminen siellä työmaalla ja nyt tää kohtaus. Lääkityksen sai, mutta odotetaan vielä kun ensi viikolla on aivojen EEG kuvaus. C-korttia ei saa enää takaisin ja puoli vuotta ajokieltoa ja saa nähdä miten toi vaikuttaa sen töihin, kun joutuu töissä kiipeilee ja tekemään yksin töitä. Pitää vaan toivoa että se kohtaus olisikin johtunut aivan jostain muusta. No aika näyttää!

Sitten Tähän pikkutaaperoon, Käytiin neuvolassa heti uuden vuoden jälkeen ottamassa piikki ja pituutta oli 75.9cm ja painoa 9.020kg eli pieni ja siro, painoa tullut niukasti, mutta oli ollut vastikään kipeenä ja toisekseen pelkkä kävelyvauhti ei enää riitä vaan pitää oikein juosta. tarkkailevat nyt painoa, tyttö kummiskin syö tosi hyvin. Mä en itse ole kovin huolissani tuosta painosta kun isompikin tyttö on ollut yhtä siro pienenä. Sanoja tullut paljon uusia, osaa kysyä " mikä tää" vain se on sana puuttuu siitä.

Mä kun oon ollut onnellinen että tyttö käy tosi hyvin nukkumaan, niin eipäs tee sitä enään, kun laitan yöunille tulee bumerangina sieltä takaisin, eilen vein sen viisi kertaa uudestaan sänkyyn, sinne se sitten loppujen lopuksi nukahti, toivottavasti tämä on vaan ohimenevä ilmiö. Joulusta lähtien unille meno on ollut hankalampaa, muutamaan otteeseen nukahtanut mun syliini. En kummiskaan halua opettaa sitä siihen että nukutan syliin tai silitän uneen, kaikille muille oon tehnyt niin ja unihommat kestäneet jopa parikin tuntia. Jade on myös herillyt öisin ja tullut meidän viereen, siellä yleensä jo isompi tyttö niin arvata saattaa kuinka ahdasta siellä sängyssä on ja sit kun pikkutyttö ei hetkessä nukahda uudestaan, pyörii ja hyörii ja heittelee tuttiaan. Ihan kiva saada tutista nenään tai silmään yön tunteina, mutta onneksi ei ole tullut viekkuun muutama yönä.

Jaahans, neito hermostuu nyt ihan täysin, pakko mennä mutta palailen!

Vierailija
8/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on kevät olo,aurinko paistaa +asteita ja tietki oli ihan sulat,nurmikkoki näky monin paikoin..Oltaspa jo menossa kohti kesää,mut voi vielä kunnon talvi tulla.

Viimeyönä typy nukku!Seiskalta joi vettä ja puol8vellin ja vielä jatko..Sais siirrettyä ton tunnilla eteenpäin ni ei mun tarvis 7nousta.Poika taas ei nukkunu!!!Illalla ku vielä valvottii ni se laitto valot päälle ja leluja näpräili-ihan unessa...painjaisia näki taas ja herätti monta monta kertaa..Mikähän sillä on nyt?

Siivoomaan täytyy alkaa..aurinko ei anna armoa kämpän suhteen.

Hienoa Nekku ja Onska :-))

Enkelille unta,ymmärrän kyllä että ei uni nyt tullu :-(

Se johdonmukasuus kasvatuksessa...on laatikoita mille typy ei saa mennä.nyt tyhjentää yhtä niistä et mä saan kirjotaa...hmmmmm... :-/

jatu

Vierailija
9/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirusta pukkaa ku ens yönä lähtö mut pakko onnitella:::

MIMMULLE IHQUA, ONNEA PRINSESSASTA!!!!!!!!!!!!!

T-P: ONNILLE MEGA-ONNITTELUT KÄVELEMÄÄN LÄHDÖSTÄ!!!!!!!!!!!!!!

Oma ison mahan napa (uikkari-bikini -osasto yököttää...) :

Pissanäyte kontrolloitu, puhdas!

Korvakontrolli vielä tänään, toivottavasti kaik ok sielläkin.

Kauraa ja päärynää Sassa syö edelleen, muut latistukset ei oikeen onnannu. Rusinoita ei suostunu syömään ensimmäistäkään!!!! :( Maissinaksuista tuli liikaa itkua. Siis reissulla paljon syliä ja paljon ohjelmanumeroita...

Nyt kone kiinni ja neitiä viihdyttään. Ulkona on maa syvältä! Toivon lunta viikon aikana. Ja pakkasta. Siis tänne :). Bahia Feliziin toivon lämmintä ja kuivaa. Kiitos.

Palaan ens pe-la.

Moikkelis!!

Kerppu ja ipanat

Vierailija
10/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja pääkallokeli pihoissa, tiet onneksi on sulana. Aamulla kävimme srk:n avoimessa päiväkerhossa ja kivaa oli. Nöösä tykkäs leikkiä. Erityisesti oli mukana muskariosuudessa. Innolla hän leikki lauluissa mukana yrittäen matkia ohjaajien liikkeitä. Suloista! =)

Jatu: Voimia allergiataistoon. Meillä myös menossa kalalatistus ja epäilyttää välillä. Välillä näyttää, että sopii, mutta yökkäilyä ja oksentamista ollut pai kertaa ruokailun jälkeen. Taidan vielä vähän aikaa jatkaa ja tutkailla tilannetta. Haleja!

Pile: Minäkin vihaan ja pelkään hammaslääkärissä käyntiä. Aina sitkuttelen viimeiseen asti ennen kuin suostun menemään. Olisi kyllä kiva, jos joku pesisi aikuistenkin hampaat. Saisi vain möhmöttää paikallaan suu auki ja muut hoitaisi homman tarkasti. Laiskamato, minä. ;)

Aavis: Voimia ja jaksua tähän päivään. Toivottavasti kakki sujuu nukutuksineen ja putkituksineen hyvin. Pienelle Motille silityksiä ja myötätuntoa!

Enkeli: Halauksia ja auringonsäteitä. En ole varma olenko jo Neaa askelista onnitellut, joten nyt sitten: huimasti onnea ja iloa harjoituksiin! :)

T-P: Hienosti Onnin kävelytaito kehittyy. Hurraa!

Amysah: Kurjaa tuo epilepsia epäily. Toivottavasti kuitenkin tilanne saadaan tasoittumaan. Jaksua!

Kerppu: Harmitus noita ilkeitä allergioita. Haleja!

Hmm, Nöösä ei näytä taas nukahtavan päiväunille. Taidanpa siis lähteä valitsemaan vihdoinkin ne laatat uuteen tupaan. Smuik!

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
11/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuo O:n 13 askelta taitaa kertoa siitä, että ensi viikolla tähän aikaan ei askelien lukumäärässä enää pysytä perässä... Meillä suurinta hupia oli tuossa vaiheessa (ja vieläkin) kävely äidiltä isälle ja takaisin. Ja kun välimatkaa kasvatimme, poika käveli nauraen pidemmästi. Pönksy ei muuten myöskään osaa nousta tuetta seisomaan. Ja alas laskeutumisen taitokin on kankeahko, kun joutuu isona poikana niin korkealta istahtamaan...:D

Huonohkoja öitä, rikkonaisia päiväunia ja väsyneitä päiviä täällä. Kulmahampaat piikittelee ikävästi, toivottavasti ei ole muuta. Harmaa-ajatuksinen väsyäiti taitaa mennä köllimään myös.

Voimia Amysahille ja Aavikselle koettelemuksiin.

Vierailija
12/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku muukin liittyä seuraan? Makutuomarit on tervetulleita mukaan:)

Onnea uusille kävelijöille!

Pikkurinsessa edityi vähän puistoilussa, kun mun taluttamana suosui liukumäkeen ja tykkäsi kovasti laskea, vaikka juuttui kesken mäkeä paikalleen (ei ollut kovin liukkaana mäki). Mutta on se omituista, kun toinen ei viihdy edes puistossa ihmisten keskellä ja se alkuajan reippaus ulkona kävelystäkin on kadonnut. Kävelee kyllä ja lähes juoksee, mutta pysähtyy seisomaan ja kitisemään, jos on epätasaista lunta tms. Eniten kai viihtyis vaan mun sylissä siellä puistossa. Blaah! Mutta kolmas kerta peräkkäin puistossa ja on pysynyt hereillä kotiin saakka. Ollaan syöty lounasta siis vasta tarhareissun jälkeen.

Ihan kevät on tosiaan ulkona!

Vierailija
13/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivän kävelyllä tuntui ihan pääsiäsilmalta. Tosin tuo jääkenttämeininki on kyllä inhottavaa. Kepsu tahtoisi tietysti kävellä juuri siellä missä pahimmat kököt ovat.

Jatkan omalla navalla:

Jo joitakin päiviä olen haistellut, erityisesti keittiössä, alkuraskauden ällötyshajuja. Viime yönä myös mies haisi siltä. Eli pahalta. Desinfioin keittiötä raivolla soodalla ja sitruunalla, muttei mainittavasti auta. Ärsyttävää. Ehkä ne ovat appelsiinit. Viime vuonna tähän aikaan en voinut syödä lähes muuta kuin aplaria ja greippiä. Tulisikohan tuo muistelo sieltä. Raskautuminen on todella epätodennäköistä ja tarkoittaisi myös sitä, että olisi ollut valemenkat... En ota stressiä, ja kieltäydyn olemasti niin vaino, että ostaisin testin, mutta ilmeisesti sen verran ajatus painoi mielessä yöllä, että näin synnytysunen. Ponnistuksen tuloksena pöydälle tuli kakat. Mietin unessa, että olipas helppo homma kunnes huomasin että kaveri on vielä tulemati :)

Libidokeskustelu on ollut antoisa. Meillä mulla on ollut myös aika kuiva kausi oikeastaan koko vuoden. Epäilen, että univelka, yhdessä äidiksi tulemisen henkisessä myllerryksessä, aiheuttaa moista. Toisaalta muutenkin meidän kuivassa kaudessa ei todellakaan puhuta päivistä, eikä aina edes viikoista. Ihan näin statiskiikka mielessä pistän tämän vertailutiedon...

adios,hk

Vierailija
14/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikkaan liukasta on, mutta armas ihanainen aurinko tekee tästä päivästä paaaaljon paremman kuin eilen oli :-)

Ynkkä: la aika varmasti varma :-)

Juup, lisää makutuomareita mukaan, teretulemas!

Kerputtimelle ja perheelle mukavaa aurinkolomaa. Varovasti sen aurinkoisen kanssa!

Voih, kun mulla on sydän syrjällään Motin putkitusreissun takia. Niin kenkkuja kokemuksia pikkupojalla jo ollut valkotakkisista :-( Tulepa Aavis kertomaan voinneistanne, kun jaksat / ehdit.

Lila: Alkaa sullakin olemaan noita viikkoja takana jo aika muhevasti :-) Mikä on oma fiilis, vaaleanpunaisia vai vaaleansinisiä mietteitä?

Mimmuli: joko laatat valittu? Sietämättömän vaikeaa puuhaa, eikö olekin. Paljon on hienoja, mutta mitä jaksaa katsella kauan...

Ruuanlaittoon vaihteeksi katoaa,

Keilin & Typy (joka viimein nukahti päikille, vaikka haukotteli keskipäivästä lähtien....onneksi ei enempiä kiukutellut :-)

Vierailija
15/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kevät fiilikset mullakin kun ulkoiltiin Lintsun kanssa.

Kerpulle perheineen hyvää matkaa ja paljon lämpöä, sekä aurinkoa. Mielenkiinnolla odottelen matkaraporttia, niin tietää vähän mitä on odotettavissa toukokuussa kun reissuun lähdetään.

Mimmuli täällä peukut pystyssä jotta saisit sen työpaikan.

Kiva @iti80 kuulla sustakin, onpas ikävä tollanen kylmäallergia O:lla.

Amysah toivottavasti selviää mikä miehelläsi on, kurja juttu.

Kiva ois lähtee shoppaamaan/tuomaroimaan lauantaina, mutta meille tulee kaveri laittaa uuden koneen lauantaina ja enpä taida raaskia, kun tota miestä ei ole nähny moneen päivään.

Olisko mitään ideaa jos järkättäis tapaaminen joku päivä/ilta, lasten kanssa tai ilman ??

Hilu

Vierailija
16/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään kärttypäivä. Lilli heräsi liian aikaisin, ja päiväunetkin jäivät tosi paljon vajaiksi, joten kärttyilyä on tänään ollut ihan tarpeeksi. Syy? No, tiesittekö että TUC-suolakekseissä on maitoa? En minäkään, ja annoin eilen sellaisen Lillille kun hän mankui. Ainut tänään tullut kakkasatsikin oli tosi pahan hajuinen ja vetelä, joten... Ruokapäiväkirja osoittaa hyödyllisyytensä.

Rankka iltapäivä on vielä edessä, ensin esikoisen uimakoulu ja sitten kaakelikaupoissa kiertelyä. Mimmuli, joko teille löytyi hyvät? Meille taitaa tulla tumman antrasiitinharmaat, nyt niitä pitäisi vielä löytää :-)

Lilli kävi aamulla kampaajalla :-). Luottokampaajamme, joka on jo vuosia leikannut koko meidän perheen tukat, sai uuden asiakkaan. Lilli istui niin tärkeän näköisenä eikä protestoinut yhtään. Se taisikin olla tämän päivän ainoa puolituntinen ilman kitinää. Nyt on niin ison tytön näköinen kun on ison tytön tukkakin.

Onskalle onnittelut askelista. Niin sitä pitää!

Seksirintamalla ei mitään uutta, paitsi että harkitsen keskusteluyhteyden avaamista siitä aiheesta. Jos vaikka saisi kerrottua miehelle omia toiveita ja sitä hellyyden ja kosketuksen tarvetta, ilman että sen välttämättä pitäisi johtaa muuhun. Kiitos vielä kaikille neuvoista!

Nyt avaisin uuden gallupin, toivottavasti moni viitsii vastata. Siis:

[color=purple]Miten ja millä perusteella äänestät presidentinvaaleissa?[/color] Siis ehdokasta ei tarvitse kertoa, jos ei halua, mutta mitä asioita pidät tärkeänä presidentinvaaleissa?

Amysah, kurjaa tuo epilepsiaepäily. Jaksua!

Aavis, toivottavasti putkitus on sujunut hyvin. Silityksiä pikku Motille.

Kerpulle hyvää matkaa!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
17/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon minäkin että Motin putkitus onnistuu ja loppuisi korvavaivat, paljon on pieni mies saanut kestää, niinkuin äiti ja isikin.

Hilu

Vierailija
18/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilinhän sen jo sanoikin. Niin kivoja ja kauniita laattoja, mutta mikä kestää aikaa. Mä olen täysin pyörällä päästä. Kylppäriin löytyi mieleiset laatat, mutta boordi mietityttää. Vessaankin löytyi yksi vaihtoehto, mutta en tiedä. Miksi, oi miksi vain mosaiikista löytyy turkoosia? Haittaa valintaa nämä minun visioni, kun sellaisia en pysty tarjolla olevilla toteuttamaan. Ja päätökset pitäisi tehdä oikeastaan tänään. Kääk! Taidan vielä myöhemmin tänään poiketa Värisilmässä.

Ankkikselle laattaviidakkoon jaksua. Värivalinta kuulostaa hienolta. Minäkin harmaata olen miettinyt, mutta mies hangoittelee.

Koskahan Nöösä pääsee kampaajalle? Kovin on lyhyttä kasvu pään päällä. Kuten äitillänsä pienenä (3-v. alkoi tukka kunnolla kasvaa).

Nöösän sain vasta nyt päikkäreille. Täältä siis vertaistukea ja voimia niille, joilla päiväuniongelmia.

Libidokeskustelut olen lukenut mielenkiinnolla. Mukava saada ideoita, että tulisi myös sitä vaihtelua. Meillä sujuu ihan ok, vaikka raksaväsymys on vähentänyt hivenen itse pupuilua. Toisaalta tässä raksavaiheessa muunlainen lähentely halitteluineen, pusutteluineen, hullutteluineen ja peuhaamisineen on lisääntynyt. Juu, mutta kovin on verrannollista siihen, miten paljon on väsynyt, stressaantunut ja kireä olo.

Lila: mitä ultrassa?

Tän täytyisi pohtia niitä laattoja.

-M

Vierailija
19/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, putket on nyt paikallaan. Hyvin meni, Motti ei ollut algeerinen puudutus- ja nukutusaineille, vaikka laitettiin esilääkityskin. Katsottiin parhaaksi vaihtoehdoksi kun lapsi oli taas aivan hysteerinen:/ Heräsi operaation jälkeen heti ja itki kyllä paljon, itse olen aivan puhki kun kannoin pientä miestä ympäriinsä pari tuntia. Villapaita ei ole hyvä vaihtoehto tuollaiseen paikkaan. Nyt nukkuu, vielä ei ole mikään pysynyt sisällä ja jalat ei kanna, mikä Mottia harmittaa kovasti.

Yö oli aivan kamala ja minä jo ajattelin selittäneeni eilen liikaa Motille tämän päivän asioita. Aamulla huomasin että oikeasta korvasta vuoti verta ja se olikin ollut aivan täynnä veristä mössöä. Lääkäri (toimenpiteen teki eri lääkäri kuin millä on käyty) kysyi hiukan vihaisesti, että milloin korva on viimeksi katsottu, toissapäivänä viimeksi on puhdistettu. Nyt otettiin sitten näyte, että katsotaan joudutaanko vielä kuuri ottamaan.

Kiitos kovasti kaikille kannustuksista, pieni asiahan tämä on toimenpiteiden maailmassa, mutta aina sitä toki jännittää ja kovasti toivotaan että putket nyt paikallaan pysyvät.

@iti O:n kylmäallergia kuulostaa inhottavalle, toivon mukaan menee pian ohi. Aktiivisen lapsen kanssa sisällä olo ei ole herkkua!

Amysah, voimia teille ja toivottavasti miehesi olo ja tilanne helpottaa. Piipahda toki useamminkin!

Hienoa Mimmuli että haastattelu meni hyvin, jatkan peukkujen pitämistä!

Saamuska, kirjoituksesi tytöstä sai minut hymyilemään ja muistamaan oman pikkusiskoni, jolla oli paljon mielikuvitusseuraa. Viihtyi paljon yksin ja oli hiukan ujo, mutta nyttemmin on kyllä jo löytänyt ihan sosiaalisia suhteita:)

Miehelle eilen kerroin viimepäivien seksikeskustelusta ja mies tahtoi kuulla ajatuksiamme aiheesta. Totesi sitten että kyllä miehet hänen mielestään ajattelevat asiasta aivan samoin, mutta miehille ehkä juuri se seksi kertoo konkreettisesti sen että toinen aivan varmasti rakastaa. Tosin totesi olevansa varsinkin väsyneenä tyytyväinen myös hellyyteen ym. Sen olen kyllä omasta miehestä huomannut, että minun on täytynyt korostaa että minä rakastan aivan yhtä paljon kuin ennenkin, vaikka nyt en haluakaan.

PressaG: Äänestän puolueen mukaan, mutta kyllä tämä ehdokaskin on ollut aina suosiossani. Jossain määrin mielestäni pressanvaalit nykyään ovat henkilövaali ja imagokysymys, mutta silti ei tulisi kysymykseenkään äänestä kuin kahdesta puolueesta. En voi antaa ääntäni ihmiselle jonka näkemykset ovat todella kaukana omistani. Vaalitentit ovat mielestäni muuten parasta tv-viihdettä tällä hetkellä, oikein harmittaa että kohta ne on ohi:D

Höh, minäkin haluan Yniksen ja Keilinin kanssa shoppaamaan....ainiin, munhan piti olla saanut jo sitä lajia kyllikseni;)

Aavis ja Motti-pieni, sitkeä potilas

Vierailija
20/36 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan pari juttua:

Aavis, kiva kun tulit kertomaan miten meni, ja kiva kun meni hyvin! Poistettiinko Motilta samalla reissulla kitarisatkin kun oikein vahvasti nukutettiin? Väkkärä sai vain sellaista kaasua, mikälie kevyt narkoosi se oli nimeltään, meni tosi nopsaan ohi.

Ankkis, vie aikansa, mutta pian opit, ettei MITÄÄN voi antaa lukematta ensin tuoteselostetta. Maito(- ja soija)proteiinia on sellaisissa jutuissa, ettei ikinä uskoisi. Ja maitoa on myös hera(jauhe). Ehkä tiesitkin jos, anteeksi kun vouhotan...

Ynis, käytkö samassa puistossa kuin aikaisemmin?