Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain 30+ naisilla voi olla kroppa kuin teini-ikäisellä?

Vierailija
12.01.2006 |

Ja tissit. Itse olen parikymppinen ja painovoima alkaa jo voittaa :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne alastomana samalta näytä kuin 18-vuotiaana.

Vierailija
22/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:28"]

Mä oon niin pieni että olen mummonakin lapsen kokoinen.mulla on pikkuruiset kädet ja jalat ja tosi siro ihan syntymästäni. Vähän paksumpanakin mahdun kokoon 34.

[/quote]

Hmm, mutta eiväthän teinit ole välttämättä tommosia miniatyyreja kuin sinä, nykyään varsinkaan. Tuskin tässä sitä haettiin. Käsitän ainakin itse teinimäisen vartalon solakkuutena, notkeutena, pehmeytenä ja kimmoisuutena. Hyvin säilyneenä toisin sanoen.
[/quote]

Olen notkea ja kimmoisakin. No ehkä näytän sitten lapselta. Teinit tosiaan ovat aika isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo 41 ja näytän lähinnä pikkupojalta tai varhaisteiniltä kropaltani. Olen siroluinen, pitkäraajainen, pienitissinen. Pituus 167 cm, painoa 53 kg.

Vierailija
24/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kuvittelin parikymppisenä, että vartalo rupsahtaisi ihan itsestään ja rinnat alkaisivat roikkua kolmekymppiseksi mennessä, mutta ei se nyt ihan niin nopeaa olekaan. Riippuu varmaan lähinnä rintojen koosta (ja muodosta), elintavoista, laihdutuksista ja raskauksista.

Vierailija
25/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään siihen ei paljoa vaadita että vielä 50v:lläkin on parempi vartalo kuin näillä parikymppisillä löysillä ja lihavilla tytsyillä....

Geenit, elämäntavat, hyvä ruoka, sopivasti liikuntaa. Toisilla myös iho pysyy sileänä ja kimmoisana pitkään (sis paljon kollagenia)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän