Miten joillain 30+ naisilla voi olla kroppa kuin teini-ikäisellä?
Ja tissit. Itse olen parikymppinen ja painovoima alkaa jo voittaa :(
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:28"]
Mä oon niin pieni että olen mummonakin lapsen kokoinen.mulla on pikkuruiset kädet ja jalat ja tosi siro ihan syntymästäni. Vähän paksumpanakin mahdun kokoon 34.
[/quote]
Hmm, mutta eiväthän teinit ole välttämättä tommosia miniatyyreja kuin sinä, nykyään varsinkaan. Tuskin tässä sitä haettiin. Käsitän ainakin itse teinimäisen vartalon solakkuutena, notkeutena, pehmeytenä ja kimmoisuutena. Hyvin säilyneenä toisin sanoen.
[/quote]
Olen notkea ja kimmoisakin. No ehkä näytän sitten lapselta. Teinit tosiaan ovat aika isoja.
Mä olen jo 41 ja näytän lähinnä pikkupojalta tai varhaisteiniltä kropaltani. Olen siroluinen, pitkäraajainen, pienitissinen. Pituus 167 cm, painoa 53 kg.
Mäkin kuvittelin parikymppisenä, että vartalo rupsahtaisi ihan itsestään ja rinnat alkaisivat roikkua kolmekymppiseksi mennessä, mutta ei se nyt ihan niin nopeaa olekaan. Riippuu varmaan lähinnä rintojen koosta (ja muodosta), elintavoista, laihdutuksista ja raskauksista.
Nykyään siihen ei paljoa vaadita että vielä 50v:lläkin on parempi vartalo kuin näillä parikymppisillä löysillä ja lihavilla tytsyillä....
Geenit, elämäntavat, hyvä ruoka, sopivasti liikuntaa. Toisilla myös iho pysyy sileänä ja kimmoisana pitkään (sis paljon kollagenia)
Ei ne alastomana samalta näytä kuin 18-vuotiaana.