Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet saanut viimeksi HYVÄÄ asiakaspalvelua?

Vierailija
05.01.2006 |

Tässä vähän vastapainoa tuohon ketjuun jossa kerrotaan huonoista kokemuksista. Tähän pinoon hyvät kokemukset! :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina asiallista palvelua, joskus jopa hyvääkin.

Vierailija
2/35 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahah! toi oli hyvä 2!!



Mutta kertokaapas nyt leidit missä on saatu hyvää palvelua?? Ja mieluiten kuulisin myös semmosista paikoista/liikkeistä jossa asioitte usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin (tai mies osti) geishapallot, sellaiset vaaleanpunaiset joissa on kolme palloa, ja niihin pääsi pillunesteet ja vesi sisälle! Valitin sähköpostilla tuotteesta, ja sain tilalle Smartballsit. Kävin ne tänään hakemassa, ja ihan värin sain valita sekä kiitosta siitä, että annoin palautetta. Kuulemma kukaan muu ei ole valittanut, vaikka ilmeisesti " tyyppivika" niissä kuulissa.

Vierailija
4/35 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilla olen itsekin aina saanut asiallista palvelua... ystävällisyydestä en niinkään tiedä, mutta asiallista kyllä. Mutta mikä ois semmonen kauppa missä joku on aina saanut hyvää palvelua?

Vierailija
5/35 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana pirteä puhelias nuori nainen siellä myymässä!

Vierailija
6/35 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vaan pinoon kaikki missä on ollut hyvää palvelua!! Itse vältän kauppoja jossa olen saanut huonoa palvelua ja olisi kiva tietää joku tietty paikka missä on erityisen hyvää palvelua. Mites lastenvaateliikkeet? onko jossain mielestänne parempi palvelu kuin muualla?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakin liikkeessä oli asiantuntevat myyjät. Jäi hyvä mieli, vaikka ei oikeanlaista ruokapöytää löytynytkään.

Vierailija
8/35 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA ihanaa palvelua, ihania koiria ja ihania vaatteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9



Toi on tosi ihanaa kun myyjä muistaa asiakkaan!! :)

Vierailija
10/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bam bamissa ja bulevardin bunuelissa todella tympeä palvelu oikeestaan aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14



Pompiista olen itsekin saanut ihan ookoo palvelua.. en nyt niinkään sanoisi että kovin erikoista.. mutta ihan jees. Bam Bamissa en itse ole asioinut.



ap

Vierailija
12/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin juuri miettiä, että missä olisin saanut superhyvää palvelua, eikä tullut yhtään mieleen ennenkuin nyt kun noita mainitsette =) Höh, on se vähän kurjaa, että muistaa helpommin kaikki ne surkeat palvelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

16



Siksi juuri yritinkin tässä viritellä keskustelua paikoista jossa on saanut hyvää palvelua.. Yleensä kun sitä tuppaa muistamaan vaan ne " huonot" kokemukset ja annettua niistä palautetta täällä. Ois mukava tietää missä saa hyvää palvelua! Juuri lastenvaatekysymys kiinnostaa minua koska niissä asioissa usein tarvitsee apua.

Vierailija
14/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa.. onko joku kauppa tms missä asioit useasti missä on erikoisen hyvää palvelua? Itse olen tykännyt käydä Stockalla koska siellä on yleensä asiantuntevaa palvelua ja he myös neuvovat muualle jos heiltä ei löydy sitä mitä etsitään. Hyviä kokemuksia on myös Anttilasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne huonot palvelut. Lantio liikkeelle ja muistellaan ihkui paikkoi, joissa oli ihanii hymyilevii tätsyi!! Suomalaiset, älkää olko ni negatiivisia, nami.



Marco

Vierailija
16/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan totta! aina muistetaan ne paikat missä on huonoa palvelua ollut ja tultu tänne avautumaan (itsekin olen syyllistynyt tähän!!) Yritetäänhän nyt mammat kertoa täällä aina kun on ollu jossain hyvää palvelua mistä on tullut hyvä mieli!! :)

Vierailija
17/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä niin että suomailaiseen tyyliin kerrotaan vaan ne huonot kokemukset. Täällä AV:lla kun on niin usein " valitus" ketjuja niin kertokaapas nyt kaikki missä on erityisen hyvä palvelu!! :) Se ois tosi mukavaa jos joku joka on töissä ko paikassa vaikka sattuis lukemaan näitä juttuja. Itsekin olen ollut asiakaspalveluhommissa ja tosiaan sitä huonoa palautetta tuli paaaaljoon enemmän kuin hyvää (toisaalta ymmärrettävää)... mutta oi kuinka lämmitti pientä mieltä kun joku asiakas kehui palvelua... Semmoinen jää mieleen :)

Vierailija
18/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan palvelun hyvyys johtui siitä, että se oli niin yllätyksellistä. Kuka nyt olettaa, että postista ikinä saisi hyvää palvelua. Tai en ainakaan minä.

Vierailija
19/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

25



Naulan kantaan!! Tuommoista reaktiota juuri tarkoitinkin tämän ketjun kanssa... Että jos on saanut yllätyksellisen hyvää palvelua jossain ja siitä on jäänyt hyvä mieli! :)

Vierailija
20/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä