Lue keskustelun säännöt.
no niin raskaus takana ja 10 kiloa hoikempi lähtöpainosta, kiva mieli :)
Kommentit (5)
jotenkin uskomatonta, että raskaus meni näin loistavasti
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mieli teot minulla olivat kasvikset, hedelmät ja marjat...
muutama kerran päätin " herkutella" pizzalla -> tuloksena oksennus...
nyt olen raskauden jälkeenkin pysytellyt noissa mieli teoissa, enka edes maistnut niitä herkkuja... Kaverit toi suklaata ynnä muuta syötin ne miehelle/vieraille :)
Ruis leivä, ja hedelmät ja marjat nykyään vieläkin intohimona ja kasvissosekeitto porisee harva se päivä... se vaa niin ihanaa... Imetyskin varmaan pudottaa painoa?? Kun tippuu kokoajan -AP-
Minulle tuli 10kg lisää edellisessä :(
Mulla oli sama tilanne, mutta nyt kun lapsi on jo 1v 7kk kiloja tullut takaisin. Toivottavasti sinulle ei käy samoin! Ihania hetkiä vauvasi kanssa!