NELIAPILAT keskellä viikkoa =)
Ajattelin aloittaa meille uuden pinon, kun edellinen on jo niin pitkä.
Tulen myöhemmin paremmalla ajalla kommentoimaan........
Kommentit (51)
Ädä78...vielä piti tulla tuumailemaan. En tiedä mistä sen rintasyövän tempaisin. Sorry, jotenkin se vaan siihen tuli.
Koitahan jaksella...
Toivottavasti neliapilat olisivat nyt onnenapiloita ja onni tulisi kaikille :)
Ja Helmiini, nimenomaan se on rintasyöpä epäily. Itse lohduttelin äitiäni samoilla sanoilla kun hän minulle asiasta ilmoitti. Sitten iski se ajatus, että jos onkin jo ehtinyt levitä/todetaan liian myöhään!? Ei pitäisi sairastaa ennenkö on todettu, muttei ajatuksilleen mitään mahda.. :( Ja ihan taatusti puran tuntojani tänne, halusitte tai ette!! :) Kiitos kun jaksatte..
Ädä, toivotaan että ei läheiselläsi olisi mitään vakavaa, itsekin olin samassa tilanteessa kesällä, mutta onneksi se päättyi hyvin. Tsemppiä!
Mä oottelen tässä jotta pääsis testaileen. Maltan odottaa vielä pari päivää, sitten keskiviikkona ois tarkotus, jos mitään ei näy eikä kuulu. Oireiluja ei kyllä voi sanoa olevan, paitsi toi jatkuva menkkamainen kipu mahassa. Ja yleensähän mulla ei sellasta kipua ole kuin menkkojen + oviksen aikaan... Että toiveita on! =)
Käytiin just äänestään miekkosen kans, tarkotus oli mennä kävellen, mutta mentiinpä sitten laiskuuttamme autolla, pitää tehdä se kävelylenkki sitten myöhemmin iltasella. Ilma ainakin on ihanteellinen, virkistää varmaan mukavasti tätä väsynyttä mielialaa kun käy muutaman kilometrin vetaseen.
Minä ehkä jo liianki tosissani otan tän raskautumishaaveeni, laskeskelen mielessäni äitiyspäivärahan määrää, mietin otanko äitiyspakkauksen vaiko en, oon käyny kelan sivuilla kahtoon millanen pakkaus tällä hetkellä on jaossa, kävi jopa mielessä että pitää uusi turvakaukalo ostaa. Eilen meinasin ruveta tyhjentään yhtä huonetta, joka on nyt ollu romuvarastona, että keskimmäinen saa muuttaa sinne, ja nuorimmainen jakaisi sitten huoneen uuden tulokkaan kanssa. =)
Pitäs kai sitä rauhoittaa ajatuksensa ja miettiä välillä muutakin ku tätä raskautumista. Mutta ko kuume on niin valtava! =/
Hyviä jatkoja kaikille ja plussasäteitä joka suuntaan!!! Kyllä me tässä vielä onnistutaan, ja sitten joukolla odottajien puolelle!
<3 Mörmelö
Ädä78: ikävä uutisia sinulla. Toivottavasti läheisesi tilanne selviä pian ja ratkeaa parhain päin. Tottahan on, että hoitokeinot syöpää vastaan kehittyy kokajan ja ennusteet paranee. Voimia sinulle ja perheellesi!. Meillä on ongelmana ollut nyt viikonlopun ajan kakkahommat. 3-vuotias on tehnyt kakat pottaan jo useamman kuukauden ajan, mutta nyt tänään ja eilen on tehnyt kaikki (3kertaa) kakat housuun ja aivan tahallaan (mennyt piiloon kakalle). Liekö vaikutusta sillä, että hoito aloitettu tälläviikolla puolen vuoden kotona olon jälkeen. Muuten hoito on alkanut tosi hyvin.
Helmiina: Sellainen suunnitelma olisi, että juoksen sen ½maratonin toukokuussa ja sen jälkeen jättäisin ehkäisyn pois. Toiveissa olisi, että vauva syntyisi -07 keväällä tai sen jälkeen. Polvet on vähän renklanneet, joten en vielä ole uskaltanut ilmottautua juoksuun mukaan. Kovasti kuitenkin yritän ja nytkin olen lähdössä pitkälle ja rauhalliselle lenkille.
Äänestämässä on käyty, lasten kanssa uimassa ja mäkkärillä syömässä. Nyt siis juoksemaan ja jos suinkin jaksan niin illalla vielä luistelemaan. Ja täälläkin pitäisi ehtiä vielä illalla käymään ;). Onneksi on töihin meno vasta perjantaina (olen osittaisella hoitovapaalla, koska esikoinen 1lk:lla).
Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa!
Vasta käytiin numerot rustaamassa paperilappusille. Ei ollu onneksi tungosta.
Onpas Mörmelöllä jännät paikat. Nyt niitä +++++++ kehiin. Voi kumpa tärppäis :)
Tällä kans yksi mietiskelee äitiyspakkauksen sisältöä ja otanko vai en. Kaukalo myös pitäis ostaa, vaikka kai vanhakin ajaisi asian. Huonejärjestelyt askarruttaa ja mammarahat. Aika hassua, kun ei vielä edes raskaana ja kaikkea sitä tuleekin pohdittua :)
Hauskoja noi kehon tuntemukset, ainakin omalla kohdalla. En oo eläessäni näin tarkasti tutkaillut miltä olo tuntuu tai jomottaako johonkin. Taitaa olla tän palstan ansiota. Nyt on ollu (muka) jomotusta masussa pari päivää. Öllötyskin alko taas eilen. Vielä on testaamiseen melkein kaksi viikkoa, joten taas mielikuvitus tekee temppuja (jännitys oireita). Kai tuo vauvakuume sumentaa järjen pikkuhiljaa.
Iltarutiinit kutsuu. Vielä käyn täällä kurkkimassa iltasella...
viimeistään :)
Olin just vanhimman kanssa kattomassa Narniaa leffassa. Oli se kyllä ihan hieno mun mielestä ja poika (tokalla luokalla) oli ihan innoissaan...
Mörmelölle TOSIIIII PALJON ++++++!!Odotellaan.
Mulla ens viikko töitä, onneks vaan 4 tuntii aamulla, mutta kuitenkin. En pääse ees jumpalle tällä viikolla, mut täytyy sit lenkkeillä, siis kävellä koirien kanss vähän reippaampaa lenkkiä.
Oottelen vaan päivien kulumista, työt auttaa siihen. Hurahtaa viikko varmaan nopeesti ja lauantaina ois juhlatkin tiedossa. Tosin lapsenvahti ei oo vielä varma...
Rauhaisaa iltaa
Ädälle voimia ikävään tilanteesen!!!
Mörmelö: Jännää, aion testailla samoihin aikoihin kuin sä, jos vain sinne asti selvitään ilman tätiä!!!
Tulen huomenna paremmalla ajalla....
Hyvää yötä kaikille!
Mielestäni meillä on nyt touhuiltu makkarin puolella aika aktiivisesti kun saatiin vihdoin tuo meidän keskimmäinen lapsi omaan sänkyynsä isoveljen kanssa yhteiseen huoneeseen nukkumaan niin mies on päässyt sitten ihan vapaasti minun viereen. =) Että siis sen puutteesta ei ainakaan pitäisi plussa olla kiinni. Noin viikon päästä pitäisi menkat alkaa jos ja kun alkaa. Yritän olla odotamatta liikoja ettei tulisi suuria pettymyksiä, mutta väkisin sitä vaan odottaa että menkkoja ei tulis ja pääsisi testaamaan ja että tulisi se plussa.
Mekin käytiin vasta tänään äänestämässä ja ihan viimeisen puolen tunnin aikana.
Vaan pitää käydä vielä uudestaan äänestämässä. Saiskohan sen käytyä jo hyvissä ajoin vaikka ennakkoon.
Tärppi ja plussa onnea kaikille!!
Aika pitkä tää pino...
Pitäisköhän jo uus alotella...
Ite en oo koskaa alottanu...
Jospa joku viisaampi sen tekis...
Vaikka ei kai muuta tarviis ku näpsäyttää " aloita uusi..."
Ädä: Kovasti voimia ja halauksia, kurjassa tilanteessa, toivottavasti kaikki menee parhainpäin...
Minnilotta ja mörmelö: +++++++-onnea bd-pystyyn, ja koittakaa pitää täti kaukana:)
Kyllä kovasti itselläkin jo houkuttelisi, edes tjottailla... Varmasti on täällä kirjoittelulla osuutta asiaan, niin kuin joku muukin tuossa pohdiskeli;)
Viikonloppuna en kerennyt juuri kirjoitella, pikaisesti käväisin lukemassa viestejä. Oli koko viikonlopun vieraita, ja eilen käytiin sit itsekkin vielä kyläilemässä.
Tänään sit aika menny arkisissa askareissa... ja niiden pariin taas menen, perunankuorinta odottaa.
Meillä oli tässä muutama vuosi sitten hyvin läheisen ihmisen sairastuminen ja sen mukanaan tuomat asiat kohdalla, ollaan siitä selvitty, mutta kyllä se koville otti.
Ja kiitos helmiinalle tsemppamisesta, toivotaan, että se plussa tosiaan alkaisi tiensä tännepäin löytämään, mutta jotenkin suhtaudun kovin pessimistisesti asiaan, pelkään, että olen liian vanha, vaikka musta ei vanhalta tunnukaan niin voihan se olla, että luonto on eri mieltä.
Joku mietti nelosen hankkimisen ristiriitaisia tunteita. Minäkin samaa asiaa mietin aina kun sattuu lasten kanssa erittäin huono päivä, että vieläkö muka yksi kun ei näidenkään kanssa aina pärjää... Ja silti seuraavan hyvän hetken koittaessa olen varma, että vielä yhden haluaisin... Tiedä sitten. Täytyis tietysti muistaa nauttia jo näistä olemassa olevista eikä aina haikailla jotain lisää.
Mutta nyt täytyy alkaa hommiin, ruoka uuniin ja lähteä äänestämään.