Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TeleFinlandin asiakkaat! Onko kellään ollut ongelmia palveluviestien kanssa?

Vierailija
11.01.2006 |

Olen vääntänyt jo pitkään TeleFinlandin kanssa puhelimeni toiminnoista. En saa koskaan vastausviestejä, kun yritän tilata esim. soittoääniä tai osallistua kilpailuihin tai tilata jotain tekstiviestillä. Ko. palvelut ovat tukeneet ko. operaattoria ja kyllä, myös puhelinmalliani. Asetukset ovat oikein ainakin TeleFinlandin antamien ohjeiden mukaan.

Mikä tässä mättää? Onko kellään ollut vastaavaa?

nim. " kohta entinen TeleFinlandin asiakas"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausihinta 17.90.Ei toiminut ei millään, eivät ymmärtäneet puhetta, sitten lupasivat hyvittää, kissanviikset, yhdeltä kuultako hyvittivät.Nyt annoin liittymän mennä kiinni ja pyydän puhelutiedot ja katson kuinka monta puhelua liittymälläni on soiteltu näinä päivinä kun liittymä on ollut kiinni.

Vierailija
2/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ok, ja asetukset kunnossa, mutta palveluviestit eivät toimi aina, vaikka palvelun pitäisi toimia Tele Finalndin liittymällä. En ymmärrä mistä johtuu.. Pitänee soittaa asiakaspalveluun ja valittaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani on sama liittymä kuin minulla ja toimii moitteetta, minulla ei ole toiminut nykyisen sim-kortin kanssa, ei millään puhelimella.

Vierailija
4/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitetaan kaikki kimpassa asiakaspalveluun ja valitetaan ko. asiasta, eiköhän ne jotain voi asialle tehdä ja kertoa mistä johtuu jne. Mieskään ei haluaisi liittymästä eroon kun on muuten niin hyvä.

4

Vierailija
5/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka juuri haistatti paskat koko firmalle, ei toimi puhepaketit vaikka soiteltu asiasta ties kuinka monta kertaa, nyt odottelen että perheemme 4 liittymää vaihtuu toiseen ; )

Ja muutama kaveri saanut soittoja toisilta firmoilta ja kysely kuuluu näin;Mikä liittymä Teillä on? Jos ei ole Tele Finlandin, puhelu on päättynyt niin että on sanottu, asia kunnossa.Eikä siis ole edes tarjottu kyseisen henkilön edustamaa liittymää.Tässähän oli hetken niin ettei Tele mainostanut lainkaan, näinkö firmalla pyyhkii huonosti tai jotain, menettäävät melkoisesti asiakkaita.

Vierailija
6/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pulina, ja toimii moitteettomasti. Monella tutulla on puhepaketti-liittymiä ja ovat valitelleet samaa ongelmaa.

Vierailija
7/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ties kuin monesti sieltä jonkun tunnuksen, jolla voisin vaihtaa liittymätyyppiäni, mut ei vain viestiä kuulu sieltä!!!

Vierailija
8/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä semmoiset,ja kiinnostais...

Vierailija
9/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että johtuu, meillä miehen kanssa molemmilla Pulina..

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä