Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhkaan miestani aina erolla. :( Vaikka en sita oikeasti tarkoita. Neuvokaa miten menetella jatkossa!!! Mies on kypsynyt minuun.

Vierailija
11.01.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama " vika" , pienenkin kinan yhteydessä on heti eroamassa, mutta hänellä se on vaan siitä johtuvaa ettei sanallisesti pärjää minulle ja turvautuu sitten tohon. Tuntuuhan se vähän naurettavalta, muttei se enää mua haittaa.

Vierailija
2/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vielä käyttää sitä niin sitten lähden itse. Olaan tässä kuitenkin jo 8v oltu yhessä ja tarkotus ois olla loppu elämä. Mies aina puhuu kun kaikki eroo niin helposti ja ongelmat pitäs ratkasta ja sitten mulle uhkaa erolla kun oon niin kenkku...

Sun pitää vaan tehä itelles selväks, että et saa uhkailla erolla jos et oikeasti sitä tarkoita. Varsinkin jos riidat menee sellasta samanlaista kaavaa että jossain vaiheessa vaan hermostut ja ukailet. Omasta hermostuneisuudetsa se kai on kyse että erolla uhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kerta mies tosissaan kyllästyy ja lähtee.

Vierailija
4/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailin ja kiukkusin. Vuosia se mies sitä kuunteli. Kunnes itse eräänä päivänä otti ja lähti. Ja otti avioeron, ilman uhkailuja.

Vierailija
5/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä uhkailla. Älä siis sorru siihen enää, vaan koeta saada keskustelu- tai muu yhteinen hetki, jossa voisitte rauhallisin mielin alkaa purkamaan tota teidän tilannetta. Itse tein miehelleni ja mulle sellaisen ' lauseentäydennyslistan' et rakastan sinua, koska..., ärsyttävin piirre sinussa on.... ja näitä sitten täytimme ja purimme ja saimme yllättäviäkin asioita esiin ja saimme homman toimimaan.

PUHUMINEN ja ASIOIDEN KÄYTÄNTÖÖN LAITTAMINEN, ei siis jää kummallekaan se päälle, et sanotaan vaan mut ei tehdä niitä asioita,on ne mun mielestä perusjuttuja, jolla voi jo saada paljon aikaseen parisuhteessa.

Voimia!

Meeri

Vierailija
6/10 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin tosissani mutta hän luuli että vain uhkailen. Lopulta olen ottamassa eroa ja hän herästi vasta siihen.

Muistapa sekin puoli että jos hän tottuu siihen, sinun mitään puheitasi tuohon suuntaan ei oteta enää todesta. " sehän nyt sanoo mitä vaan mutta ei sitä pidä ottaa tosissaan" . Sellaisenko kuvan haluat itsestäsi antaa? Puhuu mitä sattuu, kauheimpiakin asioita?

Vierailija
7/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolista avioliittoneuvontaa.

Ärsyttää ja masentaa tämä alkanut vuosi kun pelkkiä negatiivisia asioita on tähän mennessä käynyt ilmi.

Vierailija
8/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran yhden riidan yhteydessä mieheni sanoi, että haluaa erota!

OLin aivan mielissään ja totesin vain, että ihanaa, niin minäkin. Selitin miehellä, että olin miettinyt asiaa jo aika kauan ja että helpottaa kuulla miehen haluavan samaa...

Mies sanoi, ettei ollut tarkoittanut oikeesti?? Ero sit kuitenkin tuli, joten miettikää tuotakin!!!

Vierailija
9/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisen näkökulma saattaa tuoda esiin kaikenlaisia piileviä kränän aiheita, joita ei itse vaan tajua. :) Tsemppiä!

Vierailija
10/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMASTI hyvääkin ja paljon, mutta se tuppaa jäämään kaiken muun alle ja jalkoihin. Usko siihen, että olet valinnut oikean, vaikka vaivalloisen tien saada suhteenne kuntoon. Työtähän se vaatii, ei tässä maailmassa ja elämässä mitään saa ilmaiseksi.

Hymyä kevääseen!

Meeri