Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan mahtava keli! Täällä mökillä koiran kanssa ollaan ja nautitaan ulkoilmasta!

Vierailija
04.02.2023 |

Muita mökillä olevia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mahtavaa kun pakkasta -27.

Vierailija
2/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa istut krapulassa yksin pa skaisen yksiön kulahtaneella ja haisevalla sohvalla ap! että sellaista wt mökkeilyä ja aurinkoista ulkoilua tällä kertaa 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella ei ole ikinä mukavaa

Vierailija
4/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kyllä kohta ulos ja hieman outoa että aurinko paistaa pitkästä aikaa. Pakkasta -11 ja kylmä viima käy joten en tiedä onko niin mahtavaa mutta mentävä on; lenkille siis. Nauti sinä mökkeilystä!

Vierailija
5/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa asua tällä Turun saaristossa, jossa olet koko aikaa mökillä. Metsästyskauden viimeisiä hetkiä ja yksi peura nurin. Hienosti osaa koira hommansa.

Vierailija
6/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Airistolla ilma 0 astetta. Ja aurinko paistaa. t.ap

Vierailija
7/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä jotka hehkuttaa vauvapalstalla että "ihanaa nyt teen sitä ja tätä!" Siis mitä helvettiä :D Jos mä nautin jostain tekemisestä niin en mä ota puhelinta käteen ja ala palstailemaan siitä tekemisestä

Vierailija
8/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. -4 C, aurinkoa, puhdas kuiva ja kova maa on helppo kävellä, ei lunta. Vuosi sitten oli jokainen pinta jäässä niin että ettei voinut kävell missään. 2 vuotta sitten oli metri lunta muttei jäätä ja sekin oli hienoa.

Mutta nyt aivan parasta kun on pakkasta muttei lunta ja jokapaikassa metsässä voi kävellä helposti. Unelma.

Vierailija
9/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa istut krapulassa yksin pa skaisen yksiön kulahtaneella ja haisevalla sohvalla ap! että sellaista wt mökkeilyä ja aurinkoista ulkoilua tällä kertaa 😄

Ihmisillä on hassu käsitys, että jokainen suomalainen haluaa mökkeillä ja on siitä kateellinen, jos sitä mökkiä ei ole. Suomessa on tuhansia mökkejä, mutta mökki ikäisten keski ikä on 64 vuotta ja keskinmäärin siellä mökillä vietetään aikaa 10 päivää vuodessa.🤣

Vierailija
10/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä jotka hehkuttaa vauvapalstalla että "ihanaa nyt teen sitä ja tätä!" Siis mitä helvettiä :D Jos mä nautin jostain tekemisestä niin en mä ota puhelinta käteen ja ala palstailemaan siitä tekemisestä

Tän voi ajatella yhteisöllisenä yhteydenottona. Suomalainen huhuilee toisille että täällä mä oon, entäs te muut. Some on niin täynnä vihaa ja kuonaa että mulle kelpaa kaikki ketjut jotka on edes normaaleja ja joissa jaetaan normaaleja positiivisia elämään kuuluvia asioita.

Vierailija
11/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Jotkut raportoi mistä tahansa palstalle, mikä tuntuu tosi oudolle. 

''Hei palstailijat, olen nyt täällä Espanjassa aurinkolomalla, täällä on tosi mahtavaa, varaisitte tekin lomamatkan, pus!'' tai ''Ollaan kaverin kanssa elokuvissa, kannattaisi teidänkin lähteä joskus ulos, surkimukset.''

Vierailija
12/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan! Tosin valitettavasti koiraa ei ole😥

Vierailija
13/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti mikä viima! Ei viihtynyt kauaa koiran kanssa, samantien takas sisälle kun tarpeet oli tehty. Koira oikei juoksi sisään hihnassa.

Vierailija
14/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa asua tällä Turun saaristossa, jossa olet koko aikaa mökillä. Metsästyskauden viimeisiä hetkiä ja yksi peura nurin. Hienosti osaa koira hommansa.

Älä valehtele. Kuinka noloa sepustaa tollaisia naurettavia tarinoita

Vierailija
15/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka perkkele sille koiralle on aseen antanu, ota pois ettei tule enempää vahinkoa!

Huomenna on muuten "koira ampui miehen" otsikot!

Vierailija
16/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka perkkele sille koiralle on aseen antanu, ota pois ettei tule enempää vahinkoa!

Huomenna on muuten "koira ampui miehen" otsikot!

Joo aika edesvastuutonta toimintaa kyllä antaa koiralle ase, huhhuh

Vierailija
17/17 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta, eikä aurinko paista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan