oletko koskaan nähnyt kuollutta ihmistä?
tuli tuossa eilisiltana miehen kanssa keskustelua aiheesta. Tietenkin hoitotyössä olevat ovat nähneet, mutta entäs ihan tavan tallaajat? Nykyaikana kuolema pyritään piilottamaan, eikä monikaan halua käydä katsomassa enää kuollutta läheistään esim ennen hautajaisia.
Mieheni ei ole KOSKAAN nähnyt kuollutta(paitsi telkkarissa). Ei ole vain sattunut kohdalle. Ikää kuitenkin jo 30v. Minä olen ollut pari kertaa hautajaisissa jossa arkku on ollut auki ennen tilaisuuden alkamista. Kerran satuin onnettomuuspaikalle :( . Nuo levolliset ruumiit eivät ole aiheuttaneet mitään ongelmia, mutta se onnettomuuden uhri kummitteli mielessä jonkinaikaa.
Kommentit (43)
Olen nähnyt isäni. Lastani ei näytetty,koska oli jäljellä vain vartalo. Jalkoja sain silittää.
Osanottoni lapsesi takia. Voinko kysyä, miksi vaan vartalo oli jäljellä? Kuoliko miten pienenä?
En ymmärrä, miksi näyttää ruumista, jos vaan vartaloa pystyy katsomaan. Eihän siitäkään voi oikeastaan tunnistaa, jos ei ole erikoisia tatuointeja tai syntymämerkkejä?
Ihan kammottavan näköinen lommoposki.
Vaarini arkku avattiin tammikuun pakkasilla kotipihassa. Lapsen mieleen jäi se, että kuinka hän oli rauhallisen näköinen mutta tietenkin jäätynyt. Tapa oli silloin sellainen.