***Kutut keskiviikon kekkereihin***
Kommentit (96)
Sua ei ole hyväksytty sisään!!!!
Axe voi sut hyväksyy tai piipaa tai sitten Katzu!
Yritän viestittää sielpäin et joku hyväksys!
Mullakin vaan kone jumis. Huomenna mies laittaa Mozillan jos sillä toimis.... Tai sit ei!
piipaa00:
Henkilökohtaiset yhteisöt / ihmiset
KIITOS TUHANNESTI PIIPAA!!!
Mullakin ne sivut tökkii tällä kertaa niin pahasti et hermo on menny 110000000000000000000000000 kertaa ja en jaksa nyt ees enää yrittää. Mies luuleekin et mesen omalla puolella kapasiteetit tökkii, ei meidän ohjelmissa, muutoin se olis yksittäistä. Toivottavasti korjaavat pian vikojansa et alkas rullaa taas homma niinku pitää..
Marieela:Laitan sulle nyt tännekin.. Käviskö sulle paremmin sit ennen puoltapäivää vai tuo iltapäivä? odottelen Neidin vastausta kumpi sille olisi parempi, ettei silloin klo. 13 tarvitse sun kiirehtiä!
Mä en ala nyt sitten yrittämäänkään, jos kerran kaikilla tökkii. Katon vaikka myöhemmin illalla jos saisin hakemuksen vetämään :o)
Mutta päällimmäinen uutinen:
Vauvalla kaikki hyvin!!! Vettä on paljon, mutta ei mitään hälyyttävää. Paino nyt rv 36 = 3kg.
------>Muksujen kanssa kylpyyn
Mäkin nyt sit vastaan tännekin ;)
Eli pääsisin aikasintaan 15.30 kaupunkiin JOS mies ei tartte huomenissa autoa. Julkisilla en rupee kulkee 2 muksun kanssa ruuhka aikana, se on jotain kamalaa :/
Mutta siis näin!!!
Tökki tökkii, pääsin sentää yhen viesti äsken kirjoitta, eikä menny ku hermo ja aikaa kamalasti ;DDD
Kesti about tunnin, kun sain laitettua sinne jonkun hakemuksen. Mitään nimimerkkiä se ei hyväksynyt, siis pelkkää etunimeä, joten pistin etu-ja sukunimen sinne. Eli jos joku vois mut hyväksyä sinne joukkoon mukaan. Tuntuu vain olevan aivan tukossa koko systeemi, johtuiskohan siitä, että se henk.koht yhteisöt - ihmiset -osasto on niin täynnä noita yhteisöjä.
Ja jos joku viitsis vielä linkittää sen kutut-yhteisön niin, että se nimi löytyis haun kautta, koska mulla ei näköjään mitkään linkit toimi ja joudun joka kerta menee sitä samaa reittiä sisään ja se kestää ikuisuuden.
mä laitoin kans hakemuksen, mut en oo nyt ihan varma, onnistuiko... kun mä oon NIIN HUMANISTI näissä hommissa;)....
mut joku viittis kertoo, tuliko perille ja että pääsenkö mukaan. kiitos.
Eli mulla ei ainakaan toimi mikään, ilmeisesti olen siis hyväksytty sisääm, koska pääsin katselemaan teidän juttuja, mutta jos yritän vastata, niin ei tule muuta kuin blancoa taas eteen...eli jos musta ei nyt kuulu, niin mä en vain pysty kirjoittamaan sinne!!
mut pitää vaan päivittää niin aina toimii kuitenkin. ja sen kirjoitusikkunankin sain päivitettyä kun sekin tökkii, painaa hiirestä oikeesta ja päivitä ikkuna. toivottavasti on tilapäistä, ärsyttävää jumitusta.. :)
Mulle koitti ehdottaa lemppariksi LURJUSTA :o)))))))))))
Nekku! Koita vielä tyhjentää sivuhistoria ja evästeet, jos mikään ei tunnu auttavan. mä kyllä epäilen vaan tuota ruuhkaa syyks, kun et oo viel onnistunu. mut kyllä me keino keksitään! =)
Omat tiedot sain jo johonkin listaan, jee! Vielä kun löytyis miten mä kirjotan sinne viestin...
Jos menette sivulle groups.msn.com, niin eikö teillä tule siihen vasempaan laitan sellaista palkkia kuin " omat yhteisöt" ? Mä en ole koskaan etsinyt yhteisöä haun kautta, vaan menen siitä (siis jos suora linkki ei toimi).
eli sain luotua uuden :D mutta kyllä se kestikin koko päivän :D
Henkilökohtaiset yhteisöt / ihmiset