***Kutut keskiviikon kekkereihin***
Kommentit (96)
Mistä voin muuttaa noita suojauksia (tai jotain), että mahdollisesti pääsisin laittamaan hakemuksen menemään.. (meil on explorer)
HUoh.. Menee hermot..
Chatissa oon, voin pitää sitä auki, jos et ehdi ihan heti testaamaan!
Kävin laittaas hakemuksen...
toivottavasti tein edes jotain oikein, etten hirveesti sählännyt.
Olipas muuten vaikee se nimi homma...mulla varmaan niin yleinen nimi et ei meinannu mitään hyväksyä.
T. lottis
Koitappa auttasko tämä!
En pysty käyttämään MSN Yhteisöjä ollenkaan ja saan usein " Salli evästeet" -viestin
MSN Yhteisöt ja Microsoft .NET Passport käyttävät evästeitä tunnistaakseen käyttäjän ja tallentaakseen tiedot käyttämistäsi yhteisöistä. Voidaksesi käyttää MSN Yhteisöjä sinun pitää sallia evästeet tietokoneessasi. Salliaksesi evästeet Internet Explorer 6:ssa
Valitse Työkalut-valikosta Internet-asetukset.
Valitse tietosuoja-lehti, ja siirrä liukusäädin kohtaan Normaali.
Klikkaa OK.
Huomautus: Jos käytät MSN Exploreria, sinun täytyy siltikin sallia evästeet Internet Explorerissa. Avaa Internet Explorer klikkaamalla Käynnistä, valitse Ohjelmat, ja valitse sitten Internet Explorer. Seuraa yllä olevia ohjeita muutaaksesi evästeiden asetukset.
Tietoa evästeiden muuttamisesta muilla selaimilla saa Ohjeesta kohdasta Muuta selaimesi evästeasetukset.
Tuli vaan mieleen et saako sinne Kuttujen omaan paikkaan kuvia laitettua, et meinaatteko pitää viä ton truplien oman s.postin?
Ihan vaan sen takia kyselen, et nyt kun mulla on sinne trupliin tunnukset ni oishan se reilua et mäkin laittasin pari kuvaa meitin perheestä. Et laitanko ne truplien osotteeseen vai minne?
Ja koska olen todella käsi tän koneen kanssa, ni en osaa kuvia pienentää ja ne on sit oikeesti hehtaari kokosia et jos joku ne sit pienentäis!?
Mutta iltapäivä täynnä tohinaa et illalla pääsisin niitä vasta laittelemaan!! =)
Mä olen vähän tööt, mutta mitenköhän mä pääse sinne suljettuun paikkaan?!! Osasin tehdä kemuksen, mut nyt mä en osaa tulla sinne... *idiootti*
LOTTIS: ilmeisesti sinne voi laittaa kuvia..
MARIEELA: mihin aikaan sulle sopis Neidin kans näkeminen? Ehdotin klo. 13, mutta ei ole vielä vastannut. Leikkaus kuulemma klo. 8.30 ja lääkärin toivomuksesta neidin ei kannata olle heti sen jälkeen paikalla.
AKASHIA: Joko olet testannut?! ;)
A kp14
Vai laitanko ne nyt normaaleiks? (tällä hetkellä siis hyväksyy kaikki evästeet!)
Vedän kohta hupun päähän ja vajoan peiton alle..
Siellä saa helposti kuvia lisättyä jokainen omaan kansioonsa. Kannattais ne kyllä pienentää niin mahtus nempi, mutta pärjäät varmaan aluks parilla isollakin! =)
Ja suuri kysymys kuuluu: miten voi lähettää kuvia?!
Onko sulla hotmail? Kannattaa ainakin sitäkin koittaa, mä en jossain vaiheessa päässy esim luukun sp:llä sisään ja jollain muullakin on ollu ongelmia.
Mutta palomuurista saattaa joutua hieman tinkimään, jos sulla on siellä korkeimmat tasot.
Likkaa kuvat kohtaa ja luo itsellesi kuva-albumi ja sitte sinne tulle lisää kuva/kuvia ja sitte sillee vaan ;)
JA kylhän se hätä tilassa klo 13 menee mutta tyttö pääsee koulusta jo 14 kotiin eli mieluiten kyl sen jälkeen et saisin sen matkaan mukaan -> en haluu et on viel yksin juurikaan päivisin kotona :/
Lottis, elä laita enään sähkäriin suotta kuvia, suoraan vaan jo Kuttulaan :)
Mikä on s.postissa.
Tulee tyhjä valkoinen sivu :O En siis pääse etes kokeilemaan hakemuksen lähettämistä. *en ymmärrä*
...pääsin kyl ongelmitta kuttulaan, mut kun tarkastelen omia tietojani ni kaikki on salasene (mm. ni, sivilisääty, syntymäaila jne.). No yritin sit vaihtaa ne (siitä kohtaa missä lukee jotain tyyliin muuta prifiilia tai jotainv astaavaa), mut ei se muuttanut niitä vaan edelleen kaikki salasena???
Taidan ol tosi dorka näissä hommissa =)
Mut nyt lähettävä asioille!!
Ootko kokeillu kirjottaa sen osoitekenttään?
Jos se ei auta niin entäs jos koitat tuolta msn:n kautta http://groups.msn.com/ eli pääsetkö sinne sisään ja jos pääset niin etsi sieltä kutut yhteisö ja koita vielä sitä. ei luovuteta, kyllä joku keino keksitään! =)
Ja silloin kannattaa vaan päivittää ja/tai ladata uudestaan!
nyt ne AV-tyypit ainakin nauraa meitä mahat väärässä, mielenkiintoinen sekoilupino tänään ;)
Ihan pihalla minäkin, mitä se msn-tili tarkottaa kun sellanen piti luoda? No loin vaan, tietämättä mikä on =D X)
katotaan nyt,miten mulle sen kanssa käy, kun ensikertalainen olen myös.
Mulla siitä linkistä ei näy muuta kuin valkea tyhjä sivu...siis ei johda yhtään mihinkään kirjoittautumissivulle...sit jos kopioin sen linkin ja liitän, niin sitten se kysyy sähköpostiosoitetta ja salasanaa (net.passport) mutta ei muuta. Eikä se johda yhtään mihinkään. Varmaan liian tarkat suojaukset päällä tai jotain?!
Ensinnäkin LOTTIS:
Siitä linkistä joka on truplien sähkäris= se välillä tökkii! Mulla kans tulee välillä tyhjä sivu mutta yritä vaan uudelleen ja uudelleen niin kauan ku homma alkaa toimii.
Tässä suora linkki sinne msn:ään:
http://login.passport.net/uilogin.srf?lc=1035&id=24002
Eli tuolta sitten sisään tai luomaan tunnuksia.
Kun aloitat kirjoittamaan Kuttulassa viestiä, niin välillä antaa laittaa vaan otsikon. Laita kirjotus/vastaus kiinni ja yritä uudelleen. Kyllä se avautuu koko homma kunhan aikansa yrittää.
Kyllä tää tästä selvennee pikku hiljaa!
Jos nyt kysymyksiä niin mä oon täl puolel!!! siis NYT!
Kun luet siellä toisten juttuja niin klikkaa niistä kenen tahansa viestin reunassa olevasta VASTAA palkista, ja sitte kirjoitat oman juttusi. Näin se menee pinon viimeiseksi kuten täälläkin. Eli älä lähetä mitään viestejä vaan vastaa kohtiin, kuten täälläkin. Muuta en nyt keksi tähän " ongelmaan" ...
Nyt tuppaa olee hiljaista vähän joka kolkassa ;)
Piipaa, ootko linjoilla?? Kokeillaankos reaali chattiä siel Kuttulassa?