***Kutut keskiviikon kekkereihin***
Kommentit (96)
Yritän kirjautua sisään mun iänikuisella hotmailin osoitteella, joka on vielä mun vanhalla sukunimellä, mutta en oikein viitsis nyt luoda uuttakaan, koska ei ole niin käyttöä uudella osoitteella. kun on noita osoitteita jo vino pino. Jos se ei toimi, niin sitten teen vielä uuden hotmailin osoitteen nykyisellä nimellä. Mutta tässä päivän mittaan katson, kuinka etenee - tulen sinne....
Ei siis aukea muuten nuo sivut, kuin hakemalla yhteisöjä niiden listoilta ja hakujen kautta. Onko Perhe-otsikon alla?
Käyn nyt vilkasee trupla-postia Lyne!
Postissa ei ole sun mitään nimiä/tietoja! Onko sulla siellä joku kuva? Sorry oon pihal!
aan tyhjää sivua.. Ilmeisesti ongelma on siinä jutussa, kun näin monella tökkii vai johtuuko se esim. liian pienestä muistista?
Mulla Opera tökkii...
Explorer kai pitäs toimii parhaiten.
Mikä sul on?
Olet siis sisäänkirjautuneena??????
Hoksasin, että jostain syystä nyt alkoi tekemään tuo msn seuraavaa: Jos menen ihan ihin tahansa siellä saan ensin tyhjän (valkoisen) sivun näkyviin, backillä ja koitan uudestaan niin johan aukee. Tod. omituista, mutta näin täällä. FireF ja Exp. tekee samaa. Että älkää luovuttako, kokeilkaa sen backin kautta.
Mulla siis jostain syystä ei mikään haku anna mitään tulosta. Täytyy siis yksitellen käydä etsimässä niiden ryhmien alta, esim. Perhe-yhteisöjä siellä on melkein 500, eikä viitsis kaikkia niitä käydä läpi yksitellen. Cookiet on sallittu, ja muutin esim. trusted sites asetuksia eli kaikki ne pitäis olla kunnossa, mutta valkeeta sivua vain näyttää, vaikka miten yrittäisi uudestaan ja uudestaan sivuja aukaista ja vaikka mitä osoitteita laitella.
Olen siis kirjautuneena sisään net.passportin kautta msn-yhteisöjen kotisivuille ja pääsen näkemään mitä yhteisöjä on rakennettu, mutta haulla en löydä kuttujen pinoa sieltä...
mulla on IE-selain.
ANTEEKS, unohdin että postin ne kuvat pari pvä sitte! käy kattomassa luonnoksista, laitoin sinne:
Nifkin: mä en pääse enää backilla aina edes taaksepäin:/ Nyt taas pystyin kirjoittamaan yhden jutun, mut chat ja albumit tökkii.
Joo nyt tiiän missä oot!!!!
Mutta mullahan lukee niinä omat yhteisöt alla KUTUT ja pääsen siitä.
Olin Explorerissa ja se jos joku tökkii. Yritän vielä löytää Operan kautta tietä....
teinkö ihan oikein, piti luoda se msn-tili ja sit tuli omaan spostiin se vahvistus juttu, että piti vahvistaa se spostiosote millä sen tilin loi?
Yritin sen jälkeen laittaa perään toista viestiä, mutten saanut sitä enää näkyviin. Eli jotain en nyt tässä taas tajua. Yritän jatkaa perehtymistä...
Siis, koska luulisin, että ryhmä olis luotu esim. Koti ja Perhe otsikon alle, mutta ei löydy K-kirjaimesta, eikä millään haulla. Siis jos joku tietää, et mistä alaotsikon alta se löytyy, niin kertokaa, pliis....
Tuolla msn:llä on välillä esim tiettyinä kellonaikoina ruuhkaa, silloin viestien lähetys takkuilee eikä sivut aukea kovin nopeasti. Selaimesta riippumatta siis.
Kannattaa vaan päivittää ja päivittää, kyllä se aukee.
Samoin jos kirjottaa sinne pitkän viestin, kannattaa kopioida se ennen kun lähettää, koska jos on kirjottanu sitä " liian" kauan tai on ruuhkaa päällä niin sehän ei lähde vaan tulee vaan blanco sivu vastaan. Eli sit kun on kopsannu sen voi yrittää uudestaan.
JOs vaan tietäsin sun oikeen nimen.... En mä tunne tuolta enää puoliakaan :D
Huhuilen siellä MArieelaa.....