***Kutut keskiviikon kekkereihin***
Kommentit (96)
miten sinne yhteisöööön mennään, miten toimin, ei kokemusta.
eli pihalla kun lumiukko!!! AUTTAKAA!!!!!!!
Menkää meidän s.postiin ja klikkaa sitä linkkiä -> vastatkaa mitä siinä kysytään jne. Ei muuta. Nansku, osaisitko sä neuvoa enemmäån ku en itse pääse perustajan katsomaan miten se hakeminen yhteisöön onnistuu??
Mutta nyt on pakko mennä kauppaan, palaan myöhemmin avuksenne :)
M
se meni Talvikki ja emmasanna... Eli ekaks siihen linkkiin minkä Marieela postis antoi,siellä annatte oman sähköpostiosoitteenne ja kehittelette itsellenne hyvän monimutkaisen salasanan. Ja sit jatkatte aina vaan eteenpäin siinä on aika hyvät ohjeet ku määki tajusin vaikka oon ihan pölvästi näitte koneiden kans. Sit ku teillä on se salasana,ni sit eiku uudestaan koitatte päästä sinne linkkiin,jolloin kysytään millä nimellä haluaa esiintyä ja sit pitää anoo kohteliaasti jotta Marieela avaa portit ;)
Mä oon täällä takaalalla niin kauan kunnes saan täällä päässä jotain aikaiseksi :( Ja tää hiivatin kannettavakin rupes tökkimään ihan tosissaan......
Kohtahan me kaikki ollaan päästy sisään ;)
Soittivat vihdoin Kelasta,tarkistavat nytten sitten ne laskelmat ja ootellaan jahka saavat laskettua...Mutta se meitin laskelma kuulosti sen mielestä ihan oikeelta elikkäs sieltä ei tulis sit niin hirvittävää laskua ku ekaks näytti. Alle tonnin varmaan ja jos sekin jaetaan useemmalle kuulle,ni me kyllä selvitään. Kaikki mikä ei tapa vahvistaa,sano mies eilen ja perään,että kyllä me kulta tästä selvitään!
Onneks tolla miehellä on niin rautaset hermot ettei se pienistä hätkähdä!
Aikas pölvästi olo täälläki ku seilaa vaan eestakas eikä osaa asettua saati kirjottaa kumpaankaan,mutta kunhan ollaan kaikki saatu ittemme sisälle,niin eiköhän se ala luontumaan ;) Suljettu osasto tosiaan :DD
kehdonkin valmiiksi ;) Mä en oikeen tykkää tosta verhosta, mikä siinä nyt on, joten pitäis kai tehdä voilee kankaasta siihen sellainen kiva läpikuultava verho... Ja sit kun tietäs vielä kumpi tulee, niin osais tehdä siihen jonkun muun värisen helmalakanan, kun siinä on nyt vaaleanpunainen, mutta tyttömäinen olohan mulla on... Plääh... Mullako tylsää??????
Toivottavasti menee nyt teidän laskelmat läpi, ettei mitään hirmulaskuja lähettele sieltä kelasta bd. Ja aika ihme että kelassa myönnetään tollaset heidän laskuvirheet *ihmeiden aika ei ole ohi*
[b]Nansku[/b]: Eikö teillä ultrassa näkynyt kumpi tulee vai ettekö halunneet tietää?
Kävin jättämässä hakemuksen. Lempinimeksi oli pakko laittaa etunimen lisäks myös alkua sukunimestä, jotta hyväksyi.
Anon siis jäsenyyttä Kuttulaan!
Neuvotteko, miten sit toimitaan, kun sinne hyväksytään mukaan? Kiitos!
T. tumpelo näitten koneitten kans
kokonaan sinne kuttulaan :)
Meen ihan sekasin kun pitää kahdessa paikassa olla :)
Passaa varmaan kaikille, varsinkin kun mullahan on tuota asiaa aina niin plajon ;)
sulle tulee ohjeet sun sähköpostiin,ainaki mulle tuli :=)
Heippa hei Nifkin,kuttulas tavataan :)
Talvikki ja Katzu,kyl on kieltämättä ihan eri fiilis nyt ku eilen. Ehkä siä kelas on sittenki ihmisiä töis :D
Mut taas mennään...
ultrassa kumpi tulee :( Eikä mies olisi silloin halunnut tietääkkään, mutta nyt sitä kiinnostaisi :D No onneksi ei oo enää montaa viikkoa :D
Oon ruokkiksella, enkä ehdi kirjoittamaan mitään, mutta...
Yritin äsken lähettää uutta jäsenhakemusta Kuttuihin, mutta kun kirjauduin sinne MSN:ään sillä omalla sähköpostiosoitteellani, niin pääsinkin ihan suoraan Kuttujen sivuille. Eli ilmeisesti mä oon hyväksytty sinne sisälle eikä uutta jäsenhakemusta tarvii lähettää enää????
Palaan illalla ajan kanssa. Nyt heipat!
Siis kun olen tumpelo... niin olen... ;)
Mutta kävin tuolla yhteisössä, enkä voinut jättää sinne viestiä. Klikkasin sitä kohtaa, jossa luki " Jätä viestisi tähän yhteisöön" ja sit sain vain aiheen laitettua. En päässyt ollenkaan siihen ruutuun, johon teksti olis pitäny kirjoittaa. Mitä tein väärin? Miten sinne kirjoitetaan?
Nyt on vähän hoppu, kun pitää lähteä tytön kans muskariin (eka kerta). Palaan illalla lukemaan ja yrittämään uudelleen.
En luovuta, kun olen jo sisäänkin päässyt...
Mä en jostain syystä pääsekään nyt lukemaan muiden viestejä. Se vaan herjaa mua.......... Niin ja kun joku puhui jostain salasanasta niin ei mun tarttenu mitään salasanaa keksiä siinä alkuvaiheessa, joten onkohan joku mennyt pieleen?!?!?!?
Jos joku tarvii nyt apua niin oon paikalla ja voin yrittää auttaa! =)
Mariposa, mä oon kans nyt hieman adrenaliineis ku ei tiiä kirjoittaako tänne vai sinne ;DDD
Kokeilen hieman kumpakin, heh...