televisioluvan tarkastaja eilen..
näki ikkunastamme radioantennin ja soitti voitonriemuisena perään tyyliin (meiltä ei siis avattu ovea) " hähää kiinni jäitte, teillä on matkatelkkari" . No kerroin hänen nähneen radioantennin, john tarkastaja yrmeänä selitti ettei kyllä radioissa ole sellaisia ylöspäin meneviä antenneja. (?) Hoh hoh, kyllä ne jaksaa. Ja en periaatteestakaan päästä niitä meille nurkkia koluamaan, vaikka selitti ukko kovasti että katsomaan pitäisi päästä.
Kommentit (37)
mutta ei ole reilua jättää maksamatta, koska silloin ne, jotka maksavat, joutuvat maksamaan " siivellä eläjien" puolesta.
Mitään ei saa ilmaiseksi, aina joku ne teidänkin ilmaiset katselut maksaa.
Mutta ihan älytöntä maksaa parista kanavasta kymmeniä euroja kun näyttävät vain uusintoja.
Eikä tarvitse lapsille huutaa, että älkää avatko sitä ovea. Eipähän tarvitse pelätä ovikellonsoittelijoita.
Pitkää oltiin ilman lupaa, mutta alkoi ottaa päähän se vahtaaminen. Itse voisin olla kyllä vaikka ilman tv.tä, eipä tule juuri katsottua mutta mies ja lapset ei ikinä suostu. Pelkkää paskaahan tuolta tulee aamusta iltaan, harvoin mitään järkevää.
taannoin.
Siinä kerrottiin, että tv-lupia on otettu nyt todella paljon aikaista enemmän. Silti tv-lupa nousi heti sen jälkeen.
Sen jälkeen on tullut vähän ikävä sivumaku siihen heidän iskulauseeseensa " Kun yksi ei maksa, muut maksavat enemmän" .
Meillekin kävi niin, vaikka oli samaan talouteen jo televisiolupa olemassa (oli ollut jo vuosikausia ja maksettukin ihan ajoissa).
Sattui vain olemaan v-mäinen tarkastaja, mutta saipahan nenilleen :oD
Kyseli vaan, että onko teillä tarvetta tv-luvalle, johon vastasin, että ei ;)
Kyllä tv löytyy, mutta ei ole tarvetta ylimääräisille laskuille ;)
Mutta hän ei edes kysynyt, onko minulla tv:tä...
Lasku tulee ja jos et maksa niin karhuavat ja perivät..
Mites sitten suu pannaan??
Oiskohan ollut helpompi antaa ukon nähdä että oli oikeasti radio.. vai oliko se sittenkään??
Vierailija:
Lasku tulee ja jos et maksa niin karhuavat ja perivät..
Mites sitten suu pannaan??Oiskohan ollut helpompi antaa ukon nähdä että oli oikeasti radio.. vai oliko se sittenkään??
Ainoastaan kotietsintäluvan kanssa voi tulla tarkastamaan onko tv:ta, ei muuten.
En varmaan maininnut etten ollut itse kotona kun olivat käyneet, he soittivat minulle ja kertoivat olleensa ovan takana ja kukaan ei tullut avaamaan, ja samaan hengenvetoon puhisi hän uskomuksensa näkemästään antennista.
eikä lupatarkastajallakaan ole vedenpitäviä todisteita tv:stä niin ei sinun tarvitse mitään laskua maksaa.
Voi olla että tulee kyllä tivaamaan uudelleen...
ja jos vaikka niin kävisikin että lasku tulisi, voin aina soittaa viestintävirastoon ja keroa ettei töllöä meiltä löydy. Lasku on silloin tietysti peruttava. sissähän tarkastamaan he eivät pääse kun en päästä, kiusallanikaan.
Vierailija:
ja jos vaikka niin kävisikin että lasku tulisi, voin aina soittaa viestintävirastoon ja keroa ettei töllöä meiltä löydy. Lasku on silloin tietysti peruttava. sissähän tarkastamaan he eivät pääse kun en päästä, kiusallanikaan.
jos tv-lupataho on päätellyt, että sulla on telkkari, etkä SINÄ ole toisin todistanut, luultavasti häviät. Näin on käynyt monelle, siis toki voit tehdä valitusta, mutta eivät ne usko. Valitan.
En vain päästä noita äijiä sisään meille nuuskimaan ihan periaatteesta.
mutta sille " ilmeisesti" tapahtui matkan varrellajotain. Ja teki minulle siinä samalla kirjallisn tv-lupamaksu ilmoituksen, joten EN SAANUT SAKKOA KOSKA MIES OLI MUKAVA EIKÄ ILMOITTANUT SINNE ETTÄ OLEN SAKON TARPEESSA!