Lue keskustelun säännöt.
En halua presidenttiä joka kannattaa alastoman ihmisen ruoskintaa!
09.01.2006 |
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id1110576
Sanon EI Haloselle! Sano sinäkin!
Kommentit (3)
halosella ei ollut osaa eikä arpaa tuon tapahtuman kanssa, koko loppushowta ei olisi tapahtunut jos tarja olisi ollut paikalla ja ideoija oli pappi. että siinä ap:lle halosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
halosella ei ollut osaa eikä arpaa tuon tapahtuman kanssa, koko loppushowta ei olisi tapahtunut jos tarja olisi ollut paikalla ja ideoija oli pappi. että siinä ap:lle halosta.
17-vuotiaalla pojalla meni överiks, ei edes tienyt että oli vaalijuhlasta kyse.