Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikotoitko israelilaisia tuotteita?

Vierailija
31.12.2008 |

Mulla jäi israelilaiset tomaatit ostamatta.

Kommentit (370)

Vierailija
321/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan niitä aina kun mahdollista, koska tiedän että se vituttaa vihervassareiden imbesillejä. Sen lisäksi mikään rapalanaamainen kallion jopo bolseviikki ei määrää mitään mitä mä teen.

Taitaa olla perussuomalaisia paikalla... On jotain mieltä asiasta ja perustelu sille on, että koska toiset on eri mieltä.

Kannattaisko tsekata asian sisältöäkin välilla? Pikkasen nyt yritystä persu-urpot! Tämä menee tylsäksi.

Vierailija
322/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen boikotoinut 25 vuotta ja boikotoin jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö äidin pikku bolseviikki llä tunteisiin. Hyvä koska se on tarkoituskin.

Vierailija
324/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti boikotoin, koska olen perussuomalainen.

Vierailija
325/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen israelin kaveri, palestiinan kaiffari ja lähi-idän Kalifa, laittakaa yrtti palamaan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4159650/israel-ja-palestiina-mitetintam…

Vierailija
326/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo holokaustin kieltäminen ja Israelin lutkutus onnistuu persuilta samaan aikaan niin sutjakasti? Koska aivan sama! Uskomatonta porukkaa.

Vierailija
327/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä varmaan olen mutten ole koskaan nähnyt israelilaisia tuotteita..

Vierailija
328/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo holokaustin kieltäminen ja Israelin lutkutus onnistuu persuilta samaan aikaan niin sutjakasti? Koska aivan sama! Uskomatonta porukkaa.

KUKA SINÄ KUVITTELET OLEVASI?

Minä olen perussuomalainen, enkä koskaan ole kieltänyt holokaustia! Mutta en hyväksy Israelin toimia Palestiinan suhteen.

Miksi sinun tarve yleistää? Oletko itse minkä puolueen kannattaja? Jokaisesta puolueesta löytyy mötämunia.

Vierailija
329/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tosiaan,palestiinalaiset tuotteet boikottiin,jos sieltä ylipäätään mitään tuotteita mihinkään menee.nehän ton koko jutun aloitti vaikka muuta yrittävät väittää.

Hmmm... kummatka sillä alueella olivat ensiksi ja kenenkä maille Israel perustettiin? Hmmmmm.... 

Juutalaiset asuttivat Jerusalemia jo satoja vuosia ennen ajanlaskun alkua.

Palestiinalaiset tulivat mukaan kuvaan vasta yli tuhat vuotta myöhemmin.

Eli juutalaiset olivat sillä alueella ensiksi, eikä siitä kukaan asiantuntija ole koskaan edes kiistellyt.

FIKSUT IHMISET OPPIVAT ELÄMÄÄN RINNAKKAIN. ON VÄÄRIN, ETTÄ ISRAELILAISET AJETTIIN MAANPAKOON, MUTTA SE EI OIKEUTA HEITÄ TEKEMÄÄN SAMOIN ARABEILLE.

Vierailija
330/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalon pitäisi käydä Israelissa opintomatkalla. Saattaisi saada siellä ideoita miten Suomessakin saataisiin puukotukset loppumaan.

Vierailija
331/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan ostan israelilaisia tuotteita (esim. hedelmiä ja viinejä) niin usein kuin mahdollista.

Vierailija
332/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel harjoittaa pahuuden politiikkaa, asia on näin. Myös muu sliiimit voisivat tulla pikkuhiljaa pois kivikauden uskomuksistaan. Eikä pikkuhiljaa, vaan asap.

Vierailija
333/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Israel on Jumalan valittu kansa,Raamatussa on edelleen sanat,että Jahve/Jumala on married to Israel,Im jealous over you (niin vahvaa on Kaikkivaltiaan rakkaus kansaansa kohtaan),se on niin päivänselvä fakta,että kyllästyttää suuresti median ainainen Israelin tuomitseminen.

Vierailija
334/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Olen boikotoinut jo kohta 10v.

Vierailija
335/370 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Israel on Jumalan valittu kansa,Raamatussa on edelleen sanat,että Jahve/Jumala on married to Israel,Im jealous over you (niin vahvaa on Kaikkivaltiaan rakkaus kansaansa kohtaan),se on niin päivänselvä fakta,että kyllästyttää suuresti median ainainen Israelin tuomitseminen.

Onko sulla omia aivoja päässä ollenkaan?

Vierailija
336/370 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En boikotoi. Valitsen mieluiten israelilaisen tuotteen.

Vierailija
337/370 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Israelia ja haluaisin mennä sinne taas pitkäksi aikaa asumaan. Inhottaa kyllä se että Hamas aiheuttaa siellä koko sjan väkivaltaa, jonka vuoksi ihmiset joutuvat elämään varuillaan koko ajan. Toisaalta tämä heidän kamppailunsa on lisännyt myös kunnioitustani israelilaisia kohtaan.

Vierailija
338/370 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi boikotoida? Minä siunaan Israelia ja Juutalaista kansaa! 

On Palestiinalaisten oma vika, että he äänestävät johtajiksensa Hamasterrorijärjestön, jonka perustuskirjassa lukee, että Israel on tuhottava.

Palestiinalaisista suurin osa ei halua aidosti rauhaa Israelin kanssa, vaan tuhota sen. He sumuttavat mielin määrin sinisilmäisiä länsimaaalaisia toimittajia asettumalla uhrin asemaan ja nämä nielevät syötin, kuten merkittävä osa uutisten katsojistakin.

Arabit ovat ovela kansa, sitä ei länsimaalainen tekopyhäsinisilmä useinkaan käsitä!

Vierailija
339/370 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jollei vaihtoehtoista tuotetta ole saatavilla, olen ilman. 

Vierailija
340/370 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen boikotoinut viimeiset 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi