****Tammitähtöset uuteen viikkoon****
Kommentit (73)
pikkukakkoselle!
Tänään ollut ihan hullun kiire päivä ja nyt oon ihan poikki... Tarttis suunnata nukkumaan, mutta täällä sitä netissä roikun. Mistähän sais päivään pari ylimäärästä vauvapalsta-tuntia!
Hyvää yötä kaikille
Piqu kp 1/?, kiitos ex-kuparikierukan...
Pienimuotoista piinailua täälläkin. Varsinaisesti piti tosiaan tuo yritys aloittaa tässä kuussa mutta viimekuussa tuli muutaman kerran oltua ilman ehkäisyä. Marraskuussa multa poistettiin tuo kierukka ja nyt ootellaan menkkoja. Homepää kun en muistanu heti merkata edellisten alkua kalenteriin niin nyt ei ole mitään hajua muuta kun että nelisen viikkoo sitten alkoi ja kesken työpäivän. Mielestäni olis pitäny jo alkaa ja kuvittelinkin jo ties mitä oireita kuvotust, pientä rintojen arkuutta yms. teinpä hätisenä myös testin ja negaahan se näytti. No oikeesti en vielä odottanut että olisinkaan raskaana.
GALLUPPEihin:
Yhdessä ollaan oltu 6,5 vuotta. Kihloissa vähän yli 6 vuotta ja naimisissa reilut 5 vuotta.
Muista pinoista tuota TP:tä tulee seurattua.
Peukut pystyyn kaikille piinailijoille ! Täällä siis lähinnä enää piinataan millon menkat alkaa nytsiis kenties kp 30 tai vasta 28.
T:hyrre
Meillä ei toiminut netti pariin päivään ja nyt vasta pääsin tänne lukaisemaan kaikkien teidän kirjoitukset. Arvatkaa vaan tuliko vieroitusoireita? Nyt sitten kirjoittelen tyttö sylissä. Ei varmaan kauaa anna mun näpytellä...
Galluppeihin: Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu kohta 8 vuotta ja naimisissa 2,5. tyttö syntyi vusi häittten jälkeen, että ihan perinteisellä kuviolla. Tosin mulla opiskelut edelleen kesken. Mikä se toinen galluppi olikaan? Ai niin, joo kirjoittelen tuonne tp:t pinoon ja satunnaisesti nyt lokamasuihin, mut se taitaa jäädä. Ehkä sitten piinaviikolla enemmän sinnekin. Mut kaikkeista kivoimmalta tuntuu just tää tammitähtöset kun ollaan kaikki samaan aikaan aloiteltu ja kaikki on uusia.
Neganneille pahoittelut! Mut voihan nega vielä muuttua plussaksi eli toivoa on siihen asti kun täti tulee!
Piinailijoitakin oli muutamia, mutta en nyt muista nimiä kun luin pikapikaa teidän kirjoitukset. Plussaonnea kaikille!! Mulla kp 16/28-32 eli ovis meni, mut pupuilut jäi vähille kun meillä oli 5 yötä peräkkäin joku sukulainen kylässä ja pieni asunto... Luulisin kyllä, että mikäli tunsin oviksen oikein, niin simpat kyllä on säilynyt tuon pari päivää. Nyt sitten jännäillään! Ja joku kyseli vielä ovisoireista: mulla tuntuu ovis vatsakipuina ja lisäksi limaa tulee reippaasti!
Nyt touhuamaan tytsyn kanssa,
S-I
Kirjoittelen vasta tokaa kertaa.. eli aika uusi täällä olen. Aloitettiin siis ensimmäisen yrittäminen tässä kuussa, ja toivotaan että tärppäisi pian. Tai ylipäänsä tärppäisi. Mulla on todettu pari vuotta sitten lievä PCO joten vähän jänskättää. En uskalla kovasti ajatella että heti tärppäisi, mutta kovasti toivon niin. Gyne sanoi, että hedelmällisyyteni on parempi heti pillereiden syönnin lopettamisen jälkeen.
Gallupeihin sen verran että ollaan tuon miekkosen kanssa tunnettu 9 vuotta ja siitä 1,5 seurusteltu. Naimisiin mentiin syyskuussa. Nyt siis ensimmäistä yritellään.
Onnea tämän viikon piinailijoille! Ja lohtua neganneille!
Minulla on ensi viikon lopulla ekat mahikset testailla, mutta yritän malttaa sitten sitä seuraavaan viikkoon.
Huomaan oviksen erilaisesta limasta ja vihlomisesta, myös seksihalut ovat huomattavasti korkeammat oviksen seutuvilla kuin muuten.
Oon aika väsynyt töistä ja ei jaksa kirjoitella, mutta on todella mukavaa käydä lukemassa toisten kirjoituksia... on hienoa, kun voi teidän kanssa jakaa näitä jänniä aikoja. Emme ole sanoneet kenellekään vauvapuuhista, vaikka tuntuu, että jotkut arvailevat.
Mukavaa illan jatkoa!
Kumppani
tulimpas taas piipahtamassa. Vaikkakaan mitään erikoista asiaa ei ole. Mies pettyi pahasti kun kuuli negasta. Mutta heti halus aamulla uutta yritystä putkeen.. :)
ja niin höperöksi heittäydyin, että ennustajille kirjoitin. :) Aika ristiriitaisia vastauksia vain tuli, kun kahdelta kysyin. Toinen, joka vastasi tänään aamulla, oli kirjoittanut, että saatte vielä yhden suloisen tytön. Kesäkuussa 2007. Mieheni oli ihan haltioissaan, kuinka ihanasti kirjoitettu. (vaikka piti ihan tyhmänä aluksi koko mun kirjoitusjuttua kun siitä kerroin) Tämän tiedon mukaan vain menisi kyllä vähän aikaa, että tärppi tulisi. :)
Nyt sitten ihan äsken oli tullut toiselta vastaus, joka olikin sitten hieman runsaampi. hän ennusti, että saisimme tytön 2.3-07, pojan 20.12-08, tytön 28.7-2013 ja pojan 30.3-2016. :) että vähän on hedelmällisempää tämän korttien mielestä. :)
oikeasti kyllä itteänikin huvittaa tämmänen touhu, mutta kuhan nyt tuli tehtyä. kun ei vaan höynähdä näihin liikaa. :) Toki kyllä heti laskin, että minkä ikäinen olen tuolloin 2016. ja niinhän se on että tuon ennustetun lasketunajan jälkeen täyttäisin pian 34. :) Tuntuu vaan niin hassulta, kun tiedän, ettei mies suostu kyllä viiteen lapseen. :)
Mutta joo.. en minä ennustuksiin taida uskoa. :)
Mutta terkkuja taas kaikille!!!
ensin tuohon galluppiin:
yhdessä ollan oltu miehen kanssa suunnilleen 5vuotta, joista naimisissa reilu 1,5vuotta...lapsi syntyi vuosi häistä:)
ja toiseen:olen myös tuolla imettävissä kuumeilijoissa.
pahoittelut negan-saaneille!
oliko monellakin jo testaukset käsillä?
omaa napaa: massu edelleen tajuttoman turvoksissa, oikeen pinkee ja kipee, tuntuu että kaikki vaatteet ahdistaa (saa toivon heräämään että joku tuolla masussa on, mutta varmaankin aivan normaalia turvotusta esim. maitotuotteista johtuvaa!),
lisäksi janottaa kokoajan ja väsyttää (mitkä ei sinänsä ole kummia juttuja ottaen huomioon että imetän ja heräillään öisin noin tunnin välein)... ja ja..
eipä niitä " oireita" sitten muuta tainnutkaan olla:/
no saa nyt nähdä...hirmuisesti jo polttelisi testata mutta ei varmaankaan ole edes tarvetta...
kp nyt 21/jotain...25-28-45
eikä ole havaintoa millainen tämä kierto nyt on synnytyksen jälkeen, pysyykö samassa kun ennen vai?!
nyt valmistautumaan saunaan, ihanaa!
paljon plussa-onnea kaikille!
pallomaha-fiikuna
Nyt siis kp 23/23(?) eikä ainakaan täti ole päässyt vielä yllättämään.. Huomenna aion siis ottaa testin kauniiseen käteen ja tarkistaa josko sieltä mitään selvyyttä tulisi. Jotenkin on vaan koko ajan sellanen tunne, että kierto on vaan nyt pidempi kun se oli noin onnettoman lyhyt viimeks.. tai sit sitä vaan yrittää aatella negatiivisesti ettei pettyis liikaa. Tänään alavatsassa tuntunut ihan vähän menkkamaisia jomotuksia, mut en sit tiiä johtuvatko eilisestä jumpasta kun on muutenkin kaikki lihakset (ai mitkä?) kipeet. Ääh! Ärsyttävää!
Ostin muute tänään sellasen kirjan kun " Syntyy uusi ihminen" jossa käydään läpi koko raskausaika hedelmöityksestä lähtien + sitten tietty myös syntymä. En mä muuten sitä olis ostanut mutta kun halvalla sai.....joo en varmaan niin! :) Siinä on muuten ihan mukavia kuvia synnytyksestä, ajattelin että sopii miehelle harjotuskirjaksi - testataan pyörtyykö helposti vai hyvin helposti.. meikäläisen isäntä kun ei mitenkään kauheesti " nauti" tuon tapasten asioiden näkemisestä + että sairaalan haju alkaa heikottaan sitä eli tosi hyvältä näyttää noin niin kun synnytystä aatellen :)
Iija: Tylsä juttu tuo nega, höh! Hauskoja nuo ennustajat, toivottavasti kuitenkin tuo tärpin ajankohta nyt kuiteski vähän aikaistuis!
Signorina-Iiris: Toivotaan et simpat on tarranneet tosissaan kiini ja pysyisivät matkassa :)
Fiikuna: Sehän voi olla pieni masuasukki joka sielä turvottelee ja venyttelee tilaa itselleen - pidetään peukut pystyssä!
Kaikille paljon plussapölyä ja tädin esto -taikoja!
:) elaine *poistuu opiskelemaan siittiön ja munasolun kohtaamisia
No niin,tein tuossa äsken testin ja negaahan se näytti, ei jättänyt kyllä mitään edes arvailujen varaan... :(
Tätiä ei kyllä vieläkään näy eikä kuulu, nyt siis kp 24/23(?), eli pieni toivon hitunen tuolla jossain huutelee että ehkä tuo nega ei olekaan pysyvä..nyt täytyy siis vaan odotella. Kai mä taas testailen viikonloppuna jos ei muutosta oo tapahtunut. Harmittaa silti,ois ollu niin kiva nähdä ne molemmat viivat.
No, onneks on vapaapäivä. Jos vaikka lähtis lohdutus-shoppailulle :)
elaine: älähän nyt vielä toivoa heitä!...jos on vasta menkat kaksipäivää myöhässä, hyvinkin voi se plussa siellä tekeytyä pikkuhiljaa:)
toivotaan parasta! bd
tänne ei mitään kummempaa...turvotuskin näyttää laantuneen, eli olin vaan liian toiveikas ja mieli teki tepposet:( vaikka vielähän se ehtii tämä massu " oikeastikkin" turvota kun päiviä vasta niin vähän..
poika on tänään ollut taas niiin ihana! nauroi ihan kippurassa ja kiljuen kun touhutin ja hyppyytin tuossa äsken:) kyllä tuollainen saa äidin mielen herkistymään, oma rakas lapsi! näitä lisää!!!!
ainiin..olipa muuten aamulla aikas:)...poika heräsi joskus neljän jälkeen ja ihan pirteänä peippona sängyssä naurekseli ja hihkui...menin vielä omaan sänkyyn köllöttämään kun oli kauhia väsy ja harmitti tuo aikainnen herääminen, mies tuli siihen vielä ennen töihinlähtöä kiehnäämään ja...ja... lähti päivä sittenkin hyvin käyntiin;)
no mutta..aivan ihana aurinkoinen ilma joten täytyykin lähteä siitä nauttimaan!
päivänjatkoja!
fiikuna
..niinhän sitä on tapana sanoa, eli en vaivu vielä epätoivoon vaan jatkan tädin esto -taikojen tekoa ja käyn ostamassa uuden testin viikonloppua varten. Kiitos vaan tsemppauksista!
Jaa jaa fiikuna, siellä on taidettu lauleskella tämä päivä että " voiko ihanammin päivä enää alkaa, onko ihanampaa aamua kuin tää" ... tuohan kuulostaa ihan kohtuullisen mukavalta tavalta aloittaa päivä ;)
Nyt taidan suunnata ruoanlaittoon, isäntäkin sieltä kohtapuoliin palailee töistä kotiin.
elaine :)
Kirjotinkin jo tonne toiseen ketjuun. Menkat alkoivat juuri. Olisinkohan kuitenkin sitten laskeskellut KP:t väärin. No nyt on sitten visusti KP1 merkattu kalenteriin.
Eipä oikeestaan edes harmita - enempi ehkä se että tuli hötkyttyä tuon testauksen kanssa. Onneks en ennättäny vielä miehelle mitään puhumaan. Tunnen oikeesti itseni aika hölmäksi.
No joo se siitä. Nyt on hyvä lähte uuteen kiertoon taasen. Peukkuja vielä muille joita täti ei vielä ole tavoittanut !
T:Hyrre
Elaine: tsemppiä! toivotaan, että nega muuttuu plussaksi ja pääset kasvattelemaan masua :) tai sitten jos perskutin täti sieltä tulee niin uutta yritystä vaan kehiin! Meillä tammitähtösillä on vielä yritys niin alussa, että varmaan kaikki jaksaa suhtautua suht. positiivisesti vaikka ei ihan ekalla kierroksella tärppäiskään! Mutta plussauutisia odotellessa...
Oliko joku muu testailemassa? Anteeksi huono muisti, on nyt ollut niin paljon ajateltavaa et ei ihan kaikkea täältä palstalta muista. Meillä alkoi nimittäin esikoistytön päivähoito tällä viikolla ja tänään neiti jäi sinne ekaa kertaa useaksi tunniksi. Soittelin tuossa ja hyvin kuulemma meni, oli nukkunut ja syönyt. Hoitajat on muuten ihan kivoja, mutta ulkoillessa tuntuu, että juoruaminen on tärkeämpää kuin lasten turvallisuudesta huolehtiminen. Oman ryhmiksen pihalla ulkoilu on ihan ok, mutta kun ne haluaa ulkoilla tuossa päiväkodin pihallakin ja siellä on niin paljon lapsia ja niin vähän hoitajia. No joo, tää menee vähän aiheen vierestä...
Mulla kp 17/28-32 ja pupuilutaukoa on ollut olosuhteiden pakosta jo 5 päivää. Täytyy myöntää, että (lapsiperheen arjessa) se on meillä ihan normaalia, mutta tää vauvayritys on asettanut peuhaamiset vähän korkeammalle sijalle tärkeysjärjestyksessä. Mulla toi arjen pyöritys vie helposti halut... Mies on nyt iloinen :) Kehtaako joku muu myöntää, että vauvakuumeilu on lisännyt pupuilua?
++++onnea!
S-I
Kiva, että jaksat heti katsoa eteenpäin! Mulla on kanssa huonoja muistoja liian aikaisesta testaamisesta: Esikoista yrittäessä sain kerran haamuplussan pari päivää ennen kuin menkat olis pitänyt alkaa. No siinä meni muutama päivä ja sitten tulikin vuoto eli ehkä kemiallinen raskaus oli kyseessä. Mut ihan turhaa mielipahaa saa kun testaa turhan ajoissa.
Ei ole oikein tullut seurattua keskusteluja muutamaan päivään, kun toisaalta haluaa unohtaa vauvan yrittämisen ettei siitä ala liikaa stressaamaan!
Galluppeihin voisin vastata, että miehen kanssa ollaan oltu yhdessä reilut pari vuotta. Kihloissa ei vielä olla, ja välillä tuntuu että tällä menolla varmaan olla ikinä menossakaan! Mutta toisaalta, jos ajattelee niin olenhan saanut sen suostumaan vauvan tekoon, miksi en sitten saisi suostumaan kihloihin tai naimisiin!
Toiseen galluppiin voisin vastata että seurasin syksyllä Syyssäteiden juttuja, josta siirryin Puolukoihin, kun mies ei innostunut vauvan teosta, mutta nyt yritetään täysillä ja palstailen täällä teidän kanssa!
Elainekohan se kertoi ostaneensa sen kirjan " Syntyy uusi ihminen" . Itse pyörittelin ko kirjaa eilen ja huomenna ajattelin käydä sellaisen ostamassa. Eilen katselin myös sellaisia ihania vauvakirjoja, mihin saa vauvasta kirjoitella " speksejä" ja liimata kuvia. Jospa sitä pääsis sellaisenkin joskus ostamaan!
Minulla tällä hetkellä menossa kp13/??. Tänään vähän on ollut sellaisia tuntemuksia, että ovis vois olla lähellä tai käsillä. Täytyy katsoa saisko miehen houkuteltua vällyjen väliin, kunhan se töistä kotiutuu! Ensimmäistä yrityskiertoa täällä eletään. Olen ajatellut ottaa sellaisen linjan että testaan aina vasta sitten kun menkat on useita viikkoja myöhässä. Minulla on niin epäsäännöllinen kierto ollut aina ettei vaan joutis sitten joka kuukausi pettymään, kun aina vaan näyttää negaa!
Noista ennustuksista. Kysyin Ennustaja Elliltä ja sain vastaukseksi:
" Sinulle syntyy tyttö 25.1.2007, poika 21.2.2011 ja tyttö 25.1.2014" . Kyllähän tuo minulle kävis että vähän reilun vuoden päästä olis lapsukainen sylissä!
Mukavaa loppuviikkoa Tammitähtöset!
Moikkelis,
Ja pahoittelut kaikille testeissä negan saaneille :( Itsekin jo jännitän teidän kaikkien puolesta ja on aina pakko heti aamusta tulla katsomaan mitä tähtösille kuuluu ja että joko joku on jo plussannut. Koukussa siis olen tähän palstaan ja pahasti.
Olen pitänyt muutaman päivän hiljaiseloa, mutta lueskellut kirjoituksia, en vain ole ehtinyt kirjoittaa. Mä en ole vielä uskaltautunut mitään kirjoja ostaa jos ei heti tärppääkään niin sitten harmittaa. Yhden vauva-lehden olin ostanut ja jätin sen eilen illalla pöydälle niin eikös mies ollut lukenut sitä aamulla kahvia juodessaan ;) Kysyin sitten tänään, että olitko lukenut lehteä, kun se jäi auki pöydälle, niin vastaus oli, että joo... Voikun söpöä. (mies lähtee tosi aikaisin aamulla töihin ja minä jään nukkumaan kun työni alkaa myöhemmin) Ehkäpä sekin pikkuhiljaa rupeaa innostumaan tästä touhusta yhtä paljon kuin minä. Mulla on meinaan ollut vauvakuume jo varmaan 2 vuotta tai ylikin ja mies alkoi lämmetä ajatukselle vihdoin viime syksynä!
Leje, kiitos kannustuksesta, mekin täytämme molemmat tänä vuonna 30v, joten jänskättää kauheesti miten ja kuinka nopeasti tärppää.
S-I, huolestuinkin jo, että missä olet, kun olit pari päivää poissa.
Ihanaa, huomenna on perjantai ja viikonloppu alkaa!!!
Nyt täytyy häippästä kauppaan. Mukavaa torstaita kaikille!
Tähtösten sivuillahan käy ahkera keskustelu kiva juttu :) Niinkuin p76 mainitsikin niin koukussa ollaan täälläkin tähän palstaan jos ei ehdi kirjottelee niin ainakin täytyy lukee muiden uutiset!!!
Elaine80 Kauheesti +++++ tuulia jos vaikka oliskin tärpännyt!!
Ja Hyrrelle puolestaan pahoittelut negasta :(
Omaa napaa nyt kp 59/? yhden negan oon testannu, mut nyt päätin et EI enää testailuja koska mun tapauksessa pitkä kierto on todennäköisempää kuin raskaus! Tilasin kuitenkin testejä tulevaisuuden varalle mammaksi.fi sivuilta! Onko muita sitäkautta tilanneita? Oli ainakin tosi nopee toimitus!
Mut nyt täytyy lähtee siivoilemaan joten ei muuta kun tähtöset ahkerasti pupuilemaan....;) ;)
...Kädet täristen täällä kirjottelen teille, tulin meinaan just jumpalta, kävin testaamassa uutta tuntia, olikin sit viimesen päälle hikijumppa, vieläkin on suunympärystä valkosena. Mut kivaa oli ja aion mennä toistekin ;) Kunnon hikijumpan aikana ei ainakaan kerkiä koko aikaa miettiin vauva-asioita, muuten kun ne tuntuu olevan mielessä koko ajan.
Kiitos kovasti kaikille tsemppaajille! Katsotaan nyt jos se plussa vielä nurkan takaa hiipisi ja jos ei, niin sit ei auta muu kun pupuilla seuraavassa kierrossa sitäkin enemmän ;)
Hyrre: Pahoittelut negasta - uuteen kiertoon plussaonnella!
S-I: Jaa että onko vauvakuumeilu lisännyt pupuilua..no sanotaanko näin, että meillä mies elää varmaan elämänsä onnelisinta aikaa! ;) Saattaa kyllä olla, että myös pillerien lopettamisella on ollut vaikutusta pupuilu-kiinnostukseen.
Onko kukaan muuten huomannut, että päätös yrityksen alottamisesta olis vaikuttanut pupuiluun noin niin kuin suoritusmielessä? Meillä nimittäin kävi niin, että eka " virallinen" kerta pillerien jälkeen aiheutti pienet suorituspaineet isännälle, meni vissiin pasmat vähän sekasin kun pyöri vaan vauva mielessä kun olis pitäny pyöriä jotain ihan muuta...hih! Sen jälkeen kyllä pupuilut on sujuneet ihan vanhaan malliin.
P76: Aika söpöä kyllä tuo miesten kiinnostus vauva-asioihin. Mä luulen että ovat oikeasti paljon enemmän kiinnostuneita ja innoissaan mitä myöntävät, antavat vaan meidän naisten hoitaa sen hössöttämisen ;)
No, tää hössötys taitaa olla tältä erää tässä, taidan hipsiä jääkaapille tankkaamaan, vei tuo jumppa sen verran energiaa.
elaine :) *poistuu jalat tutisten
Hei Tähtöset!
Apua! Meillä on huomenna perjantaina illanistujaiset parin muun pariskunnan kanssa. Tytöt ovat vanhoja opiskelukavereitani ja viime vuonna naureskeltiin, että kun joku meistä joskus tulee raskaaksi niin tältä porukalta ei voi kyllä salata sitä. Joka kerta kun nykyisin nähdään, juodaan viiniä ja siideriä, enkä muista yhtään kertaa että joku olisi ollut juomatta. Olen jo ilmoittanut, että menemme sinne, koska pariin aiempaan tapaamiseen emme ole päässeet ja nyt on melkein pakko mennä ja haluan myös pitkästä aikaa tavata näitä kavereita.
Minulla on tädin ensimmäinen todennäköinen vierailupäivä sunnuntaina ja silloin olin ajatellut testata ensimmäisen kerran. Nyt taidan testata jo vähän ennakkoon eli pe-aamuna. Toisaalta tuloksella ei ole juomisen suhteen merkitystä, plussa (en edes uskalla toivoa..) tai ei, enhän minä oikein juoda voi. Vaikka ei plussaa aamulla näkyisikään, niin jos olisi tullakseen, sehän voisi näkyä vasta ensi viikolla.
Äskeinen tiivistettynä: EN VOI JUODA ALKOHOLIA, MINKÄ USKOTTAVAN TEKOSYYN KEKSIN KAVEREILLE?
Alustavasti ollaan sovittu, että mies juo ja minä sanon olevani kuskina. Tämä tuskin menee läpi, koska kukaan meistä ei ikinä ole ollut tällaisina iltoina kuskina.. Kääk! :/
Onko kellään hyviä ideoita valkoiseksi valheeksi???
Kyseleepi epätoivoinen Leje
niin siinä kävi, etten malttanut olla tekemättä testiä. Ja se siis on nt tehty...
ja sattui sitten niin kun pelkäsinkin, vaikken sitä myöntänytkään että negaa näyttää.. Eli uutta yritystä vaan... Vähä petyin, vaikka kylläkin olin tähän varautunut... Menkat siis vaan jossain!?!?!?!??!?!?!?!?
Onnea muille!!!!!!!!!