****Tammitähtöset uuteen viikkoon****
Kommentit (73)
Onnea elaine plussasta!!! Vähän mahtavaa, olet sitten eka plussaaja tässä porukassa! Vedä meidät muutkin mukanasi tuonne odotuspuolelle :)
Leje: Sullakin taitaa vielä olla täti tulematta? Miten sun kp:t tällä hetkellä? Oletko ajatellut tehdä uutta testiä jossain vaiheessa? Hyvin hoidettu tuo " ryyppyilta" .
Tsemppiä fiikunalle ja kumppanille piinailuun. Onko muita piinailijoita ensi viikolla? Odottelen ihan innolla teidän testejä kun omaan olis vielä aikaa muutama viikko. Kiva jännäillä muitten tuloksia! Tehdään tästä ennätyspino eli mahdollisimman moni ++++!
Mukvaa sunnuntaita,
S-I
Wau!!! Mielettömästi onnea Elaine80!!!!!! Tosi ihanaa, että näin pian pääsi ensimmäinen tähtönen plussajunaan!! :) :)
Voi miten ihanaa, Elaine! Kyllä siellä varmaan ollaan ihan sekaisin onnesta kun minunkin sydän pomppasi varmaan lisälyönnin lukiessani sinun tärkeästä viivasta :) Onnea! Saatiinpas Tammitähtösille plussaakin. Onnea vielä kerran Elainelle ja pikkualkiolle (pidäpäs tiukasti kiinni!) !!
Minä täällä siivoilen - täytyy saada paikat siistiksi, kun on tulossa täti kylään :/ Tänään on kp 31/30-33 ja vielä ei ole rakas sukulainen vieraillut, mutta eiköhän se sieltä vielä ilmesty. Mulla on ollut aina erittäin epäsäännöllinen kierto, mutta jostain kumman syystä ehkäisyrengas näyttää tehneen sen normaalimmaksi. Lopetin renkaan käytön varmuuden vuoksi jo keväällä 2005 ja siitä lähtien kierto on ollut tuo. Ennen pillereitä ja pillereiden käytössä olleiden taukojen aikana kierto oli vähän mitä sattuu.
Eilen ostin Vauva-lehden (olen luvannut itselleni, että saan tilata sen vasta kun on plussattu). Kuume on kova! Oletteko te muut muuten tilanneet vielä jotain vauva-aiheista lehteä?
Hyvä idea laittaa se esittely aina jokaisen viikkopinon alkuun, niin voi luntata helposti että kuka kukin olikaan :)
Leje
En ole nyt koko viikolla sitten kirjoitellut, mutta lukemassa olen käynyt ja piinaillut piinailijoiden puolesta. Pahoittelut neganneille ja parempaa plussaonnea seuraavaan kiertoon. Ja niille joilla tätiä ei näy niin älkää vielä lopettako piinailua. Itse testasin ensimmäisen haalean viivan esikoisesta vasta kp 50+ eli oli pitkä kierto ja hedelmöitys oli tapahtunut myös myöhemmin.
Olimme mökillä viikonlopun ja mies sanoi että josko ne häät pidettäis heinäkuussa eli meillä taitaa vauva projekti siirtyä muutaman kuukauden eteenpäin. Raskaus ei sinänsä haittaa häitä, mutta emme haluaisi sen vielä näkyvän häissä. Ajattelimme että jos vasta huhtikuussa aloittaisimme kuumeilun. Mutta kaikkea hyvää tammitähtösille ja pikaista tärppi onnea!! Minä kyllä käyn lukemassa juttujanne ja piinailemassa teidän puolesta. Tulen itse sitten perästä:)!!Nyt pitää alkaa järjestellä häitä ja äkkiähän nuo kuukaudet menevät, joten kohtahan se on HUHTIKUU. (Vauvakuume on siis valtava, mutta kieltämättä hääkuumekkin;)
Joonatan05
Onnitteluhalauksia!!! Hienoa, että plussasit ja olet varmasti monta metriä onnesta ilmassa! Toivotan vahvistumista masuasukille ja onnea vanhemmille!
Täällä on tänään aika apeat ja välillä suorastaan kiukkuiset fiilikset. Olen ihan varma, että menkat ovat tulossa ja toivottu plussaus siirtyy johonkin hamaan tulevaisuuteen. Nämä oireeni ovat niin vahvasti niitä PMS-oireita että en jaksa uskoa, että vauvaa olisi tulossa...
Miten te joilla on jo lapsi/lapsia: Oliko teillä ennen raskauden toteamista menkkaoireita mutta olittekin raskaana?
Parempaa viikkoa odotellen: Kumppani
Minulla oli menkkamaista jomotusta ja olin useaankin kertaan juoksemassa vessaan, kun tuntu että nyt alkoi menkat. Ei ne sitten alkaneetkaan ja kun plussasin niin tuntemukset muistaakseni loppuivat suunnilleen samoihin aikoihin. Mahaa kyllä jomotteli jos jollakin lailla ensimmäiset 12 viikkoa raskauden alusta. Kiinnittymiskipua tai jotain oli ne alun nippailut.
Kiitos hirveästi kaikille onnitteluista, kyllä täällä aika leveässä virneessä suu on pitkin päivää ollut :) En tosin uskalla vieläkään ihan täysillä alkaa hehkuttamaan, kun se viiva oli niin hailakka, pakko varmaan vielä testailla muutama päivä jotta näkee ilmestyykö se viiva varmasti sinne minne pitääkin. Yritän olla mahd. realisti ettei sitten tuu pudottua korkeelta ja kovaa jos ei tää ookaan vielä kunnon tärppi.
Fiikuna: Otat sit kans sen plussan, tässä junassa (jossa toiv. olen) pidot paranee kun väki lisääntyy (sananmukaisestikin ;)!!! Hirmuisen kauhean paljon +++++++++++++++++säteitä!
Leje: Niin kauan kun täti pysyy poissa on vielä toivoa, nyt vaan niitä tädin esto -taikoja kehiin! En oo tilannu mitään vauvalehteä tms. mut yhden Odotus-lehden oon ostanut ja sit sen " syntyy uusi elämä" -kirjan.
Joonatan: Ihana kun joku suunnittelee häitä, omat kun on jo takana päin niin tulee palattua omiin muistoihin kun kuulee jonkun häätouhuista...se suunnitteluaika on niin jännää! Ja huhtikuu tulee kyllä niin nopeeta ettet uskokaan! Aiottekos pitää isotkin hääkekkerit?
Kumppani: noista menkkaoireista sen verran, että mullahan on ollu jo muutaman päivän ihan samanlaista särkyä/jomotusta kun ennen menkkoja/alkumenkoista ja siks olinkin varma että täti sielt iskee. Mut eipä oo näkynyt :) Eli ei sitä tiedä jos vaikka liittyis sullakin johonkin muuhun ;) Toivotaan!! Paljon ++++++++++++säteitä myös siis sinne!
Mun täytyy alkaa varmaan tyhjään niitä siideripulloja että saan valepullot kuntoon, kun viikonloppuna on ne kaverin 30kymppiset ja riski paljastua on aikas suuri jos mulla ei oo mitään juotavaa mukana.... oon kyllä maailman huonoin pitään tällasta salaisuutta, työkaveri (se jota aamulla varoin) onnistu jo " murtaan" mut kun sattu kysyyn oikeet kysymykset oikeeseen aikaan ja mä menin ihan punaseks ja änkytin - oon niin huono!!! :)
:) elaine
Tervehdys kaikille, esittäytymisen kävinkin jo kirjoittamassa tuonne Tammitähtösten esittelyketjuun. Nyt on korkea aika liittyä joukkoon, kun " totinen yrittäminen" on viimein alkanut. Mulla on just nyt meneillään kp.33, joten ratkaisevat hetket ovat niin sanotusti käsillä ihan tässä lähipäivinä! Mulla on normaalistikin aika pitkä kierto, joku 30-35 pv yleensä. Vähän tuntuu ettei varmaan nyt ole kuitenkaan tärpännyt, kun jouluhässäkätkin sattuivat juuri sinne hedelmällisimpään aikaan... Ehkäisy (=kondomit) jätettiin pois joskus joulukuun puolivälin jälkeen muistaakseni. Tarkoitus olis testi tehdä alkuviikosta, riippuen nyt vähän kuinka ehtii asiaa ajatella. Koitan kovasti ajatella kaikkea muuta :)
Mukava saada tammitähtösiin lisää mielenkiintoisia ihmisiä! Meitä Tamperelaisia taitaa ollakin jo jokunen täällä - kiva juttu!
Rutkasti plussaonnea vaan, toivottavasti ne maagiset viivat sieltä ilmestyisivät!!
:) elaine
...olen jonkun aikaa seuraillut palstoja ja uskaltauduin mukaan. Haaveissa siis ensimmäinen ja tjot meiningillä liikkeellä. Mukavaa vaali-iltaa!
Elaine: Häistä olisi ensin tullut 100-120 henkiset, mutta nyt on jouduttu karsimaan kun meillä vaihtui tilat joten nyt ois alustavasti laskettu että 80 henkeä. Nuistahan ei sitten tiedä tuleeko kaikki vai ei. Kaveri painotteiset häät ja toki sukulaisiakin mukaan mahtuu. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saadaan nyt asiat vain rullaamaan:).
Plussa säteitä kaikille tammitähtösille:)..
elaine80, onnittelut +++plussasta+++. Kyllä se siitä varmastikin vahvistuu. Olitkin " tosi nopee" , toivottavasti meitä muita onnistaa samaan tahtiin!
Leje: Toivottavasti täti pysyy poissa, nyt ei oo hyvä aika vierailulle ;-) Noista vauvalehdistä. Itse kanssa esikoisen kuumeiluaikaan aina ostin lehden (tai kaksi) ja sitten kun olin raskaana niin tilasin ja se on koko ajan tullut, poika nyt 1v6kk. Meille tulee tämän palstan kilpailijan lehti ja viime keväävä tilasin vielä Meidän perheen, kun sai sen Reimatec-haalarin lahjaksi, oli meille jus sopivaa kokoa...
Kumppani: peukutusta täältäkin, että menkat ei tuu. Menkkaoireita oli mullakin ensimmäisen raskauden aikaan, mutta silti jotenkin erilainen olo oli... Vaikea selittää, ehkä ne oli ne rinnat, mitkä oli eniten erilaiset... Nyt vaan mietin, että mahd. uuden raskauden alkaessa en ainakaan huomaa mitään pinkeyttä mun rinnoissa, kun ne on " vähän rupsahtaneet" imetyksestä, saa meinaan tulla aika lailla pinkeyttä, että näissä tuntuu, huoh ja masennus...
Joonatan05: Häät, ihanaa! Niitä suunnitellessa huhtikuu on ennen kuin huomaatkaan, voin luvata :-) Roiku täällä mukana vaan, kyllä tänne mahtuu!
Oma napa: menossa kp 6/28-30. Ovista kohtaan siis matkataan hitaasti mutta varmasti.
Ens viikolla olis pojan korvien putkitus edessä, joten puuhaa ja mietittävää riittää. Äitiä hermostuttaa, poika ei onneksi ymmärrä mittään tulevasta.
Tervetuloa Minea_78 ja myyrä06 mukaan!
Vaali-iltana jutustelee Piqu
paljon onnea elaine PLUSSASTA!!!
..ja taputtelut sille masulle jossa se pienenpieni ihmiseen alku itseään kasvattelee:)
hiiih...siellä varmaan jännitetään ja ollaan ihan onnesta sekaisin!!!
juu, enköhän minäkin sen plussan siihen testiin sitten ota:)se on nyt sitten päätetty!!!
onneavieläonnea.
fii