Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Tammitähtöset uuteen viikkoon****

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leje: Mulla on tuo sama ongelma edssä viikonpäästä, kun on kaverin 30kymppiset ja meikäläinen on aina ollut ko.kaveriporukan kokoontuessa kaikkea muuta kun kuivin suin... eli toimintasuunnitelmaa yritän myös kyhätä, tosin mulla nyt saattaa siihen mennessä täti kyllä iskeä kun sitä koko ajan parhaillaan odottelen. Mun sisko teki aika ovelasti odottaessaan poikaansa, mun polttarit nimittäin osu just sellaseen aikaan et oli raskaana mut eivät olleet vielä kertoneet kenellekään. Se laittoi alkoholitonta siideriä tyhjiin siideripulloihin ja täydestä meni, kukaan ei huomannut mitään. Eli ei muuta kun pulloja täytteleen...;) Hankaluus on tietty siinä jos ei juo siideriä tai ei löydy niitä tyhjiä pulloja kotoa, käy aika arvokkaaks ostaa niitä vaan viemäriin kaadettavaks... :)

Mielenkiinnolla kuulusin muittenkin ideoita!

elaine :)

Vierailija
42/73 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Olen lueskellut tammitähtösten juttuja jonkin aikaa. En ole vielä aikaisemmin kirjoitellut tähän tai mihinkään muuhunkaan pinoon, mutta nyt rohkaisin mieleni.

Meillä yrittäminen alkoi vuoden alusta enkä halua/uskalla enää juoda, jos sittenkin..Tuskinpa näin nopeasti mitään tapahtuu, mutta odotukset on korkealla. Huomenna on tiedossa isot pippalot ja muakin todella stressaa se, miten puolustelen juomattomuuttani...Autoa mietin minäkin a" libiksi" ..Voisihan sitä tietty vedota siihen, että on edellisenä iltana ottanut tai olla lääkekuurilla tai viettää tipatonta tammikuuta, kun oli sen verran rankka tuo pikkujoulukausi. Kaikki selitykset tuntuu vaan niin kömpelöiltä. Ja mä on JUST niin läpinäkyvä, että kaikki näkee mun naamasta, mikä on homman nimi. Tavallaan tekis mieli kertoa kaikille ja hehkuttaa, mutta tiedän, ettei se ole kovin järkevää. Jos mitään ei tapahdu pitkään aikaan, se harmittaa tarpeeksi ilman että tarttis vielä muiden uteluihin vastata.

Ja vähän taustatietoja vielä. Ollaan miehen kanssa molemmat 24, asutaan pk-seudulla. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta, joista puoli vuotta naimisissa.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja hyviä tekosyitä juomattomille! ;)

Ja tietysti...plussaonnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri yliopistolle ja tyttö jäi tyytyväisenä ryhmikseen leikkimään. Kivaa! Ja ekana tietty vauvasivut tsekkaamaan!

Tuosta juomisesta. Aiotteko kaikki olla nyt jo yritysaikana juomatta alkoholia? Mä olen ajatellut, että ennen plussatestiä voin käyttää kohtuudella alkoholia esim. tuossa Lejen tilanteessa joko tekisin testin etukäteen niin tietäisin sitten varmasti tai sitten joisin vaikka lasin tai kaksi viiniä tai muutaman oluen. Kukaan ei varmaankaan huomaisi mitään, jos kävisi jossain vaiheessa tyhjentämässä pulloa tai vaihtaisi miehen kanssa vaikka viinilaseja. Mies tulee kyllä tolla konstilla kunnon humalaan kun pitää kahden edestä juoda. Mulla itsellä ei pitäisi pokka valehdella antibioottikuureista. Esikoisen odotusaikana join joskus lasin punaviiniä aterialla ja silloin tällöin saunakaljan (ykköstä). Ihan pieni alkoholimäärä ei varmasti haittaa!

Jaahas, olisi ehkä syytä ryhtyä gradua pakertamaan. Hyvää perjantaita tammitähtöset,

S-I

Vierailija
44/73 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu kiirusta, en oo ehtinyt kirjoittlemaan. Joka päivä olen kuitenkin käyny pinon lukemassa. Aina jännää, oisko jollekin se plussa jo pläjähtänyt. Elainelle ja IIjalle ++++++onnea. Niin kauan on toivoa, kun ei tätiä näy! Muille tietysti myös. Mikäs on Fiikunan tilanne, eiks sullakin piinapäivät lähene? Pipi-77 kyselit netistä tilatuista testeisä. Ite tilasin kotitestit.com:sta ovistestejä ja pari raskaustestiä. Siellä oli sellasia paketteja. Tyytyväinen olen ollu. Ekaks kyllä lähettivät väärin ja sain ovistestien sijaan 28 raskaustestiä! Laitoin sähköpostia menemään ja oikeet testit tuli seuraavan päivänä postilaatikkoon. Nyt on millä testailla..hih!

Alkoholista oli ollu keskustelua, ite mietin ihan samaa. Kierrosta ei hajuakaan, paitsi ehkä se ovis viime viikonloppuna, niin mitä jos tietämättää oiskin raskaana ja vaikka jo vähän pidemmällä ja se alko vaikuttaiski jo sikiöön.....äääh! Kaikesta ei kuitenkaan pitäs tehdä niiiiin vaikeeta. Yrityshän voi kestää pidempäänkin ja normaalia elämää tässä kuitenkin tarttis elellä....mutta kyllä nää asiat mietityttää.

Vierailija
45/73 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tänä iltana siis joudun tarkkasilmäisten kavereideni eteen puhumaan läpiä päähäni autolla ajamisen pakosta ym.. Elaine-80 antoi kyllä kokeiltavan arvoisen idean täyttää siideripullo tai pari alkoholittomalla siiderillä. Normaalisti olen nollalinjalla, jos pitää ajaa samana iltana. Nyt voisin kuitenkin raskaus- tai sen yritysepäilyjen hälventämiseksi ottaa pari feikkipulloa mukaan ja selittää (jos joku yrittää tarjota muuta), että olen tarkkaan laskenut niiden pullojen alkoholimäärän palavan tiettyyn kellonaikaan mennessä, jolloin pitää ajaa..

S-I kyseli aiotaanko olla kokonaan ilman alkoa jo kuumeiluaikoinakin. Minä otin pari viinilasillista tässä kuussa (syömässä tuttujen kanssa), kun oviksesta oli kulunut muutama päivä. Silloinhan mahdollisella alkiolla ei ole vielä yhteistä verenkiertoa äidin kanssa. En ole tiukkapipoinen alko-asian suhteen, tuskin lasi siideriä vahingoittaa sikiötä, mutta itse olen kyllä aikonut olla juomatta yhtään mitään vettä väkevämpää koko raskausajan (jos sellaisesta joskus pääsen nauttimaan).

Teinpä minä aamulla testinkin. Ei tullut plussaa :( Periaatteessa voisin siis juodakin, oikein pitää maljapuheen tädin kunniaksi. Mutta onhan häviävän pieni mahdollisuus, että hormonit ei vielä näkyisi, koska testi on tehty jo pari päivää ennen kuukautisten oletettua alkupäivää. On tämä elämä hankalaa ¿ tai ainakin siitä on hyvin helppo tehdä itselleen hankalaa ;)

PS. Teen vielä toisen testin ensi viikolla, ellei täti ehdi ensin..

Vierailija
46/73 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on perjantai... Että heips vaan kaikille!

On ollut ihan sairaan kiireinen viikko, työelämä häiritsee kovasti vapaa-aikaa. Nyt olen taas onneksi näillä näkymin työttömänä jokusen viikon ja nautin poitsun kanssa kiireettömästä arjesta. Mikä ihmeen hinku mulla sinne töihin syksyllä oikein oli???

Tasapuolisesti lähetän toiveet plussasta kaikille piinailuvaiheessa oleville, nimiä en nyt muista, kun pikaisesti silmäilin pinon läpi. Uusille kirjoittajille tervetuloa mukaan! Mukavaa, että meitä tammikuussa aloittaneita löytyy näin paljon!

Täällä edelleen menkat päällä, kierukan jälkimainikeja elellään, sen verran on runsasta tuo vuoto. Nyt jo helpottamaan päin. Kohta pääsee pongaamaan ovista, pikkuisen jännittää ja hirvittääkin. Huomaan aina välillä miettiväni, että mitä tässä oikein ollaan tekemässä?

Tuosta alkoholista. Mun on vähän paha ottaa kantaa, kun tätä nykyä tulee käytettyä tosi vähän (lue:ei juuri ollenkaan). Mutta esikoisen kohdalla otin kyllä alkoholia normaalisti kohtuudella plussaan asti ja raskausaikana muutaman lasin siideriä ja viinia ruoan kanssa jne. Ihan terveeltä poika näyttää ja melko täyspäinenkin on ;-) Mutta jokainen tekee niin kun itse parhaaksi näkee.

Hyvää, virkistävää viikonloppua kaikille!

Piqu

Vierailija
47/73 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä äiti on huolesta ymmyrkäisenä...meidän pienellä on ensimmäinen kunnon flunssa:/ ihan pahaa tekee katsoa kun toisella niin huono olo eikä paljoakaan voi tehdä oloa helpottaakseen...kyllä ottaa koville!...itselleni ottasin niin mielelläni tuon taudin pois pikkuiselta jos se vaan onnistuisi.

hyvä kun rassukalla henki kulkee, kamala rohina ja nenä ihan tukossa, eikä pieni osaa edes niistää:( patjan alle laitettiin hieman koroketta ja sitä menthol-voidetta selkään ja rintaan, mutta muuta en oikeen osaa, mitään nuhatippoja meillä ei tähän hätään ole ja suppojakin vain yksi jonka säästän mielellään, kun ei kuumetta ainakaan vielä ollut. vettä ajattelin tynnyrillisen keittää ja sinne tiputtaa eukalyptus tippoja,pojan huoneeseen, jos vähän toisi höyrysaunameinikiä.. ja niinkuin tuossa ei olisi tarpeeksi on pojalle vielä puhkeamassa kaksi uutta hammasta joita on tässä jo usea päivä itketty.

hepeliini: kyllähän nuo piinapäivät lähestyy, kai...kun en tuosta kierrosta tiedä..mutta jos vanhoilla kierroilla laskisi niin lähellä piinailua...nyt kp23!!

nyt täytyy palailla vahtimaan nukkuvaa lasta!

hyviä viikonloppuja ja plusssatuulia kaikille!

fiikuna huolestuneena

Vierailija
48/73 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipu-77 - plääh onpa sulla pitkä kierto. Toivottavasti katkeais jo tai sitten tulis edes se plussa !

Signorina-Iiris - kiitos myötätunnosta. Oikeasti en kyllä etukäteen uskonu että edes vois näin nopsaan tärpätä, joten ei tässä nyt mitenkään allapäin olla. Jotenkin vaan pääs karkaamaan mopo käsistä että josko sittenkin :-)

Alkoholista: Muistelisin että joku on joskus sanonut että ihan noilla ekoilla viikoilla voi alkoholia nauttia - toki kohtuuden rajoissa. Se liitty tosiaan tuohon että milloin tuo sikiön ja äidin verenkierto yhdistyy. Ihan alussa noin ei ole. Muita lohduttaakseni ykkösen kanssa kävi niin että istuttiin iltaa kaverin kanssa ja vatsaa nipisteli ihan just kun olis menkat alkamassa. Taisin juoda peräti 4 pullollista siideriä huoletta ja juuri sen takia kun oletin että menkat alkaa. Niin vaan meillä ihan terve poika on. Toki lääkärit kait suosittelee että terveet elämäntavat tulis alottaa jo raskaaksi tulon yrityksen aikana.

Fiikuna: Toivottavasti pian paranee pikkuinen ! Meidän poitsu on myös sairastellut. Alkuviikosta nousi kuume. Nyt ei enää kuumetta mutta maha löysänä. Ressukka on ihan surkeena kun ei ennättänykään kakille vessaan :-( Ollaan opittu just parikuukauttaa sitten vaipattomiksi. Eilen käytiin lääkärissä - ilmeisesti joku virustauti, ei onneks korvatulehdusta. Jos ei kunto huonone niin sit maanantaina uudestaan lekurille jos vatsa edelleen reistaa.

Mukavaa Viikonloppua !

T:Hyrre (KP2)

Vierailija
49/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkkini on siis RuuPikkuinen, Heippis kaikille!

Oma ja miehen ikä 27/29,

Asuinpaikka Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET:

Nimimerkki/ plussauspvm/ LA

Vierailija
50/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mulla ole elämää kun perjantai-iltana (tai oikeastaan yönä) väsään meille esittelylistaa...

Kokosin siis nuo esittelyt yhteen listaan, niin voidaan laittaa tuo viikkopinoon (ainakin välillä). Sieltä voi kurkata halutessaan monettako kukakin yrittää ja muut tiedot. Karsin esittelyistä pois vähemmän tärkeät jutskat, toivottavasti kukaan ei loukkaannu. Ja korjatkaa jos jonkun tiedot ovat väärin tai joku unohtui. Tein tuon ihan copypastella, niin kuka tahansa voi sitä korjailla. Ja sitten kun näitä plussauutisia tulee, niin laitetaan ylös nekin, jookos? Jos joku osaa tehdä noista värillisiä, niin olis tosi kiva jutska! Mulla ei ole hajuakaan miten se tapahtuu...

Voisin kyllä mennä nukkumaan tai ainakin lueskelemaan nukkuvan miehen viereen. Viikonloppuja,

S-I

Vierailija
51/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta piti vielä sanoa Lejelle pahoittelut negasta. Jospa se vielä muuttuisi plussaksi kun tuo testi oli pari päivää liian aikaisin tehty. Plussaonnea!!!

Vierailija
52/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Signorina-Iiris, kun sait tuon esittelyn aikaiseksi!!! Minä olen ainakin oikein tyytyväinen! :)

Täällä minäkin vielä kukun vaikka aamulla pitäis herätä töihin....blääh! Pakko vaan oli tulla vielä kurkkimaan olisko ketään yökyöpeliä liikenteessä ja olihan täällä :)

Pikkuisen omaa napaa: nyt siis kp 25/23 tai oikeastaan 26/23 kun ollaan jo kerta lauantain puolella (kellon pitäis soittaa klo 06 :/ ), tädistä ei havaintoja, tänään särkenyt vähän alaselkää ja ehkä pikkuisen myös alavatsaa. Pieni kuvottava olo on ollut nyt illan aikana, voi toki johtua myös siitä että pitäis olla jo untenmailla. Sunnuntaina testaan jos täti ei ole sitä ennen yllättänyt, vähän nuo säryt siihen kyllä viittaa...

No, nyt tämä rouva sujahtaa peiton alle (yksin kylläkin, isäntä toljottaa wrestlingiä), taitaa tulla ankea aamuherätys.

Kauniita unia tammitähtösille!

:) elaine

Vierailija
53/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päästä välillä lukemaan Tammitähtösten kuulumisia.

Suuri kiitos Signorina-Iiris esittelyn koonnista - nyt vaan toivomaan niitä plussia jokaiselle. :)

Mites Leje (ja olikos muitakin) illanistujaiset meni? Menikö selittelyt läpi vai paistoiko vauvakuume läpi?

Kenellä muulla kuin minulla on ensi viikolla piinaviikko? Onneksi on sentään töissä kiirettä, että ei ennätä koko ajan miettimään tuleeko plussaa vai ei tai tutkimaan oletettuja raskausoireita itsestäni. :)

Nyt meneillään kp 21/25-28, joten ajattelin testata ensi viikon sunnuntaina jos ei sitä ennen menkat ala... toivottavasti ei ala.

Mites lauantaipäivä on teillä muilla lähtenyt käyntiin?

-Kumppani-

Vierailija
54/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tultiin just alennusmyynti ostoksilta, mut eipä oikein mitää ihmeellistä löytyny...yhdet housut kuitenkin tarttuvat mukaan!

Vähän jo jänskättää tuleeko plussia kuinka pian tähtösille!!! Ainakin Elaine 80 ja piinaviikkolaiselle Kumppanille onnea ja ++++säteitä testaukseen ja toki muillekkin :)

Ja suur-kiitokset Signorina-Iirikselle kun näit vaivaa ja teit esittelypinon!

Fiikunan pojalle pikaista parenemista!!!

Tossa aiemmin oli aika paljon keskustelua alkoholin käytöstä! Mulla oli sellanen käsitys et kun raskaudesta ei vielä tiedä (eli on todella alussa) niin silloin ei vielä ole vaarallista jos esim. muutaman pullollisen siideriä nauttiskin, mut jos oireita alkaa ilmaantumaan tai on muuten vahvasti syytä epäillä et on raskaana ni sit on parempi jättää väliin. Sama koskee tietysti sellasia lääkkeitäkin mitä ei suositella raskauden aikana.

Mut tosiaan jokainen tekee itselleen sopivan ratkasun, mun juominen rajoittuu yleensä muutamaan siideriin joten ne olen ajatellut huoletta juoda silloin tällöin ellei ole vahvaa syytä epäillä et on raskaana!

Mukavaa viikonlopun jatkoa tähtösille :) :)

Vierailija
55/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt iski pienen jännityksen päälle....Tänään siis kp 26/23(?)eikä tätiä ole näkynyt. Torstaina testasin sen negan ja ajatteli että testaan huomenna uudelleen jos täti edelleen pysyttelee poissa. No, eilen illalla alko alaselkää/-vatsaa jomotella ja jomottelut on jatkuneet tänään. Särky on hyvin menkkasärkyjen kaltaista eli koko päivän oon ootellu tätiä käymään. Ollaan nyt alkuillasta menossa käymään vanhan kaverin synttäreillä ennen leffaan menoa ja ajattelin et teen sen testin nyt kuiteskin jo tänään ja varmistelen jos voisin ottaa yhden siiderin.

Tein testin tossa kolmen aikaan ja ihan selvä nega siellä vessassa odotti. Näytin vielä miehellekin että kato nyt yks viiva siinä vaan on! Menin suihkuun, silitin vaatteita yms. ja about 20vaille neljä menin vessaan ja vilkasin testiä vielä kerran (en heittänyt siis heti roskiin) ja........... siinä näky edelleen se tosi punanen negaviiva, mut siihen oli ilmestynyt myös jostakin aivan älyttömän ohut ja himmeä, just silmin huomattava punertava viiva!!!!!!!! Tosi, tosi huomaamaton, mut selvä viiva kuiteskin. Ja oon aivan varma että sitä ei ollut siinä sillon kun katoin tuloksen. Nyt mä en tiedä mitä tästä oikein pitäis ajatella! Järjellä ajateltuna testistä oli kulunu jo yli puolitunti, melkein 40min. eikä niitä kai oikein pitäis edes 10min. jälkeen katella, mut sit toisaalta oon kuullu niistä roskishaamuista....huhhuh!

No, mä en aio seota sukkiini, koska todennäkösesti tää ei merkkaa mitään. Teen uuden testin huomenna tai maanantaina jos tätiä ei edelleenkään kuulu. Oli vaan pakko päästä heti purkautuun, koska kyllä tässä sydän tais yhden lyönnin jättää välistä :) Mut en siis todellakaan elättele mitään kauheempia toiveita, jännitystä vaan tuli pieni hitunen lisää! Ja nyt joudutte jännittään tekin - hahaa!! :)

Huh, johan helpotti, taidan kuitenkin uskaltautua juomaan sen yhden siiderin. En usko mitään ennen kuin uuden testin tai tädin aika koittaa!

Jännää lauantai-iltaa kaikille muillekin!

Vierailija
56/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin salsatunnilta, oli taas ihanaaa joulutauon jälkeen päästä irroittelemaan :)

Voi Elaine!!! Näyttää kyllä hyvältä tuo sun testaus, toivottavasti se vielä muuttuu vahvaksi plussaksi! Mitä jos tekisit testin seuravaaksi aamulla niin raskaushormonia olisi varmaan ehtinyt kertymään virtsaan enemmän? Onko sulla käsitystä koska oli ovis? Vähän jännää, oletkohan eka plussaaja tammitähtösissä. Mä olen täällä ihan innolla mukana, vaikka tietty täytyy pitää jalat maassa. Mulla on kokemusta yhdestä haamusta, joka myöhemmin muuttui menkoiksi. Se oli tosi ikävää, toivotaan että sulle käy paremmin!!!

Tsemppiä piinailuun kumppani! Mulla on kp:t lähellä sua eli 19, mutta kierto on pidempi 28-32 päivää, joten piinailen sitten sun jälkeen. Testin olen ajatellut tehdä aikaisintaan kp 32, jos siihen vielä aihetta on. Saa nähdä miten käy!

Nyt syömään,

S-I

Vierailija
57/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uusille Tähtösille! Viestejä näyttää nykyään tippuvan tänne tasaiseen tahtiin. Hyvä!

Fiikuna: Pikaista paranemista pikkuisellesi. Tuollainen räkätauti on tarpeeksi kamalla isolla ihmiselläkin, saati sitten tuollaisella ihemisen alulla :(

Ja Hyrre_72: Sinunkin pikkuiselle masun paranemisia.

Signorina-Iiris: Kiitos ja kumarrus Tammitähtösten esittelyn laatimisesta! Ja miten helpottavaa kuulla, että muidenkin perjantai-illat kuluvat yhtä ¿vauhdikkaissa¿ merkeissä kuin täällä meidän taloudessa jo parin vuoden ajan ;) Ja kiitokset myötätunnosta nega-testini jälkeen. Tämähän oli tietenkin tällainen myöhään aloitettu kokeilu tässä kuussa, mutta silti salaa toivoin kovasti yllätysplussaa. Toisaalta täti ei ole vielä kolkuttanut oveen, joten ihan kaikki toivo ei ole mennyt vielä tämän kierron osalta..

Elaine80: Tuohan kuulostaa ihan lupaavalta; täti jo tuon verran myöhässä ja se ¿roskishaamukin¿ vielä. Toivotaan oikein vimmatusti, että ¿myöhäinen haamu¿ tuosta muuttuu vielä selväksi plussaksi. Ajatella jos pääsisit ensimmäiseksi plussanneeksi Tammitähtöseksi :)

Kumppanille mukavaa lähestyvää piinaviikon alkua ja plussatuulia myös muille piinailijoille! Joko olette tunteneet mitään tavallisesta poikkeavia oireita?

Omasta ¿ryyppyillasta¿: Otin yhden valesiideripullon (tavalliseen pulloon siis vaihdoin alkoholitonta tilalle) mukaan ja auton rikostoveriksi. Heti alkuun korkkasin siiderini selittelyin ¿täytyy heti kiskoa tämä pullo, että ehtii palaa pois ennen lähtöä¿. Ruuan kanssa lasiini kaadettiin punaviiniä, jota pieniä pisaroita hörppäilin ja miehen kanssa vaihdoin päittäin lasia, kun tämä oli ehtinyt omansa melkein loppuun tyhjentää.

En tiedä arvasiko kukaan mitään, uskoisin että vähän epäilyttävää taisi olla minun toimimiseni kuskina. Kovasti yritin pömpöttävää alamahaani vetää sisään päin, ettei kukaan luulisi sitä vauvasta johtuvaksi ;)

Kuten aiemmin mainittu, niin taitaa täti tulla putsaamaan pois tämän kuun vauvahaaveeni. Eli juomattomuus taisi olla vain kenraaliharjoitusta tulevaisuutta varten.

Lepposaa lauantai-iltaa,

Leje

Vierailija
58/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset s-i tuon esittelylistan tekemisestä!!

eikö sitä voisi näin aluksi ainakin siirrellä aina uuden aloitettavan pinon alkuun, niin näkisi helposti että keitä täällä olikaan mukana? :)

elaine: toivotaan että se sieltä ihan kunnon viivaksi vielä vahvistuu...hyvältä ainakin vaikuttaa:)

kumppani:juu täälläkin piinaviikko lähestyy...jos nyt sinne piinailuun saakka pääsee, kyllä vaan jo jännittää.. tänään siis taisi olla kp.24(?)..

eli eikö aika samoissa mennä...vai muistanko nyt ihan väärin?:)

leje: hienosti " hoidettu" tuo salakavala alkoholista kieltäytyminen;)

toivotaan ettei herättänyt epäilyksiä...

hyrren pienelle kanssa paranemisisä ja jaksuja myös äidille!

meillä on poika tänään ollut vielä ihan tukkoinen ja kipeän oloinen, kuumetta ei vieläkään ole ollut (onneksi) ja nyt on kiusaksi tullut yskääkin...saapi nähdä kuinka tuo yö menee!

(.) ...ei kummempia, välillä kuvittelen jonkinmoista pahoinvointia...muttamutta..sehän voi olla mielen tuotosta tai alkavaa flunssaa(kurkku nimittäin minullakin kipeä).

huomenna aattelin tilailla kuitenkin noita testejä..ja testaukset sitten aikaisintaa kun postilaatikkoon kolahtaa nuo tikut.. toisaalta jos toimitus nopea, voi olla että en malta olla testaamatta;)

malttamaton kun olen!

nunniin.nyt iltatouhuille.

lauantai-illan-huumaa kaikille! (eli ...:))

fiikuna

Vierailija
59/73 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiitos siis vaan kaikille tsemppauksistanne, ihanaa etä on joku paikka missä voi heti käydä kiljumassa kun " paniikki" iskee :) Ei täällä nyt mitään paniikkia onneksi ole, todennäköisesti viiva tuli testiin siitä syystä että se reagoi niin pitkään ilman kanssa, apteekin täti sanoi ettei niitä kyllä kannattaisi kauheasti vilkuilla sen 10min rajan jälkeen koska tulos voi muuttua eikä ole luotettava( Käytiin nimittäin matkalla synttäreille/leffaan ostamassa parit testit varmuuden vuoksi :)

Täytyy nyt vaan laittaa jäitä hattuun ja ajatella järjellä eikä sillä tunteella joka pääsi jo hetkellisesti hieman valloilleen.. huomenna testaillaan uudestaan ja mietitään millä sitten ajatellaan :) Ilmoittelen kyllä heti kun uutta tietoa tulee.

Nyt on pakko siirtyä nukkumaan (jos uni tulee) koska aamulla taas töihin herätys. Olen näin törkimys ja kirjoittelen vain omaa napaa kun jostain syystä ei oikein noita ajatuksia tahdo saada siitä irti ;)

Hyvää yötä!!

:) elaine *siirtyy uneksimaan ohuista ja paksuista punaisista viivoista

Vierailija
60/73 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä jo aamuaikaiseen teille kirjoittelen, saavuin nimittäin juuri työmaalle :)

Tein sitten aamulla heti herättyäni uuden testin ja... haaleanvaaleanpunainen viiva ilmestyi toiseksi viivaksi, nyt se oli näkyvissä jo tuon kriittisen 3min. piina-ajan jälkeen. Mikään tumma viiva se ei ollut, mutta selkeästi paksumpi kuin tuo eilinen " haamu" . Oli pakko mennä mieskin herättämään klo 06 aikaan että " katso nyt, siinä on kaksi viivaa!" ....IIK!

Nyt jännittää ihan oikeasti, että olisikohan nyt aikuisten oikeesti tärpännyt! En kyllä vieläkään uskalla luottaa ihan 100%, huomenna aion testata taas :) Voi, että jos tää onkin ihan totta!!!!! Tuntuu vaan niin uskomattomalta, että näin pian tärppäis... nyt on lopetettava etten paljastu työkaverille! Palataan asiaan!