Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastenmielisin työ jota olet tehnyt?

Vierailija
03.12.2008 |

Mulla vuoden kestänyt liukuhihnatyö elektroniikkatehtaassa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällä palkalla! jos tosta hommasta saisi saman kansanedustajat niin voisin vielä tehdäkin.

Vierailija
22/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukaupassa menee, kun välillä voi tehdä muutakin ja jutella asiakkaiden kanssa, mutta jossain Prisman kassalla. Huhuh. Opiskelujen ohella sitä tuli tehtyä useampi vuosi - yleensä kuitenkin vain neljän tunnin vuoroja. Kahdeksaan tuntiin minusta ei olisi.

Kamalaa oli myös parin viikon pesti tehtaalla liukuhihnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä kyllä mitenkään järisyttävän kamalaa ole, mutta aiemmat työni ovat olleet hyvin siistejä tähän verrattuina. Monta kertaa viikossa pesen haisevia lattiakaivoja ja siivoan vessoja joissa on seiniä myöten kaikkea mitä ihmisruumiista irtoaa, jotkut jarrujäljet pöntössä ovat pieni harmi. Ihan sama, jokuhan tämän homman aina tekee ja nyt toistaiseksi se olen minä, pääasia että on työ ja palkka.

Vierailija
24/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

latvojen kiertäminen narulle. Koko päivän piti olla kädet nostettuna ylös siinä hommassa, lisäksi huoneessa niin kuuma toukokuussa, ettei ehtinyt juoda siihen tahtiin kuin tuli nestehukkaa. Oli pyörtyä sinne. Onneksi välillä pääsi eri huoneeseen alalehtiä poistelemaan tai kurkkua korjaamaan, oli inhimillisempää hommaa kun sai olla kasvien katveessa pois pahimmasta porotuksesta.

Muita "kivoja" hommia kasvihuoneiden pöytien imurointi kesäkuumalla ja tuo vanhusten syöttäminen ja vaippojen vaihtaminen vanhainkodissa. Varsinkin kun on sellaisia vanhuksia jotka sylkee ruoat sun naamalle.

Vierailija
25/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä puoli oli matkakorvaukset oman auton käytöstä. Silti kestin vain 2 kk.

Vierailija
26/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä siivota, mutta ne yömajan miehet kourivat, uhkailivat jne. Huumeneuloja löytyi joka päivä ja yhtenä päivänä erään huoneen sängystä löytyi kuollut mies. SE päivä jäi sitten viimeiseksi. En todellakaan pystynyt enää sinne palaamaan.

Vierailija
27/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten on aika kullannut muistot.

Olen ollut elintarviketehtaassa liukuhihnallakin, mutta ei sekään ikäviä muistoja ole jättänyt. Olen siivonnut rappuja ja sairaaloita ja istuttanut kaalia pellolla.

Kaikki duunit ovat olleet omalla tavallaan opettavaisia ja toisaalta kannustaneet opiskelemaan. Nyt olen FM ja tienaan 4100 euroa kuussa.

Vierailija
28/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen ollut elintarviketeollisuudessa liukuhihnalla ja sen tyyppisissä kuvioissa kesätöissä, mutta ne päihittivät kirkkaasti sekä puhelinmyynnin että teknisen kirjoittamisen (joka jälkimmäinen on sentään maisteripuuhaa:-).

Vierailija
29/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei aina kerenny vessaan, vaan ripulit oli joskus vessa lattialla. Voi sitä paskan hajua.

Vierailija
30/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin Irti huumeista -lehteä, eli tuote oli sinänsä ok. Mutta ei sovi minulle.

Vierailija
31/38 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinhaastattelijana olin pari vuotta. Työilmapiiri oli kauhea ja asiakkaat ilkeitä.

Monissa paikoissa siivoojana on ollut tosi ikävää kun kaikki kohtelevat kuin ilmaa ja eritteet jne. on pitkin lattioita.

Hoitoapulaisena psykogeriatrisella oli rankkaa henkisesti ja fyysisesti ja joissain paikoissa oli lisäksi tosi inhottavat työkaverit.

Olen myös ollut tallentamassa ja muissa toimistohommissa paikoissa joissa syyntätään hulluna mutta ei edes tervehditä. Työkin tosi yksitoikkoista ja tylsää..

Hesarin jako oli hemmetin rankkaa, ei sopinut yötyö mulle.

Postilla oli kauheaa väijymistä vessakäyntien kanssa ja minuuttiaikataululla piti syödä.

Toki joissain paskahommissa on ollut mukavaakin, esimerkiksi eräässä siivouspaikassa oli tosi kiva työporukka joten sitä teki ihan mielellään.

Onneksi kuitenkin akateemiset opinnot loppusuoralla joten joskus ei varmaan tarvitse enää tuollaisia töitä tehdä...

Vierailija
32/38 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala kaikilta osin aivan tympeää.

Vierailija
33/38 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin v 65 viikon kaupassa töissä. Siellä piti kirveellä ja sahalla pilkkoa asiakkaille lihat ruhosta. Päivät oli 9h, kun kaikki roippeet piti illalla vielä siivota.

Olin 15 v. Onneksi äitini sanoi, että tuo homma on nyt lopetettava.

Olen myöhemminkin ollut kaupassa töissä, mutta vähän paremmissa olosuhteissa😅

Vierailija
34/38 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takana kymmenen vuotta työtä McD:llä, josta viiimeiset vuodet ravintolapäällikkönä.

Mikä pitää töissä: hyvät työkaverit ja työilmapiiri, ihanat asiakkaat ja työn vaihtelevuus. Hyvä liksa.

Nasta mesta, siinä käry jää kakkoseksi, kun muuten viihtyy.

Hyvä liksa??? Mäkkärissä???

Vierailija
35/38 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takana kymmenen vuotta työtä McD:llä, josta viiimeiset vuodet ravintolapäällikkönä.

Mikä pitää töissä: hyvät työkaverit ja työilmapiiri, ihanat asiakkaat ja työn vaihtelevuus. Hyvä liksa.

Nasta mesta, siinä käry jää kakkoseksi, kun muuten viihtyy.

Hyvä liksa??? Mäkkärissä???

Heh, olin juuri tulossa kirjoittamaan tähän ketjuun, miten McDonald's oli kamalin työpaikkani. Huono palkka, liian vähän työntekijöitä ja valtava kiire, vaaralliset työolosuhteet (moni meillä oli saanut esimerkiksi palovammoja), hankalat asiakkaat, tylsä työ ilman vaihtelua, epäsäännölliset työajat, hirveä haju vaatteissa ja hiuksissa työpäivän jälkeen, rajoitettu ammatillinen kehitys. Ei lähes mitään työsuhde-etuja. Onneksi suurin osa työkavereista oli sentään ihan ok.

Vierailija
36/38 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivojanakin oli parempaa (oli kyllä toimistosiivousta). Onneks on nykyään koulutus ja mahdollisuus tehdä muutakin. Täytyy nostaa hattua ihmisille jotka noita töitä jaksaa ja pystyy tehdä!

... pystyy tekemään.

Vierailija
37/38 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvaraustyö yksityisellä lääkäriasemaketjulla.

Vierailija
38/38 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan sijaisuus vanhusten vuodeosastolla. Kaikki sängyissä avuttomina, kaikki täysin dementoituneita ja ties minkälaisessa kippurassa, kaikki vuoteeseen hoidettavia ja pestäviä, kaikki paskansi alleen pari kolme kertaa päivässä ja ne piti siivota.

Ei ole ihmisen elämää, eikä ihmisen työtä.