Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut raskauden aikana masennus tms lääkityksellä? OV

Vierailija
15.12.2008 |

tsempiä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loppuraskaus kyseessä, ja mulla maailma romahti tossa joku aika sitten täysin, ja vähän sitten romahti vielä lopullisesti lisää,

nyt en ole nukkunut kuin 1-3h yössä viime aikoina, en pysty syömään enkä edes juomaan, mikään ei tunnu mitlään paitsi kauhea tuska asiasta joka maailmani kaatoi, itkukaan ei tule, ahdistaa ja on kauhea olla,

haluaisin edes voida nukkua vaikka ei tää suru mihinkään lähde, kun saisi edes muutamaksi tunniksi kadota mailmasta uneen, mutat ei, nuokin muutamat tunnit olen säpsähdellyt hereille jatkuvasti tämän asian pyöriessä vaan päässä,

ennen raskautta olin lääkityksellä mutta sitä ei voi syödä raskauden aikana, mutta voisikoha jotain muuta saada?

Vierailija
2/4 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain pika-ajan lääkärille, menen jo tänään ja kysyn mitä voisin saada tähän tuskaan, en ole saanut tehtyä mitään valmiiksi vauvaakaan varten saati joulua, ja on isompiakin lapsia että pitäisi kai muutakin voida tehdä kuin laittaa aina uusi video pyörimään ja einesruokaa mikroon :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut käytössä Sepram(serotoniini pohjainen masennuslääke). Millä viikoilla olet raskaana? Ylensä lääkehoito on lopetettava 2 viikkoa - kuukausi ennen synnytystä. Jonka jälkeen voit taas aloittaa normaalin läkityksen imetyksestä huolimatta. Hoida lääkitys kuntoon,dsillä uni on erittäin tärkeää raskaus aikana ja ahdistava olo on hirveä,puhun nimittäin kokemuksella!

Vointeja :) Nim: tällä hetkellä ilman lääkkeitä rv38

Vierailija
4/4 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain opamoxeja 15mg 1-2tbl yöksi että saisin nukuttua, eikai niitä joka yö ja montaa viikkoa tarvi ottaa, kunhan nyt saisin edes yhden yön nukuutua vaikka 5h putkeen niin voisi olla helpompi päivä, nyt olen nukkunut n klo2-5 ja loppupäivä menee ihan sumussa, ei väsytä eikä särje edes päätä iltaa kohti vaikka voisi luulla näillä unilla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi