Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHULIINIT viikkoon 2***

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kokeista löytyy jokin syy/selitys keskenmenoihin ja saisitte vielä nyyttinne!! Kyllä vetää hiljaiseksi, ei tähän osaa oikein mitään sanoa, voin vain kuvitella olosi. *hali*

Maria80 & titi75: Oli tosi kivaa muuten, mut tuntui et ilta meni ihan hirveen nopeesti ja tosiaan tanssilattialla ei ollut muita kuin minä ja pari kaveriani.. Täytyypä ottaa reissu uusiks joku kerta. Harvoin tulee käytyä niin et pääsis yhtä aikaa kaikki, jokaisella alle kouluikäinen lapsi talossa joka tarvii aina yökyläpaikan, kun äidit lähtee baanalle..

peebee: Oon ite miettinyt myös tuota, että kun toivon mukaan vielä tuun raskaaksi niin varmaan koko ajan odotan, että koska se verenvuoto alkaa kun vessassa käyn. Tai siis en odota vaan pelkään. Osaakohan sitä sitten ollenkaan rentoutua missään vaiheessa? Kun on täältä niin paljon lukenut näitä juttuja, ettei sillä 12 viikon " maagisella" rajalla ole mitään merkitystä. Tsemppiä ja koita pitää mieli positiivisena! Tarttis vaan ajatella et sitten jos tulee murehdittavaa, niin sitten vasta murehtii. Milloin sun la on, kävitkö kattomassa?

T: Tuhma Liliane, joka täältä kesken iltavuoron vaan kirjoittelee

Vierailija
122/140 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, varmaan aika kauheata yksin makoilla siellä sängyllä ja odottaa et joku tulee.. Varmaan aika kauheasti sanottu, mutta toivon kyllä et ne löytää jotain siellä kokeissa (tosi hyvä kun se lääkäri määräs ne:), koska sillon se myös luultavasti olis " korjattavissa" lääkkein ym. Aina hankalampi varmaan jos mitään ei löytyis- vai mitä itse olet mieltä.?.

Kukas sitä la:ta kyseli, joo pitihän se käydä kattoon, vaikka tässä olevinaan päivä kerrallaan mennään.. Se olis siis 22.9.. Saas nähdä.. Päivä kerrallaan..

peebee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitahan jaksaa taas päivä kerrallaan. Kurjaa, että jouduit olemaan siellä sairaalassa noin yksinäsi. Mielenkiintoista, miten operaatiot ja jälkihoidot vaihtelevat noin paljon. Toivottavasti toivut fyysisesti pian ja pääset niihin kokeisiin heti seuraavassa kierrossa.

Jotkut noista testeistä osaan tulkita: fsh= follikkelia stimuloiva hormoni eli se joka avittaa oviksessa (alkukierrossa), progestiini = mitä todennäköisimmin keltarauhashormoni (loppukierrossa eli oviksen jälkeen, kertoo onko ovis tapahtunut ja riittääkö keltarauhasen toiminta), s-testos = mieshormoni, joka tutkitaan yleensä pco:n yhteydessä...

Aika kattavat verikokeet on määrätty. Tosi hyvä juttu. Kyllähän noille km:lle pitää syy löytyä. Ei ne voi kaikki olla pelkkää huonoa tuuria, kun teillä noita lapsiakin on ennestään.

Toivotan sinulle pikaista toipumista. Älä vielä menetä toivoasi pikkunyytin suhteen. Koita jaksaa ja tule tänne kirjoittelemaan mietteistäsi. Virtuaalikorvia täällä riittää.

Iso lämmin virtuaalihalaus *halaa*

Vierailija
124/140 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän on ollut sellaista menoa, että nyt vasta kunnolla pääsee nauttimaan lauantaista.

Eilen tuli käytyä sitten Ikeassa shoppailemassa ja eihän sieltä tullut kyllä tyhjinkäsin lähdettyä pois. =)

Ja, oli ihanaa kun äiti tuli kotiin, sen kanssa tämä päivä onkin mennyt kun on vaihdettu kuulumisia ja muutenkin turistu.

Sani: Kyllä sitä opiskelu-intoa tarvitaankin ensi viikolle. Tuo kurssi jolle nyt menen on aikas " haastava" kuulemma, joten tsemppiä täytyy löytyä. =)

Lilianne: Kyllähän minä sitä testausta olen tässä miettinyt, että jos sitä tekis sen aamulla. Mutta, kuitenkin sitä miettii et näkyykö siinä testissä mitään. Aikasemmissa r-testeissä plussa on tullut vasta aikas " myöhään" ..

Oma napa: kp 23/28-31.. Olo on ollut samanlainen kuin aikasempinakin päivinä. Nyt vain tuo nippailu on, mielestäni, lisääntynyt ja varsinkin kyljissä on tuntunut. Ja, tänään kun nousin aamulla niin tuntu aikas " painavalta" mahassa.

Tuossa päivällä ennen kuin käytiin syömässä oli pikkusen huono-olokin, mutta en sitten tiedä johtuko se siitä että en ollut syönyt kunnolla vai jostain muusta. Ja, nyt tässä illalla on ollut pikkusen sellainen heikko-olo..

Niin, " iki-ihana" närästys on ollut tämän päivän " ilonani" ...

Tässä olen miettinyt sitä testausta moneen otteeseen mielessäni. Kovasti se testi tuolla kaapissa polttelee ja jos en tee sitä testiä niin ensi viikon siellä kursseilla olen kuin tulisilla hiilillä olisin kävelemässä. =) Ehkä mä sitten testailen..

Nyt menen tuonne oman armaani kainaloon viettämään aikaa ja katsomaan tv:tä, jos sieltä tulee nyt tähän aikaan enään mitään. =)

Öitä haahusiskot!

Kaksonen76

Vierailija
125/140 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani. Jos jollekin soisin sen oman nyytin niin se olisit kyllä ehdottomasti sinä. Ei yhtä ihmistä noin paljoa voi rangaista.

Mutta, onneksi lääkäri on määrännyt sinulle liudan verikokeita, jos sieltä löytyis syy noihin km:hin. Ei voi olla noin paljoa huonoa tuuria yhdellä ihmisellä kuin sinulla on ollut.

Voimia sinulle ja perheellesi!

Kaksonen76

Vierailija
126/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus, että Sinua on taas rääkätty ihan liikaa. Voi kun pian vaan nyt tulisit kuntoon ja saisit positiiviset ajatukset liikkeelle. Se on se kantava voima, vaikka nyt tietääkin, ettei päässä liiku mitään ja on tyhjä olo. Hyvä kaikesta kurjuudesta huolimatta, että nyt sitten pääsit kattavampiin verikokeisiin. Josko tulisi selvyyttä lisää asioihin.

ON: Voi vitsit tätä piinaa...tai en mä tiedä onko tässä nyt mitään piinaa enää jäljellä. Kaikista jomotuksista huolimatta en usko, että olisin raskaana. Tai jotenkin tuntuu, että kun muilla on muissakin raskauksisa ainakin viivan paikka kovin aikaisin näkynyt, että olis se sitten nytkin, mutta tyhjää tuo testi mollottaa. Vaikka miten tihrustaa, niin ei haamun, haamun, haamun, haamun näköistäkään. Paitsi se, jonka siihen saan väkisin muotoutumaan kun tuijotain sitä tyhjää liuskaa kymmenen minuuttia. Blääh...nyt vähän sapettaa. No mut toistaiseksi välivuotoja ei nyt ole näkynyt. Sekin on ainakin hyvä.

Mutta lähinnä tässä nyt kirjoittelen, että olen pettynyt testitulokseen, kun nimittäin viime yönä kun tultiin ukon kanssa syömästä ja leffasta ja mentiin nukkumaan joskus yhden aikaan yöllä (ai niin, lämmöt oli taas sillon ennen maate menoa 37,1)...niin olen jo melkein unten mailla kun säpsähdin ihan hirveeseen repäisykipuun. Jäin sitä siinä ihmettelemään ja uni katosi silmistä kokonaan. Lisäksi yhtäkkiä tuli kauhean huono olo ja yks kax laattasin oikein kunnolla. Onneksi ehdin vessaan. Kaikki mitä illan aikana kalliisti syötiin...tuli railakkaasti ulos. Sitten se olo helpotti. Rinnat on ihan normaalit, vatsaa ei turvota...rintojen päitä välillä vaan sillain " kihelmöi" ...vatsanpohjalla raskas painon tunne, joka tällä hetkellä on vähän vaisumpi. No ei pitänyt testata vieläkään uudelleen, mutta toi viime yö jäi mietityttämään ja tein taas puolikkaan Aconin aamulla...Ja ei mitään.

Täällä on vähän epätoivonen olo. Onkohan nää mun pahoinvoinnit ja lämpöilyt sittenkin vaan oksennustautia....kun sitä on nyt liikenteessä.

No vielä on aikaa odotella jokusia päiviä...kyllä nyt piinataan kunnolla.

titi75, jota nytkin vähän heikottaa...tai sitten vaan kuvittelen!

Vierailija
127/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän oireettomuuden takia.ne alkupäivien mahan juiminnatkin kun on jääny ja nyt sekin on huono merkki:ei siel mikään kasva! vitsin vitsin vitsi.Että olipa ihan kiva plussata kun heti alkoi nää skitsosekoilut.Muutenkaan ei oo oiretta juurikaan,ja kun enhän mä muista milloin mulla on ollu mitäkin,niin hieno homma nytte.Ainakin 2vk pitäis oottaa että kannataa alkuraskauden ultraankaan mennä,mikäli enää tarvetta.Kauhee housun kyttääminen päällä,ja odotan vaan että joku kaunis kerta housut lainehtii verta.

Mä en ala,miten aivot sa kytkettyy pois päältä????

Mamma+Fem ja ehkä joku 5+

Vierailija
128/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kuulostaa tutulta nuo Sinun ajatuksesi. Ja viikothan matelee etanan lailla tietysti kun pitäisi nopeasti alkuraskauden vkot mennä. Mitenkähän sais sulle sinne pontta jaksaa ja paljon positiivisia ajatuksia. Heh...sanoo täällä yks joka hepuloi täällä jo nyt kun haamuplussaakaan ei ole vielä tullut...saatikka sit kun se nyt vielä tulis, niin olisin vähintään yhtä hermo heikko kun alkaisin miettimään oireettomuutta. Mä lähetän täältä ainaskin kuorma-autollisen verran tarrasukkia ja liimaa sun ja tirriäisen tueksi. =)

Kaksonen: Täällä jo kovasti odottelen uutisia. Mua ihan jänskättää sun puolesta. Tosin jos sun testissä jo jotain näkyi ja mulla ei ja suurin piirtein samoissa päivissä mennään, niin pitäsköhän mun sit heittää kirves kaivoon. No mutta...mä en vielä aio luovuttaa. Sitten vasta kun hyökyaalto iskee. Tosin tämä päivä mennyt suht oireetta...

titi75 (joka on terrorisoinut tätä haahupinoa melkein yksinkään koko vkonlopun ;-)

Vierailija
129/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on samansuuntaisia aatoksia.. Siis ihan joka kerta veskissä odotan vaan et joko se nyt alkaa.. Oireita on, mut mulla oli keskenmenossa oireena tosi vahva huono olo ihan ensiks, joten eipä niilläkään voi hurrata.. Eilen juttelin yhden sydänystävän kans tosi pitkään kahvilla ja tultiin siihen lopputulokseen et suru kohdataan sillon kun ja jos se tulee ja muuten yritän hieman löysätä, mut ei- niihin aivoihin kun ei ole sellaista on/off nappia..

Onneks loppuu tää sairasloma ja työt alkaa taas ens viikolla- on tosi kiire viikko edessä, niin ei kerkee skitsoamaan NIIN paljoa :)

Kaksonen ja Titi: mulla on peukut ja varpaatkin pystyssä plussasta..

Ei se mullakaan näkyny ennen kun päivä ennen menkkojen alkua tosi haamu ja siitä pikkuhiljaa vahvistunu..

En oo kyllä vielä ihan tummaa viivaa testannutkaan, mut ajattelin nyt odotella ensi viikkoon seuraavan testin kanssa (ed. tein perjantaina).. Niin ja Titi, et oo kyllä yksin terrorisoinut, olen hieman ollut apuna ;)

peebee

rv4+ ja kaikki mahdolliset vikaanmeno mahdollisuudet mielessä...

Vierailija
130/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että olet pitänyt mulle seuraa ja kiitos tsempityksistä. Toivottavasti säkin saat vähän muuta ajateltavaa, kun pääse sorvin ääreen takas. Ja siinä olet kyllä ihan oikeassa, että ihan turhaanhan sitä itteensä rassaa, kun/ jos jokaista nipistelyä seurailee. Ja turha surra etukäteen jotain mistä ei vielä tiedä...mutta kai se on osaltaan meidän km:n kokeiden ongelma, että yritetään " ladata" ittemme jo valmistautumaan jos taas tullaan vauvaunelmista alas ja kovaa.

Mäkin toivon, että mun vuodot pysyy pois ja että vielä olis mahkuja saada tältä kiepiltä se plussa. Ja kun tosiaan niinhän sitä sanotaan, että jokainen raskaus on niin erilainen, ettei toisaalta niitä oireita voi/kannata edes kauheesti alkaa punnitsemaan. Toiset on oireettomia ja toiset oireilee tosi paljon.

Koitetaan kaikki vaan porskuttaa eteenpäin ja " yrittää" kovasti olla miettimättä turhia ja repiä se positiivisuus vaikka p***silmästä...mutta ei tässä muutakaan voi.

Kai mun pitää lopetella kun toi rakas aviomieheni tuli pyörimään tohon selän taakse ja nauraa mulle, että taasko sä olet täällä koneella. ;-) Onneksi se ymmärtää, että tää teidän tuki on mulle enemmän kun tärkeetä. Kelle muulle näitä vois vuodatella, jos en teille. =)

titi...TAAS! =P

Vierailija
131/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mä olen koko päivän touhuillut ja laittanut ensi viikon tavaroita kasaan. Tuntuu kun tavaraa tulis mukaan enemmän kun on tarve, enhän mä osaa päättää mitkä vaatteet otan mukaan ja mitkä en. =)

Mä meen nopeasti omaan napaan..

Eli, kp 24/28-31... Tänä aamuna tein r-testin, johon ei tullut toista viivaa. =( Kyllä se masensi. Tunnetusti minä olen vahdannut sitä testiä näin jälkeenkin päin monen monta kertaa. Ei ole tullut haamun haamun haamun haamua. Nyt äsken kun vielä sitä katsoin niin näin hämärässä olin näkeväni pienen pienen varjostuman siinä testiviivan paikalla... Mutta, kun kävin katsomassa kirkkaammassa valossa niin en oikein erottanut mitään.

Siispä tässä nyt täytyy piinailla ensi viikko sitten ja testailla uudestaan viikonloppuna kun tulen kursseilta kotiin. Jos sitä ennen ei ole tullut, käytän Titin lausetta, " hyökyaaltoa" . =)

Titi: Älä menetä vielä toivoasi, kun en minäkään ole plussanut. Jos me sillai ajatuksen voimalla piinaillaan yhdessä tuo ensi viikko ja testaillaan sitten viikonloppuna. Vai mitä??? =) Mä piinailen kursseilla, toivottavasti nyt opiskelusta tulee jotain. Heh.

Nyt tämä rouva lähtee vielä illaksi töihin. Koitan tulla vielä töiden jälkeen kurkistamaan teitä ennen ensi viikkoa. =)

Kaksonen76

Vierailija
132/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kp23/ 26-28 ja äsken kävin vessassa. valkovuotoo tulee ihan tajuttomasti. Välillä ihan lorahtaa kuin tulis pissat housuun. Mut nyt se oli vähän rusehtavaa??? Ei kai tää enteile jotain?? Mahakipuja ei ole. Rinnat on kipeet ja pahaolo jatkuu iltaisin. Eilen saunassa käydessäni multa tuli toisesta rinnasta nestettä. Ei kirkasta vaan laimean maidon näköistä. Yleensä jos menkat tulee niin ne alkaa heti vuotamaan kuin niagaran putous. Pitäkee peukkuja että kaikki menee hyvin. Keskiviikkona ajattelin testata apteekin omalla testilläSilloin pitäisi menkat alkaa. Plussat sain acon10:llä.

Vierailija
133/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän tietysti peukutamme täällä kun viimeistä päivää, että se täti nyt pysyy pois kun sait jo muutenkin niin ajoissa sen vahvan kunnon viivan. Helppoa sanoa, että pelko pois...kun se ei tosiaan niin mene. Kaikki täällä toivomme varmasti, että pikkuinen pysyy matkassa mukana. Eli siis tarrasukkia ja liimaa sinne...JA PALJON. Älä luovuta. bd

Sitä paitsi täällä joku on sanonut, että se runsas valkovuoto enteilisi tädin tuloa, mutta mä itse olen taas monen ystäväni kuullut puhuvan just toisin päin...että alkuraskaudessa on ihan hirveesti lisääntynyt valkovuoto. Sormet, varpaat ja korvatkin pystyssä puolestasi täällä on titi. =)

Kaksonen: Kiva kuulla sinusta. Mutta ei tietenkään sitä, ettei sitä toista viivaa tullut. Heh...itsekkin sitä tehtyä testiä on moneen otteeseen vielä virallisen testiajan mentyäkin tiirailtu, mut mulle kävi just noin kun sulle, että mukamas " jonkun varjon" olisin nähnyt, mutta sitten kun katto paremmassa valossa, niin ihan tyhjä blancohan se siinä möllytti. Pentele... ;-) Mutta tosiaan me piinaillaan näin " alitajuntaisesti" tää vko yhdessä ja manataan se täti sinne missä pippuri kasvaa...ihan meidän molempien kohdalta. Eiks jehna? No niin...sitä minäkin. =D Hyvää kurssivkoa sinulle toivottelen ja toivottavasti opit paljon kaikkea uutta ja siinä sivussa vko menee niin ettet edes huomaa ajankulua. Mä veikkaan, että mulle tulee piiiiiiiiiiiiiiiiiitkä piina vko vaikka töissä paljon touhua ja kiirettä onkin. Tulehan viimeistään perjantaina kertomaan kaikki vkon kuulumiset. =)

ON: En edelleenkään tiedä onko tää jotain yrjötautia (siskon pojan ristiäisissä eilen nimittäin sielä sitäkin lapsilla oli), mutta toivotaan että tää mun tänään koko puolesta päivästä jatkunut " höntti" olo ja viime yön oksennus tarkoitti jotain ihan muuta. ;-) Lämpö oli just äsken mitattuna 37,0C ja olo on sen mukainen. Eli kun mulla menee tuo 37 tasan rikki, niin olo on vetämätön ja jotenkin kipeen tuntuinen. Väsyttänyt on koko päivän. Että sellaasta.

Tein äsken lasagnea, kun mies kovasti pyyteli. Alkaa tulla hyvä tuoksut uunista tänne yläkertaan. Kohta on varmaan valmista. Katsotaan tökkiikö syöminen, vai tuleeko ylös... = /

titi ( kp23...kai?)

Vierailija
134/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se niin sydäntä lämmittävää että on paikka jossa ihmiset ymmärtää kuinka kamalaa tää on itsellekin tää skitsoilu.Ja kyllä mulle ihan hymy huulille nousi kun en oo yksin tän kaa :) Tuolla ex.haahuissa ei (kai) niin kauheesti enää oteta kantaa näihin skitsoiluihin...tai ainakaan en kehtais niin pal valittaa,munhan pitäis olla niin happy plussasta.Sit mä mietin et " aavistanko" mä taas jotain,psyykkaan itseeni tulevaan.Kun se edellinen..olin " kuulema" puhunu monelle epäilyistäni,vaikka mulla ei ollu mitään oiretta pelättäväksi ennen kuin pari pv tuli sitä verta,ja senkin jälkeen beibi oli elossa...huoh.ISO HUOH.

Jännää nyt katsoo kuka seuraavan plussan repäsee ja tuleeko hän kanssani skitsoilemaan:) tuntuu että mä olen pahin pirujen seinille maalaaja exissä.joo ja onko plussasta kokonaista 5 päivää.Kuulostaa lupaavalle.

Tänään oon ollut viel kamalan kiukkuinenkin,tää epävarmuus saa tuollasiakin lieveilmiöitä aikaan.Mies varmaan katuu suunnattomasti mukanaoloaan tässä projektissa.Mut kun en osaa sillekkään selittää et joo oon siks vihainen ja kiukkuinen kun pelottaa-aika loogista vai?Vai onks tää sitä naisen logiikkaa

Kaksonenkos se testaili viikko ennen menkkojen alkuu...pitäis jaksaa oottaa vaan siihe et myöhässä on,vaikka kyllähän noilla acon kympeil kuulema saa jo viikko hedelmöityksen jälkee plussan.Mikä olis kaikkein " huonoin" testi,onko niitä sellasii mikä näyttäis vasta esim 40-50 arvolla?Vois koittaa ensi viikolla...Vai pitäisköhän pyytää neuvolasta veritestilähete,katsooko ne siitä samalla sen arvon?

Kiitos kun kestätte

Mamma+Fem (plussannut skitso)

Vierailija
135/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules...mä voin lohduttaa sua vielä lisää sen verran, että jos täältä plussa pamahtaa, niin sitten saat TAATUSTI toisen " tärisemään" sinne haahujen puolelle. Tosin mulle kävis vissiin kans niin, etten uskaltais heti myöskään plussauksesta siirtyä sinne toiselle puolelle. En muista ketä muita tulevalle viikolle oli jännäilijöitä, kun minä ja kaksonen.

Toivotaan, että se haahujen puoli kuitenkin nyt sellainen on, että jos joku asia mieltä painaa ja vielä pelko on persiissä mahdollisesta km:sta, niin että sielä voisi sellaisistakin jutuista kirjoittaa ja että sielä saisi tsempityksiä asiaan. Enkä mä usko, että sielä kukaan hölmönä pitää kuitenkaan...onhan nekin kaikki ihmiset sen menettämisen tuskan läpi käyneet ainakin kertaalleen. Mutta kunhan omakin raskautesi hieman pidemmälle etenee, niin varmaan sitten uskaltautuu jo sieläkin keskittymään niihin positiivisiin juttuihin ja uskoa & luottaa, että teillekkin vielä se uusi vauva tulee. =)

titi (joka on melkein kirjoittanut tänne jo romaanin)

Vierailija
136/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosiaan kaksosella ja titillä kova kuumeilu meneillään ;-). Toivottavasti saatte molemmat plussat. Lupaavastihan teillä molemmilla noita oireita on. bd bd bd bd

Femmammalle tsemppiä oireitten kanssa tuskailuun. Se on niin tuttua. Viimeksi kun sain plussan, olin aivan hermona oireitten kanssa. Saamani plussa oli tosi haalea eikä oikein meinannut vahvistua. Muutamia päiviä plussatestin jälkeen tuli ihan vähän tuhrua ja oireet katosi koko viikonlopuksi. Sitten niitä taas tuli, mutta muutaman päivän päästä tuhruilu tuli takaisin ja yltyi veriseksi vuodoksi. Koko sen kahden viikon ajan (siis rv4-6) hermoilin niin kamalasti. Tuo ajanjakso on jäänyt tosi raskaana mieleen enkä haluaisi sen ikinä enää toistuvan. Toivottavasti sulla alkaa oireita olla ja pääset ainakin vähän huokaisemaan helpotuksesta!!

Nipsulle onnittelut plussasta ja tsemppiä! Teit tuon testin niin kamalan aikaisin. Toivottavasti saat tästä plussasta nyytin syliin! bd bd bd

ON: Nyt olen pystynyt etenemään tässä raskaudessa (siis tällä hetkellä) aika rauhallisin mielin, luojan kiitos. Selkäkipu jossain vaiheessa hellitti ja kaiken näköistä oireitta on oikeastaan koko ajan ollut. Aivan pieneksi hetkeksi saattaa tulla sellainen onnentunne. Aamupäivällä mietin, että entäs jos vaan alkaisin kylmänviileästi nauttia tästä raskaudesta, mutta enpä tiedä. Ei taida vielä uskaltaa. Tänään on jostain syystä vääntänyt mahaa ja maha on siis löysällä. Toisaalta muistan kyllä, että saman tyyppistä on ollut onnistuneissakin raskauksissa. Tulleneeko mulla oksennus alakautta vai mistä lie kysymys. Joka tapauksessa aina jos tuntuu jotain kipua, niin alkaa tietysti heti miettiä, että onko tää joku supistus vai mikä tämän kivun aiheuttaa. No, jospa tämä mahakipu menee pian ohi ja kaikki jatkuu ennallaan.

Tsempityksiä kaikille kovasti ja porkkanalle jaksamista!!!

neronja

Vierailija
137/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: kyllä nuo oireet kuulostavat tosi lupaavilta... Älä suotta masennu tuosta testistä, sillä teit sen tosi aikaisin. Mullakin testi näytti vaaleaa viivaa 14 vrk oviksesta ja vasta viikon päästä tästä ihan kunnon plussaa. Koita malttaa odottaa viikko ja testaile sitten kurssin jälkeen uudelleen. Oikein mukavaa kurssia ja koita olla murehtimatta tuota negaa... Täällä on peukut ja varpaat sojossa bd bd bd bd bd.

Titi: kylläpä nuo sinunkin oireesi kuulostavat ihan siltä itseltään... Tsemppiä loppupiinailuun ja jännityksellä odottelen testituloksia. Peukut ja varpaat pystyssä bd bd bd bd bd.

femmamma: kuulostaa niin tutulta tuo sinun hermoilusi. Itsekin olen melkein koko ajan kuin tulisilla hiilillä. Mullakaan ei noita oireita oikein tunnu olevan, pelkkä väsy vaivaa... Mullakin on ollut pinna kireällä tämän pelon takia ja myös väsymyksenkin. Toivottavasti sullakin nuo oireet alkavat kunnolla ja voit alkaa nauttimaan raskaudestasi. Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan roppakaupalla... Kunpa meillä kaikilla plussanneilla olisi tuolla masussa asukki, joka sinnittelisi matkassa riittävän kauan. Tsemppiä!

neronja: hauska kuulla, että olet jo vähän pystynyt nauttimaankin raskaudestasi. Mulla on muuten ollut ihan samanlaista oireilua tuon vatsan kanssa. Tuntuu, ettei oikein mikään sovi vatsalle, vaan kaikki tulee ennemmin tai myöhemmin pois... Muistelen kyllä, että edellisessäkin onnistuneessa raskaudessa oli vastaavia oireita. Enää muutama päivä pitäisi malttaa ennen ultraa. Kunpa sinäkin saisit nähdä siellä pikkuisen masuasukin sykkeineen. Päivä kerrallaan...

peebee: hyvä, että saat muuta ajateltavaa, kun pääset taas työmaalle. Aika menee huomattavasti nopeammin eikä tarvitse koko ajan miettiä ja kuulostella tuntemuksia. Oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan, kunpa tämä pikkuinen pysyttelisi kyydissä...

nipsu: täällä on peukut ja varpaatkin pystyssä, että saisit pidettyä masuasukin kyydissä. Tsemppiä!

ON: oireita ei sen kummemmin ole - väsyttää ja vatsa sekaisin. Välillä kyllä melkoisia repäisykipuja... Kunpa tämä tästä muuttuisi pian iloksi. Pitää vaan malttaa odottaa tuota keskiviikon ultraa, mutta pelottaa, mitä siellä näkyy, näkyykö mitään. Kunpa sitä osaisi olla rauhallisin mielin ja unohtaa kaiken ikävän - esikoista odottaessa oli niin autuaan tietämätön tällaisista murheista. Tähän tilanteeseen sopii kyllä sanonta - tieto lisää tuskaa...

Tsemppiä ja jaksamista kaikille haahuille!!!!!!!!!!!!!!! Kaikille myös +++++++++säteitä.

masunasu

Vierailija
138/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

titi75; toivottavasti nuo sun oireet olisi sitä itseään! Plussaonnea!

masunasu: mulla on ollut noita repäisykipuja raskauksissa (myös onnistuneissa) ja vaikka ne säikkäyttävätkin, ovat ne ihan vaarattomia!

ON: kp 29/28 ei vielä menkkoja (ei edes menkkoja edeltävää turvotusta tai n. kilon painonnousua)! Aamulla oli aavistus rusehtavaa valkovuotoa, mutta nyt päivällä ei edes sitä. Rinnat ovat TODELLA arat. Nyt en sitten taas enää tiedä odottaako menkkoja vai tehdäkö vielä testin. Eilen tuli otettua sitten oikein urakalla ja nyt sitten mietityttää olisikohan pitänyt ihan niin paljoa juoda... Niin ja tuosta lämmöstä piti vielä sanoa, että yks päivä kun mittasin (oisko ollu perjantai) niin mittari näytti 37,3 eli kuinka paljon ennen menkkoja tuon lämmön pitäisi laskea, samana päivänä vai muutamaa päivää ennen?

Tiedän, että monelle pidempään yrittäneelle voi olla vaikeaa toivottaa mulle plussaonnea, kun meillä olis kumminkin tavallaan käynyt vahinko, vaikka vauva olisikin paljon enemmän kuin tervetullut. Koittakaa jaksaa kuitenkin näitä mun pähkäilyjä, kun ei oikein oo muutakaan paikkaa näitä purkaa.

Vierailija
139/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sun prkl.

Mä arvasin...Heti jos on mahdollista, et ajoitus olis ollut outo, mä alan piinailla. Oireita riittää vaikka millä mitalla ja vasta viikko oviksesta...jos sitäkään. Ei siis mitään mahdollisuutta ainakaan viikkoon saada varmaa vastausta. Laskin just et menkkojen pitäis normaalin aikataulun mukaan alkaa 24.1. ja 25.1. meillä on se lekuriaika.

Eilen olin koko päivän Korkeasaaressa ja koko illan palelin ja poskia kuumotti...tänään sama toistui, vaikken ole ollut missään ulkosalla koko päivänä. Lisäksi kun tultiin äsken keilaamasta, rintoja juili, alavatsalla on ollut (taas) repäisykipuja oviksesta lähtien ja rinnat on nännejä myöten tosi arat. Lämpöjä en ole taaskaan mittaillut. Vessassa tulee ravattua melkein puolen tunnin välein...

Enemmän kuin negatiivistä testitulosta mä pelkään nyt plussaa...nyt on just se aika kun tutkimukset pitäis aloittaa ja jos mä nyt olen raskaana ja se menee kesken, joudutaan taas odottamaan vuosi uutta lähetettä. Mä toivon olevani raskaana enemmän kuin mitään muuta, mutta haluaisin sen vauvankin...

Tälleen tänne sunnuntai-iltaan...

Ei kai auta muu kuin jatkaa piinailua.

Nonsense

Vierailija
140/140 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei outo vaan oikea.

Mitäköhän mun mielessäni oikein liikkuu?

Nonna