Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHULIINIT viikkoon 2***

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..,että teillä on jännät paikat..Pitää oikein muutaman kerran päivässä lukaista viestit..

On se kyllä niin kannustavaa huomata, että niitä plussia ja lapsia tulee myös keskenmenon saaneille. Kyllä tämä on mahtavaa vertaistukea. Tätä fiilistä (siis keskenmenon jälkeen ym. vauvakuumeilua) on ihan turha yrittääkkään muille selvittää.

ON: Nyt kp24/28?. En oikein tiedä nykyistä kiertoa. Pyörii 25-28-32, ainakin ennen. Tilasin postista testejä, huomenna pitäisi saapua. Toisaalta oireita ei oikein ole. En muista edellisen raskauden oireita, koska tajusin vasta edellisenä iltana, että " voisinkin olla raskaana" (kp31/28). Selkäkivun vaan muistan oviksen jälkeen...Pahalta vaan haisee joka paikassa nytkin, senkin muuten muistan viime raskaudesta. Huono olo ei ole ja rinnat yhtä pienet kuin ennenkin:) Ilmavaivat vaan on melkoiset ja alavatsa turvoksissa, mutta nehän on menkkaoireita. No, odotellaan ja ensi kierrosta taas yritellään. Täytyy varmaan negan jälkeen mennä joku viikonloppu baariin " taas viimeistä kertaa kuukausiin" :)

Öitä,

Jumppis

Vierailija
42/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein mammaksi.fi:hin tilauksen 28.12. Viime viikolla he kyselivät, olinko maksanut laskun. Vastasin viestiin ja lähetin kuittikopion. Lupasivat samana päivänä vielä pistää testit postiin (tilasin siis sen 25,50 ovis+raskaustestipaketin). Eivätkä vieläkään ole tulleet! Kai mun täytyy mennä sinne lankoja pitkin. Jäi sitten tässä kuussa ovikset testaamatta. Eilen tuli kyllä limat (mielestäni), joten ovis on ollut maanantaina (nippaili silloin mahaakin). Onneksi lauantaina ja sunnuntaina tampattiin patjat, joten ei ainakaan pitäis olla jäänyt hyödyntämättä.

Tänään yritän soitella terveyskeskukseen, et milloin päästäis aloittamaan tutkimukset. Keskenmenostahan tuli vuosi joulun välipäivinä. Ei kauheen positiivisilta näyttäneet kuitenkaan noi lapsettomuus.comin lukemat sen suhteen, kuinka moni loppujen lopuksi nyytin hoidoilla saa. No, mut täytyy vaan yrittää pitää toivoa yllä.

Tänään siis kp 17/28-34(29), Täytyy vielä tänään yrittää innostaa mies varmistelemaan tulokset.

Oikein hyvää keskiviikkopäivää haahusiskoille. Etenkin täällä pitempään viihtyneille plussanneille kanssaeläjille pidän peukkuja, että kaikki menisi hyvin loppuun asti. Jokainen teistä aiemmasta lapsiluvusta huolimatta on varmasti nyyttinsä ansainnut ja sen näyttänyt, että oli se sitten ensimmäinen tai vaikka seitsemäs lapsi, on se silti ihan yhtä tärkeä ja rakas.

Mä jään vielä tänne pitämään listaa pystyssä ja valamaan toivoa uusiin tulijoihin!

Nonna *vähän haikeana*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin heti aamulla jälkitarkastuksessa ja ultrassa. Kohtu oli palautunut normaaliksi ja kaikki oli tullut sieltä ulos ettei onneksi tarvinnut tehdä kaavintaa..

1-2 menkat tarttis odottaa ennen kuin yritetään toivottavasti paremmalla onnella taas.. En kyllä millään jaksais odottaa että luulenpa, et heti ekojen menkkojen jälkeen yritys taas alkaa. Lääkäri meinas kyl et kaksien menkkojen jälkeen keskenmenoriski ei ois enää niin suuri.

Eli tässä mun " tietoja" :

Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

Vierailija
44/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taisi olla useampia, jotka miettii ovistestien ostamista (Titi ainakin, Nonnalla taisi olla jo tilaus tehty). Mä voisin myydä sopivalla alennuksella jäljelle jääneet testit (Acon). En nyt muista, monta niitä on (ehkä n. 5 kpl), mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin tsekkaan asian ja sovitaan hinnasta. Pistä tähän privaatti meiliosoite (mulla ei ole kuin nimellä varustettu, joten en viitsi laittaa sitä), niin otan yhteyttä!

KK

PS Oikein paljon plussatuulia ja olihan täällä taas uusia plussaneita ja hyvänkuuloisia oireita monella!

Vierailija
45/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa enää öisin nukutuksi ollenkaan. Aamulla olin ihan tööt kun nousin puol seiskalta ja lähdin labraan. Onneksi esikoisella hoitopäivä ja kuopus nukkui yli yhdeksään, joten sain hetken torkuttua.

Näin kyllä omituisia unia, kaikki liittyi yllättäen vauvoihin.

Ekassa unessa olin just tulossa jostain, tulin takas meidän VANHAAN taloon joka myytiin jo kahdeksan vuotta sitten. Hmm... Olin vessassa, testi kädessä ja ilmeisesti siitä testistä olis selvinnyt tän raskauden tän hetkent ilanne. MUTTA, kello herätti JUST kun tulos olis tullut testiin. :S

Tokassa unessa mentin kylään yhden kaverin luo, joka ihan oikeesti sai viime viikonloppuna vauvan. Siellä oli juhlat menossa ja paljon ihmisiä. Sitten jossain vaihessa perheen isä haki sen pienen nyytin esille, se oli niiiiiin pieni. Siinä vaiheessa mä repesin ihan totaalisesti, en pystynyt kattomaan sitä vauvaa, sieppasin takin ja juoksin ulos pimeään ja sateeseen ilman kenkiä. Istuin siinä talon rappusilla ja itkin ja huusin. Tuntui siinä unessa ihan toivottamalta, siltä etten mä tule koskaan enää saamaan itelleni sellaista pientä nyyttiä. Kai ne patoutumat sitten aukes unessa, kun en oikeesti oo nyt itkeny. Nyt sit mietinkin, että miten käy sitten oikeessa tilanteessa, sitten kun joskus sitä vauvaa mennään ihan oikeesti katsomaan. Huh.

Huominen lääkärikäynti pelottaa. Kun en tiä, että mitä odottaa ja toivoa. Toisaalle just kirjotin, että mitä jos syke n äkyy? Mikä ennuste raskaudella on. Luultavasti keskenmenee ennemmin tai myöhemmin, koska näinkin paljon jo tässä vaiheessa supistelee. :( Mietin myös sitä, että koska alkio ei vastaa viikkoja yms. niin millä todennäköisyydellä sikiössä on joku vika. Kamala tälläsiä pohtia, mutta nämä ajatukset nyt vaan pyörii mielessä. Voihan se kyllä olla, että erittäin suurella todennäköisyydellä alkion kehitys on jo lakannut.

Anteeksi kun mä olen näin negatiivinen. Älkää te muut olko! :)

-Porkkana

Vierailija
46/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi että väsyttää. Haluaisin olla vaan pitkällään ja torkkua. Mullahan oli tänä aamuna herätys klo 5, kun piti taas mennä siihen spr:n hyytymiskokeeseen. Nukuin kyllä pojan lähdettyä kouluun, mutta en näköjään riittävästi.

Kohta poika tuleekin koulusta kaverinsa kanssa. Nakkikeittoa keittelen ja vähän pitäis paikkojakin järjestellä (tää pojan kaverihan sanoi kerran, että teillä on viime aikoina mennyt tämä talo aika sekaisin... ;-). Ei kai auta kun jatkaa touhuja. Vaihteeksi tuntuu selässä vähän kipuilua. Toivottavasti ei ole mikään huono merkki.

Porkkanalle tsemppiä huomiseen! Toivottavasti saisit kuulla hyviä uutisia!!!!!

Toivottavasti piinailijat saisi pian plussia!

Vierailija
47/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vietellään vapaa päivää ja ikävältä tuntuu katsoa ulos tuohon harmauteen. Pitkään aikaan ei olekaa ollut plussakeliä ja nyt kun on niin mielikin on heti maassa.

Mies kun lähti töihin enpä saanut sen jälkeen nukutuksi enään. Juuri ennen kun piti lähteä parturiin niin alkoi väsyttämään ja paljon.

Porkkana: Tämä on juuri se oikea paikka, missä voi päästää tuota negatiivisuutta ulos itsestään. Minä ainakin olen lukenut kaikki sinun juttusi ja miettinyt, että miten voisin auttaa. Mutta, koitan auttaa näin virtuaalisesti ainakin kuuntelemalla sinua. =)

Varmaankin huominen pelottaa, huomenna selviää niin moni asia. Onko sinulla ollut nyt vuotoa? Entä selkäkipua...? Monelta sinulla on huomenna se ultra? Muistathan tulla meille kertomaan kuulumiset sitten? Tsemppiä sinulle! *virtuaalihali*

Titi75: Samoissa kiertopäivissä sitten mennään jos sinullakin pitäs seuraavan kerran tädin tulla kylään kun minulla. Tämä on kyllä jännittävää aikaa. Koska meinasit testailla, jos täti ei kurvahda paikalle...? Koitan olla testaamatta ensi viikonlopulle asti. Tosin hätähousu kun olen tuon testauksen suhteen niin voi olla että testaus tulee suoritettua ennen sitä. =)

Wannabemami: Missäs sinä luurailet...? Oletko siirtynyt ex-haahuihin vai??

Katri72: Jokos sinä olet saanut flunssan karkotettua? Toivottavasti.

Oma napa: kp 20/28-31.. Eipä ole paljon muuttunut olo, tosin aamulla kun tein leipää niin tuli pikkusen huono-olo. Mutta, hyvin vähän. Kyllähän tuolla mahassa koko ajan tuota nippailua tuntuu ja välillä sillai jännältäkin. Väsyttää kovasti, nytkin silmät lumpsuu kiinni koko ajan. Ja, rinnoissa välillä vihloo.

Tässä minä keksin kaikenlaisia mahdollisia " oireita" itselleni ja sitten petyn kun testi näyttäiskin negaa tai täti kerkiää kurvaan paikalle..

Eilen pohdin että miten sais muuta ajateltavaa niin pomolta tuli viesti, että lähden ensi viikoks kursseille Helsinkiin, joten siinähän sitä muuta ajateltavaa onkin näille piinapäiville. =) Lähden maanantaina ja tulen perjantaina, viikosta tulee rankka tiedän sen nyt jo. Työkaverit jotka on käynyt saman kurssin niin on sanonut et hommia saa sinä viikon aikana tehdä kovasti. Mutta, ihan kivä lähteä sille kurssille, saa muuta ajateltavaa ja olen myös halunnut ko. kurssille jo pitemmän aikaa.

Illalla tulee kaveri käymään kahden lapsensa kanssa, joten täytyy vähän laitella tätä kotia kuntoon.

Joten, toivotan kaikille haahuille oikein mukavaa päivän jatkoa!

Kaksonen76

Vierailija
48/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: Muuten taitaa olla flunssa ohi, mutta yskää vielä on. Välillä saattaa kulua tuntejakin etten yski yhtäkään kertaa, mutta sitten kun alkaa yskittämään, niin yskin varmaan ainakin minuutin putkeen. Tai ainakin tuntuu siltä.

Porkkana kertoi nähneensä unia. Mullakin on nyt taas oudot unet palailleet. Tuossa vielä marraskuussa (kait?) näin ihme painajaisia, mutta sitten ne loppuivat. Nyt olen taas parina viime yönä nähnyt ihan kummia unia ja jälkeenpäinkin kun olen herännyt, niin on ollut vielä vähän outo olo. Mikäköhän nyt taas tämän painajaisaallonkin on sitten aiheuttanut???

Porkkana: ultrauutisiasi täällä sitten odotellaan. Tulethan kertomaan?

Sartsuko se oli kanssa flunssassa? Mikä on olosi ja onko kuumetta ollut?

ON: Eipä tässä mitään uutta. Päivä on harmaa kun vettä sataa, joten ei ole niin kovin kivan näköistä tuolla ulkona tällä hetkellä. Ainut positiivinen asia on ehkä se, että ollaan plussan puolella. Kevättä ja kesää tässä jo kovin odotellaan.

Vierailija
49/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nyt kans eka kierto ovistesteillä, niinkun aiemmin sanoin, ja ei se mieskään kovin negatiivinen ollut, kun sanoin, et se on nyt niin et tänään ja huomenna ja ylihuomenna pöllyää meillä peitot :) Laitoin muuten ne aconin testit puoliks aina ja hyvin toimi..

Porkkana: voi kun voisi jotenkin muutakin tehdä, mutta täällä kans tarjotaan virtuaalikorva ja ollaan tunnoissa mukana. Eikä kyllä kukaan muu voi tietää miltä se itsestä tuntuu kun kaikki epäilykset piinaa, eikä niitä saa pois mielestä.. No, onneksi huomenna on se aika, niin saat jotain selvyyttä!! *hali* täältä kanssa.

Nyt en muista enää, kenellä oli mitäkin menossa, mut kuitenkin oli monella lupaavankuuloisia oireita!!!

ON: Tein aamulla uuden testin, sellaisen raskaustestit.com ostetun alennus p***a testin, johon tuli vaan sellainen epämääräinen violetti läikkä.. Ei ihme että olivat alennuksessa. Niinpä mies saa tuoda apteekin testin kotiin tullessaan.. Niin kauan on kuitenkin toivoa, kun ei tätiä näy. Eikös niin SWEHINA???

Mutta se on positiivista, että siihen eilen tehtyyn clearbluen testiin jäi sit ihan näkyvä viiva (tiedän et ei pitäis vanhoja testejä katsella..). Edellisessä kierrossa kun sellaisen tein (kun oli täti 3pv myöhässä) ei siinä kyllä näkynyt mitään kuivuttuakaan.. Mites teillä??

peebee,

joka ei ihan äsken ole odottanut miestä näin kovasti kotiin ;)

Vierailija
50/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sitten sen hCG:n. Voi prkl.

Toivoin ihmettä, turhaa toivoin...

Arvo oli nyt joko 32000 tai 35000.

Kaksi viikkoa sitten 11000. Eli liian vähän noussut. :(

Jostain taulukosta katsoin, että näillä viikoilla normiarvot

64600-116310 eli mulla ei likikään tuota.

Hmm...

TOIVONPA todella, että huomenna olis mukava lääkäri vastassa!!!!!!Joka kuuntelis ja ottais tosissaan ja laittais kenties vielä johonkin jatkotutkimuksiin.

-Porkkana-

Vierailija
51/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa inhottava tilanne!!!! Toivon todella että saat hyvän lääkärin huomenna!! Tule tänne vaan purkamaan jos siltä tuntuu, me " kuunnellaan" . *hali*

peebee

Vierailija
52/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peebee: harmi, että testi oli viallinen. Inhottavaa piinan pitkitystä! Toivottavasti piina päättyisi vahvaan plussaan!

Swehina: Joko teit uuden testit? Olisipa kunnon plussa!!!

titi75: itsekkin ihmettelin, kun oireita (tiedä sitten, mitä oireita???) alkoi tulla pian oviksen jälkeen, rintojen jomotusta, painon tunnetta alavatsalla, hienoista pahoinvointia, nyt myös kuvioon tullut väsymys. Toivottavasti ainakin sulla johtuisi raskaudesta (ja miksei myös mulla) ;)...

Nonna80: Toivottavasti teidän pitkä yritys vihdoin palkittaisiin ja saisitte kestävän plussan ennen kuin tarvii mennä hoitoon. Te jos ketkä olette sen jo ansainneet!!! Plussaonnea!!!!

neronja: Toivottavasti saat hyviä tuloksia hyytymiskokeista!

Kaksonen76: Tuohan onkin hyvä kun pääsee kaikista piinavimmaksi ajaksi jonnekin muualle, jossa on PALJON muuta ajateltavaa. Aikakin kuluu paljon nopeammin. Täällä kotona ollessa aika kuluu kun jäitä poltellessa.

Porkkana05: Voi harmi, että hcg oli alle normiarvojen. Toivon vielä kuitenkin ettei se tarkoita pahaa! Voimia sinulle!

ON: kp 25/28. Testit tuli tänään postista. Ja en sitten tietenkään malttanut olla testaamatta, vaikka vannoin itselleni etten testaa ennen pe-aamua (meillä siis la ne pippalot, ja la-aamuisin yleensä sellanen häslinki ettei testaus onnistu). Tietenkin testi näytti negaa. No, tiputtihan tuo ainakin vähän takaisin maanpinnalle, ettei pettymys tädin saapuessa ole niin suuri... Tietysti ainahan negan jälkeen ennen tädin tuloa jää pieni toivonkipinä...

Vierailija
53/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täältä voi pysyä poissa näköjään,otin katsos entisten laiskojen viikkojen jälkeen että tällä viikolla kirjoitan joka päivä ja oonkin kirjoittanut montakin kertaa päivässä :)

Porkkana,mä edelleen tsemppaan sillä myöhemmin tapahtunu kiinnityminen ym antaa alkiolle pienemmän koon ja vastaavasti matalammat hcg arvot,ystävälläni oli juurikin sama tilanne eikä lääkäriKÄÄN antanu toivoo,mutta äiti itse uskoi..ja muutaman päivän päästä he saavat sen toivottoman syliinsä :D

Mulle tuli tilaamani Advance r-testit tänään,ja kukas se nyt mun hermoja kehuikaan,niin öhöm...polte oli liian suuri kun testit oli nenän edessä.Mutta viallisiahan ne on,peijakkaat näyttää kahta kirkkaanpunasta viivaa.Palautanko ;)

Terkuin kädet+jalat tutiseva lihahyytelö nimeltä Mamma jolla viel femma

Vierailija
54/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti!!!

Vierailija
55/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanalla vielä tännekin rutistukset ja jaksuhalaukset! Harmittaa niin sinun puolestasi!!!

Minä olen ihan poikki, tämä viikko töissä (kun alkoi normaali arki pyörimään) on ollut ihan lamaannuttava. Väsyttää. Täytyy itsensä oikein raahata iltaisin vielä raksalle, sielläkin kun pitäisi jaksaa kun loppu häämöttää.. siivoilla ja tehdä vaikka mitä. Noh, teen mitä jaksan.

Kahvia en ole juonut kun aina töissä pienen tilkan, ei niin tee mieli.

Huono olo on tasaantunut, ellei aterioiden väli veny turhan pitkäksi..silloin pitä saada ruokaa ja paljon :) mutta jos syö liikaa, sekään ei ole hyvä :)

Ensi viikolla olisi ultra ja sinne mennään päivä kerrallaan ajatuksin..onkohan tämä edes tottakaan? vai unta?

Täällä tuntuu olevan paljon plussasäteitä ilmassa :) ihana juttu, voi kun Nonnakin saisit plussasäteestä suoran iskun! Ja ihan kaikille toivon tälle vuodelle plussauutisia, kestäviä sellaisia!

Olette ajatuksissani!

Lämmöllä wbm (rv 11)

Vierailija
56/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanalle iso hali!Ei oo kivaa!!!!!Mäkin oon täällä salaa itekseni peukutellu ja toivonu.

Femmalle ONNEE tätäkin kautta,sä pelastit mun ankeen päivän!Mutta hei,jos oikein aattelee,niin näinhän tän pitikin mennä =) Ei toinen ilman toista ;) Tottahan meillä pitää olla aina la:t parin viikon sisään toisistaan.Kivaa!

Sari edelleen duhadedänä ja sinttiläinen 6+6(ja aika mataaaaa)

Vierailija
57/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toivo tämän kierron osalta on mennyttä.

Tottakai, menkat sitten tuli. Nyt kp 1/28-30 (päätän unohtaa ne keskenmenoa edeltävät kierrot ja otan uudet kierrot selville).

Kp 31 olisi ollut tänään mutta nyt siis tuo 1. Kierrosta tuli sitten 30pv pitkä.

Todella outoa on se, etten edes pettynyt.

Tuntui jopa hyvältä että odotus on nyt loppunut, ei tarvitse miettiä että onko vai eikö. Vaan nyt saa sanoa että ei ole! x)

Nyt meen ottaa särkäriä.

Vierailija
58/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swehinalle pahoittelut tädin tulosta. Toivottavasti saatte kuitenkin pian sen kestävän plussan!

Femmammalle onnittelut plussasta! Onnellista masun kasvatusaikaa sinulle!

ON: Tänään on tosiaan ollut tuota selkäsärkyä. Toivon mukaan se on ihan normaalia. Tein haun ko. sanalla ja aika yleistä tuo särky näyttäisi alkuraskaudessa olevan. En vaan voi sille mitään, että alkaa hieman huolestuttaa. Pahaa oloa on kyllä edelleen ollut, joten se ei ainakaan ole väistynyt.

Viikon päästä olis ultra. Olishan se mahtavaa, jos siellä elävä asukki näkyisi. Antaisi toivoa raskauden jatkumiselle. Ei auta kuin edetä päivä kerrallaan. Ei olla kerrottu tästä raskaudesta vielä kellekään. Ehkä sitten jos ultrassa sais hyviä uutisia, niin parille kolmelle läheiselle vois kertoa. Onneksi pojan kaveri lähti just kotiin. Pääsen rauhassa makoilemaan.

Vierailija
59/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei. Vaikka olis kiinnittynyt myöhempään, niin se ei selitä noita hormoniarvoja. Kyllä niiden pitää tuplaantua joka toinen päivä jos terve istukkakudos kyseessä!!!!! Tässä vaiheessa pitäis jo olla 100 000 kieppeillä ainakin lukemat.

Ja tuskin nää supistukset ihan turhaan tulevat.

Onnea plussasta!!!!! Mitäs mies tuumas?

-Porkkana-

Vierailija
60/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten muistanut esittää porkkanalle pahoittelujani, kun hcg-arvo ei ollut sitä, mitä olisi toivonut. Voin vaan kuvitella, miten raskasta sulla nyt on ja millä fiiliksin menet huomenna ultraan :-/. Toivottavasti näihin vastoinkäymisiisi löytyy joku hoidettavissa oleva syy.

Jaksamista sinulle!!!